Huere Hitz

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
LittleMissGinger

Huere Hitz

Beitrag von LittleMissGinger »

So ein megawarmer Sommer ist für Schweizer Verhältnisse doch zu viel des Guten. Wenn ich aus meiner Wohnung schaue, ist der Rasen übelst verdorrt, meine Blumen gehen ein, dafür wachsen Kakteen, Palmen usw. wie verrückt. Berge bröckeln ab, Tiere und Menschen sind am schwitzen dass die Ohren flattern. Ich kann nachts kaum mehr schlafen. Ventilator hin oder her. Oder ist es der heisse Sound, der dies ausmacht? HeHe.

Die Natur spinnt komplett und (fast) keiner sagt was! Lange Zeit ging ich in die Cevennen, Nationalpark in Frankreich Ferien machen, wegen der schönen Vegetation dort. Doch die Flüsse sind nun ausgetrocktet, der Kastanienwald am särbeln. Nix mehr mit Kanu-Fahrten. Höchstens noch Ueberschwemmungen, wenn das Wasser (die Gewitter) kommt(en). Das Selbe in Italien und Spanien. Eine reine Wüste in vielen Gebieten!

Ich fühle mich so hilflos und traurig. Hoffe, dass unser Verstand noch einigermassen beianander bleibt, trotz Dehydration.

Greez & Kiss.
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: Mi 16. Feb 2005, 15:07
Wohnort: Bern City
Kontaktdaten:

Beitrag von PsYch0m0n »

Vielleicht ist das die Rache der Natur für all das was die Menschheit ihr angetan hat...
Es ist ja nicht nur der Sommer, der viel zu heiss ist, sondern auch der Winter der viel zu kalt ist. Von Frühling und Herbst, welche allmählich zu verschwinden scheinen, fange ich gar nicht erst an...
Wie soll man sich daran gewöhnen ?
Wenn es nur heisser werden würde, dann ginge es...
...Wenn es nur kälter werden würde, dann auch...
Aber dieser ewige Wechsel zwischen den Extremen ist sehr schwer auszuhalten, weil kaum hat man sich einigermassen an die Hitze gewöhnt, wirds schon wider kalt und umgekehrt...
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

i seg nur polarverschiebig....ozon und 2012:-)

Gnüssets no so lang ihr chönd...

peace
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

das isch sProblem, laffere statt liefere... :?
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Pilzli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 196
Registriert: Mi 19. Jan 2005, 16:20

Beitrag von Pilzli »

Es hät scho immer kalte Winter und heissi Summer geh!
Die liebe Medie müend eifach immer was zum schriebe und zum senden ha. So wird wenns kalt isch, über das gschriebe und jetzt, wenns 3 Woche heiss isch, scho wieder g'jammert....

Ok, das mit dä Klima wandelt und em Ozon stimmt scho. Dasmol isch dä Mensch schuld, aber d'Erde hät scho sehr viel Klimaextrem überstande.
Goaszene treit ihren chlinä Teil dazu bi, so wie Bergstieger und alli andre möchte gern Grüne 8)
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Ach hör doch uf Pilzli!!! Was häsch für e Sunnebrille aaa? Alles immer schön under de Teppich wüsche und chli räuchle oder so? Genau so Istellige schissed mich extrem a. De ChriSmos hetts bim Name gnennt:

Liefere, statt irgendöppis lafere. So - ich gang mal unter Duschi. Bruch Abchüelig.
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

Aso chinde nid striite:-)

Ja das mit de medie stimmt wohl scho...

Aber ginger...du und ich wüsset doch genau das mit en möisefurz chönd mache wasd umweltverschmutzig abelangt..dschwiiz isch sehr suber, au händ industrie und frime ihri richtlinie wo nid überschritte werde dörfet...doch gosch chli in oschte, nach asie..china..südamerika..ui zieh dir mal mexico city ine...sproblem i dene meischte länder ischs geld, bildig und dnahrig..glaube nid das du arme mensche chasch biibringe was in apfall zrüärä wends chum was zässä hend..leider isch das so und leider wirds so blibe...in mexico gits erscht wenigi wo pet düänd widerverwärtä---isch truurig aber dwelt isch nüm zrette..ussert ....

Na ja bi glaubs jetzt chli vom thema abcho...doch i hoffe das jede mensch wänigschtens ir schwiiz dunwelt schäzt u luegt das mir wenigschtens kein müll im land hend:-)

easy piisi...
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Weisch Käpten, mit Dir würdi au mal gern uf es schöns Schiff hocke. Hesch oft recht, mit churze aber fägige Sätz! I mag Dich. Bisch gradus und so. Tip-top. Hey - schöne (chüelere) Summer no! Ich düse ab id Ferie. Denn hender Rueh vor mir, hehe. :twisted: Chumm mir göhnd mal zämä ane Party. Wird sicher lustig ;-)))))))))))). Adios.
Jetlag
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 97
Registriert: Do 15. Sep 2005, 11:25

Beitrag von Jetlag »

witzig: wenn der sommer jetzt nicht so heiss geworden wäre und es kalt wäre und dauernd regnen würde, hättet ihr bestimmt dieselbe diskussion gehabt...dann häts dann einfach geheissen: früher als der sommer noch richtig heiss war und so weiter....und keine angst, der meinsch zwingt mutter erde nicht in die knie, sondern umgekehrt!
"Die Ewigkeit dauert lange. Besonders am Ende!" (Woody Allen)
Benutzeravatar
Pilzli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 196
Registriert: Mi 19. Jan 2005, 16:20

Beitrag von Pilzli »

Also Ginger, sorry, isch dir glaubs in falsche Hals cho ;-)
Ich gibt dir scho recht, die Problem bestönd!
Aber es hät scho sehr viele Dürre und Eiszyte geh.
Und das die aktuelle Problem vo Menschen gmacht worde sind, bestritt ich scho gar nid! Ich bin nümme 20gi und han in leschte Zyt eifach resigniert :-(
Ich hoffe du häsch dä Power zum mit blad 40gi nid au s'resignierä!!!!

Zwei Beispiele:
1.üsi Firma hät jetzt 80 neui Autos gkauft. Diesel ohne Partikelfilter!!!!
:evil: Ich han äm Bigboss äs Mail gschriebe weg däm. Sini Antwort:
Es herrschi ä extreme Prisdruck und ich söll froh sie, dass ich no ä Job han! Und ob ich kei anderi sorgä hägi?!?
2. Friends und ich händ lescht Weekend ä Goaparty gmacht. Fazit: 400 Lüt, und än Autoanhänger voll Abfall (ca 15 Säck a 100L) Kei Mensch hat die ufghängten und angesprayte PET Säcke benutzt! Mir händ stundelang Zigis und Abfall im ganze Wald zämegläse. 2 Genis mit 80 Liter Benzin. Mis Auto 400km....blablabla....Weisch was ich meine????
Benutzeravatar
Pilzli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 196
Registriert: Mi 19. Jan 2005, 16:20

Beitrag von Pilzli »

Jetlag hat geschrieben: und keine angst, der meinsch zwingt mutter erde nicht in die knie, sondern umgekehrt!
Traurig aber wahr!
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

hät jetz zwar nöd direkt mit de hitz ztue, aber das isch glaub en extrem guete film zum thema:

http://www.we-feed-the-world.at/film.htm

lueged eu de trailer a, find das zimli iidrücklich gmacht.

han kei konkreti ahnig vo komplexe ökologische vorgäng, aber es gid doch schomal paar Sache, wo jede mindeschtens chönnt mache, um dem problem zumindest es chliises stückli entgegezwürke und das sogar ohni grossi "opfer" zbringe. nämli zluege wo, vo wem und was mer chauft/konsumiert. viel umweltschade entstaht ja klar durch verantwortigslosi Grossunternehme und de gwünnmaximierigsdrang/-zwang vo dene. klar nöd nur dur söttig, aber das isch en bereich, wo jede vo da jetzt und sofort was mache chan. nu scho zum biispiel dur de chauf vo maxhavelar und ähnliche produkt, leistet mer doch scho en gwüsse biitrag; würded meh das mache/ wür sich das ide gsellschaft da ide "westliche welt" als moralische grundsatz duresetze, wär scho zimli was gmacht, denk ich. dann gächt au vielne lüüt in ärmere länder besser usw. ja ich weiss ich verzell das da de wahrschinli de falsche lüüt, well vieli vo eu wahrschiinli scho i die richtig oder sogar no wiiter dänke werded.

aber was i eigentlich säge will, isch dass lafere alles andere als sinnlos isch. dur lafere laht sich so gedankeguet doch scho zimlich verbreite (wenn ich nöd mit so züg voll glafert worde wär, würdis villicht au nöd begriife), was ja en wichtige schritt isch; ich für min teil lafere oft lüüt mit söttige gedanke voll und die haltet mich nacher au meischtens für en wahnsinnige und/oder eine wo eifach zviel trips gässe hät. aber ich bin mer sicher, dass zu mindest be einige was hange bliibt und wenns villicht nomal und nomal druf agsproche wärded, was über das thema im fernseh gsehnd, drüber läsed oder so, sie sich igendwänn au mal drüber gedanke mached. uf die art setzted sich ja schliesslich gsellschaftlichi gedankensnorme fest.

no es guets game zum thema:

http://www.armorgames.com/games/mcdonaldsvideogame.html
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

Apropo Unwelt....auch der krieg belastet imens die unwelt...

http://www.uni-kassel.de/fb5/frieden/th ... lcome.html

und übrigens der IRAK krieg kostete bis heute über 1 BILLION US$

hmmm...

Ginger..ja wo u wie lang düüsisch den id ferie`?

Uf all fäll vil spass u gniess es u tuen wild!!!!

peace
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

jo olli da hesch du recht @ standpünkt, erfahrige etc witerzgeh...gsehni au so, und nüt anders han ich ja gmacht woni gschrebe han: liefere statt laffere....wenn den jede mal redet isch scho en wichtige schritt gmacht, ich weiss, aber den muesses zum nöchschte go...die wos ebe begriffe händ, wie du selber vo der seisch! die cha mer nur ernscht ne wenns den nacher au liefered... laffere tüends sowieso, chasch nöd verhindere... :-D ... und ebe: die händs ja den begriffe, dene "müesst" mers nüme säge...

gitt da en geili formle, weiss de link eifach nöm: der preis der natur, chasch alles usrächne.

Summa summarum fährt ein Wagen, der eine Tonne wiegt, einen ökologischen Rucksack von 70 Tonnen mit sich herum; bei schweren Luxuslimousinen oder LKWs ist er natürlich noch wesentlich schwerer.

me müesst das i de Schuel scho lerne...de gsehsch scho nur was en Kaugummi oder was en Salat (ja en salat, de macht mängisch en mega weg bis zum Lade etc) für dnatur chosted, ...... google mal nach preis der natur, sgitt sone abchürzig, weiss sie eifach nöm, wie SMS....
Zuletzt geändert von ChriSmoS am Di 25. Jul 2006, 13:47, insgesamt 1-mal geändert.
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

ok han e link gfunde:

do en text drus:

Sicher: Jede Herstellung von Gütern ist mit einem Rohstoffverbrauch verbunden – wir entnehmen der Natur die Ressourcen (Metalle, Steine, Wasser, Holz, Tiere und Pflanzen), aus denen wir all unsere Produkte herstellen. Aber jahrhundertelang machten wir uns über den Naturverbrauch keine Gedanken – Natur schien im Überfluss vorhanden zu sein. So entstand eine Produktionsweise, die fast zehnmal so viel Rohstoffe verbraucht, wie wir nutzen können, und die die natürliche Vielfalt von Tieren und Pflanzen gedankenlos zerstört.


....eine praktikable Idee wie der Umweltverbrauch von Gütern zu bestimmen wäre: mithilfe des "ökologischen Rucksacks".


Was ist das? Ein neues Produkt auf dem Ökomarkt, das man als umweltbewusster Mensch kaufen soll? Nein! Der ökologische Rucksack ist unsichtbar, aber jeder produzierte Gegenstand "schleppt" ihn mit sich herum. Er ist ein Bild für den gesamten Natur- und Energieverbrauch auf dem "Lebensweg" eines Produkts – von der Rohstoffgewinnnung über Herstellung, Verpackung und Transport bis hin zum Gebrauch und zur Entsorgung. Egal, was wir kaufen – wir kaufen den ökologischen Rucksack immer mit.


http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96kologischer_Rucksack
http://www.quarks.de/dyn/4187.phtml
http://www.freenet.de/freenet/wissensch ... index.html
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Antworten