genialer Architekt

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
zarina
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Mo 20. Feb 2006, 14:44
Wohnort: irgendwo im nirgendwo

genialer Architekt

Beitrag von zarina »

Meine Abschlussreise führte uns nach Barcelona. Dort fielen mir vor allem die genialen Bauwerken von Antoni Gaudi (gebaut um 1905!!) auf. Ein Besuch lohnt sich auf jeden fall! :-D

Bild

-Casa Batllo-

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Bild
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Geile Architektur, in der Tat. Erinnert ein wenig an Jugendstil. :-)

Hmm... und wegen pleite gehen, um den eigenen Traum zu verwirklichen:
Will man lieber auf einem Haufen Geld sitzen oder kein Geld haben, dafür aber seine Träume verwirklichen? *smile* Grossen Respekt vor der Leistung dieses Architekten!
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Beitrag von müstik »

.... ihr könnt auch nach Dietikon gehen dort hat Bruno Weber seinen traum verwriklicht, oder ist immer noch dran!
sieht sehr ändlich aus :) ausser dass er noch geld hat. hihihihhi

http://www.bruno-weber.com/3_bruno_webe ... enpark.htm
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

*smile* wieso gönd ächt alli Diplomreisene uf Barcelona? Mini hani au dert verbracht und mir sind fast alli Gebäude vom Gaudi go aluege... han na sälber es paar geili Föteli aber leider nur im Usdruckte Format... :-( sust hätt ich sie grad postet... *smile*

Wie häsch Barcelona so gfunde? @samarina

Mir hätt s'Maremagnum fast am bestä gfalle sust bini nöd würkli überzoge gsi vo Barca... jänu... easy... sind ämu 5 geili Täg gsi... :-)
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Ps: Uf denä Schlangeartige farbige Bänkli bini ghöcklet... *smile* hani sogar ufeme Foti verewiget... *grins*
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

nöd schlächt vorallem das gfallt mer..findi scho zimli speziell.. :-o

Bild
zarina
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Mo 20. Feb 2006, 14:44
Wohnort: irgendwo im nirgendwo

Beitrag von zarina »

@TheAngel1985:
Barcelona... weis nid, i luege die mit sehr gmischte gfüeu a! Es isch haut e grossstadt und i bi nid sooo fan vo stedt! usserdäm stinkts überau u isch eifach viiiu zheiss! :? aber natürlech hets ou mega schöni sache, äbe d'architektur und d'lüüt si vou isi!
es isch haut e klassereis gsi und me cha schlächt (sehr überspitzt) e huufe hippies, nazis, sträber und gucci-type i ei topf schiesse und säge: häbet spass! #-o mini vorstellige vo reise gö wiit mitde andere usenand! aber mir heis im grosse und ganze glich huere geil gha!
schlussändlech simer de am abe aube i somne techno-electro club glandet, das het huere gfägt! nur schad das die spanier/inne nid chöi abga! :-o i ha dänkt die hei de huere parti aber äbe nid, mir hei die i bode tanzet! :-D und ja: d'priise für pille und co si dert äne ja huere iibroche! 8)
Bild
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Mir geits im Fall mega ähnlich wie dir... @samarina

Es isch e geili Zyt gsi aber d'Stadt het mir gar nid gfaue... bi vou kei Grossstadtmönsch und scho gar nid wenn's so mieft und stinkt... :-( und also wenn mir öper wett sägä die mache Party dänn muessi sägä neeee... mir hei üs säuber Party gmacht... :-) wie gseit gseh's genau wie du... *smile* was verlüri eigentlich na lang Wort... *smile*
Antworten