Fertig geraucht im Kanton Solothurn!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Ich gang wege dem glich no in Clubs wenn's mir grad drum isch und ich würd au niä de Raucher säge höret uf Rauche, ich will do tanze.
Ich will jo keini Tüüfel an d'Wand mole, aber es entspricht de Tatsache, dass Passivrauche schädlich isch.
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

satropa hat geschrieben:Ich gang wege dem glich no in Clubs wenn's mir grad drum isch und ich würd au niä de Raucher säge höret uf Rauche, ich will do tanze.
du machst es halt indirekt über verbote, und nicht indem du es den leuten direkt ins gesicht sagst (in restaurants, nicht in clubs)...
satropa hat geschrieben: Ich will jo keini Tüüfel an d'Wand mole, aber es entspricht de Tatsache, dass Passivrauche schädlich isch.
habe nie das gegenteil behauptet, habe gesagt man kanns auch übertreiben :)

als nichtraucher und passivraucher habe ich, wenn schon, dann dringendere anliegen um die sich mal jemand kümmern sollte als darum, wie viel höher meine prozentuale warhscheinlichkeit ist an lungenkrebs zu erkranken.

klar ist passivrauchen nicht gut, und zum beispiel im service ist es schon krass wenn jemand nichtraucher ist und in einer verrauchten bar arbeiten muss. trotzdem finde ich sollte man nicht überall das rauchen verbieten. öffentliche gebäude, ok. shopville im hauptbahnhof - ok. aber gleich überall? ein restaurantbesuch ist ja freiwillig. ein besuch beim einwohneramt u.U. nicht.

aber: ich freu mich natürlich auch auf all die gut belüfteten, nicht-verrauchten restaurants. kann nicht behaupten dass ich das unangenehm finde. trotzdem würde ich ein verbot ablehnen.


ps: mir gefällt deine argumentation mit zitaten und quellenangaben (von verschiedenen seiten ;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

ich finde es gaht bezüglich de schädlichkeit nöd nur um dwahrschiinlichkeit igendwelchi tödlichi chrankheite überzcho. wenn ich igendwo länger als 10 minute imene verrauchte ruum bin, dann merki eifach, dassmer das nöd guet tuet. das isch öpe so, wie wennd merksch, dass der 10 stund vorem PC nöd guet tünd. das nagt eifach a einem, bedusselt und killt es biz usglicheheit. zudem gahtsmer au grad unmittelbar ufd lunge, was wohl aber meh a miinere asthma, bronchitis und alles gschädigte lunge liit.

Quelle: Mein Gefühl
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

na dann halt :)

trotzdem bin ich gegen verbote ;)

mein ps. war übrigens ernst gemein
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Muäss do glaub öppis klarstelle, wo us mine Text nid so ganz ersichtlich isch:

Ich bin überhaupt nid pro Verbote :-)

Ich appelier lieber an klare Menscheverstand wo die, oh so vielgepriesene (*g*) Toleranz gegüber im Mitmensch, no gross gschriebe wird.

Tja...aber de besitzt jo leider nid jedes Individium eifach so, bei der Geburt gottgeschenkt, daher bruuchts ab und zuä es Verbötli oder halt au nur e Regle, nid grad es Verbot...ich muäss jede Tag Regle ufstelle und es isch sehr astrengend und ich machs nid gern, und glichziitig versuäch ich de klari Menscheverstand z'föredere in dem ich viel Freiheite loh und Vorbildfunktion ih nimm. Absoluti Freiheit und Vorbildfunktion allei klappe aber nid, will denn s'Chaos usbricht..*gg* und das gseht inere Kinderkrippe verheerend us inkl. Körperverletzungen und Sachbeschädigungen (persönlicher Erfahrungswert). Es isch nun mal so, dass Toleranz und Mitgefühl (nicht zu verwechseln mit Mitleid), allgemein es sozial verträglichs Verhalte nid agebore sind.
Ich gseh's nid anderscht für d'Gsellschaft im Ganze, au bi Erwachsene
benötigts halt Vorschrifte will mir nid all dr "Spirit* mitbecho hei und numme liäb mitenander umgönge und in Harmonie schwelge (*g*).
Allei alles der Selbstverantwortung vom Individium überloh, wer wunderbar wenn das klappt, aber isch halt us miner Sicht e idealisierti Vorstellig. Ich find, mer muäss luäge was aktuell isch und mit dem schaffe wo vorhande isch, klar mit em Ziel vor Auge, aber au nid vergesse, dass der Weg s'Ziel isch.

Ich find jetzt s'Thema "Rauchregelungen und -verbote" persönlich au nid grad brennend, aber da es aktuell isch, ha ich min Senf welle derzuä geh.

ps. Danke für die Blumen :-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Antworten