We Feed the World

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Manu
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 202
Registriert: Mo 17. Okt 2005, 09:50

We Feed the World

Beitrag von Manu »

Hab mir gerade den Film angeschaut und bin wiedermal tief erschüttert über die Profitgier von uns Menschen.

Eigentlich habe ich ja nichts neues gesehen, ich informiere mich aktiv, arbeite sozusagen in der extremen Gegenrichtung...nur vergisst man so schnell was überhaupt alles abgeht heutzutage. Uns wird bewusst vorgegaukelt, informationen vertuscht, motiviert zum Hirnlosen konsum :cry:

Nun, hiermit will ich eigentlich ein sehr brisantes Gesprächsthema ankurbeln. Was habt ihr für eine Essens und Konsumeinstellung? sind die Goaner wircklich immer so Naturnah wie meistens geredet wird? oder ist dies auch nur ein Mittel um die Tatsachen zu vertuschen...

Hoffe auf zahlreiche und ehrliche Äusserungen
leandros
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Fr 5. Jan 2007, 15:58
Wohnort: züri

Beitrag von leandros »

morge manu. habe auch schon über das nachgedacht,und kam zum schluss das sich nichtz ändern wird wen nicht jeder genug hat vor der unaufhaltsamen verblödung.es wird sich nichtz andern wenn die,die etwas unternemen könnten ihre blindheit nicht auf die seite schieben und wieder etwas Menschlicher werden.andernfalls wird es wahrscheindlich immer dunkler unter diesem ruhigen sternenhimmel.doch vieleicht wird erst mit grossem leid ein umweltbewusstsein entwickelt,wer weiss das schon. hauptsache man liebt die natur solange sie noch da ist und für uns blüht . bis zur nächsten party leo :shock:
Benutzeravatar
Louitchy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 3. Jan 2007, 17:37
Wohnort: I miner Traumwelt
Kontaktdaten:

Beitrag von Louitchy »

Hoi zemä.. i denk au sehr vill drüber nor aber äs wird eifach nöd besser devo :-( Bi au extrem Naturfründlich, äs tuet immer wieder weh, was mer so mue gse. Cha eifach nöd verstoh, wiäs d Menschheit über s Herz bringt, so öppis schöns z zerstörä, numä damit mer me Luxus und so hät. Eifach unfassbar! Leider cha mer siini Naturliäbi eifach nöd immer vertrettä ohni dumm aaglueget z werdä, oder mer denkt eifach mol nöd dra, was öppis für Uuswirkigä uf d Umwelt hät, villicht weiss mers au mol gar nöd... Bi au immer dra am schaffä, dasi mini Iistelig besser chan vertrettä, mue mer no einiges richtig aagwöhnä.
Wegem Essä hani letschtens überleit, das äs am Umweltfründlichschtä wär, wenn mer würkli numä so vill ässä würdi bis mer gnueg hät, oder was dä Körper verlangt. Villicht gits ja so Lüüt wo das chönd. I has mol probiert, aber i schaffs eifach nöd, es isch eifach z fain.. I finds truurig vo mir sälber, versuäch aber, mer do me müä z ge! :-( :roll: Isch me ufgfallä woni öpper gseh han we er mega i sich inägschlungä hät und i bi gad no ziemlich dänä gsi vonerä Party. Hät mer gad dä Appetit verdorbä.. :oops:
Ja, hoffed mer, dass immer mee Menschä zur Besinnig chömäd und gsehnd, was do abgot.. Je me dasses sind, desto me Hoffnig uf ä Besserig vo dä Umständ.
leandros
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Fr 5. Jan 2007, 15:58
Wohnort: züri

Beitrag von leandros »

:roll: morgä louitchy warum solche menschen so was machen können ist ganz einfach zu erklären und schwer zu ertragen. sie kennen die schönheit des hertzens nicht mehr und werden vom verstand regiert . da keine liebe im versand entstehen kann versucht man sich im materiellen diese ( schein liebe ) zu holen, doch das funktioniert nicht und darum wird es immer mehr sein was man besitzen muss um( schein )glückich zu sein. sei es geld,frauen,drogen,macht oder was auch immer. dieses loch im innern des verstades lasst sich nun mal nicht mit solchen dingen anreichern den es wird nie genug sein. das witzige an der ganzen sache ist das , wenn ich einen baum umarme ein tifes gefühl der glücklichkeit erlange,den das ist das was den baum,pflanze und blumen in ihrem wesenskern sind. der einzige unterschied zwischen baum und mensch ist das der baum nicht denken kann und somit nicht in die irre geführt wird. :wink:
Manu
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 202
Registriert: Mo 17. Okt 2005, 09:50

Beitrag von Manu »

Guten morgen allerseits

Ich denke vielen ist die kontroverse Situation bekannt in der wir uns zur Zeit befinden. Auf der einen Seite wird der Wohlstand immer grösser und höher für die 1.Weltländer und auf der anderen gibt es immer wie mehr Arme...nur schon das Hungerproblem ist einfach unglaublich grotesk. Im Schnitt leiden etwa 800Millionen Menschen an ständiger Unterernährung, alle 5Sekunden verhungert ein Kind...und wir versinken im Überangebot an Nahrungsmitteln, können uns fast nicht mehr entscheiden vor lauter Konsumüberfluss und schmeissen danach die Hälfte davon in den Abfall.

Nur kommt da die altbekannte Mennschliche pasivität zum Ausdruck, böse gesagt wird doch meist nicht viel gemacht solange es uns selber gut geht und mir unser Gewissen beruigen wenn wir zu Weihnachten einen kleinen Beitrag an irgendeine Hilfsorganisation spennden. Versteht mich jetzt nicht falsch, jede Spennde ist wirklich super und sehr wertvoll, aber mit dieser ist es leider auch nicht getan. Gemacht wird erst etwas wenn wir uns richtig bedroht fühlen, siehe 11.September, was aber meist auch nicht zum gewünschten Ziel führt (Irakkrieg etc...)

Anfangen kann und soll man am besten nur bei sich selber, sich vielleicht einmal mehr bewusst werden wie Unsaisonal und künstlich wir uns ernähren. In fast jedem Müsli sind die Inhaltsstoffe auf sicher 3Kontinenten verteilt. Wieviel wir kaufen, und auch wircklich brauchen. Welche Firmen unterstützt werden oder nicht.
Da ich auch auf diesem Sektor arbeite und Lehrlinge im biologisch dynamischen Gartenbau ausbilde, ist es mir von grösster wichtigkeit mich biologisch zu Ernähren und gezielt auf Regionale und Saisonale Produkte zu achten.

Viel kann gemacht werden, nur müssen wir endlich den Finger aus dem Arsch nehmen und endlich damit beginnen.

Ich gehe gerne an Partys, vielleicht nicht mehr so viel wie früher, aber doch noch regelmässig. Meistens spühre ich den wiederspruch das Goafolkes, ich konsumiere auch gerne, aber bewusst. Nimm meine Zigarettenstummel und sonstige Abfälle wieder mit, für mich eigentlich Selbstverständlich...Manchmal sieht es am morgen aus wie auf dem Müllplatz, und das fördert halt die positive Grundstimmung für mich nicht unbeding. Klahr, aufgeräumt wird am Schluss meistens...aber Umweltbewusstes Handeln würde doch so viel einfacher machen.
Wehr bedankt sisch schon noch beim Wald nach einer Party das es überhaupt möglich wahr hier zu sein, für das Aushaaren der Pflanzen und Bäume (vorallem der Tiere)...wohl nicht gerade viele :?

So, genug geschwaffelt, hoffe auf Rückmeldung
Benutzeravatar
Louitchy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 3. Jan 2007, 17:37
Wohnort: I miner Traumwelt
Kontaktdaten:

Beitrag von Louitchy »

Hoi leandros, dankä für diä usführlich Antwort :) Het mi zum nordenkä brocht und i glaub du hesch sicher rächt i demm wot seisch. Aber i bi der Meinig, dass mir Menschä eigentlich nöd imstand sind, d "Schönheit vom Herz" vollständig z vergessä, well si isch eifach än Teil vo üs und wenn mir diä Siitä vo üs sälber nöd würded beachtä denn wäred mir nümä "üs sälber". Do fallt mir aber gad au ii, dass mer das jo sowieso meischtäns nüm isch, so manipuliert vo dä gsamtä Umwält. Trotzdem, irgendwo luurät i allnä no diä Schönheit, mer muäs si numä akzeptierä und ernscht neh! Was leider vill nöd mached. :-( Ja, ebä, bi im Grossä und Ganzä mit dem wod seisch voll Iiverstandä :-)
I würd d Behauptig, dass Pflanzä in ihrem Wesenskern "Glücklichkeit" sind sogar no uswiitä uf d Behauptig, si segäd Liäbi! Ich empfinds ämel so! :-) Schön z wüssä, dasi nöd di einzig bin, wo ab und zuä mol än Baum umarmät :-) Äs tuet eifach guet, und i glaubä, äs tuet jewiils au äm Baum guet.

So, jetzt zum Manu :-)
Mit dem wod seisch häsch eifach rächt. Mer denkt i dä eigenä Bequemheit nüm as Liidä vo andernä. Isch eigentlich total Egoistisch, hani aber leider sogar scho bi mir sälber müesä beobachtä.
Das i jedem Müsli so wiit verteilti Inhaltsverstoff sind.. wow, hani gar nöd gwüsst! Isch ja voll chrank eigentlich! Mueni glaub au mol chli druf luegä wenni was chaufä. :shock:
Partys, ja, bi ja sälber nonig e sooo vill gsi, aber äs het mi eifach gfangä, drum bini do :-D Bis jetzt hani eigentlich immer dörfä beobachtä we di Meischtä am Morgä allä Abfall um sich umä iigsamlät hend und würkli nüt liggälo hend, ha teilwiis sogar s gfühl gha, am Schluss segi dä Platz süberer als vorher gsi. Häsch sicher rächt demit, das mer eigentlich gad sofort nüt söti wegwerfä, das mer am Schluss nümä müässt gross ufruumä. Aber hey, isch doch immerhiin än Aafang! Hani so no niä a andernä Ort gseh.
Ja, mue zuägee, mir ischäs no niä nocherä Party in Sinn cho, mich bim Wald z bedankä, und jetzt wods seisch, hani gad äs schlächts Gwüssä! Hesch rächt! Dä Wald treit schliässlich soo vill zunerä guetä Outdoor-Party bi, au ihm sött mer dankä! I denk, s Problem, wieso das das villi nöd machäd isch, dases halt als Selbstverständlich aaglueget wird, dass dä Wald jetzt do isch. Wer weiss, villicht würd är wiit devo rennä, wenn er numä chönti :lol: .. Ja, isch än sehr guetä gedankä, werd mer müä ge, jewiils au do dra z denkä.
Villä dank für diä villä Aaregigä zum nordenkä!!
leandros
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Fr 5. Jan 2007, 15:58
Wohnort: züri

Beitrag von leandros »

:-D morgä louitchy klar chöm mir dä inneri wesenskern nöd vergässe das isch nöd möglich.ohni dä würdemer gar nöd chönä existierä.
leandros
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Fr 5. Jan 2007, 15:58
Wohnort: züri

Beitrag von leandros »

:-o zu dä bäum hani no wellä sägä das sie eus hälfäd mit eusä problem. sie sind so öppis wiä än stromdraht,leitigswese . wänn nüm mit öpisem vertig wirsch wo dich belastät lehn dich mit äm rugä an än baum und leg beidi händ an baum. Är zieht där automatisch d negativität oder was au immer us dier ussä und lats is uniwersum. s isch äs befreiänds erläbniss . :wink:
Benutzeravatar
Louitchy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 3. Jan 2007, 17:37
Wohnort: I miner Traumwelt
Kontaktdaten:

Beitrag von Louitchy »

Hoi leandros.
morgä louitchy klar chöm mir dä inneri wesenskern nöd vergässe das isch nöd möglich.ohni dä würdemer gar nöd chönä existierä.
Ja, das hani eigentlich wöllä segä.. aber du häschs jetzt chli besser uusdruckt :-)

Das mitem Baum als Stromdraht hani au scho dörfä erläbä. Isch würkli öppis wunderbars!
leandros
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Fr 5. Jan 2007, 15:58
Wohnort: züri

Beitrag von leandros »

:-D :idea: zum glück butzt eim keis wiä am nä chuädraht
nemeton

Beitrag von nemeton »

salue Manu

Danke für den Denkanstoss, der an uns alle gerichtet ist.

Er wird dringender gebraucht als eh und jeh.

Ich weiss von mir selbst wie schwer es ist, sein eigenes Wesen zu ändern.
Auch wenn man sich verschiedene Dinge bewusst geworden ist
Goa ist eine von vielen Formen der Konsumwelt die ein grosses Potential in sich tragen würde.

Doch leider stolpern wir immer wieder über unseren eigenen Egoismus und unsere Bequemlichkeit.

Doch dieses Potential in den Menschen, hat seit der französischen Revolution, der Demokratie oder dem Frauenstimmrecht in den 80er Jahren schon viel bewegt.

Jetz müssen wir unseren Teil dazu beitragen.

Objektiv Betrachtet .- und aus eigenen Erfahrungen bei mir selbst, weiss ich um den schweren Weg, der uns bevorsteht, bescheid.

Viel Kraft und Energie für uns alle

pasci
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Beitrag von 604freund/Psykas »

also ich merke bei mir auch immer öfters in letzter zeit, dass ich einfach zu faul und zu bequem
bin, umweltgerecht einzukaufen! häufig kommt bei mir dann auch noch der preis dazu, der mich
von einem regionalen oder biologischen produkt abhält! wenn ich zum beispiel schnell was zu
essen kaufen will, statt ein brot und ein bischen wurst oder käse zu kaufen, nehm ich halt mal
das fixfertig gemachte sandwich, noch schlimmer beim salat, würd ich doch lieber einen saftigen
frischen kopfsalat aus demeigenen garten oder vom hofladen in der nähe kaufen (würd eh noch geld
sparen), aber nein ich kauf lieber nen fixfertig gewaschenen salat, am besten noch mit sauce, und
einem riesen haufen abfall!!! bei mir ist es einfach die denkweise die nicht funktioniert, ich überlege
häufig nicht viel beim einkaufen, und merks erst später...dass in einem prixgarantie thonbrötli, wohl kaum thunfisch
aus einem geschützten und nicht überfischten gebiet kommt, merk ich immer erst wenn ichs gegessen
hab, oder wenn ich sonstwie auf das thema gestossen werde!
ich bin aber froh, achte ich mich je länger je mehr, was ich wo einkaufe, und esse
wenigstens zuhause alles gesund, umweltgerecht und naturbewusst, vom biohof meiner eltern...!

was ich noch sagen wollte ist dass ich den film "we feed the world" absolut jedem empfehlen will!!!
ich würd ihn sogar zum PFLICHTSTOFF zählen, weil es einfach jeden aufrüttelt, und viele, das hoff ich
mal, zum umdenken bringt!

das war für den moment mal mein senf zum ganzen!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

was ich jetz diesbezüglich (was nöd scho gnennt worde isch) krass find, sind die berge vo abfall nach de partys - und nöd nur de abfall am bode, sondern au dä i de seck.

wie chönnd so wenig lüt so viel verbuuche?

wieso münd dlüüt da mehreri seck mit abfall fülle zum chönne fäscht ha?

au scho nach chliine partys binich erstuhnt drüber, was alles dureglah worde isch (und ich meine nöd illegali pülverli oder so, sondern fläsche, dose, zigis und ähnlichs züüg)

ich chönntis anähernd verstah, wenn de übermässigi verbruuch slebe oder nur scho dparty irgendwie wür besser und geiler mache, aber gnau sgegeteil isch de fall (was glaubs vieli nöd wüssed). Konsum isch was schwers... die ganz ziit züüg zkonsumiere isch wie die ganz ziit es klavier ufem rugge zträge.

(will nöd säge, dass ich heilig oder diesbezüglich viiiel besser bin, aber davo, so viel abfall zproduziere, hanich definitiv abglah)
Manu
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 202
Registriert: Mo 17. Okt 2005, 09:50

Re: We Feed the World

Beitrag von Manu »

Pushe den Thread mal hoch, ist ja immernoch sehr aktuell und vielleicht gibt es beim einten oder anderen wieder ein paar Denkanstöhse...

/pfeil
Manu
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 202
Registriert: Mo 17. Okt 2005, 09:50

Re: We Feed the World

Beitrag von Manu »

Wo wir schon dabei sind:

Heute am 22,25 auf 3Sat kommt eine sehr gute Dokumentation über unser Essverhalten Namens:
Unser Täglich Brot

Schauts euch doch mal an wenn ihr gerade nichts gescheiteres vorhabt, es lohnt sich allemal
Antworten