Seite 1 von 2

Goa Party in der Viamala Schlucht

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 14:14
von Butterfly
Hallo Miteinander

Eine Freundin von mir war von einigen Jahren an der dreitägigen Goa Party in der Viamala Schlucht. Dieses Jahr würden wir gerne gemeinsam hingehen :-)

Kann mir jemand sagen, ob es diese Party noch gibt? Im Internet finde ich überhaupt keine Infos ausser eine alte (2002) Website von akascha :-(

Liebe Grüsse an alle
Butterfly

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 14:26
von Nicolas
Hoi Butterfly,

Aus erster Hand kann ich Dir sagen, dass in diesem Jahr, zumindest von Akascha, keine Party in der Viamala Schlucht organisiert wird. Ausserdem wird es auch in Zukunft recht schwierig, wieder dort zu feiern. Die Behörden waren schon immer nicht sonderlich erfreut über Parties in dieser Region. Seit dem Unfall im Tunnel letztes Jahr erst recht nicht...

eigentlich schade :-(

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 15:15
von Butterfly
Hey Nicolas

Danke für deine Antwort. Echt schade... :cry:

Was ist denn letztes Jahr passiert? Bin überhaupt nicht auf dem Laufenden... :oops:

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 15:34
von Psydog
Butterfly hat geschrieben: Was ist denn letztes Jahr passiert? Bin überhaupt nicht auf dem Laufenden... :oops:
Das hier:
http://www.blick.ch/news/schweiz/artikel45353

Und ja,wir haben letztes Jahr angefragt wegen Party in der Viamala. Doch so wies ausschaut, gibts keine Partys mehr dort! :-(

Leider!!!

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 15:50
von sony
Ja tragisch und schade....
Habe dort unvergessliche (Regen) Partys gefeiert :-D wie Engelberg oder auch Achenberg...schade :-(

Gruss

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 16:14
von edoArdo
was hat der tunnelbrand mit der party zu tun?

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 18:54
von 604freund/Psykas
edoArdo hat geschrieben:was hat der tunnelbrand mit der party zu tun?
das frög ich mich au...? ben nonig so lang i dere szene, und han au na nie vo dene legendäre (?) partys ghört...!
wör mi aber na wunder neh falls öppert bilder het oder suschtigi erinnerige a die party...? wie hend denn die gheisse,
dasmer velcht sälber öppis chönnti finde im wältwiitenetz...!
danke und grüessli

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 19:58
von Human
viamala isch wunderschön gsii.. aber das isch au dra gläge dass carisma (jetzt akascha) gwüsst händ wie mer e gueti party uf d'bei stellt.. ;)

@sony; ängelberg gitts au nümme? *entsetzt*

so schad, wär so gern de summer mal wieder det ane party :-(

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 22:13
von müstik
ja kann mich auch noch gut an die viamala erinnern :) waren sehr schöne partys.... LASER !!! hehehe....

finde es gut dass es keine mehr dort gibt, denn so bleiben diese viamala partys in guter erinnerung.

neue plätze sind gefragt :) ... hehehe wer suched der findet

Verfasst: Fr 9. Mär 2007, 22:16
von müstik
@human.... ängelberg gits scho lang nüm :) nach de vision isch au det entgültig fertig mit partys.

ängelberg war ein killer platz für 300 leute bei der letzten waren 900 dort das war zuviel für den platz... einige mussten bis zu 2h auf die bahn warten, ich denke wenns nochmal eine gäben würde dann wäre es keine gute party mehr. da zuviele leute kommen würden.

Verfasst: Sa 10. Mär 2007, 01:54
von Gilraen
Viamal isch eini vo de bedütischte Parties für mich gsi! Rächt am Afang vo minre Ziit und s'hed eifach gflascht! De Ort döt (ich glaub die Party hed *irgendwas*tanz im Felsenkranz gheisse) isch eifach sagehaft und es het döt Farbe gha, usserordentlich! (natürlichi wirklich existänti Farbe :lol: )
Und i han döt villi liebi Lüt kenneglernt, woni no hütt im Kontakt bin - drum bini für das Erläbe vo dere Party irgendwie sehr dankbar! :-o

Verfasst: Sa 10. Mär 2007, 14:04
von Human
hmm.. ja scand, bin halt nicht mehr ganz so auf dem laufenden.. :-D

ich war glaub 2 mal dort (engelberg), beim zweiten mal hats leicht geschneit oder geregnet, und in kombination mit dem laser war das einfach zauberhaft..

aber irgendwie hast du schon recht, so bleibt viamala auch bestimmt in guter erinnerung (an der zweiten war ich nicht mehr dabei..). sie hiess übrigens "zaubertanz im felsenkranz" wenn ich mich recht erinnere (@ Gilraen)

Verfasst: Sa 10. Mär 2007, 19:37
von Käpten Hirni
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....mal e frog...gits das jahr wider e KOKOPELLI PARTY in ausserferia?...wenn ja chumi id schwiiz..wenn nei machi id hose....bitte um antwort bis juni#lol#

thanks

Verfasst: Sa 10. Mär 2007, 20:06
von Human
läse, bliib wo'd bisch und gnüsses, und lahn eus grüen werde vor niid.. bis 2009.. hmm.. *grins*
nächscht mal dörfsch mi übrigens gern mitneh! 8)

wird aber trotzdem "miini ohre offe halte" (als chönnt mer sie irgendwie zue mache :lol: ), und der bscheid geh fallsi was ghöre, wär cool dich mal zwüschedure wieder z'gseh :wink:

grüess alli wo mit der underwägs sind (und ich känne) ganz lieb vo mir!

human

Verfasst: Mo 12. Mär 2007, 08:30
von Psydog
604freund hat geschrieben: falls öppert bilder het oder suschtigi erinnerige a die party...
danke und grüessli
Dia gits. In miinem "Guati-Alti-Ziite-Nia-Vergessa-Karton"! :-D Damals isch a Digicam halt nid in miinem Budget drinnglega! :lol:
Aber wenn miin Scanner und vorallem ich mal Luscht händ, denn gits dia au mal zgseh! Ich erhol mich jetzt aber erschtmal vom Wucheend!

Achja,da isch no dr Goabase-Iitrag vo damals:
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/past/5532