Goa; Ernst oder Spass ?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Goa ist für mich...

Spass und iisygeil Party. nicht mehr
24
25%
ernst; ich suche nach tiefgreifenden Erfahrungen
14
14%
etwas dazwischen, aber eher Richtung Spass
37
38%
etwas dazwischen, aber eher Richtung Ernst.
22
23%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 97

( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

@ kollegoli

=D> =D> =D>

wow, du hast du mit deiner auflistung genau das gebracht, was ich andeutend wollte, aber nicht so treffend formulieren konnte... eine hand wäscht die andere ;)

sehr schön! da hüpft ja mein herz :-D

so und nun sag ich etwas, was viele verwundern wird... trotzdem ich hier eine scheinbar offensichtliche stellung bezogen habe, bin ich derzeit gar nicht sooo sehr von goaparties angetan... ich wollte das nicht verteidigen weil es mein heiligtum ist... im moment erfüllen parties für mich zu wenige punkte aus ollis liste... das liegt aber an MIR, und nicht an der party oder den besuchern oder daran, dass es eine utopie ist... versteht ihr, es liegt an mir, meinem weg, nicht an der sache an sich... das ist der punkt, den manche nicht verstehn und deshalb die sache an sich (die party) dafür "veranwortlich" machen...
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

eg möcht do no es paar sätzli id rundi werfe, ohni alli biträg sit mim letschte glese z haa, aber möcht mi uf paar komentär bezieh wo zu dem wo ig gseit han gschribe worde sind.
vorallem vo dr shmahu und em fallen angel.

shmahu het dr vorwurf gmacht, dass ig und es paar anderi do inne allne lüt wo sich anere party offe benehmed, unterstelled si siged uf droge.

das isch nid wohr. eg säge jo nid, dass alli lüt uf droge sind. und ig finde au nid das das schlecht isch, imene gwüsse sinn und mass sind goas vo mir us gseeh au deför do droge z neh, mini meinig. eg nimme hi und wider au gern droge und labere au vill scheiss (wer mich kennt ch das zu 100%bestätige).

aber sehr vill lüt a goas übertribets masslos und das chasch jo nid leugne shmahu oder? und das wo die möched het nüt mit spiritualität oder erfahrige sammle z tue sondern isch profane drogekonsum.

vill vo dene lüt foi den im ruusch irgendwelches , teilwiis zämehangsloses züüg z labere und hei den no s gfühl das sigi tüüfgröndig.

das sind kenni vorurteil, ig kenne vill so lüt sogar persöhnlech und han au süsch mit ihne z tue gha und gredt nid nur a goas. und weiss au was die süsch abziehnd. und das het nüt mit family und love z tue sondern isch nur no reins suchtverhalte.
usserdem sind döu lüt äme so beneblet, das eifach gsehsch das si uf droge sind. das isch tatsach kes vorurteil. und het nüt mit offe und lieb zunenand sii z tue sondern nur mit zämehangslosem geschwafel.

goas, bzw d szene het sich sowit entwicklet, dass vorallem a de grosse parties söttigi lüt en immer grössere teil usmached. und was so a de goas abgoht isch teilwiis jenseits. wenn me mol iibleck i das bechoo het (als organisator zb) löschts eim äme scho fascht ab und me foht sech afo froge was das no mit de ideal z tue het wo me i dere bewegig gseeh het.




was mi zum nöchste punkt bringt. d tüüfgröndigkhait. tüüfgründigi gsprööch sind inere grosse gruppe gar nümm möglech. je meh lüt es het desto tüfer isch s niveau (und wenns niveau tüüf isch denn isch das nid tüüfgründig sondern s gegeteil, aber das verwechsled jo sehr vill lüt)

ig muss usserdem no betone, dass ig nid gseit han es sige gar keni tüfgründige erfahrige möglich a partys. eg han gseit das me die erfahrige nach 3 parties (ok vellech au 10 parties) gmacht het. und nacher chunnt nüt neus dezue.
dorom fendi das lächerlech, wenn lüt glaubed dass sie was tüfgründigs mached wenn si jede samstig ane goa göhnd (das isch nid uf droge neh bezoge gsii)

eg muss au säge, es gitt tüüfgründigi lüt a de goas. aber das isch en minderheit. und schiinbar isch die minderheit do im forum sogar en mehrheit. anders isch die kluft nid z erkläre zwüsche demm wo do inne gschribe wird und der art wie sech en grosse teil vo de lüt a de goas verhaltet. die meiste lüt a goas wei eifach party mache und chli de fride ha mitnand und chli easy druff sii be geilem sound. und das isch guet so dodegege hani nüt. eg finde es eifach gföhrlech wenn me das verwechslet mit tüüfgründigkhait. will me es schlechts gwüsse het wenn me eifach so zum spass droge nimmt oder abfiret. wen me en transzendentali begröndig für sini trieb brucht. denn lauft me nemmli gfohr das eim die wahri tüfgröndigkhait nie zuteil wird.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Wenn man nur auf ein paar wenige Partys im Jahr geht, erscheint jede Party als etwas Besonderes. Ich habe nach fast jeder Party das Gefühl, sie wäre die beste meines Lebens. Ich merke auch keinen Unterschied zu meiner Ersten, obwohl die wirklich besonders schön, an einem besonders schönen Ort war; sondern habe jedes mal ein ähnlich unbeschreiblich schönes Erlebnis.

So erlebe ich das. :)

Was die Tiefgründigkeit und das Übersinnliche betrifft, ist das nicht meine primäre Absicht auf Goa-Partys. Es gab aber viele tiefgründige Momente. Weniger beim intensiven Tanzen, dort waren sie einfach psychedelisch und erkenntnislos, voller Energie, aber beim Wandern oder aus der ferne beobachtend, nachdenkend oder meditierend. Es gibt Möglichkeiten auf einer Goa-Party zu sich selbst zu finden, sich und die Welt aus einer anderen Perspektive zu erfahren. Ist man noch auf Psychedelikas unterwegs, können die Erfahrungen zumindest in gewisser Hinsicht metaphysisch werden.

Dazu ein Ausschnitt aus "Porträt von Dr. Albert Hofmann" von http://www.lsd.info/symposium/ah, wo auch Hofmann zitiert wird:

In den veränderten Bewusstseinszuständen, die LSD auslöst, sieht sein Entdecker keineswegs bloss psychotische Wahnzustände eines chemisch manipulierten Gehirns, sondern Fenster zu einer höheren Wirklichkeit – wahrhaft spirituelle Erfahrungen, in denen sich ein gewöhnlich tief verschüttetes Potenzial unseres Geistes, die Göttlichkeit der Schöpfung, unsere Verbundenheit mit ihr offenbart. «Der einseitige Glaube an die naturwissenschaftliche Sicht des Lebens beruht auf einem folgenschweren Irrtum», schreibt Hofmann in Einsichten - Ausblicke. «Zwar ist alles wahr, was sie enthält – aber dies repräsentiert bloss die eine Hälfte der Wirklichkeit; nur deren materiellen, quantifizierbaren Teil. Ihr mangelt es an all jenen spirituellen Dimensionen, die nicht in physikalischen oder chemischen Begriffen beschrieben werden können; und gerade diese schliessen die wichtigsten Charakteristika alles Lebens ein.»
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

die meisten Goaparties sind wirklich keine Orte für Tiefgründige Erfahrungen. Dort ist es wohl am besten wenn man einfach Spass hat und nichts ernst nimmt...

Nur sind das eben KEINE GOA PARTIES, sondern Technoparties, Fasnacht, Zirkus oder was auch immer.


Was wer persönlich aus eine GoaParty macht ist aber jedem selbstüberlassen.

Wobei aber eine richtige Goaparty jedem der will die Möglichkeit gibt ernste, tiefgründige Erfahrungen zu machen aber dabei einen riesen SPASS zu haben.
Das ist doch der Witz an der Sache, oder?

Der Witz am Leben überhaupt. ERKENNTNIS und SPASS dabei. Und Erkenntnisse sind nun mal was ernstes und tiefgründiges. Nur Spass ist sowas von sinnlos auf dauer.. nur erkenntnis sowas von anstrengend.

Wer denkt goaparties sind nur zum abschalten und spass haben da, hat echt was missverstanden. was ist denn da noch der Unterschied zu Techno? das es farbiger ist und die Leute mit Glöckchen an den Füssen rumlaufen?
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

=D> =D> =D> subconsciousmind

Diese Kombination war (und ist für mich immer noch), das reizvolle an Goapartys (wobei das nicht heisst, dass solche Erfahrungen nur an Goapartys möglich sind).
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

Wobei aber eine richtige Goaparty jedem der will die Möglichkeit gibt ernste, tiefgründige Erfahrungen zu machen aber dabei einen riesen SPASS zu haben.
Das ist doch der Witz an der Sache, oder?
:lol:

ja das isches wohl. ernst schlüsst spass nöd us, im gegeteil; ernst und spass hänged irgendwie zäme.
Nur Spass ist sowas von sinnlos auf dauer.. nur erkenntnis sowas von anstrengend.
ja das findi isch au so ziemlich DAS problem a eusne goas: sie werded sehr oft nur für de reini eher oberflächlichi spass für de moment konzipiert und au so gfiired.

es immer nur witzig und iisluschtig ha zwelle, isch miinere meinig nah e ziemlich gföhrlichi persönlichkeitseigeschaft. well ohni en gwüsse ernst bzw. e gwüssi tüüfgründigkeit fehlt automatisch au de nährbode für würkliche, krasse, intensive und wichtige spass.

gnau so isches au a de goas: wenn det die gwüssi tüüfgründigkeit fehlt, dann fehlt mit de ziit au de würklichi, nöd eifach ersetzbari spass.
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

Was ich in den letzte Jahren einfach festgestellt habe ist, dass es den meisten Leuten in letzter Zeit immer mehr um den Spass geht als um tiefgründige Erfahrungen und den Austausch von Energien.

Am Anfang als ich an Goapartys ging, sprach man viel mehr von spirituellen und tiefgründigen Erfahrungen, solche Gesprächsthemen treten heute weniger auf. Dabei schätze ich meistens genau solche Gespräche, da findet einen Meinungsaustauch statt und es bringt mich zum Nachdenken.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

geili sache schriibed ihr... das wo eim bliibt isch: sälber wiiter all das läbe und uusstrahle und hoffe, dass mer gliichgsinnti azieht... und dänn e neui bewegig gründe... :mrgreen:
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Beitrag von Nicolas »

Shmahu hat geschrieben:e neui bewegig gründe
Wo kann ich unterschreiben? :-o
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

Danke für dä Thread, ha jetz au grad es paar mal rächt herzhaft chöne lache :-D...

Jetz au no rasch zwei gedanke! Ä "richtigi" goa party isch nöd nur zum spass. - Was isch dänn ä richtigi goa. Gitts da es guätesiegel oder so zum feststelle öb mer anere richtige goa isch oder nöd? Bisch mal anere gfälschte party gsie?

Und zum thema früher war alles besser... (was ja bekanntlich scho eusi grosseltere gseit händ). I minere persönliche (ganz dick untersriche) wahrnehmig und erinnerig, sind parties vor 7 jahr au vill emotionaler gsie, sind d'lüht au vill neter zu änand gsie und und und... NUR, bin ich deht au nöd a einere party gsie, ohni was z'näh! Erinnerige sind öpis schöns, nur muäs mer au dra dänke, i welem kontext sie z'stand cho sind!

ps: Und jetz no es zitat vom Ozzy Osbourne:"I love you all, but you're fucking mad!"
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

gizmo hat geschrieben: Jetz au no rasch zwei gedanke! Ä "richtigi" goa party isch nöd nur zum spass. - Was isch dänn ä richtigi goa. Gitts da es guätesiegel oder so zum feststelle öb mer anere richtige goa isch oder nöd? Bisch mal anere gfälschte party gsie?
Ja bin i scho gsii, sotig wo säged es seg e goaparty, aber es lauft kei goa und es fühlt sich nöd so a wie goa ;-) Isch alles relativ, subjektiv und es gaat drum dSchnittflächi zfinde.

Und ja gits:
Bild
;)
Zuletzt geändert von subconsciousmind am Do 16. Aug 2007, 12:04, insgesamt 1-mal geändert.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

subconsciousmind hat geschrieben: Ja bin i scho gsii, sotig wo säged es seg e goaparty, aber es lauft kei goa
:lol: :lol:

wämmer a parties psychedelic trance laufe laat, wo überhaupt nöd psychedelisch isch, dänn isch das scho en zimliche witz... (hey, die szene hät eigentli rächt vill humor, fallt mer gad uuf..)

und mer mues au nöd uf droge sii, zum de unterschied merke, gizmo, ich glaub es gaat au ohni.. :n55 :lol:
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

@subconsciousmind ... LOL, Merci für das fette bild
Bild


@Shmahu, wo ha ich dänn behauptet mer müäsi uf droge gsie? Ich ha gseit, dass d'wahrnehimg eim cha tüsche...vor allem im nachhinein! Das hät gar nix mit droge z'tuä, jedoch verwüschet droge d'wahrnehig nachhaltig.

Und vo wäge unterschied. Redet miär jetz vo psychedelisch? Das ist nämlich es ganz anders thema. Zum eine will psychedelisch en wiete begriff isch und zum andere will er au extrem subjektiv isch. Und dänn grad nomal en chline input. Wämmer bi andere fählendi tolleranz kritisiärt, sött mer sälber di scho au an tag lege.
Shmahu hat geschrieben:wämmer a parties psychedelic trance laufe laat, wo überhaupt nöd psychedelisch isch, dänn isch das scho en zimliche witz
und
Shmahu hat geschrieben: :n55
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

@Shmahu, wo ha ich dänn behauptet mer müäsi uf droge gsie?
da:
I minere persönliche (ganz dick untersriche) wahrnehmig und erinnerig, sind parties vor 7 jahr au vill emotionaler gsie, sind d'lüht au vill neter zu änand gsie und und und... NUR, bin ich deht au nöd a einere party gsie, ohni was z'näh! Erinnerige sind öpis schöns, nur muäs mer au dra dänke, i welem kontext sie z'stand cho sind!
das heisst so viel wie: "wenn mer sgfühl hät, dass früener dsache besser gsi seged, ischmer sehr wahrschiinlich uf droge gsi, andersch chan ich mir das nöd vorstelle".
wämmer a parties psychedelic trance laufe laat, wo überhaupt nöd psychedelisch isch, dänn isch das scho en zimliche witz
die ussag stimmt nunmal (bis daruf, dasses kein witz, sondern eher truurig isch). es isch schlicht und eifach nöd ernst znäh, wennmer öpis als psychedelisch bezeichnet, wo nöd psychedelisch isch, nur zums besser verchaufe. das isch neuziitlichs, westlichs marketingdenke, wo du gnau so ungeil findsch wie ich und wovo du dir de darus entstehendi schade wo entstaht au so guet söttsch chönne usrechne wie ich.

das isch öpe so, wie wenn mcdonald sich damit schmückt, dasser was guets fürd umwelt macht.
dex

Beitrag von dex »

Also i gange us spass go fäschte. Ernst chan i de weder tue wenn i muess go schaffe :)


Naja ok wenn i musik mache annere Party hets scho au gwösse ernst aber de vergisst mer nach em erschte mix wieder und hets fäscht mit de Lüt.


Da Dex

PD: ole ole
Antworten