Goa; Ernst oder Spass ?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Goa ist für mich...

Spass und iisygeil Party. nicht mehr
24
25%
ernst; ich suche nach tiefgreifenden Erfahrungen
14
14%
etwas dazwischen, aber eher Richtung Spass
37
38%
etwas dazwischen, aber eher Richtung Ernst.
22
23%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 97

Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Waldfrieden hat geschrieben:
TiTaLi hat geschrieben:
Waldfrieden hat geschrieben:
leute kennen zu lernen hat nicht mit tiefgründiger erfahrung zu tun.
WHY NOT???

meh lernt doch vorallem vo andere mönsche... der spiegel seines selbst!!! ich finds totale gägeteil... begägnige im läbe mit andere mönsche, ob are party oder sonst wo, isch sowas voooo tiefgründig und lernrich!!!

grüessli titali***
ebe genau ned. tieef gründog heisst für mich in der tiefe meines selbst: zum beispiel träumen, meditieren, schamanische reisen. zeit mit sich selber und seinem selbst verbringen, bewusst. gerade eine ich sag mal bewusst nicht goa party, sondern lediglich party ist sowas von oberflächlich...

menschen kennen zu lernen (was auch immer für dich heisst kennen lernen, denn dies kann man imho nur über eine laaange zeit, und selbst dann nicht mal wirklich) hat imho nichts mit tiefgründigen dingen zu tun. du kannst neue ansichten kennen lernen etc, aber mit dir selber hat es meiner meinung nach nicht viel zu tun
hoi waldfrieden

ich cha imene buddhistische kloster ir totale stille & meditation öpis tiefgründigs erläbe, ich cha are party unterem stärnhimmel ir natur öpis total tiefgründigs erläbe, ich cha alleini deheime öpis totals tiefgründigs erläbe... ich mues nid immer spirituelli aktivitäte mache, wie meditiere, schamanischi reise etc. ... magie & spiritualität isch ÜBERALL...rum- & zytlos!

vorallem wenn ich mich mitemne andere mönsch zäme due, mich öffne für ihn oder sie und mir eifacht liebi löh loh fliesse...schönheit inang gseh, üs i ouge luege und seele sich verbindet! meh fühlt sich verstande, zfriede, glücklech, verbunde und vorallem NICHT ALLEINE... isch das nid en tiefgründige göttleche moment?

es bringt nüt, wenn ich mit dir über das diskusstiere, wüe mir zwöi total anderi mönsche sind! ich ha scho sooo magischi und mystischi erläbnis a parties gha, ob mit mir alleini oder mit andere mönsche... das liegt aber i mire natur, wüe zläbe für mich es gheimnis und es mysterium isch voller magie & liebi!!!

LOVE PEACE UND SUNNEBLÜMLI
titali***
Zuletzt geändert von Titali am Do 9. Aug 2007, 15:49, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Thujon
artist
artist
Beiträge: 722
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 16:05
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Beitrag von Thujon »

Spass ...

wenn ich aus Ernst gehen würde wo bliebe dann der Spass ?

Also für mich ist eigentlich jede Art von Party mit einem gewissen Spassfaktor verbunden ... ansnsten würd ich nicht dahin gehen ...
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer


18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von kaidun »

Spass ...

wenn ich aus Ernst gehen würde wo bliebe dann der Spass ?

Also für mich ist eigentlich jede Art von Party mit einem gewissen Spassfaktor verbunden ... ansnsten würd ich nicht dahin gehen ...
hehe, schön gseit.. und wens zfest zum läbesinhalt werd, eskalierts halt.
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

Ha geschter nid chöne penne u der fernseh igschalte....u den hani mir mal zzit gno für de dunnschtigsjass...u läckt isch das geil gsii..ha richtigi glücksschüb kaa willi serschte mal drus cho bi u di schwiizer si ja sooooooooooooooooooooo was vo toll...au isch de peter müller als gascht verwiilet:-)

tja au fernseh cha eim das gfühl vermittle wo mängisch dmusik macht

:-({|= :-({|= :-({|= ](*,)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Käpten Hirni hat geschrieben:Ha geschter nid chöne penne u der fernseh igschalte....u den hani mir mal zzit gno für de dunnschtigsjass...u läckt isch das geil gsii..ha richtigi glücksschüb kaa willi serschte mal drus cho bi u di schwiizer si ja sooooooooooooooooooooo was vo toll...au isch de peter müller als gascht verwiilet:-)

tja au fernseh cha eim das gfühl vermittle wo mängisch dmusik macht

:-({|= :-({|= :-({|= ](*,)
genau darum gehts ja ;)

tiefgründig ist doch jede erfahrung, bei der man seine eigene wesenheit oder die wesenheit anderer lebewesen und dinge ein stückchen besser zu verstehen lernt... die auslösenden situationen sind nicht wichtig... ob tv, sport, sex, tanz, traum, meditation, oder wäsche aufhängen (dieses beispiel stammt aus eigener erfahrung)... und wer in kategorien denkt wie: "hier macht man tiefgründige erfahrungen, dort hingegen nicht", bei demjenigen bezweifle ich, dass er weiss wovon er redet... nicht mal subjektiv sollte man sich festlegen, in welchen situationen man solche erfahrungen sammeln kann oder in welchen situationen nicht... sobald man sich festlegt, wird es zur eigenen realität und es ist dann schwer sich von solchen denkmustern zu befreien...

"Alle Dinge entstehen im Geist, sind unseres mächtigen Geistes Schöpfung" (S. Gautama)


@kaidun

und was eskaliert denn dann? der spass oder der ernst...:lol:

es kommt doch immer darauf an, was man mit dem partyerleben verbindet, bzw. die absichten die dahinter stecken... wann wird denn das partygehen zum "lebensinhalt"? hast du dafür auch ne schublade? erzähl doch mal...
benny
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Do 11. Jan 2007, 12:45
Wohnort: the desert of Kyuss
Kontaktdaten:

Beitrag von benny »

wenni das ganze so lis hani amal fascht :) s gfuehl dass es paar chlii hangebliibe sind.. was isch los? s gsehnds halt viil anderscht aber uebertriibe muen me ja au noed..... :D
ich verschaenk miini seel no weder a goa no a suschtwasm, denn ich wird au falls ich nuem goa lose wuer en liebhaber vo mystik und philosophie sii.. da isch miin grund zum saege party=spass..
.. klar giz moment wo mega magisch erschiined doch sinds im grund d luet selber..

...find jez au, dass es lehre git wome anre goa noed findet und wie de altread gseit het sind so manchi bueecher scho sehr lohnendswert wenn me sich mit somene thema befasse will.. me merkt schnell dass viili gedanke schomal denkt worde sind und chan so viil eigenigs (wo zum teil au nur fuer eim selber bestimmt sind) usefindet... und tuefgruendig findi alles wo der schlussendlich chlii d auge goeffnet het.. obs jez n spontane spruch vomne alki isch, wo der i irgend enere hiisicht sinn gmacht het oder was au immer..
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von kaidun »

@kaidun

und was eskaliert denn dann? der spass oder der ernst...

es kommt doch immer darauf an, was man mit dem partyerleben verbindet, bzw. die absichten die dahinter stecken... wann wird denn das partygehen zum "lebensinhalt"? hast du dafür auch ne schublade? erzähl doch mal...
was chunsch ez med schublade?
@läbensinhalt. velechd für de ned. aber es get gnue lüt wos partyläbe
überhand nimmt.

wie de beny grad gschrebe hed: Party = spass.
esch scho definition vonere party. wenn spiritualität und weis ned was
a sonere patry erläbsch, eschs en reini utopie. mues ja nüt schlächds si
solangs für de stimmt..
aber für me esch en party spass und nüt meh. klar chasch dene
erläbnis wo hesch go super tolli näme wie "tüfgründigkeit" und "spiritualität" geh. wodi aber ned..
und ez chum bitte ned med sache wie:
genau wäg so lüt wie der gaht der sprit verlore und med "medem fluss schwümmer"
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

benny hat geschrieben:wenni das ganze so lis hani amal fascht :) s gfuehl dass es paar chlii hangebliibe sind.. was isch los? s gsehnds halt viil anderscht aber uebertriibe muen me ja au noed..... :D
smile@benny :lol: :n55

yes, ich bin als baby in miraculix sin topf gheit, wie dr obelix...full of the magic juice...drink!!!

Bild
The Drums don't Stop... Bild
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

kaidun hat geschrieben: was chunsch ez med schublade?
moment noch, wird gleich beantwortet :)
kaidun hat geschrieben: @läbensinhalt. velechd für de ned. aber es get gnue lüt wos partyläbe
überhand nimmt.
du meinst, wenn der weg zu destruktiv wird... das stimmt, das gibt es... daran sind aber zumeist drogen schuld (jeglicher art) und nicht die party selbst, egal in welcher "dosis"...
kaidun hat geschrieben: wie de beny grad gschrebe hed: Party = spass.
esch scho definition vonere party.
DAS ist eine schublade :wink: ... aber diese schublade ist easy, mit solchen leben wir alle mehr oder weniger...
kaidun hat geschrieben: wenn spiritualität und weis ned was
a sonere patry erläbsch, eschs en reini utopie.
Schubalde Nr.2 ... und die ist hingegen zur vorherigen ziemlich arg... damit hast du dich in eine meiner schubladen katapultiert... die schublade, die ich in meinem ersten post beschrieben habe (sieh selbst nach und such dir aus in welche ich dich stecke)... denn du nimmst dir das recht, erfahrungen von anderen in den dreck zu ziehen... das ist nicht nur frech, sondern dumm... was ist denn eine utopie? also wenn ich auf einer goaparty stehe und eine tiefgründige erfahrung mache, dann muss ich sie deiner meinung nach auf die seite legen als utopie, einbildung oder was auch immer? weisst du wovon du redest? welche erfahrungen sind denn realer? die beim fernsehn? die beim meditieren? beim wäsche aufhängen? oder auf dem hiphop konzert?

ich glaube du bist voll von vorurteilen... ein anderes wort für schublade...
kaidun hat geschrieben: mues ja nüt schlächds si
solangs für de stimmt..
aha! ... nun schwächst du das ganze schon wieder ab... so nach dem motto: "du bist zwar nicht ganz dicht, aber wenns für dich passt, dann ists okay..." :lol: damit gehörst du immerhin zu den toleranten schubladenbewohnern...
kaidun hat geschrieben: aber für me esch en party spass und nüt meh. klar chasch dene
erläbnis wo hesch go super tolli näme wie "tüfgründigkeit" und "spiritualität" geh.
das versteh ich hinten und vorne nicht... was ist denn die aussage dieses satzes? also einerseits gibst du zu, dass man "erlebnisse" haben kann... von welchen erlebnissen redest du hier denn? welche namen gibts DU diesen erlebnissen? was macht die qualität eines solchen erlebnisses aus? wann ist es "tiefgründig" und wann "utopie"? diese aussage zeigt mir einmal mehr, dass du selbst nicht weisst wovon du redest... sorry
kaidun hat geschrieben: wodi aber ned..
eben! ich kann dich beruhigen, solange du in dieser schublade lebst, wirst du auch niemals eine tiefgründige erfahrung haben, mach dir keine sorgen... :wink:
kaidun hat geschrieben: und ez chum bitte ned med sache wie:
genau wäg so lüt wie der gaht der sprit verlore und med "medem fluss schwümmer"
auch hier kann ich dich beruhigen, das mach ich ganz bestimmt nicht... wenn es deine entscheidung ist keine tiefgründigen erfahrungen auf goaparties machen zu WOLLEN (oder eher können?), dann lass es einfach sein und überlass es den anderen... also den spinnern, die in ihrer utopie leben...

denn sprit wirds immer geben...proscht.... :lol:

erlaube mir noch eine bemerkung: wenn du anfangen möchtest, tiefgründige erfahrungen sogar vor dem PC-MONITOR zu machen hab ich dir einen guten tipp:

reg dich nicht allzu sehr auf über das was ich geschrieben habe... lass all deine wut auf mich nun hinabsinken... wenn das nicht klappt, dann lass es raus, ist besser so...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

hmm interessant...

seehr seehr gueti sache häsch da gschriebe @gsicht. Hut ab. so hätt ich das nie chönne formuliere.

für mich sind goas ganz klar en ort, wo ich im allgemeine hii gang zum ernsti, tüüfgründigi erfahrige zmache; was nöd heisst, dass ich spass debii usschlüsse, de ghört nämlich au dezue und isch en teil devo. (findi au gueti ussag @titali). wär für mich goa nur spass und iisygeil party (was es au isch, aber nöd nur), dann wäred goas für mich wohl scho lang nümm so geil und intensiv, wie sie jetz sind.
wenn spiritualität und weis ned was
a sonere patry erläbsch, eschs en reini utopie.
was ich damit sagen will:
tiefgründige erlebnisse in einer umgebung durchströmt von drogenvibes?
quatsch.
aber ne tolle illusion
ich verstah so ussage ämmel echt nöd und finds uf e art irgendwie recht krass. wenn mer selber nöd so empfindet und sich frögt, was die andere jetz da vo spirit und so schwaflet, dann isches ei sach und voll OK; aber die, wo so denked als spinner (im negative sinn) oder gar deppe abztue und das au no usezlah, findi scho sehr denäbed. wüsset ihr zu was das führt? das führt dezue, dass mega viel lüüt, wo sich ihrer sach nonid so sicher sind, no unsicherer fühled und dann evtl. nur weg dem "gepushe" nümm chönnd standhalte und ihri meinig wechslet; was bedüütet, dass sie ufem weg zu ihrer eigene meinig so fest gstört worde sind, dass sies nümm usghalte und dann eifach dmeinig vo anderne agnoh händ. das heisst, sie stopped dann ame gwüsse punkt, bliibed det hange und überleged vo det a nümm gross wiiter, wells für sie dann wie scho klar isch; das heisst i dem fall: jedes mal, wenn öper swort spirit is muul nimmt oder vo mystische erfahrige i dere umgebig red, dann wird sofort zuegmacht und de fall isch erledigt, de ander isch nämlich en spinner.

ich mein, es isch guet, da zum denke azrege, aber öperem säge "wenn du so denksch, dann denksch du falsch" (was da einigi immer immer wieder mached), isch definitiv igendwie chli denäbed. ganz ehrlichgseit, hanich sgfühl, dass einigi da, wo genau so sache uselönd, selber opfer vo dem mechanismus sind. wüsseder wasi meine?
PsyFisch
Beiträge: 27
Registriert: Mi 25. Jul 2007, 12:39
Wohnort: nirgens

Beitrag von PsyFisch »

@kollegoli =D> =D> =D> =D>
whatever...
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von kaidun »

esch ja hemmel trurig.. ha nur gschrebe was mini meinig esch. ned was du muesch dänke oder fühle..
schad assech gwüssi lüüt grad agfigged fühle weme ne anderi meinig
vertrett. aber has ned andersch erwarted..
und kolleg oli, ha niemer als spinner anegstellt. ned einisch..
mached in zuekunft ke umfrage me, wenn für üch ja alles so klar esch..
und no öbis. wenn die ussag, ne definition vo party seg spass ne schublede esch, de sägmer doch bitte was party de susch esch...

mues ez schaffe. werdemi am abe rechtig RÄCHDFERTIGE vor üch.
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

@kaidun

ich glaube wir brauchen einen diskutier-knigge... den schreib ich dann nach dem benimm-dich-knigge für goaparties.... hehe


also zunächst mal ist es ein unterschied, ob man seine eigene meinung sagt, oder ob man aussagen von anderen als falsch hinstellt...

wenn du sagst: "das, was ihr habt sind keine echten erfahrungen, sondern utopien oder illusionen" dann bezeichnest du diejenigen genau genommen entweder als lügner oder als menschen, die ihre erfahrungen fehlinterpretieren... kurz gesagt: deppen...

wenn du beispielsweise sagst: "ich hab noch keine tiefen erfahrungen gemacht auf einer goaparty. beschreibt doch mal wie diese erfahrungen aussehen.", dann zeigst du interesse an den anderen und versuchst sie zu verstehen... wenn dies nicht gelingt, weil du entweder schon viel grössere und tiefgreifendere erfahrungen gemacht hast, oder weil du erkennst, dass alles gar nicht stimmt und die berichte von tiefgreifenden erlebnissen nur der allgemeinen verdummung dienen, dann kannst du diejenigen immer noch als lügner oder deppen abstempeln *ggg*... sofern du das brauchst um dein weltbild aufrecht zu erhalten...

alles klaro?

bin gespannt auf deine "rechtfertigung" ...


noch zu deiner frage:

die aussage "party = spass" ist eine von vielen möglichen definitionen und damit ne schublade... aber ich sagte ja schon, diese schublade ist easy, die ganze welt besteht aus dergleichen... nun wie könnte man das anders machen? keine ahnung... ich weiss jedenfalls, dass ich auch schon todtraurig war und trotzdem auf ne party gegangen bin und dort zwar keinen spass, aber genugtuung gefunden habe... ein andermal suche ich den meditativen tanz, das sich-gehen-lassen in der musik... gelingt mir das restlos, kann von spass keine rede sein... spass wird hier dann degradiert zu einer gefühlsregung, die in diesem zustand keine bedeutung mehr hat... ein andermal habe ich mich die ganze nacht über besucher aufgeregt, die zwei meter neben dem abfalleimer stehn und ihren abfall auf den boden werfen... das war ebenfalls nicht wirklich spassig, obwohl mir diese erfahrung letzten endes etwas gebracht hat... nämlich einsicht in die menschen, die sowas tun und einsicht in mich und meine konditionierungen und schubladen... hmmm... party = spass? ... also für mich geht die gleichung nicht auf, vielleicht für dich... vergiss nicht, jeder sucht etwas anderes... und vielleicht kannst du dir vorstellen, dass nicht jeder unbedingt nur spass oder zeitvertreib sucht auf einer party... ich konfrontiere mich auch liebend gerne mit den schattenseiten des menschlichen daseins... das macht manchmal sogar spass, nicht immer... und von dem was die menschen UNBEWUSST (auf einer party oder sonstwo) suchen, wollen wir mal gar nicht reden... das kann von suchtbefriedigung, meditation, spass, bis hin zu agressionen, wut und schlägereien (um aufgestautes zu kompensieren) so ziemlich alles mögliche sein...
Benutzeravatar
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 231
Registriert: Fr 24. Jun 2005, 20:13
Wohnort: Zwischenwelt
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldfrieden »

TiTaLi hat geschrieben:[

magie & spiritualität isch ÜBERALL...rum- & zytlos!


es bringt nüt, wenn ich mit dir über das diskusstiere, wüe mir zwöi total anderi mönsche sind! ich ha scho sooo magischi und mystischi erläbnis a parties gha, ob mit mir alleini oder mit andere mönsche... das liegt aber i mire natur, wüe zläbe für mich es gheimnis und es mysterium isch voller magie & liebi!!!

LOVE PEACE UND SUNNEBLÜMLI
titali***
hallo titali

ja, do geb ech der sogar vollkomme rächt. au ech han scho sehr schöni, mysteschi sache erläbt. aber wäge dem ane goa z goh?! bitte sehr... du chasch mer ned verzelle, dass du wäge dene moment ane goa gosch, well du die nor dete erläbsch...

wie du sälber gseid hesch: es esch emmer und öberall, also heds en andere grond warum "mer" an goas god...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

genau @gsicht. du bischmer meini en ganz glatte hagel!
und no öbis. wenn die ussag, ne definition vo party seg spass ne schublede esch, de sägmer doch bitte was party de susch esch...
das findi jetz scho chli besser. da seisch nöd eifach: "was!! party söll nöd nur spass sii? du häsch ja voll kei ahnig" (oder was i dem stil) (au wenns e biz i das inegaht, em ton zufolge)

aso dann, erchlärig:

für mich isch party nöd nur spass. das heisst, d'definition "party = spass" stimmt für mich nöd. well party, vor allem goaparty, für mich meh als das isch. ich zell mal chli uf, was mich aspornt a partys zgah:

1. Spass
2. verarbeitig vom erlebte (segs jetz spassig oder segs schlimm).
3. zämesii mit mensche
4. meditation / und wenn möglich meditation zäme mit anderne lüüt (im tanz)
5. Tanz allgemein; usdruck vo gfühl dur tanz (spass isch eis devo, gnau so wie schmerz, iisylsuchtig, mystisch usw.)
6. sport (bewegig und fithaltig vo mim körper)
7. "sitzig" mit mir selber. reflektiere vo mim lebe. mini gfühl, wo ich davo überchumm uselah (gaht chli i punkt 1 und 7 inne)
8. gfühlsustusch mit anderne mensche (und zwar jeglichi gfühl; nöd nur spass)
9. speziell au "freheitsgfühl"/"farbigi gfühl" mit andere mensche zäme id welt usesende (hippyfeeling)
10. spirit. (das isch für mich churz gseit, wenn mer die sache, wo ich da ufzelle, mitenand erlebt)
11. reise (physisch. psychisch natürli au, das passiert in punkt 2., 4., 5., 7., )

das sind gründ, wieso ich an partys gang. sie münd nöd alli gliichzitig itreffe, dass ich d'party geil find. es isch au überhaupt nöd schlimm, wenn mal oder au paar mal keine vo dene pünkt zuetrifft.

für mich sind goas unter anderem das, was die bedürfnis befriedigt.

das ganze nur uf spass zreduziere, wär für mich uhuerre schad; es wür huerre viel verlore gah, und so wür dann au für mich das ganze gerede vo spirit und so kei sinn mache.
Antworten