Aktuelle Zeit: Mi 17. Okt 2018, 16:51

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]




Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 105 Beiträge ]  Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nächste

Goa ist für mich...
Spass und iisygeil Party. nicht mehr 25%  25%  [ 24 ]
ernst; ich suche nach tiefgreifenden Erfahrungen 14%  14%  [ 14 ]
etwas dazwischen, aber eher Richtung Spass 38%  38%  [ 37 ]
etwas dazwischen, aber eher Richtung Ernst. 23%  23%  [ 22 ]
Abstimmungen insgesamt : 97
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Goa; Ernst oder Spass ?
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:38 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Beiträge: 1183
Wohnort: Höngg
Mich nimmt mal wunder, wie ihr das so gsehnd:

Sind Goapartys und die ganz "bewegig", "szene" oder wiemers au immer nenne will, für eu was ernsts oder gahts eu rein um de Spass; und wenns kei spass meh macht, dann gönder halt wo andersch hii, wos meh spass macht?

isch Goa für eu "eifach" e party und dmusig e hüpfhilf ? oder sueched ihr tüüferi erfahrige oder suscht irgendwie nach meh da drin und dmusig isch eher es mittel zum reise in anderne Dimensione und vordringe zu tüüfere ebene (oder ähnlich)?

8-tung, mit ernst mein ich nöd, dass spass irgendwie usgschlosse sii muess und mer nöd lache dörf !

_________________
musig vo mir: http://www.kollegoli.ch.vu

http://www.myspace.com/olidekolleg


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:40 
Offline
Gold Member
Gold Member
Benutzeravatar

Registriert: Fr 24. Jun 2005, 20:13
Beiträge: 231
Wohnort: Zwischenwelt
hmm, also ech weiss ned, aber wenn mer anere goa tiefgriefendi erfahrige suecht esch mer imho chli am ne falsche ort derför...


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:44 
Offline
Gold Member
Gold Member
Benutzeravatar

Registriert: Mo 11. Dez 2006, 12:19
Beiträge: 242
Wohnort: jona Sg
Also ich suche düferi erfahrige! da sötsch du aber wüsse i liebs überalles dlüt sumfelt im verglich zur goth szene isch goa für mich vollkomme!!! es isch es grosses liebes umfeld a dem ich mich gern beteilige chützlich im summerend han i das wieder erlebt und i weiss net ob ich jemal damit ufhöre chan! Es het mer soooooo viel ge und ich han soo netti lüt kenne glernt wie no nie! und ja es bedütet mer so viel szene isch zwer chlie kaput aber andersch friedlich i wird damit net ufhöre dafür liebs is zu fescht schöni grüess bastian =D> =D> =D> =D>

_________________
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:48 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Mi 5. Apr 2006, 21:56
Beiträge: 599
Wohnort: ZH-Highlands
Schade für Dich, waldfrieden.

Und schade für die Partys in letzter Zeit bei uns.

Waren mehrheitlich keine Goa-Partys sondern Events mit elektronischer Lärmbelästigung und Junkies.

Aber auch das wird sich wieder ändern.

Die VuuV hat bewiesen, dass es auch anders geht.
Inklusive tiefgründiger Erfahrung und mit gesunden Menschen, und medizinischer Beschallung und erleutender Lichtshow.

cheers

_________________
Der Nachteil am Himmel ist, dass man dort die gewohnte Gesellschaft vermisst.
Zitat : Mark Twain.


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:48 
Offline
Benutzeravatar

Registriert: Mi 11. Jul 2007, 22:00
Beiträge: 20
Wohnort: Othmarsingen
Es geht in erster Linie um Spass, kann aber durch die Musik in der Komposition mit einer schönen Deko oft tiefergründig werden, erst recht durch Einfluss diverser Hilfsmittel... =P~

_________________
Ein Pilz kommt selten allein ...

http://www.myspace.com/asumer2


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:49 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Di 11. Jul 2006, 07:37
Beiträge: 428
Wohnort: Ticino
PURO DIVERTIMENTO (fun) with Familia and new-welcome guests !!! :jumper:

The best way to end a working-week !!!

_________________
sMangiaDa faMiliaA

"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"
__________________________________

_:: Rolling Bassline Addicted ::_


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:52 
Offline
Gold Member
Gold Member
Benutzeravatar

Registriert: Fr 24. Jun 2005, 20:13
Beiträge: 231
Wohnort: Zwischenwelt
wallaby hat geschrieben:
Schade für Dich, waldfrieden.



cheers


warum schade? ist für mich einfach der falsche ort. nicht passend dazu. zu laut, zu viel ablenkung, zuviel negatives...

vielleicht verstehen wie auch einfach etwas anderes unter tiefgründigen erfahrungen... bei mir geht dies definitiv in den mentalen bereich. leute kennen zu lernen hat nicht mit tiefgründiger erfahrung zu tun. dann kann ich auch sturzbetrunken an die luzerner fasnacht gehen...


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 14:55 
Offline

Registriert: Mi 25. Jul 2007, 12:39
Beiträge: 27
Wohnort: nirgens
hmm. irgendwie nicht einfach. geh schon wegen dem spass an goa parties, bzw eigentlich weil ich mich da einfach wohl und geborgen fuehle bei all den lieben froehlichen menschen. und die musik ist einfach goettlich. womit wir zu den tiefen erfahrungen kommen, was auch immer man darunter versteht. sich in einen trance zustand zu tanzen, das gefuehl von glueck und freiheit, und der austausch mit anderen kann schon ganz besondere wahrnehmungen und zustaende hervorrufen. ja, man kann auf reisen in andere welten gehen. doch die sind eher ein bonus, passiert ja auch nicht immer.

also ich geh wegen dem gesamterlebnis an goas. und das macht unheimlich spass :-D

_________________
whatever...


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 15:04 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Beiträge: 1183
Wohnort: Höngg
Zitat:
warum schade? ist für mich einfach der falsche ort. nicht passend dazu. zu laut, zu viel ablenkung, zuviel negatives...


isch no en guete punkt. ich finde goas dafür ebe trotzdem geeignet; tüüfi erfahrige, au wenn viel negativi "energie" umenand sind. das isch sozäge e stärchig; sich under all dem negative durezsetze und nöd vo dem gschädigt zwerde, sondern umegekehrt, dem negative zu positivem zverhelfe (versueche)

das mit de ablenkig stimmt teils. deswege hani au nödso gern wenns mi vo allne siite blended, laserd oder dmusig zluut isch. anderersiits isch das e mega krassi üebig: und zwar be sich selber und konzentriert zbliibe, egal was um eim ume passiert.

_________________
musig vo mir: http://www.kollegoli.ch.vu

http://www.myspace.com/olidekolleg


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 15:07 
Offline
Gold Member
Gold Member
Benutzeravatar

Registriert: Mo 11. Dez 2006, 12:19
Beiträge: 242
Wohnort: jona Sg
also mir gats am beschte wens en chlini chiligi party isch wo mer all lüt kennt wie dwinnterpartys freu mie scho druf und ja!!! für jede isch düfgründig was anders und jede ereicht das uf sini art

_________________
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 15:09 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Beiträge: 529
geile thread oli...

ich suech a de parties sowohl spass und freud, als au tüüfi erfahrige und spirituelle und persönliche wachstum (freud und wachstum ghört sowieso untrännbar zäme für mich). oder besser gseit, ich suech nöd dena, es passiert eifach. ich chum vo guete parties immer es stückli glücklicher, es stückli riicher und befreiter zrugg.

für mich staat d musig und s tanze under freiem himmel im zentrum. dur d musig wird ich mit gfühl konfrontiert, wo tüüf verborge ligged, und wo ich dur min tanz usdrucke chan. dur das lern ich mich sälber besser känne, ich gpüre, wo no blockade ligged, wo hämmige verborge sind und chan mich im beste fall mit hilf vo de musig und vom tanz devo befreie. ich chum mir sälber und de erde bim tanze nöcher, ich bin dänn voll im herz und dademit im momänt, d gedanke flüüssed unghinderet dur mich dure und mached neuem platz. tanze isch für mich reinigung und usdruck vo höchster freud und lideschaft.

mängisch passierts bim tanze, dass ich elei durd musig und dur d bewegige inen traumähnliche zuestand chume; ich nimm dänn d wält um mich ufere andere ebeni wahr, energetischer, intensiver und lebändiger... inneri bilder stiiged uf vo mir inere andere ziit, eme andere ort, wienich mit anderne mänsche und wese wild ums füür tanz und mich mitem universum verbinde. wäni dänn wider "ufwach", dänn wird mer wider klar, dass i mir ine uralti wälte verborge sind, wonich drus chan chraft und wüsse schöpfe.

es gaat mir au drum eifach wider zsii... d erde under de füess z gspüre, d dankbarkeit fürs läbe z empfinde, freud zha, z lache, zu de wurzle zruggfinde, zu dem was würkli wichtig isch. und das alles mit lüüt zgnüsse, wo irgendwie so unverfälscht sind und offe fürs läbe.

mängisch fallts mer schwer nach somene schöne und bunte wuchenänd mich wider zrächt z finde im alltag... aber grundsätzlich isches eifach es riese gschänk.

_________________
***
http://www.shmau.ch
***
http://www.somuna.com
***


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 15:20 
Offline

Registriert: Mi 25. Jul 2007, 12:39
Beiträge: 27
Wohnort: nirgens
@shmahu: ja, genau eh so. das han i eigentlich wölle säge. #-o

_________________
whatever...


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 15:54 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Beiträge: 486
Wohnort: Rapperswil
*loL*

aso wenn goa en ernscht vom läbä sötti werde den würi mir glaubs kugle geh ](*,)

als chind bini us spass a de musik gange...jetzt us spass wege einige lüt..u i denk ir zuekunft chum meh wegem sound das für mich anderi festivals git mit andere lüt wo chli anderscht si u anderscht kommunizieret:-)

fammiliär goa?..hmmm...isch das nid eifach droge wo de meischte de zammehalt zum verspühre git?....

i denk wenni nur a goas wür ga würi villicht au so verblüämlet denk,e mit halb gschlossene auge und voller dröhnig ir schüssle...u das wuche für wuche...klahr verlührt mer dadurä de sinn vom ganze u vorallem vergisst mer das sweekend spass isch u den de ernscht afangt:-)

na ja zum them zrugg...i ha eifach spass a dene mensche u vorallem redi gern mit erhellte u spirituelle wo würklich soooooooooooo vil wüssed vom läbä :-&

aso goa zum glück en spass...en spass wie europapark oder en witz wie die heile welt:-) O:) O:) =D> =D> O:) :-({|=

_________________
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 16:03 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Beiträge: 841
Wohnort: Deep Somewhere...
Waldfrieden hat geschrieben:

leute kennen zu lernen hat nicht mit tiefgründiger erfahrung zu tun.


WHY NOT???

meh lernt doch vorallem vo andere mönsche... der spiegel seines selbst!!! ich finds totale gägeteil... begägnige im läbe mit andere mönsche, ob are party oder sonst wo, isch sowas voooo tiefgründig und lernrich!!!

grüessli titali***

_________________
The Drums don't Stop... Bild


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mi 8. Aug 2007, 16:03 
Offline
dj
dj
Benutzeravatar

Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Beiträge: 523
Wohnort: Zurich Highlands
also ich gehe auf jeden fall wegen dem spass auf parties. und spass an und für sich ist für mich schon eine tiefgründige erfahrung *smile*

:-)

_________________
https://soundcloud.com/7th_sun

we are all suns


Nach oben
 Profil  
 
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:  Sortiere nach  
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 105 Beiträge ]  Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Nächste

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]


Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 15 Gäste


Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.

Suche nach:
Gehe zu:  
[ Time : 0.063s | 15 Queries | GZIP : On ]