Ja Tröim sind öpis wunderschöns, sie chönd sich aber au wider verändere, so hanis bi mir amel festgstellt. Was ich genau i 10 oder 15 Jahr will mache, weiss i ehrlich gseit gar nöd. Dänn Welt isch im Wandel und ich au.
Zur Zit muess i im bruefliche Bereich mini Ziel nöi go sueche. Ich han eigentlich mal äs feschts Ziel gah, aber dänn han i müesse feststellä, dass mä mich erschtens dra hinderet das Ziel zerreiche und zweitens bin ich mir gar nüme sicher, öb ich das Ziel wo ich mir mal gsetzt han no erreiche will. Also gahn ich jetzt dänn zur Berufsberatig zum luege was für Möglichkeite no git für mich. Ich han mir scho einigi Vorstellige gmacht, mal luege was i will mache und wohi min Weg no gaht.
Unbedingt erlebe will ich mal ä längeri Reis zum Bispiel uf Thailand, Indie oder so. En grosser Traum vu mir woni unbedingt verwürliche will!
Dänn will ich scho lang mal äs Fantasy-Buech schribe. En Teil vu däm Buech isch bereits i mim Kopf. Aber so öpis dänn würkli umzsetze brucht vil Zit und Durchhaltevermöge.
Mis Ziel isch eifach immer witerzcho i mim Läbe. Min eigne Weg zfinde au wenn er no so verschlunge und voller Hindernis isch. Mich selber vu Jahr zu Jahr besser känne und liebe zlerne und das id Welt usezstrahle