Hochsensibel

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Saphira hat geschrieben:Hmm.. Bi mir isch das aber anschiinend doch nid so usgeprägt, oder geit ine anderi Richtig, aus bi öi. I füehlemi im Normalfau unger viel Lüt nid unwohl, i ha ou nie z Gfüeu i mües mi mit bestimmte Ritual vor Ussewäut schütze. Besteit bi öi vilicht en Art Soziophobie? Oder vo was genau heit dir Angscht?

I triffe im Autag u ou süsch immer wider uf Situatione, woni gwüssi Saubschtzwiifu ha, und woni mi mues dezue überwinde. Wasi afang glehrt ha isch, dasses gar nüt bringt, sich so Sache z lang z überlege… so Chlinigkeite chöi eim extrem blockiere, me blibt wie stah u chunnt nid vorwärts. Drum probieri mi eifach säuber z motiviere u no bevor i lang cha drüber nochedänke, machenis. Im Nachhinein isch immer aues haub so schlimm...
Ich weiss was du meinsch mit de Sälbschzwiefel. Dänke aber da gaz
um öbis anders, also chan ja nume vo mier rede. Bi mier isch es meh so
dass ich mich blötzlich i situatione befinde woni nur no regaier. Im allgemeine
mich nümme wohl fühl. Also so wie wend zu fescht mit de Wält und mit
de Mänsche um dich zämegschlosse wärsch. =o)

Gad denn glaub viel um sälbsch- Abgränzig und drum sich sälber nid z'verlüre.
Also so isch das bi mier.

Das mit em dänke: Isch das richtig wasi mache? Macht das sinn, känni
scho au, aber das entstahd bi mier im Chopf. sAndere isch meh so es
Gfühl wo plötzlich ufe chund.
*poink*
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Beitrag von Dhanistha »

Auch wenn es schwer ist, zu lernen mit dieser Fähigkeit umzugehen,
bin ich auf jeden Fall froh, gehöre ich zu den emotionalen Menschen und nicht zu den rationellen.

Ich kann das Leben spüren
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Saphira hat geschrieben:Hmm.. Bi mir isch das aber anschiinend doch nid so usgeprägt, oder geit ine anderi Richtig, aus bi öi. I füehlemi im Normalfau unger viel Lüt nid unwohl, i ha ou nie z Gfüeu i mües mi mit bestimmte Ritual vor Ussewäut schütze. Besteit bi öi vilicht en Art Soziophobie? Oder vo was genau heit dir Angscht?
ich chas nur eso erkläre, also für mich isches:

ÜBERSINNLICHKEIT

aber will jetzt do nid töifer driii ine und diskutiere drüber und het sicher no anderi ganz normali aspekte wo nüt mit hokus pokus ztüe hei *hehe*
viel passiert ihr kindheit bereits...
The Drums don't Stop... Bild
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

Zauberhäxli hat geschrieben: Auf diese Dinge reagiere ich unter anderem empfindlich:

-Grelles und helles Licht (Neonröhren oder so, starkes UV-Licht) DITO
-starke Gerüche wie Parfüm oder Schweissgeruch, dies verursacht mir Unbehagen und Übelkeit DITO
-Menschenmassen DITO
-Ich kann nicht zuviel unter Leuten sein, an einer Party komme ich manchmal plötzlich an einen Punkt, an dem ich mich nach Ruhe sehne und alleine sein will. Nach der Arbeit bevorzuge ich auch meine Ruhe, ich habe oft nicht die Kraft um mich noch gross mit meinen Freunden zu treffen.
-Lärm ertrage ich auch schlecht. In einer lärmigen Umgebung kann ich nur schlecht oder gar nicht einschlafen, dann komme ich innerlich auch nicht zur Ruhe. An einer Party kann ich auch nicht zu nahe an den Boxen stehen, da es mir zu laut ist.DITO
- Ich schote mich im Zug zur Arbeit mit lesen oder musikhören von den andere Menschen ab.DITO
- Schlechte Stimmung oder Menschen denen es schlecht geht ertrage ich kaum. Oft will ich helfen, aber manchmal ist es besser für mich, wenn ich mich selbst schütze.
- Stimmungen von Menschen nehme ich schneller wahr, manchmal kommt es mir vor, als ob sich diese Stimmungen auf mich übertragen.
- Stimmungsschwankungen und Weltschmerz kenne ich sehr gut.
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Weiss öpper wie höch dass se Ateil vo Männer isch bi Hochsensible?
Schint , dass nur Fraue devo betroffe sind... :-k
Bi mir treffed zwar nöd so viel Pünkt zue, aber i Menschemenge oder grosse Gruppe fühl mi au nöd so wohl 8-[

So etz aber schnell wider in Schale werfe und min Chern schütze...
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

also ich bin auch sensibel, finde das aber persönlich keine Schwäche...
Wiso sollten nur Frauen hochsensibel sein?
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Verstah mich nöd falsch, ha demit nöd wele säge dass es nur hochsensibli Fraue git, hami nur gfrögt wiso dass bis jetzt bis uf ein Maa nur Fraue i de Thread gschribe händ(nimmes vode Näme her jedefalls mal aah...)

Denke aber trotzdem, dass de Fraueateil grösser isch...
A Schizophrenie lided ja z. Bsp au viel hüfiger Männer als Fraue
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

nenei, scho isi O:)

jo dänke ou das der Froueateil gröser isch, wöu sech äbä haut viu Männer gäg ussä 'müesä' schützä, wöus süsch vilich aus schwächi agluegt wird...
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

@claudi.. ich finds super, dass du so e starchi spiritualität häsch und das im alltag chasch so sälbverständlich awände. ich merk au, dass wänich mini geistige füehrer um hilf bitte, dasi dänn vill besser im alltag zrächt chum und vill meh energie und schutz han. ich möcht mini beziehig zu de geistige wält no vill meh i mim alltag integriere, a dem schaffi im momänt.

@zauberhäxli.. ich han hüt im chinzgi gad über ads nadänkt.. wänn mer dene chind wür de stämpfel "hochsensibilität" anstatt "ads" ufdrucke, hett mer vill meh verständnis für sie und wür ihne andersch begägne, vill positiver. ich find die ganz sach mitem ritalin mega truurig. merci für din post, isch e mega beriicherig.

@saphira... ich bin nöd soziophob.. ich dänk aber, dass villi soziophobi mänsche hochsensibel sind. bi mir isches eifach so, dass ich, wies zauberhäxli das beschribe hät, mega fescht uf üsseri iiflüss reagiere. ich nimme stimmige vo mänsche um mich ume extrem wahr.. mängisch sogar als körperliche schmerz...ich fühl mich de andere mänsche dänn mega uusgliferet und chan dänn nüme zwüsched mine gfühl und dene vo anderne underscheide. wäni in mänschemasse bin und all die stimmige ufnimme, dänn möchti amel am liebscht eifach im bode versinke und nüt meh gseh und vor allem nüt meh gspüüre.

dasi vill mitüberchum was i de mänsche vorgaat, ihri stimmige, ihri gfühl, ihri energie, ihri blockade, au d energie vo geistwese, empfindich aber au als mega positiv. mit dem möcht ich au vill meh schaffe und s in heilarbet iisetze.

was mir angscht macht?
ich glaub, dass isch di ungfiltereti wahrnehmig.. mäsche, wo en bessere filter händ, stuufed das, wo uf si würkt, automatisch i wichtigkeitsgrad ab.. s summe vonere flüüge isch z.b. weniger wichtig als s hupe vomene auto. bi mir giz situatione, wo alles irgendwie "gliich wichtig" isch. ich stahn z.b. amene fuessgängerstreife und alli idrück stürmed gliiichziitig uf mich ii.. es auto vo links, de gruch vom mänsch vor mir, d sunne, wo grad hinderere wulche verschwind, d truur vo mir vonere alte frau links vo mir entgägeschlaat, es autoradio, d abgaas, de beton under mine füess, de schrei vome vogel.. das alles isch gliich wichtig i dem momänt und dänn muesi gliichziitig no druf achte, dasi nöd vome auto übercharred wird! hilfe! das löst voll panik uus und das isch au de grund, wieso ichs z.b. wänn möglich vermiide sälber autozfahre, ich han scho paar mal schier en unfall bout wili eifach zu abglänkt gsi bin vo allem.. gottseidank isches nöd immer so krass... ;)


ich find de uustusch da ine grad mega super.. danke für eui biiträg!
Zuletzt geändert von Shmahu am Mi 26. Sep 2007, 06:40, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

wuchenendbefürworter hat geschrieben:Weiss öpper wie höch dass se Ateil vo Männer isch bi Hochsensible?
Schint , dass nur Fraue devo betroffe sind... :-k
Bi mir treffed zwar nöd so viel Pünkt zue, aber i Menschemenge oder grosse Gruppe fühl mi au nöd so wohl 8-[

So etz aber schnell wider in Schale werfe und min Chern schütze...
hehe, nei du, es sind ou ganz vieli männlechi wäse fiinfühlig, sensibel bis sogar hochsensibel, aber die wei sich hie nid oute :lol:

mir froue hei generell weniger problem zu üsne "schwäche" stoh und quatsche halt viel viel lieber drüber... hehe, hola chicas!!!

finds ächt schön, dass sech sovieli do ine zur sensibilität bekenne!!! macht mir muet imfall... als kind und teenie ha ich mich eifach nur alleini gfühlt, ha gmeint sig ufem falsch planet gebore oder als alien imene mönschekörper gfange...

es isch ou e generatione frog... üsi generation (X) und die nachhär sind viel bewusster, hei meh wüsse und fühle äbe ou meh als generatione vo üsne eltere und tendenz stieg, mir wärde gäng wie bewusster und merke, dass mir äbe doch viel meh fähigkeite hei, als die 5 sinne (6 & 7 sinn) obwohl min vater ou sehr sehr sensible isch, aber äbe, är red nid drüber... är hets im alkohol verschwemmt und unterdrückt!!!

ich ha es paar kollege, wo elter sind und mega die liebe fiinfühlige mönsche, aber voll zalk problem... leider wärde sensibli lüt ou drogeabhängig!!!

hehe, keis wunder hets ir goa-szene sovieli sensibli lüt...

knuddel euch...titali***
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

TiTaLi hat geschrieben:...ich ha es paar kollege, wo elter sind und mega die liebe fiinfühlige mönsche, aber voll zalk problem... leider wärde sensibli lüt ou drogeabhängig!!!

hehe, keis wunder hets ir goa-szene sovieli sensibli lüt...
Das isch krass aber war... :-s

Was mer no in sinn cho isch, mier hilft viel, z'versueche mich und das
ganz mit humor z'näh. Am Biespiel vo de Shmauh mit de Autos und de
de Strass. Eifacht mal stah bliebe und schmunzle. =o)

Isch mer gad vor es paar Tag passier, hät selle zum Zug us stiege, glichzietig
mienere Kollegin tschau säge, Jage a lege, dStäge durab, am Kontrolör
uswieche wo unne gstande isch und willi alles mitenand han welle mache
und vo de Stäge quasi usem Zug güft bin, hani no so en Buissnes-Män
über de Huufe ghüpft. =o) Das alles hed sich i 5 sek. abgspielt und ich bin
dete am Bode gsässe und han so müesse avo Lache. Super gmacht, dänked
doch alli jetzt du bisch :n55

Egal han mich denn höflich bi dem Herr entschuldiged und bin kichernd Hai
gloffe. =o)

Humor nimmt eim dAngscht vo dem allem.
*poink*
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Shmahu hat geschrieben:@claudi.. ich finds super, dass du so e starchi spiritualität häsch und das im alltag chasch so sälbverständlich awände. ich merk au, dass wänich mini geistige füehrer um hilf bitte, dasi dänn vill besser im alltag zrächt chum und vill meh energie und schutz han. ich möcht mini beziehig zu de geistige wält no vill meh i mim alltag integriere, a dem schaffi im momänt.
ja genau andrea, erwache dr spiritualität het mir enorm ghulfe..dir kontakt mir geistlige wält isch sehr wichtig! es isch min wäg, ich has geng gsucht und has gfunde und bin natürlich immer no dran und no gar niene dermit... wie du seisch, die fähigkeit kame usarbeite zumene heilerische bruef oder eifacht zur eigete heilarbeit!

Shmahu hat geschrieben: @zauberhäxli.. ich han hüt im chinzgi gad über ads nadänkt.. wänn mer dene chind wür de stämpfel "hochsensibilität" anstatt "ads" ufdrucke, hett mer vill meh verständnis für sie und wür ihne andersch begägne, vill positiver. ich find die ganz sach mitem ritalin mega truurig. merci für din post, isch e mega beriicherig.
ritalin isch es furchtbars medikament und ich cha gar nid verstoh, dass meh das immer no kind git... die meiste vo das bercho hei ir kindheit hei im när später läbe vieli vieli problem, vorallem ou mit droge!
ads = hochsenibilität - yes, so kind brüchet ächt viel verständnis, liebe und zyt und nid irgend sones psycho-medi!!!
indigo kinder hei das viel, weiss nid ob öich dä usdruck öpis seit.. isch vorallem ir eso-szene es bekannts thema oder ou kristallkinder gnännt! aber naja, wird chli übertriebe dermit!
Shmahu hat geschrieben:ich find de uustusch da ine grad mega super.. danke für eui biiträg!
:dubbleK:
Zuletzt geändert von Titali am Mi 26. Sep 2007, 06:59, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Beitrag von Nicolas »

wuchenendbefürworter hat geschrieben:Weiss öpper wie höch dass de Ateil vo Männer isch bi Hochsensible?
Da esch au no eine. Ich chan aber rächt guet demit umgah. Han glernt mech z schütze. Das funktioniert eigentlech sehr guet. Es werd aber schwerig uf alk oder THC, wasmer denn an goas zwüschetdöre chli negativ ifahrt, wänns zu druffni Lüt ume hed...
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Nicolas hat geschrieben:
wuchenendbefürworter hat geschrieben:Weiss öpper wie höch dass de Ateil vo Männer isch bi Hochsensible?
Da esch au no eine. Ich chan aber rächt guet demit umgah. Han glernt mech z schütze. Das funktioniert eigentlech sehr guet. Es werd aber schwerig uf alk oder THC, wasmer denn an goas zwüschetdöre chli negativ ifahrt, wänns zu druffni Lüt ume hed...

hehe, uf alk geits wunderbar, aber mitem thc wirds schwirieg... dr mix machst us :kiff: :n55 :n3
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Mies Mami macht gad de Heilpedagog und schriebt jetzt a irer
Diplomarbet.

Sie hed sich fürs Thema Ziet entschiede. Ziet mit de Chind und au
für dKind, mitem Zämehang zu ADS.

Sie isch nonig ganz fertig, aber wenn sie fertig isch chani das mal da
inne poste. Findes ganz intressant was Ziet chan bewirke. Gschicht MOMO
käneder sicher alli. ;o)

Zu Ritalin. Sie hed mir öbis ganz intressants gseid. Ritalin isch eigendlich
nid für die Chind wos ADS händ, sonder für ihres Umfäld wo mit dere
Art vo Chind nid chan umgah. sChind wird de Gsellschaft a passt mit dem
Medikamänt.

Isch no hert, aber es hed ebe scho öbis....
*poink*
Antworten