Hochsensibel

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

Für mich ein klarer Fall, dass mit Dir alles in Ordnung ist shmahu. :-) Aber ein bischen Gaga sind wir doch alle. ;-) Hoffentlich..

Habe mal den Test unter "zartbesaitet" gemacht.

Als Lehrer muss ich beruflich gleichzeitig empfindsam sein mich aber auch abgrenzen können. Das kommt auch im Test raus.
Stören dich menschenmengen, lärm, sirenen etc etc. all die einflüsse von aussen --- nööö nicht die bohne..
Ich denke es fällt aber trotzdem auch im Forum auf, dass ich eben schon empfindlich reagieren kann..
und so komme ich aber alles im allen trotzdem noch auf 216 punkte...

Ich weiss ehrlich gesagt nicht ob ich so etwas wie "hochsensibel" bin, aber wenn ich es bin, dann bin ich wohl ein gutes Beispiel dafür wie man diese sensibilität ohne einfluss von Drogen kontrollieren kann um im alltag zu funktionieren.


Ich finde, dass es beim Test ein paar Sachen gibt die man sich bewusst machen muss:

- erstens man weiss beim ausfüllen wo man kreuzen muss um sensibel zu sein oder eben nicht,

- zweitens ich habe ein bischen ein komisches Gefühl wenn ich die Ergebnisstexte auch für die kleineren Punktzahlen lese.. kommen mir irgendwie nicht ganz "koscher" rein. auch unpassend "offtopic" irgendwie.

- drittens es hat darin fragen hat wie "wie zufrieden bist du mit deinem beruf" oder "welche medis etc." welche offensichtlich für versteckte statistiken verwendet werden... der test scheint leider auch ein Vorwand für anderes zu sein.

- viertens. mal angenommen man ist hochsensibel hat diese sensibilität aber voll im griff und kann sie steuern kommt man bei diesem test als "weniger sensibel" raus.. was offensichtlich nicht stimmen kann.


Ausserdem habe ich mir überlegt, dass es zwar sicher Unterschiede in der Empfindsamkeit gibt, aber ich kann mir nicht vorstellen, dass diese so gross sind wie man es im Leben mitkriegt. Ich glaube viel mehr, dass die Unterschiede dadurch zu stande kommen, dass es Leute gibt die:

Keine Filter haben
Filter haben die sie an und abschalten können
FIlter haben von denen sie nichts wissen und immer an sind.

mit "Filter" meine ich Abgrenzung gegenüber "x" einflüssen.

Vorallem sind sehr oft gerade diese Menschen extrem sensibel, die sich überhaupt nicht so benehmen und auch in diesem Test mit niedriger Punktzahl rauskommen würden. das kommt vielleicht daher, dass sie so sensibel sind, dass sie um zu funktionieren alles aufs härteste abblocken müssen und so extrem kalt oder auch "böse" wirken. oder sich halt einfach dauernd zudröhnen müssen...


Grüessli
Raphi
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Beitrag von juerg »

Ich bi ano eine vo "dene" O:)

Mittlerwil chan ichs au als Gschenk aluege.
ich gspühre nöd numm die mich"störende" Sache stärcher,nei zum Glück au die "schöne", und die empfindi dänn scho fast als paradiesisch :ove:

Dases glaubs mee wieblich sensibli-sensitivi Mensche gitt,hanged glaub demit zäme, das es scho eher en Aspekt-Gab vom wiebliche Teil im Mensch isch.
Das gsehni au immer a diverse Seminar über selbsterkenntniss-entwicklig,det sind mir Manne immer extrem i Underzahl...stöhrt mi aber ä kä biz...im Gegeteil :n1

Zum abgränze und "weniger gspühre": has sehr langi ziit au mit Substanze gmacht :-k ...gaht irgendwänn nümm.
S Bier "bruuchi" us bequemlichkeit zwar am Wuchenend au immer no :oops: im Maas hilfts mer guet g erdet z sii.
Dur seminar und bücher hetti eigentli recht vill "Instrument" zur verfüegig um s glich z erreiche..oftmals dänki eifach nöd draa und wendes au nöd aa... ](*,)

Es währ weniger Ziit und Energie ufwändig vorzbüge als nacher das "ufgläsni" wieder loos z wärde #-o

Zum Glück wohn und schaff ich i de Natur ( gärtner), so chani meistens "voll offe" und ohni "panzer" mini Täg verbringe.
Nu gitts es dänn ebe, dass i vo me Mittarbeiter-Chunnd oder i fahr nöimeds häre go material bsorge, und scho hani wieder e "Ladig" ufgläse.

mir hilft s bewusst atme, versueche zentriert und voll im Körper z sii, vo une ade Füess oder vom Steissbei us ä roti "Wurzle" bis mitts id Erde (Magma)z visualisiere, es Liecht Schutzgitter um min Körper z visualisiere..
Um füerig und Schutz z bitte...
Am Morge Affirmatione z mache:z.b." ich öffne mich nu allne Energie wo für mis ganzheitlich Wohlbefinde guet sind"

Am wöhlste fühli mi amigs,am morge.. ide natur..voll im "fluss" und offe..zu minere lieblings musig tanzend..umgää vo happy-smiling peoples :jumper:

Am lehrrichste und für mich eine vo de beste "playgrounds", um mich mit dere Gab z konfrontiere find ich meertägigi festivals :ove:

Det bini frei vo de alltags routine-schemas und verpflichtige, "dörf-mues" mich aber glich mit "extremsituatione" konfrontiere...
Einersiits, s voll offe zur musig d fröid am lebe tanzend z manifestiere.
andersiits, mich vo de nöd immer allzu schöne vibes vo de lüt uf droge, "abzgränze".

Ich hoffe sehr dass irgendwenn emal e Ziit chunnt, wo d Lüt sensibler mitenand umgönd und sich bewusst werdet,dass me mit jedem Gedanke und jedere Emotion wo me "ussändet",Schmez oder Wohlbefinde uslöst :!:

Mir und d indigo-kristall Chind sind glaubs da um euise Biitrag i die Richtig z gää O:)
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Benutzeravatar
subconsciousmind
artist
artist
Beiträge: 385
Registriert: Fr 21. Jan 2005, 21:25

Beitrag von subconsciousmind »

ich denke es sind genau so viele männer wie frauen,
nur sind die gesellschaftlichen konditionierungen für männer in diesem fall "behindernd".. deshalb laufen vielleicht mehr männer als frauen mit "panzern" rum und es sieht so aus als ob es weniger männer wären..

männer müssen halt nach wie vor "stark" sein. dürfen keine gefühle zeigen etc. und frauen gehören in die Küche ;-)
auch wenn "mann" nicht so denkt, die konditionierung, das umfeld bleibt.. sowas sitzt tief.. das geht noch eine weile bis das durch ist.. wenn überhaupt irgendwann..
Benutzeravatar
rippa
Beiträge: 19
Registriert: Do 25. Jan 2007, 19:54
Wohnort: Astralsphäre

Beitrag von rippa »

251 Punkte... :O
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Beitrag von Amanita »

TiTaLi hat geschrieben:hie steit mehr drüber, also uf dr ganz siiite vo ihre:
http://www.zentrum-solaris.ch/auraschutz.html
Chli OT. I hans irgendwie immer nonig gschafft in ihren Ladä z goh. Aber ich han sie vor es paar Johr mol uf ärä Mäss gseh. Isch mer rächt schräg inächo. I bin zwar scho offä für spirituelles und so, aber doch sehr rational und nöd so liecht z überzügä, aber sie het mi zimli beidruckt.
TiTaLi hat geschrieben:ritalin isch es furchtbars medikament und ich cha gar nid verstoh, dass meh das immer no kind git... die meiste vo das bercho hei ir kindheit hei im när später läbe vieli vieli problem, vorallem ou mit droge!
ads = hochsenibilität - yes, so kind brüchet ächt viel verständnis, liebe und zyt und nid irgend sones psycho-medi!!!
indigo kinder hei das viel, weiss nid ob öich dä usdruck öpis seit.. isch vorallem ir eso-szene es bekannts thema oder ou kristallkinder gnännt! aber naja, wird chli übertriebe dermit!
Mer hend zwar scho viel Lüt gseit, dass Ritalin en Sägä für sie sig, aber i findsch scho chli chrank so chlini Chind mit Medis vollzstopfä wo nöd grundlos am Betäubigsmittelgsetz unterstellt sind.
I weiss nöd ganz was i vo däm Indigo, Kristallchind (da isch nöd ganz s gliichä) etc. söll haltä.
Won i mol zimlich fertig gsi bin, het mer en sehr guetä Fründ es Buch drüber gäh und i han die Gschichtä so unglaubig gfundä und mich s erscht mol irgendwie verstandä gfühlt.
Das isch aber eis vo dä erschtä (i glaub s aller erschtä) Buch zu dem Thema gsi, sit denn isch so viel drüber gschribä wordä, so viel Mitteli extra für Indigos erfundä wordä, dass sich das sälber wiederspricht.

I han dä Test nöd gmacht, viellicht spöter mol. I bin sicher, dass i ä hochi Punktzahl wird ha. Aber viellicht au nur well i eini wot ha, will i mer Gründ suchä zum so sie wien in bin. Aber eigentlich bruch i die nöd, i bin eifach so.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Amanita hat geschrieben:
TiTaLi hat geschrieben:hie steit mehr drüber, also uf dr ganz siiite vo ihre:
http://www.zentrum-solaris.ch/auraschutz.html
Chli OT. I hans irgendwie immer nonig gschafft in ihren Ladä z goh. Aber ich han sie vor es paar Johr mol uf ärä Mäss gseh. Isch mer rächt schräg inächo. I bin zwar scho offä für spirituelles und so, aber doch sehr rational und nöd so liecht z überzügä, aber sie het mi zimli beidruckt.
hehe, die liebe nica und ihres forum!
dört het mini forum-sucht agfange vor jahre ;)
ha i keim forum soviel gschriebe, wie dört und soviel chönne lerne dür all die mönsche dört inne und vorallem au dür sie... it was a magic time...but over! isch rächt krasses zügs abgange...chli schwarz magisch und när isch mau alles glöscht worde!

lustig, dass du sie au kensch ;) nice to know!
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Weltenseglerin
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 291
Registriert: Mo 25. Okt 2010, 12:22

Re: Hochsensibel

Beitrag von Weltenseglerin »

lilith... riding on the storm...

*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤
deep peace
Dragonfly

Re: Hochsensibel

Beitrag von Dragonfly »

Sie haben 268 Punkte!

(Punkte-Anzahl 188 bis 300)
Sie sind mit an Gewissheit grenzender Sicherheit eine HSP. Hochempfindlichkeit beginnt bei 163 Punkten. Je weiter Ihre Punkte-Anzahl über 200 liegt, umso mehr sollten Sie darauf achten, sich in kein Schneckenhaus zu verkriechen. Sie werden sicher noch glücklicher und leistungsfähiger sein, wenn Sie nicht versuchen zu leben wie ein nicht-HSP. Arbeiten Sie daran Wege und Möglichkeiten zu finden, um in einer Ihnen angenehmen Weise Kontakt mit der Welt zu halten. Die Welt braucht Sie und Ihre Empfindsamkeit. Sie sind eine Bereicherung.
Naja, das weis ich eigentlich schon lange.
flowair
Beiträge: 2
Registriert: Di 25. Jul 2006, 06:42

Re: Hochsensibel

Beitrag von flowair »

de raphi het scho rächt...mer weiss was mer soll achrüüzle..wänn mer s ergäbnis wott beiflusse...

ha versuecht bsunders ehrlich und kritisch z sii, und eher mal eis tüüfer als höcher akrüüzled...- und ha trotzdem 277 pünkt...ich gseh das alles scho lang nüme als säge....ebe grad wänt en maa bisch...männer (sorry wäg de pauschalisierig) gsehnd sensibilität als schwächi = agriffsflächi...drum ..je nachdem, was d` für lüüt um dich hesch, lueg, dass es ja niemer merkt... /stop ...isch aber eher i de "normale wält eso...zum glück trifft mer immer wieder mal mänsche...- au männer ;-) wo eim vom gägeteil überzüüged...oder ämel fascht...(daaanke!!) -ich finde s schwierigschte isch (für mich eher es völligs mysterium)...das i de "Arbeitswält" uszhalte und z`integriere... /frage... chasch das ned, resultiert dadrus ebe das...:

Vorallem sind sehr oft gerade diese Menschen extrem sensibel, die sich überhaupt nicht so benehmen und auch in diesem Test mit niedriger Punktzahl rauskommen würden. das kommt vielleicht daher, dass sie so sensibel sind, dass sie um zu funktionieren alles aufs härteste abblocken müssen und so extrem kalt oder auch "böse" wirken. oder sich halt einfach dauernd zudröhnen müssen...

-- das heisst aber no lang ned, dass mer wäg dem cha funktioniere...churzfrischtig ...ja...langfrischtig macht das alles nur no schlimmer... /aaahh
Die Wahrheit von heute ist der Irrtum von Morgen
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Hochsensibel

Beitrag von Fallen Angel 3 »

...
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Mi 4. Mai 2016, 16:32, insgesamt 1-mal geändert.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
nightdance
Beiträge: 22
Registriert: Do 23. Sep 2010, 10:46
Wohnort: Schänis

Re: Hochsensibel

Beitrag von nightdance »

Hmm... De Tread bewegt mich ez innerlich irgendiwie grad mega...
Ich han au de Test uf http://www.zartbesaitet.net gmacht, ds resultat isch Hochsensibel.
Ehrlich gseit han ich mir das scho denkt... Wil ich chan mich mittlerwiile sehr guet in Mensche ineversetzte und ich chans au nöd erträge wenns öpperem schlecht gaht, Lärm magi nöd, usser ich wills (Luuti Musig ;)).
Und zum Thema "Wältschmerz": Au de hani, sogar zimlich regelmässig... da chömedmer Teilwiis sogar d Träne.
Au stimmige färbed sehr schnell uf mich ab...

Und ganz ehrlich, bis ez hani au denkt ich seg biz "gaga" :D Schön, dasi ez ds gegeteil weiss... Vorallem als Maa chunntme sich da zimli blöd vor, wennme nöd de Stahlhert siech isch wie e huufe erwartet...
Nur isch das mit de sensibilität erscht sit churzer Ziit daa, drum weissi immernonöd ganz wie demit umgoo... Halt erscht sit ich an Goas gang und mich viel intensiver mit mir selber und de Welt usenandsetz...

Bi üs ide Familie sind so Sache wie sensibel sii nöd grad gern gseh, drum han ich mich als Chind wohl scho früeh mitmne dicke Schutztpanzer usgstattet, wo ez immer meh bröckelet...
Ich hoffe das die inner Energie han zums mit dene Neue iidrück fertig ds werde...

Peace Blüemli - Wir sind nicht allein :D
Das Gleichgewicht zwischen sich selbst und dem Rundherum zu erreichen ist sehr schwierig, doch wenn es einmal gefunden ist, kann man alles dafür tun die Waagschalen der Seele und des Verstandes auch weiterhin im Gleichgewicht zu halten.
Pufflibäng

Re: Hochsensibel

Beitrag von Pufflibäng »

Interessantes Thema ....
Wiki hat geschrieben:Empfindlichkeit oder Sensibilität bezeichnet:

• Einfühlungsvermögen bzw. Empathie, die Fähigkeit, sich in einen anderen Menschen hineinzuversetzen
• Feinfühligkeit oder emotionale Sensibilität, die eigene Empfindlichkeit durch äußere Einflüsse
• Sensibilität (Medizin), in Physiologie und Wahrnehmungspsychologie den „fünften Sinn“, das Fühlen
• Hochsensibilität, gesteigerte Wahrnehmungsfähigkeit
Jeder Mensch ist auf seine eigene Art und Weise sensibel. Ich kann mir aber vorstellen, dass einige Leute mehrere Eigenschaften (siehe oben) bezüglich Sensibilität besitzen. Schliesslich ist jeder Mensch sensibel, sonst wäre er ja kein Mensch ;)
Pufflibäng

Re: Hochsensibel

Beitrag von Pufflibäng »

Seltsamer Tag heute!
The Dude

Re: Hochsensibel

Beitrag von The Dude »

Pufflibäng hat geschrieben:Seltsamer Tag heute!
konkret? ;)
Pufflibäng

Re: Hochsensibel

Beitrag von Pufflibäng »

Mir fiel sofort die negative Stimmung in den Medien auf. Ich las nur noch beunruhigendes, als erfreuliches, hmpf.
Sag du es mir - du bist hier der Schreiberling O:)
Antworten