Paragliding

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
pfuetze
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Fr 18. Aug 2006, 11:09
Wohnort: sagaland
Kontaktdaten:

Beitrag von pfuetze »

Han au mal die schuel vom robair bsuecht...bis zu de erschte flüg...
da ich aber hundebsitzer bin hanich das hobby ufgeh....(ich flüg da gränzelos ide geilschte natur und min hund muen warte ....)..aber easy..
die theoriprüeffig isch ganz schön happig,und das hamer den au chöne spare....Ps gueti occ. schirms gits scho ab 2000.-.....also....good fly.... =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
ps,2....erscht mal probeflüg mache...bevor huffe gäld usgisch.... :-$
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

mer chan au mitem hund go flüge ;-)

Bild
Bild
Bild
Benutzeravatar
pfuetze
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Fr 18. Aug 2006, 11:09
Wohnort: sagaland
Kontaktdaten:

Beitrag von pfuetze »

jeah,das hend mir scho es paar gseit,aber so glücklich gseht de hund nöd us [-( ...,da streune ich lieber ufem bode......
fette grüsse =;
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

hehe nene, das gseht nur uf de fotene so us. Das isch en Fluglehrer, kenne ihn. De Hund het scho meh flugstunde als mängi anderi pilote ;-) und de freut sich jedes mal wie sau uf de flug.

greez
Benutzeravatar
blunafairy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 53
Registriert: Sa 2. Sep 2006, 21:08
Wohnort: Anderswelt

Beitrag von blunafairy »

hallo,

habe vor jahren mal das gleitschirm-brevet gemacht. dann habe ich goa-partys entdeckt und habe mit dem fliegen aufgehört... ich habe die routine verloren und immer mehr angst bekommen. tja..

ich hätte aber noch theorie-unterlagen, falls jemand daran interessiert ist, würde ich diese gerne abgeben. gratis.

flying-greetz
Ich liebe Katzen, weil ich mein Heim liebe und sie nach einer Weile dessen sichtbare Seele werden.
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

also ich mache den kurs in el bolson argentinien und das ganze kostet mich mit uebernachtung und 2 wochen vollprogramm 500USD...

mal schauen obi nid abstuerze...



piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis...
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

hui, luegsch eifach i was füreme zuestand s gurtzüüg und schirm sind. Und vorallem dassd en Notschirm debi hesch ;-)

aber was no wichtiger isch, lueg dass das brevet wod det bechunsch au i de schwiiz gültig isch. Chönt no heikel werde, da als schwiizer zum bispil nöd e schuel dörfsch in dütschland mache und denn i de schwiiz flüge. Muesch denn numal d CH prüefig mache und au dene ihri vorgabe erfülle. (40 nachgwiseni flüg über 300 höhemeter etc...)

aber denke mal das hesch du sicher scho abklärt ;)
Benutzeravatar
M@rco
Beiträge: 21
Registriert: Di 2. Mär 2010, 10:28

Re: Paragliding

Beitrag von M@rco »

es git tatsächlich en thread i däm forum übers paraglide :mrgreen:
am nöchste Sa. hani en Schnuppertag in Matzendorf /happy /happy
mou luege obs wätter guet chunt, und ob mir s paraglide überhoupt zueseit ( ha doch scho recht respekt vor dene höhene, und e pseudohöhenangst hani ou hehe)
do no e link zur flugschuel
http://www.flugschule-jura.ch/

gruess
*************************************************************


https://soundcloud.com/wahupa/
https://soundcloud.com/marcoa
Antworten