di absolute ekel-schudder-früür-gfühl!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
di absolute ekel-schudder-früür-gfühl!

Beitrag von Shmahu »

hallo ihr liebe!

ihr känned sicher all s klassische biispiil vom ekel-schudder-früür-gfühl: mit de fingernägel d wandtafle abechratze, demits so richtig grusig-schön quiitscht unds eim am ganze körper früürt...*schüttel*

ich han bi mir gmerkt, dass es no ganz vill anderi uuslöser für das gfühl git, zum teil sinds sache, wo anderi lüüt nöd mal wahrnehmed (was au immer wider grund isch, mich uuszlache und mich mitem entsprächende grüüsch z verfolge... aber de beträffendi wird früener oder spöter zur rächeschaft zoge werde *grumml* ) z.b.:

- e holzchelle miteme nasse schwamm reinige *iiiiiiiik*

- filze! (also, ich red da nöd vo drogeerfahrige, sondern vom absolut grässliche vorgang, wämmer mit de finger über nassi, soifigi filzwulle fahrt *oberschüttel*

- mit de zunge die holzstängeli abschläcke, wos eim bi de einte ständ am bahnhof als löffeli in kafi tüend *brrrrr*

- mitem abgschläckte finger ziitig umblättere *bää!!!!*

- nöd ganz duredämpfte lauch oder zucchetti ässe, wo dänn di ganz ziit uf de zää quiitscht *schudderspuck*... eifach nur horror...

und dänn giz no s absolute ober-ekel-gfühl... ich hans chum schriibe, wills so horrormässig gruusig isch... das isch nämli..

- mit de zää en nasse wullehändsche uuszieh, so dass d wulle so unglaublich eklig über d zäh quiiitscht *schreiend devo ränn*

phuuu... jetzt muesi mi zersch mal go erhole...

mis ziil isch, mich jetzt vo dene ekel-gfühl z therapiere... und zwar mit ganz vill biispiil vo eu... bitte hertet mich ab! :lol:
0x1d
Platin Member
Platin Member
Re: di absolute ekel-schudder-früür-gfühl!

Beitrag von 0x1d »

looool simmer chli üeberempfindlich? :D
also mis lieblings ekel gfüühl hani aml nachere nacht mit viiieeel z vieeel bier wenni ufwache, ich mich voll voodoo mässig mit tuusig nadle im grind füühle und i dä nöchschte moment zum fenschtere renne und usechiise wird...
im verglich zu dem würi no so gern irgendwelchi hölzli und so abschläcke ^^
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Ganz schlimm: Fingernegu spicke... aso zum Bispiu mitem Dumenagu ungerem Mittufingernagu dürefahre, dasses sones "tägg"-Grüsch git. Ehm, versteit öpper, wasi meine?

Fingernegu chätsche widerum fingi nid schlimm. Gseht zwar blöd us, aber ds Grüsch macht mer härzlich wenig.

U bi übermässigem Schmatze bim Ässe oder Suppe schlürfe vergeit mer dr Appetit.

Aber süsch muessi säge Shmahu, channi dini Ticks nid ganz aui nachevollzieh *g* Isch aber trotzdäm no lustig.

Edit: Ah da chunnt mer doch no grad öppis vom Schlimmschte i Sinn:

Das ekelhafte grüsch vo mim Wecker jede Morgä, womi us mine schöne Tröim risst. Da zieht sech bi mir aube grad aues zäme.
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

stinkends, gschlüddrigs Bluemewasser us de Vase putze, nachdem de Bluemestruss längstens verwelkt gsi isch...

Haar- und Seifereste us em Ablauf vo de Badwanne grüble...

Ris choche, sich wundere, wiso einigi Chörnli obenuf schwümmed, um denn z merke, dass das Mädli (gsi) sind....wääääh, ha länger kei Ris me kocht nachher...zu allem ane händ mer aber die Made trotzdem leid tue...wer wird scho gern bi lebändigem Liib kocht #-o

mit de eine Hand d Finger umebüüge, bis sie knacked i de Glenk...

ansunschte stimm i dir vollkomme zue Shmahu...holzlöffeli abschläcke isch meeegagruusig
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Ich habe nur ein wirkliches Horror-Ekel-Gefühl. Obschon es einige eklige Sachen gibt,die bereits bestens beschrieben wurden, ich kanns kaum schreiben und das ist, ihr merkt ich zögere es hinaus: Mit der Hand über einen Tepich oder tepichartige Oberfläche streichen. *pha, das geht gar nicht, nicht mal zum zuschauen*. Liegt wohl an meinen sensitiven Händen... :oops:
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

Hehe luschtigs thema!:)

Mir wirds regelrächt schlächt wänn ich s'grüsch vom styropor ghörä...*uuääää*
Das hani scho siti ganz chli bin...
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
piraña

Beitrag von piraña »

Das kratzige Geräusch, wenn ich- hypothetisch- jetzt aufstehen würde, aus dem Büro laufen, fünfzig Meter laufen bis zum Vierwaldstättersee, mir die Kleider vom Leib reissen würde, und aus einem Meter Höhe unterwegs ins eiskalte Wasser wäre, dabei einen Angst.... fahren lassend :lol:

Glaubt mir - dies möchte ich euch, und auch mir ersparen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

das
anz schlimm: Fingernegu spicke... aso zum Bispiu mitem Dumenagu ungerem Mittufingernagu dürefahre, dasses sones "tägg"-Grüsch git. Ehm, versteit öpper, wasi meine?
und das
Mit der Hand über einen Tepich oder tepichartige Oberfläche streichen.
hani au, wobis be mir nöd mit de hand sondern mit miine chopfhaar über teppich striiche, isch... wäää
h han bi mir gmerkt, dass es no ganz vill anderi uuslöser für das gfühl git, zum teil sinds sache, wo anderi lüüt nöd mal wahrnehmed (was au immer wider grund isch, mich uuszlache und mich mitem entsprächende grüüsch z verfolge
muahahaha :De2 :badgrin:
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

beim zahnarzt den zahnstein am hintersten stockzahn oben entfernen lassen *schauder*
ChriSmoS
dj
dj

Beitrag von ChriSmoS »

vanille duft bäumli = chopfweh
übermässigi parfüm-duft-schicht - gitt au chopfweh
mit chline Chriiiide/Metall oder Fingernägel a de Wandtafle umequiiitsche - da laufts mer chalt de rugge abe
sgliiche au be metall uf Teller umequiiitsche

das grüsch wenn mer (sry) dRotzi id nase ufeziet und den weder usewürgt und use-speuzt...

das geräüsch beim Ohren-Ausspühlen und natürlich die bohrmaschiene vom zahnarzt wen sie den zahn berührt..

bäääääääääääääääää
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member

Beitrag von SäureRaver303 »

Shmahu hat geschrieben: - mit de zunge die holzstängeli abschläcke, wos eim bi de einte ständ am bahnhof als löffeli in kafi tüend *brrrrr*
das kann ich auch nicht leiden!!! kauf mir auch nie eis am "holz"stiel...
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

En verrauchte Ruum oder ä Person wo mir dä Rauch is Gsicht blaset, ich reagier richtig allergisch druf!!!

Wänn öper überparfümierts nebed mir hockt oder au nur a mir verbilauft, uuuh grässlich, chönnt dänn grad Nase zuehebe (mach i mängisch au!), oder s` Gegeteil dävo wänn öper scho lang nüme duschet hät und schweisselet, dass halt i fascht nöd us.

Wämer im Bus im Wintermantel ganz eng mit dä Lüt zämestaht, mä fangt a schwitze wells so heiss isch und mer fühlt sich beengt und unwohl.

Verfullets Gmües oder anderi Sache us em Kühlschrank rume...wääh

Ich chan nöd guet fettigi Sache ässe, dänn wirds mir immer meeega schlecht!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

*grins-grunzz", lustiges thema. bei mir sind es folgende sachen, die mich zum "devoseggle" bringen:

- aneinanerreibendes styropor
- laser auf augenhöhe
- mehl, gips und backpulver zwischen den fingern
- pieps-tönige frauenstimmen
- gemische zwischen deo / shampoo / harspray / schweiss / billigen parfums
- billige zigarren oder bidies-qualm
- kreide auf wandtafel
- lange fingernägel auf wandverputz
- klappernde 3. zähne
- schlechte soundanlage
- kreischende/hysterische frauen
- milch, die auf dem herd übergrebrannt ist, wegzukratzen
- sand zwischen den zähnen beim sonnenbaden am meer
- ein gummmi ehm kondom, der "quietscht", statt "sitzt" (huch huch) :oops:
- stechende bh- und unterhosenetiketten
- bierbüchsenzerstampfende männer (oder frauen)
- auf-dem-wc-deckel-ausgedrückte zigaretten
- versiffte auto-interieurs und überfüllte zigikippen
- stinkende dread-locks
- glasscherben beim jeweiligen zusammenwischen derselben
- zusammengedrückte plastikbecher auf tanzflächen
- krächzende krähen frühmorgens um fünf uhr
- in die finger schneidende A4-blätter-kanten
- pieksende bart- und schnauzhaare
- knietschende kühlschränke
- liebestolles katzengeschrei vor dem schlafzimmerfenster so gegen 4.00h morgens
- klebrige umarmungen und schlabberig, triefende küsse auf den mund
- nach motten und altes holz miefende klamotten

und so weiter. Haha. :P :P :P
n-smile_2728.gif n-smile_2584.gif
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

mehl, gips und backpulver zwischen den fingern
ouuu de hani scho ganz vergesse... ich has wohl eifach verdräängt... zu schlimm isch die vorstellig.... ahhhhhh...

dreckigi händ hani allgemein überhaupt nöd gern, egal was dra chlebt, hängt usw.

aber saller aller aller schlimmste isch SAND A DE FÜESS !!!!

am meer, wennmer usem meer chunnt, sand a de füess zha und nacher uf stei bode zlaufe oder id sandale iine... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member

Beitrag von SäureRaver303 »

sand an den füssen oder teig zwischen den finger find ich nich so schlim, im gegenteil, ist doch schon fast wieder geil...

...aber was ich nicht mag, ist an engen partys verschwitzte, haarige männeroberkörper... schon nur die vorstellung das ich mich (ohne auch nur in die nähe zu kommen) an denen vorbei muss... bääääh...

street parade am bellvueplatz ist ein sehr gutes beispiel.

//

das sollte auch gleich ein kleiner aufruf an alle oben ohne shaker sein! bitte, bitte, bitte ziht euch das shirt wieder über die haare (oberkörper) wenn die party zu voll ist. sonst hab ich echt nichts dagegen. thx!!!
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Antworten