„Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Dragonfly

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Dragonfly »

Jo, me chönnt sich äbe scho frooge wo denn dä vielgeprieseni "Spirit" genau z finde isch. Dass das Forum "Mysticalforum" heisst isch jo nid dr Grund. :lol:
Oder ligts dra dass die meiste wo Droge näme LSD näme und wüu das e psychedelischi Droge isch si die e Bestandteil vom Spirit? Ganz ehrlich, im Grund gno isch dr Unterschied zwüsche sonere 0815-Mainstream-Trance-Party mitem DJ Dave202, DJ Energy, Tatana und aui die nid soooo gross vergliche mitere Goa-Party. Bi beidne gohts in erster Linie drum e Nacht oder 2 abztanze zu elektronischer Musig. Auso....das sägi itz eifach so aus Unwüssende wo sich i sim Läbe fang a 2 Goa-Partys het lo blicke und vo so grosse Parties im Oxa nume ghört het, säuber aber no nie dört gsi isch. /bigs
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Käpten Hirni »

Ach i fröi mi uf woodrockpartys im wald:-) döt gits wenigschtens nid so es verpeilts volk:-) /pille

/yo viva la musica de 60iiis
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
rizraz
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 22. Jan 2007, 15:05

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von rizraz »

Ein gefallener Engel berührte mein Herz, das sich der beobachtete realität, zu trösten vermochte.
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
dex

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von dex »

sell i ...

hmmmm

also ...


naja gschieder nid.

@beobachter über d Goa Szene abezflueche isch eigentli mi Job ;)
dex

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von dex »

Käpten Hirni hat geschrieben:Ach i fröi mi uf woodrockpartys im wald:-) döt gits wenigschtens nid so es verpeilts volk:-) /pille

/yo viva la musica de 60iiis
isch klar lol


Verpeilt ned aber sie gseh de Wald vo luter Bäum nid hihi.
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Amanita »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:Lüüüüüüüt, ich ha doch gar kei spirit diskussion welle vom zuun bräche sondern eifach mal beschribe was goa alles isch und logisch isch es no vill vill meh, aber hei nomal läsed doch mal de text richtig:

aso mir gfallt das was goa isch, ob das jetzt anarchie, oder spirit oder zwägi lüüt oder geile sound isch [...]
Ebe und wenns eim gfallt, denn isch jo d Hauptsach.. Obwohl i glaube nöd, dass es mir a derä Party extrem gfalle het (drum bin i aber au nöd gsii), aber andersiits erinnerets mi irgendwie a mini erschti Goa, so vor 7 Johr und döt hand d Lüt au als erscht müässä drüber motzä, dass doch alli uf Speed und Koks sind (die tolerante Goaner immer), aber es isch trotzdem ä schöni Party gsii, mit Füürshow, coolä Visuals, Chai und liebe Mönschä..

Und süsch.. Anarchie isch doch toll und dä "schwarz Block" han i scho immer cool gfundä ;-).
Amanita hat geschrieben:
Fallen Angel 2 hat geschrieben:also ich glaube er will einfach die behauptung aufstellen, dass der ganze spirit nur auf drogen basiert.
Na und, ist doch egal..
..hauptsache es het Spirit (was au immer das isch..) :lol: .

@Dragonfly: Au Trance-Parties hend Spirit (gha?)! Ob das mitlerwiilä mainstream isch, weiss i zwar nöd, aber damals (so mit 16/17) wo ällei d Wörter DJ Energy oder Tatana (Dave202 nöd, dä find i blöd) min Serotoninspiegel scho beiflusst hend, han i dä Lüt no mit lüchtende Äugli verzellt, wie schön, dass is döte finde, wie lieb die Lüt mitenand umgöhnd und dass i soviel lieber mini Ziit mit friedliche Druffis verbringe als mit agressive Bsoffenä..
Zugäh, das Bild trifft nöd würkli uf mini letschti richtige Trance-Party zue, aber döt het au eifach dä eint oder ander meh als eis Guinness z viel gha..
dex hat geschrieben:sell i ...

hmmmm

also ...


naja gschieder nid.

@beobachter über d Goa Szene abezflueche isch eigentli mi Job ;)
lol
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Melliandra »

Amanita hat geschrieben: Au Trance-Parties hend Spirit (gha?)! Ob das mitlerwiilä mainstream isch, weiss i zwar nöd, aber damals (so mit 16/17) wo ällei d Wörter DJ Energy oder Tatana (Dave202 nöd, dä find i blöd) min Serotoninspiegel scho beiflusst hend, han i dä Lüt no mit lüchtende Äugli verzellt, wie schön, dass is döte finde, wie lieb die Lüt mitenand umgöhnd und dass i soviel lieber mini Ziit mit friedliche Druffis verbringe als mit agressive Bsoffenä..
Zugäh, das Bild trifft nöd würkli uf mini letschti richtige Trance-Party zue, aber döt het au eifach dä eint oder ander meh als eis Guinness z viel gha..
Hej das isch imfall au jetzt no so. Mer muess biz Glück ha und es muess passe. Aber mier sind gad vor 2 Wuche im OXA gsie, wo Liquide Soul
ufgleid hed. (Oke, das isch nid wirklich Trance) Aber er und de Dream händ gspielt UND ich muess säge, ich han mich gfreud ab dene Trancis
wos no im OXA gid.

Es hed wieder super Gspröch uf de Fraue- Toilette gäh, luschdigi Lüüd troffe im Garte und lachendi Gsicheter uf de Tanzflächi gseh. =o)
Muess also säge, viel Familiärer und fründlicher als am negschte Tag im Volkshuus.

Aber ebe, ich glaube de Techno (egal welli Style-Richtig) isch eifacht zu populär. Wemer sich chli Ziet nimmt und psunderigi Partys use pickt,
denn hed mer immer es guets Feeling und de Spirit isch au da. Es isch eifacht nümme so, dass mer jedes WE ane Party chan und die denn
SUPER use chund.

Im übrige isch das glaub au früener nid so gsie, mer mag sich eifacht nur no a die guete Partys erinnere.
*poink*
Fallen Angel 2

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Aber ebe, ich glaube de Techno (egal welli Style-Richtig) isch eifacht zu populär. Wemer sich chli Ziet nimmt und psunderigi Partys use pickt,
denn hed mer immer es guets Feeling und de Spirit isch au da. Es isch eifacht nümme so, dass mer jedes WE ane Party chan und die denn
SUPER use chund.
Doch! 8)

oder beziehsch das jetzt uf Techno exklusive Goa? :-k

O:)

(ja ich weiss ich bin en verträumte Unrealischt).

lol
Benutzeravatar
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 532
Registriert: Do 8. Feb 2007, 07:59
Wohnort: Lenzburg

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von SäureRaver303 »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:
Aber ebe, ich glaube de Techno (egal welli Style-Richtig) isch eifacht zu populär. Wemer sich chli Ziet nimmt und psunderigi Partys use pickt,
denn hed mer immer es guets Feeling und de Spirit isch au da. Es isch eifacht nümme so, dass mer jedes WE ane Party chan und die denn
SUPER use chund.
Doch! 8)

oder beziehsch das jetzt uf Techno exklusive Goa? :-k

O:)

(ja ich weiss ich bin en verträumte Unrealischt).

lol
wür säge, we me alli soundstyles mitibeziet und au die holländische raves beachtet, dänn chame das no jedes weekend ha... me muss eifach 1. offe sii und 2. pilgerfreudig... ;)
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Fallen Angel 2

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Muss mir mal sonen Pilgerstab chaufe /bigs
Benutzeravatar
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 532
Registriert: Do 8. Feb 2007, 07:59
Wohnort: Lenzburg

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von SäureRaver303 »

würs mol mitemne GA versueche^^ ;)

lol
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
stryker2588
Beiträge: 43
Registriert: Mo 13. Mär 2006, 15:45
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von stryker2588 »

lol hmm jetzt mueni min senf au no dezue geh ^^ also mini geilschte partys sind eigentlich d electronic woods, s dillons, d herbstzauber und d smilinc party im gothic club gsi aja d verwurzelt isch au hammer gsi ^^

aber jo teils gahsch ad partys und naja es git lüüt wo ned so ane goa party passed, i finds zwar cool dass sich immer meh lüüt am sound erfreued aber leider sinds halt ned gad e so hmm apassigsfähig vom benäh her xDDD

aber ebe s git lüüt und s git lüüt ;)
Benutzeravatar
CyBird
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 554
Registriert: Di 15. Mär 2005, 22:02
Wohnort: Switzerland
Kontaktdaten:

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von CyBird »

offtopic on
Amanita hat geschrieben:...Dave202 nöd, dä find i blöd...
[-X

debi isch de Dave de einzig gsi wo im Oxa a "normale" Trance-Parties psychdelic (viel Flying Rhino Sache) ufgleit hät, nid nur, aber au! han ihn eigentlich immer geil gfunde ;-)

offtopic off
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Indigo »

han de dave au immer recht hammermässig empfunde, dazumal im sogenannte *lava" z Winti. geile siech!
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Amanita »

@CyBird: Sin Sound het mir au gfalle. S'Ander isch meh so e Spirit-Sach gsii, passt aber nöd doinä..
Jojo, s Lava.. *gg*
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Antworten