„Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Indigo »

*lach*. am arsch isch finschter. blubb°°°blubb°°°

PS: Psyfreak: jeh denn läses mal ... hehe.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Indigo »

bin glaubs wieder mal an point x grahte. ohni sound, ohni drugs, eifach so.

schnurred doch ihr mal witers. mir isch das thema sit jahre scho bös vergange.

freue mich eher wieder mal uf oberburnerische heizofesound mit viel glückliche musiker und tanzwillige lüchtchügeli. :-({|= :-({|= :-({|=

so long. with happyness.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Benutzeravatar
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 532
Registriert: Do 8. Feb 2007, 07:59
Wohnort: Lenzburg

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von SäureRaver303 »

Beobachter hat geschrieben:
(...) Drogen verändern die Denkweise und die Stimmung. Und da der Mensch ein soziales Wesen ist und aus Beobachtung lernt, können sich solche Stimmungen auch auf nichtkonsumierende Personen übertragen. Jeder spricht mit jedem (Enthemmung) und die Musik lässt sich einen verlieren (Auflösung des Egos). Aber gleichzeitig spürt man eine persönliche Bindung zu den anderen (Einfühlvermögen) und ist bereit, mit ihnen Gemeinsamkeit zu zelebrieren (Aufhebung sozialer Grenzen). Sonst akzeptierte und verinnerlichte Weltbilder und Wertvorstellungen werden umgedeutet oder nicht akzeptiert. Goaparties haben gerade durch die Präsenz und den Konsum illegaler Substanzen anarchistische Züge. Sehr viel Freiheit, sehr wenig Regeln.
soll nun auf alle minigrips "Konsumieren fügt Ihnen und den Menschen in Ihrer Umgebung erheblichen Schaden zu." gedruckt werden?!? :lol: :lol: :lol:
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Benutzeravatar
Human
artist
artist
Beiträge: 130
Registriert: Mi 28. Dez 2005, 13:38
Wohnort: Kt. Zürich
Kontaktdaten:

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Human »

Beobachter hat geschrieben:Weed, Speed, Ecstasy, Koks, Trips, GHB/GBL und natürlich Alkohol sind ohne grössere Probleme erhältlich. Und wer ernsthaft sucht, der findet auch Shrooms, Crystal, Benzos, Tryptamine, Opiate und weiteres.
/aaahh
Capablanca hat geschrieben:Ich frage mich nur, wie man so schnell herausfindet, dass man auf einer Goa-Party alles bekommen kann ... bis zu Opiaten.
/happy Genau das frög ich mich ebe au.... Das chan de doch nur wüsse, wänn er, gemäss siine eigene Wort, sälber "ernsthaft" gsuecht hät..
Also also werter Herr Beobachter.. [-X /grim

:lol:
° °
°° °°
https://m.soundcloud.com/dj_human
°° °°
° °
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Zauberhäxli »

Crystal, Benzos, Tryptamine, Opiate und weiteres.
So, so dä Herr schinnt besser informiert zsi als ich was mä angeblich so alles findet a Goapartys!?! Däbi han ich doch naiverwis dänkt ich heg Ahnig vu däre Szene, wo ich doch jetzt au scho äs paar Jährli a so Partys umähüpf /happy .
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
souris
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 19. Jun 2007, 08:30

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von souris »

An diesen Partys gibts nur frische Luft, klares Wasser und vitaminreiches Obst...
und da wir alle mit geschlossenen Augen an solchen Partys herumlaufen, tanzen, stehen oder sitzen versteh ich also auch üüüberhaupt ned, wie der Beobachter auf solche bösartigen Behauptungen kommt, wenn er den selbst ned so ist...
Fallen Angel 2

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Fallen Angel 2 »

*GÄÄÄHN*
Benutzeravatar
mäsi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Do 27. Sep 2007, 16:28
Wohnort: Kriens
Kontaktdaten:

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von mäsi »

hmmmm....isch ja eigentli es thema wo ja würckli vill diskussione git.....

grundsätzlich magi ja eigentli au gar nid drüber me schriibe...

ich säg numä mal dass ich vo dere " anarchie, jenschti möglichi droge z bercho und azbote bercho und au witer zgäh" wohl mini erfahtige gmacht ha....

Gueti wie schlächti.....und dass wär ja de wohl bim Thema " meine Drogenerfahrungen" wohl abbrachter.... drum lahni dass mal hie....

ich glaub au dass a goaparties d uswahl a droge halt chli grösser isch als susch i clubbs.....deför hets dert sicher vill grösseri mengene a koks...liquid ecstasy...etc. ume....

wieder jedem sini eigeni sach was er etz will devo dänke...

aber ich glaube....egal mit was für meinige und mit was für hindergründ zu dene meinige.....solang droge als illegal gältet.....solang wird ja au de (miss) bruuch vo droge quasi anarchistisch si.....

ich ha au würckli gar nid luscht hie nu lang drüber z schriibe.....

nume wetti nu eis dezue sägä.....vo dem agäbliche spirit wo es paar immer wieder (nid nume etz hie bi dem thema) redet gmerk ich aso meischtens nid vill....respektive ich gmerkne....aber es isch für mich oft mals en so falsche...gspillte spirit....wo d mänsche vill z fescht gurteilt werde nach üsserlichkeite...nach sympathie...oder so nach de isch de dealer und het dass und dass und de isch es drüffni und schaffet nüd....ja und de de isch ja scho voll kaputt...und die isch so en schatz ( si isch halt hübsch) etc....etc....ich chönnt nu lang wiiter mache....

aso....damit is nid muess.....gwüsse lüüt würd nid schade mal usem tieefschlaf zverwache und mal die richtig realität zgseh....
mal keini droge me nä wür au villne guet due...denn würd ja sogar wieder en bitz en spirit entstah....aber bi so vill so druffne lüüt....isch nu schwirig....droge als fundament für spirit...tzttztzt....

aso i demm sinn.....mer wird bald ghöre.....es wird au was gah um dem anarchissmus entgägäzstüüre....


iehr werdet devo ghöre....scho bald mal....


will ja.....de spirit isch verloohre gange....so wiesne mal scho " chli" gäh het....

darum......mer sind scho am tue und mache.....aber ich cha da nu nid me verrate.....aber freuet üch scho male druf....


aso...i demm sinn....i de hoffnig dass jede mal de ursprung vo sim spirit überdänkt...und evtl. apassige macht....wünsch ich allne nu e gueti zyyt....
http://www.facebook.com/#!/psyradio


Nehmen füllt die Hände - Geben füllt das Herz.



Der Geist der WAHRHEIT und der Geist der Lüge
ringen miteinander im HERZEN des Menschen,
mit WEISHEIT und Dummheit.
Und wenn ein Mensch WAHRHEIT erwirbt,
so wird er die Dunkelheit meiden.
souris
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 19. Jun 2007, 08:30

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von souris »

Pssssssssssst.....
wir wollen doch den gefallen Engel ned noch mehr langweilen...... 8-[
Fallen Angel 2

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Fallen Angel 2 »

ach macht doch was ihr wollt /pfeil ;)

Aber wer behauptet de Spirit segi verlore gange isch eifach a de falsche (indoor?) partys.

oder hät zwenig dinne *loool*

/happy

aso mir gfallt das was goa isch, ob das jetzt anarchie, oder spirit oder zwägi lüüt oder geile sound isch - oder natur, deko, lüüt, lache, erkänntnis, gspröch und so wiiter... und so wiiiter... oder uf de decki hocke oder ide hängematte schlafe oder es zelt uf und wider abstelle (sach mal pirana quanta costa?) oder die ganz nacht shake oder ide waldhütte sii und labere oder lüüt mal wieder gseh womer lang nöd gseh hät, oder mal neui klamotte azieh oder mal alti blue jeans wieder fürehole oder mitneme bier ide hand oder eifach wills grad lustig isch, mal eis dreyhe und selber gar nöd rauche (gitt so lüüt) oder eifach mal chli abschalte oder sich iischalte oder verbiibluäge chli brötle, ane- und wieder heifahre, mit bewusstsiinszueständ und ängst lerne umgah mit mänsche rede, mänsch möge oder au a se ahlähne oder was au immer, was goa isch...

wenn das anarchie isch, dänn isch es zimmli spirituelli anarchie.

mir gfallt das.

:n3
souris
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 19. Jun 2007, 08:30

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von souris »

Über Spirit diskutier ich nüme [-(
und mir gfallts au : )
Fallen Angel 2

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Fallen Angel 2 »

*lool*
ja wie auch immer gell
hauptsache das eigene weltbild wird nicht in gefahr gebracht zu wanken.
blubbadiblupp
piraña

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von piraña »

spirit is out - welcome to the reality :lol:
piraña

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von piraña »

wobi - spirit isch subjektiv, und drum immerwieder thema...wär er objektiv fassbar, erchlärbar und gnau deffiniert, de wär er mir z null-acht-fuffzä, und de würd er mir am ... entlang chönne schlüüfe, und mir wärs egal. i finds schön, wenn jede/jedi öpis anders under spirit verstoht. das macht en ja so interessant.

dä wo dä text verfasst het, das isch en insider - susch würd er nid vo sich behaupte, är gsäch viene schmierlappe us.

möchid was ihr wend...nei: möchid en mischig vo dem was ihr wend und döffid...nei: am beschte wennd er das, was ihr au döffid...denn ihr wähled sälber, was er döffid...ich döff au... /happy
Fallen Angel 2

Re: „Aaalso, Goaparties sin scho d Anarchie!“

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Lüüüüüüüt, ich ha doch gar kei spirit diskussion welle vom zuun bräche sondern eifach mal beschribe was goa alles isch und logisch isch es no vill vill meh, aber hei nomal läsed doch mal de text richtig:

aso mir gfallt das was goa isch, ob das jetzt anarchie, oder spirit oder zwägi lüüt oder geile sound isch - oder natur, deko, lüüt, lache, erkänntnis, gspröch und so wiiter... und so wiiiter... oder uf de decki hocke oder ide hängematte schlafe oder es zelt uf und wider abstelle (sach mal pirana quanta costa?) oder die ganz nacht shake oder ide waldhütte sii und labere oder lüüt mal wieder gseh womer lang nöd gseh hät, oder mal neui klamotte azieh oder mal alti blue jeans wieder fürehole oder mitneme bier ide hand oder eifach wills grad lustig isch, mal eis dreyhe und selber gar nöd rauche (gitt so lüüt) oder eifach mal chli abschalte oder sich iischalte oder verbiibluäge chli brötle, ane- und wieder heifahre, mit bewusstsiinszueständ und ängst lerne umgah mit mänsche rede, mänsch möge oder au a se ahlähne oder was au immer, was goa isch...

mann! /color
Antworten