04.10.08 / Darknight ufem Schnurrberg

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Animi Defectus
04.10.08 / Darknight ufem Schnurrberg

Beitrag von Animi Defectus »

Hey Leuts es isch de Hammer gsi mit eu!!...Voll geil daser so zahlrich erschine sind, trotz em unsichere Wetter..isch ja alles beschtens cho schlussendlich und am Morge het sogar no dSune richtig duredruckt..
Mir hoffed ihr hend eue Spass gha und sind wieder guet de Berg abegrutscht.

Eusi nöchscht Offizielli Party findet am 12.12. in Winterthur statt..Und zwar e fetzig-pumpigi Progiparty füren guete Zweck..
Es würd eus freue de/di eint oder de/di ander vo eu au det zgseh /bigs
cheers /happy
Zuletzt geändert von Animi Defectus am Mo 6. Okt 2008, 16:31, insgesamt 1-mal geändert.
k.h.
Silver Member
Silver Member

Re: 04.10.08 / Darknight ufem Schnurrberg

Beitrag von k.h. »

hammergeili party gsi! mercy vilmal ad leuts vo animi defectus.
meh gits nöd z säge.
Boris
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!
donat
Gold Member
Gold Member

Beitrag von donat »

Bild
Bild
Bild

Und nomeh under:

http://www.dideldum.ch (merci alex)

D Party het mer guet gfalle, obwohl i eigentli dark ned so guet fende. De Sound het mer eigentli fascht immer passt (vorallem em dr. magnus sis set), ussend vom 4i-6i (was halt eifach gschmackssach esch, und min gschmack eschs ned) und am halbi zwoi, die erste paar lieder (175 oder nomeh bpm am nomitag isch eifach völlig unpassend, bäh)
Zuletzt geändert von donat am Mo 6. Okt 2008, 14:14, insgesamt 1-mal geändert.
aura
Silver Member
Silver Member

Beitrag von aura »

ja. dparty ish super xi.
obwohli dark gar nöd mag, hetz mi voll mitgno.
danke ad orgs und ad lüüt wo dete xi sind.
:)

han na paar föteli, muss si abr zersh na ufelade.
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

donat hat geschrieben: D Party het mer guet gfalle, obwohl i eigentli dark ned so guet fende. De Sound het mer eigentli fascht immer passt (vorallem em dr. magnus sis set), ussend vom 4i-6i (was halt eifach gschmackssach esch, und min gschmack eschs ned) und am halbi zwoi, die erste paar lieder (175 oder nomeh bpm am nomitag isch eifach völlig unpassend, bäh)
Könnte ich nicht besser sagen!
Meine Stimmung war um 14 Uhr innert Sekunden auf dem Nullpunkt.
So ein schönes Set von Dän (und allen andern DJ's davor!) und dann ohne Übergang dieses "gebtretter"....voll daneben! Pfuii
Dr Magnus hat mich voll positiv überrascht. =D>
Danke für die feine Kürbissuppe und den Chai.
Und was für ein Sonnenaufgang auf dem Schnurrenberg :-D
Wer hat da was von Regen gequatsch, und wer hat gesagt es gibt keinen? :lol:

Schade muss man sich über Autofahrer so aufregen, die schon mind 10x auf dem Platz waren und dann
sagen, sie haben das Fahrverbotschild noch nie gesehen.

Aber der Rest der Party war super schön =D>
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Nachdem ich zu geilem Sound getanzt, zu schrecklicher Musik mich aufgelöst, nette Leute kennengelernt, eine Schlägerei beobachtet [-X ](*,) , den Teufel gesehen( :-D Sorry, falls du das liest, war nicht böse gemeint.. :-D ), halbwegs verständliches, halbwegs verwirrtes Zeugs gelabert, manchmal einfach nur beobachtet, die Sonne am Morgen genossen, mich dabei schlafend wieder zusammengesetzt, dann plötzlich fluchtartig die Party verlassen und den Leuten am Bahnhof Winterthur ein humorvoll-psychotisches Grinsen geschenkt habe, bin ich zuhause angekommen, mich irgendwo zwischen glücklich und traurig fühlend... /bigs

Bis zum nächsten Mal... /happy
Dr.Magnus
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Dr.Magnus »

Jup cool org @ Animi Defectus, widermal e Wunderschöni chlini Party xi & schööni Sunne am Mittag has mega gnosse! ÜBRIGENz super chai vo de Pauline & em UgI :=)

Nödweis, voll FETTS Nightpsy set hesch annezauberet, Megakomplimänt!!! Absolut Deluxe Trackuswahl ich chann numme en berüehmte Philosoph zitiere: "Waka Wacka" :-D

Ah no was vo minere siite en tipp für so en gwüsse DARK Star DJ "Endorphin" demit er e Steili DJ Karriere chan mache:

1. Uflegge isch kein Wettbewerb wo de geilst Hengst gwünnt.
2. Uflegge isch kein Wettbewerb wo de günnt wo am hertischte soundet.
3. Au wemmer de mega Hengst wär und nöd jede übergang versaue würd wär das no kein grund für:

A: grundlos go lüüt a de Party afigge und all störe [-X
B: e schlegerei afange [-X
C: am nammitag am 2 nachem Dän go 160-180 bpm sound bringe will mer frustriert isch [-X

Blöd gäll...

grues vo dim "Globi" /grim
Asrael
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Asrael »

hey mitenand!
hüt gadnamal wiiter bühne abbaut bim zivilschutz, wemer gad so im schuss isch,morn gad namal /wurm

so bi mal geschter am 9 ni am abig heicho wo ali arbet gmacht xi isch nachdem laaange weekend..sind no bis am5i am sounde xi.

muess säge super stimmig ,alles het klappet , ztrinke im überfluss ,gueti warmi verpflegig,fasch kei abfall, viele dank a alli helfer: oisi/e wetterfee/frosch Kurt ,Lukas,Fiona ,Donat wo föteli gmacht het,alli dj s:Hektor,Bräuti,Timo und Bojan,Remo ,Yves ,Dän ,undem Hugo. .und ad pauline und Ugi mitem chai am Dän namal fürd alag, an Sven u. Renate füs helfe dekoriere und am Matthias wo mitem ahänger smeischte material ufe gfuered hät, und mine vereinsmitgründer wo gad ide Schwiiz sind:Nadine, Mäde,Steve,Nico .....und is usland an Luca,Gilles .............etc etc.

Au Danke fürd benutzig vom Plätzli

=D> VVIIEELLEE DDAANNKK =D>

und natürli alli gescht wo ihre spass gha hend...
(ja das mitde autos ,, echli astrengig zum ufde berg uelaufe söttmer scho in kauf neh, füre schöni party)

(het no parne djs,Helfer,friends ,wele direkt danke und tschüss säge,aber irgendwänn hani mal möse chli ga schlafe..)

so machts organisiere richtig Spass ,wemer xeht das anderi au freud händ und es direkts feedback zrug chunt, das hani am liebschte ..so söts ja au si

/happy Super /happy

also bis zum nächste Streich,,bald,bald (meh, heftiger, darkiger ide nacht)

Grüessli oli
Zuletzt geändert von Asrael am Mo 6. Okt 2008, 16:40, insgesamt 4-mal geändert.
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

Dr.Magnus hat geschrieben:
Ah no was vo minere siite en tipp für so en gwüsse DARK Star DJ "Endorphin" demit er e Steili DJ Karriere chan mache:

1. Uflegge isch kein Wettbewerb wo de geilst Hengst gwünnt.
2. Uflegge isch kein Wettbewerb wo de günnt wo am hertischte soundet.
3. Au wemmer de mega Hengst wär und nöd jede übergang versaue würd wär das no kein grund für:

A: grundlos go lüüt a de Party afigge und all störe [-X
B: e schlegerei afange [-X
C: am nammitag am 2 nachem Dän go 160-180 bpm sound bringe will mer frustriert isch [-X

Blöd gäll...

grues vo dim "Globi" /grim
supi gschriebe herr doctor!
was muess me schlugge das me so scheisse druuf chan sie?
so ne hässliche schluss von ne so e schöne partyyyyy ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
warum händ mir eigent,ich de endorphin nid eifach de berg abägrohlt?

liebi chlini frau us luzern (ex Sedel Dach).... bisch jo chli extrem verlade gsi, aber trotzdem muesch mir nid mit me ascht an griend haue wenn ich dir kei zigis mehr gib, nachdem ich dir jenste geh han und mich und andere dumm agmacht häsch...!!

hurre guetä sound (dä dark han ich eifach verschlofe) easy lütlis, geils wetter, faire prise /happy

piiiiiiiiiis
Victoria

Beitrag von Victoria »

Das töönt ja nach ere glungene party... =D>

Ich han leider es z volls wuchenänd gha und s drum nümme gschafft z cho...hett eigentlich no gern verbiiglueget.

Chumme dänn (hoffentlich) nach winterthur am 12.12. /happy

...und freundlich grüsst Aurelia
tingeltangel_zesi

Beitrag von tingeltangel_zesi »

sali zeme....ja isch echt na fridlich gsi....obwohls mir als darki zwenig dark gspielt hend....was ich aber ned de veranstalter vorheb da ich weiss das de dj enoweichei sich als dark dj agmeldet het.....merk dir eis mister enoweichei....nume will düsteri und dunkli stimnmig verbreitisch mit dim sein (hald richtig ibildets verköksts arschloch) isch dmusig na lang kei dark psy....da nutzt au nüt wen den na dübergäng versausch damits weniogstens mqa chli reblet ;-)
sust absolut kuuli party danke
Continus

Beitrag von Continus »

Gruss aus Marocco

Tönt nachärä glungnä Party!!! =D>

Das klappt ja guet ohni mich dänn chani ja ruhig nochli da blibä.
n-smile_28_1_5.gif
Wieter so und sunnigi grüess an alli.
Luca
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Samuel hat geschrieben: liebi chlini frau us luzern (ex Sedel Dach).... bisch jo chli extrem verlade gsi, aber trotzdem muesch mir nid mit me ascht an griend haue wenn ich dir kei zigis mehr gib, nachdem ich dir jenste geh han und mich und andere dumm agmacht häsch...!!
piiiiiiiiiis
Leider nüd neus schad für sie /pille
feriraver
Silver Member
Silver Member

Beitrag von feriraver »

isch würklich e schöni party gsi...
mer freuäd eus scho uf die nöchscht animi schnurrberg party...... /pille /pille /pille /doof /doof /doof /doof /doof /doof
Asrael
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Asrael »

ok super,, die näxt wird leider nöd ufem schnurre... siii,, trotzdem ame schöne plätzli /pfeil

und vor allem e hoffentli arschchalti schnee party,wie sichs im winter ghört,,,aso ziit für finne cherze.

:-$ isch no gheim :-$
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Antworten