ahponix party im kulti 11.10.08

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
amoa
Platin Member
Platin Member

ahponix party im kulti 11.10.08

Beitrag von amoa »

wow wow wow...
das war ja geil.top musik die ganze zeit über.von badbug zu midimal über rocky hin durchweg top top top.
dan kamen die klofgeister jungs. das hatt gerockt,sowohl das liveset wie auch das dj set druch und druch.für mich das highlight am abend.

auch die partypeople waren sehr angenehm,guute stimmung war vorhanden und von der decke hats am morgen auch nicht getropft :lol:

vielen dank aphonix das war klasse /happy
goavinda604

Re: ahponix party im kulti 11.10.08

Beitrag von goavinda604 »

and WOW again =D>
This was an amazing evening....a big thanks to ahponix crew and to all party people for this magical night..
and klopfgeister were the HIT /happy
Boom Shiva
fynk

Beitrag von fynk »

schlies ich mich an. soundmässig absolut hammer /happy so von 3-5 Uhr war zimlich eng aber ansonsten top

danke as organi team und en gruess a alli wo dete gsi sind.
sigimalowich
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

Chani mi also au auschlüsse. Bin zwar eigentli wäge Klopfgeister und em Martin bis uf Wetzike gfahre....woni aber leider nüme han dörfe erläbe (mage halt nid 12 Stund dürehebe) aber defür dä Rocky. Han ihn zum erste Mal ghört und ich muen säge....han än neue DJ Name uf minnere Favorite Liste. So um di 4ri ume hesch eifach nurno Gas geh...hammermässig gsi. Schad heds esoo vill Lüüt gha dasi mi nid richtig zu Dim Sound han tänzerisch chöne usloh...aber im Härzli inne hets ghüüpft und gmacht wieverruckt.
Au Badbug und Midimal hend mi überzügt. Schöne, rollende Progi halt. So wies muen si für mich /happy

Bezüglich Location isch es für mich halt immer wider eher unagnähm als gmüetlich idä Kulti. Also paar Sitzmöglichkeite wärid halt scho angebracht. Mer chan sich nienets würkli mal chi anehöckle zum Päuseli mache und mal paar Wort wächsle. Drum stönd dän au immer so vill ufem Floor ume wo eigentli dä tanzende dä Platz wägnämid. dRüümlichkeite sind so riiisig das es doch mögli wär was zmache und mer nid muen ufem chalte Bode platz neh?

Aber äbe....Soundtechnisch wunderbar gsi...hed Spass gmacht sich widermal id Musig inezfühle und abzstampfe. Danke vill mal dä Orgs. =D>
handtuch
Gold Member
Gold Member

Beitrag von handtuch »

/happy isch wieder kultig gsi :D

ganz es grosses merci für de fein gwürztee. de isch ächt de muntermacher gsi /color
DON'T PANIC !
energetix

Beitrag von energetix »

Heilige Scheisse!!! Isch das es Fest gsi!

Rocky du hesch grockt!!! /yo /yo /yo

Und au sust het mi de sound durchwegs möge zum stampfe bringe. Leider isch im Floor würklich nur stampfe dine glege aber defür hets im chline "Bar"floor immer Platz gha und ebefalls hammermusig!!

Danke a all wo das Fest möglich gmacht hend!!

Kulti isch Kult!!! /happy /happy /happy

PS: Finds mängisch schad das gwüssi Lüt selber ned wüsset was verchaufet..... :-k [-( ](*,) [-X [-X :^o #-o
energetix

Beitrag von energetix »

Übrigens wär het Föteli gmacht?? Weiss das es paar umegsauust sind! /wurm
white
Silver Member
Silver Member

Beitrag von white »

Rocky het mi mega überrascht..han no selte so geile progi ghört...Er het sind ganz eigene Stil gha und de Floor wükli zum gumpe bracht...würd mi jetzt scho freue ihn wiedermal zghöre..
Klopfgeister sindmer nöd eso geil wie erwartet iechoo..vorallem wels mit emene Letsch hinderem pult gstande sind und igendwie au nur eine vo 2 aktiv ufgleit het.. :-k
badbug und midimal au top : )
de rescht hani verpasst.
im grosse und ganze isches e hammer party gsi obwohl de iitritt mit 35.- a de obere grenze gsi isch..
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

yep, chami dem au aschlüsse esch würkli fette sound glofe vom 24.00 bis am 05.00 woni det gsi bi. thanks an alli wo mi ufd progireis gescheckt hend...;)

guets kulti comeback gsi für mich, und ja vo de decki hets ned tropfed..:)
Lynkish
dj
dj

Beitrag von Lynkish »

...mol, mol has also au super gfunde!! Kulti isch wieder zrug... /bigs
Was mir echli negativ ufgfalle isch sind am Herr Rocky sini DJ-Künst (Track fertig, Applaus, Play drucke...) !!
Chli schad für de super "Club-Progi" woner abglah het...wahrschinli het den au genau dä Sound di schlechte übergäng nur zweitrangig gmacht, oder mini Ohre hend gspune...

Auf ein Neues...
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

Wow das esch wörklech en mega fetti Party gsi!!! Be au so am 12i det gsi. Bad Bug und Midimal send voll geil gsi aber was mi am meischte us de Socke ghaue het esch Rocky gsi. Hammer Liveact ond Hammer DjSet. Ok, bem Dj Set het Technik ned öberzügt :-D aber das esch mer eigentlech zemlech egal gsi, nei ihas sogar amüsant gfonde hehe.
Min Alkpegel esch denn so am 6i zemlech wiit obe gsi ond ich ha mech entschede hei zgo.
Gesagt getan in Zog igstege ond grad schöön igschlofe...
Leider ned det usgschtege woni hät sölle aber deför weder grad glofe nachem schlofe :lol:
nyahgfx
Silver Member
Silver Member

Beitrag von nyahgfx »

Apropos von der Decke tropfen....

Das hat natürlich gewisse Hintergründe....
Es ertaunt mich dass es nach all den Jahren voller Pinboard-Einträge und Mega-Diskussionen über die Kulti-Lüftung keinem aufgefallen ist, dass es jetzt im Kulti nicht mehr so tropisch heiss wird wie in den vergangenen Jahren. Ich dachte mir, das es sooooooooooooo wichtig sei. Und jetzt fällt es nicht mal einem auf... snieff....

OK, wenn's nicht anders geht, Eigenlob stinkt zwar, aber ich hab' ja auch nicht selber repariert....!

"SUPER DASS WIR NUN DIE KULTI FÜLLEN KÖNNEN UND DAS KLIMA TROTZDEM NOCH ERTRÄGLICH BLEIBT !!!"
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

@rene.... momol es isch mer scho ufgfalle...die cheibe lüftig jetzt binni bös erchältet...so en seich /grim

nei sogar als nichtraucher chammers länger ushalte i de kulti /bigs
Macru
dj
dj

Beitrag von Macru »

Sali zämä

Isch ganz e feini Party gsie mit sehr agnehme Gäst und Puplikum. Hät spass gmacht die 1. Kläng us dä Aalag klinge z'loh, obwohl die ja am Afang nonig richtig gloffe isch...

Dä Sound isch echt fett gsie. Vor allem Badbug mues i zu sim 1. Live Act gratuliere...eifach genial gsie vo dir =D> =D> =D>
Und Martin...dis Set am Schluss: 1. Sahne...häsch mi regelrecht an Aschlag brocht und freu mi scho uf das Wucheend :lol: :lol:

d'Lüftig bringt würkli enorm viel und ich glaub das gspüürt jedä, wo scho länger i dä Kulti Party's bsuecht...mercy René /bigs

Ich wünsche eu allne e gueti Erholig und ä schöni Wuche...

Grüessli Losi :-"
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

Hollaaa!

Also ich muss auch sagen, von a-z sehr schöne und geile party gewesen. Sogar meinen "nicht-elektronische-musik-hörer" Kollegen hats gefallen ;)
Immer schön stampfiger Sound und jede menge nette Gesichter wieder gesehen und getroffen, das war eine grosse Freude! :)

Sorry an alle, falls ich manchmal ein bisschen abwesend gewirkt habe, war irgendwie nicht mein Abend /frage

Mein Plan schon um zwei Uhr wieder zu gehen ging förmlich in die Hose, wie man morgens um 5 sicher noch bemerken konnte :D

Ha, das wegen der Lüftung ist noch lustig... es war schon so angenehm, dass mans gar nicht gemerkt hat. Bis du was gesagt hast Rene, wars mir überhaupt nicht bewusst! Und sogar für die Mädels hats eine Toilette mehr gegeben ( :-$ :-# :-D ) =D> =D> =D>

Das war wieder mal Kult :) Kulti zu 100% ... Danke Roberto & Crew für den Event
Antworten