Snowflake Dance - Rigi-Scheidegg 14.-15.03.09
- psyfreak
- Platin Member

Snowflake Dance - Rigi-Scheidegg 14.-15.03.09
es esch eifach de böööööörner gsi!!! Danke vill mol!!! abgseh vom Wind hed eifach alles gstomme!!!

and 
- Gnömlii
- Platin Member

Re: Snowflake Dance - Rigi-Scheidegg 14.-15.03.09
HEIDIHO & JIPAAAAAAA!!!!
Wow isch das en Hammer geili Party gseh.
Super geili wissi Location,u de sound unbeschriblich.Echt es meeega fett`s Dankeschön ad Org.für die Hammer geil Party!!
Ich hans mega gnosse,bin jezt au scho diheime u lo die Party numau revue passiere!mit dene vielne vielne Positive erinnerige.
PS:Danke dene vielne wo be eus am Stand was sind cho chaufe!isch echt Fett gseh!
Hebids guet!
Liebs Grüessli
Gnömlii
Wow isch das en Hammer geili Party gseh.
Super geili wissi Location,u de sound unbeschriblich.Echt es meeega fett`s Dankeschön ad Org.für die Hammer geil Party!!
Ich hans mega gnosse,bin jezt au scho diheime u lo die Party numau revue passiere!mit dene vielne vielne Positive erinnerige.
PS:Danke dene vielne wo be eus am Stand was sind cho chaufe!isch echt Fett gseh!
Hebids guet!
Liebs Grüessli
Gnömlii
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
-
Tschernobyllies
- Silver Member

super gaili Party gsi... merci an alli wo dazue bitreit händ... 

as liebs Grüessli us em Bündnerland
Willi
http://www.myspace.com/tschernobyllies
http://www.myspace.com/olddirtyshrooms
Willi
http://www.myspace.com/tschernobyllies
http://www.myspace.com/olddirtyshrooms
hei ho
soooooo geniali party gsii!!! praktisch numme geilä sound u sooooo vill liäbi lüüt....eifach numme perfekt gsii, danke schein 
Das isch nu en Party gsi...und de sound i der nacht
Was isch das für en act ufem 2 video ??
Was isch das für en act ufem 2 video ??
Es isch eifach oberhammer super duper böööörner gsi. Die erste Outdoor vo dem Jahr und sie het mini erwartige übertroffe.
Dr Wind het eim zwar fascht vom Berg abe gna, aber da genial Sound hend eim eifach bis am morge früeh tanze lah.
Riisä Kompliment, super Sausä gsi.
Bis zum nächste Mal judihuiiii

Riisä Kompliment, super Sausä gsi.
Bis zum nächste Mal judihuiiii
3ö~~Happiness is to love and to be loved~~3ö
das isch ja wiedermal aaaandeeeeersch gsi
leider händ mini bei irgendwänn eifach nöme möge wietertanze, irgendwänn isch denn de rescht vom körper au in streik gange
ganz super toll gsi! Trotz schneerege und nebel am früehe morge... aber ja, mer chan halt nöd alles ha, aber d party isch trotzdme perfekt gsi
leider händ mini bei irgendwänn eifach nöme möge wietertanze, irgendwänn isch denn de rescht vom körper au in streik gange
ganz super toll gsi! Trotz schneerege und nebel am früehe morge... aber ja, mer chan halt nöd alles ha, aber d party isch trotzdme perfekt gsi
Signature sind soooo 2000er
brutaL!!
nur shad hend d optiks irgendwenn am morge de geisht ufgeh für es ziitli..aber nichtsdestotrotz!^^ hammer party
nur shad hend d optiks irgendwenn am morge de geisht ufgeh für es ziitli..aber nichtsdestotrotz!^^ hammer party
Drop Acid,Not Bombs
CoLoR oF SuN
CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
WOW! Dankeschön!!!
Schon lange nicht mehr durchgängig sooooo gute Musik gehört! Echt Spitze!!!
Nun bin ich auf Liedsuche! Ziehnlich ganu um 5 Uhr Morgens lief ein hammer Track, und ich weiss gar nicht wer da am Musizieren war. Wer kann mir da weiterhelfen?
Danke an die Orgs! Ihr habt nen grossen haufen Arbeit auf euch genommen und super umgesetzt!!!
Danke an alle die mit der Bewilligung zu tun hatten!!!
Danke an die Helfer!
Danke an Rigi Scheidegg!
Danke an alle DJ & Live Sets welche die ganze nacht bis in den morgen Spitze waren!
Namaste
Schon lange nicht mehr durchgängig sooooo gute Musik gehört! Echt Spitze!!!
Danke an die Orgs! Ihr habt nen grossen haufen Arbeit auf euch genommen und super umgesetzt!!!
Danke an alle die mit der Bewilligung zu tun hatten!!!
Danke an die Helfer!
Danke an Rigi Scheidegg!
Danke an alle DJ & Live Sets welche die ganze nacht bis in den morgen Spitze waren!
Namaste
hallo leute, party isch de hammer gsi, leider han ich mis handy verlore. schwarzes nokia n95 8G bitte meldet euch, falls es jemand es gefundet hat.
danke schön
geili party gsy.
danke schön
geili party gsy.
niemand fragte mich ob ich leben will, also schreib mir nicht vor wie ich leben soll!!!!!
- BuddhaNature
- Platin Member

Hat mir auch super gefallen. Hat man sogar genug warm wenn man rumhoppelt.
Der Ort war wirklich genial mit so ner tollen Aussicht.
Dank an die Organisatoren, Helfern und "goaner" für diesen genialen Event.
Vor lauter Eindrucksammeln hab ich ja fast keine Bilder gemacht... weiss auch nicht ob der Link hier geht, aber versuche es mal:

Der Ort war wirklich genial mit so ner tollen Aussicht.
Dank an die Organisatoren, Helfern und "goaner" für diesen genialen Event.
Vor lauter Eindrucksammeln hab ich ja fast keine Bilder gemacht... weiss auch nicht ob der Link hier geht, aber versuche es mal:

GEH DEN WEG DES HERZENS
jaaa, merci vell mol för die schön party, esch echt de hammer gsi 
Love, Peace and Chuehdärm

-
Dragonfly
Aaah, was für eine Party!!! Ich bereue es kein bisschen, mich kurzerhand noch umentschlossen und den langen Weg auf mich genommen zu haben.
Es war echt der Hammer!!! Insbesondere auch die vielen Möglichkeiten, sich auszuruhen, sei es in einem der drei Chilloutbereiche oder hinten bei der überdachten Feuerstelle.
Das Panorama am Samstag war auch unglaublich schön. Auch soundmässig war die Party etwas vom Besten, was ich in letzter Zeit erleben durfte. Es hatte irgendwie von Allem ein bisschen etwas. Nur der, der etwa um 15:20 heute spielte, passte für mich überhaupt nicht ins Konzept. Was war das eigentlich genau? Minimal? Ich hab nix gegen Minimal, aber nach mehr als 24 Stunden Party bräuchte es etwas mit mehr Druck, damit man nochmal so richtig schön angetrieben wird und noch ein letztes Mal richtig abgehen kann. Aber egal, ansonsten wars nämlich wirklich 1A, absolut einsame Spitze, top und überhaupt genial.
Nur noch etwas: Wo war eigentlich das Shuttle heute?
Das Panorama am Samstag war auch unglaublich schön. Auch soundmässig war die Party etwas vom Besten, was ich in letzter Zeit erleben durfte. Es hatte irgendwie von Allem ein bisschen etwas. Nur der, der etwa um 15:20 heute spielte, passte für mich überhaupt nicht ins Konzept. Was war das eigentlich genau? Minimal? Ich hab nix gegen Minimal, aber nach mehr als 24 Stunden Party bräuchte es etwas mit mehr Druck, damit man nochmal so richtig schön angetrieben wird und noch ein letztes Mal richtig abgehen kann. Aber egal, ansonsten wars nämlich wirklich 1A, absolut einsame Spitze, top und überhaupt genial.
Nur noch etwas: Wo war eigentlich das Shuttle heute?
Es isch jo sooooo geil gsi! Weis nüm wen mr s letsch mol dr sound sooo guet passt het
Es rise Merci au a s rigi-restaurant-bänli-hütte-team wo die ganz nacht uf de bei gsi isch und e super job gmacht het.
Numal:
Ps Ziiitigsbricht: http://www.zisch.ch/navigation/top_main ... OID=310458
Zuletzt geändert von Tribalis am Mo 16. Mär 2009, 08:50, insgesamt 1-mal geändert.
Juhu,
danke für die super, geniali party. schad isch d sunne nüm cho, jedoch hed de näbel au sini areiz gah, da är die ganz atmosphäre is müstische taucht het
. ha mi wohl gfühlt, be üch und met üch. danke @ all wo das uf bei gstellt und metgolfe hend. f
ür de sound gets eifach mal en handkuss, eifach super
. ben nie stah blobe u ha gfunde (oooh man was isch den das jetzt für monotonesound
) was mer be de letzschte paar partys paar mal passiert isch. danke au a alli wo cho sind.
hoff au vo de organisatore site isch alles so glofe wies hed müsse si.
gärn chumi mal weder benere party vo euch go abshake
hoff sind alli no guet hei cho wie au immer.....
dankeschön
suki
Ps: jeppa au es mega dankeschön a de bündner wo mer d falt technik vom kranich bi bracht het, stell der vor ich chans immre no
juhu
danke für die super, geniali party. schad isch d sunne nüm cho, jedoch hed de näbel au sini areiz gah, da är die ganz atmosphäre is müstische taucht het
. ha mi wohl gfühlt, be üch und met üch. danke @ all wo das uf bei gstellt und metgolfe hend. für de sound gets eifach mal en handkuss, eifach super
hoff au vo de organisatore site isch alles so glofe wies hed müsse si.
gärn chumi mal weder benere party vo euch go abshake
hoff sind alli no guet hei cho wie au immer.....
dankeschön
suki
Ps: jeppa au es mega dankeschön a de bündner wo mer d falt technik vom kranich bi bracht het, stell der vor ich chans immre no