21.3.2009 - Waldhüpf Jubiläumsparty @ Wetzikon Emmetschloo

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Josh
Platin Member
Platin Member
21.3.2009 - Waldhüpf Jubiläumsparty @ Wetzikon Emmetschloo

Beitrag von Josh »

Was denn, no kei Report?! /ohaa

Also isch en absolut wunderbari Party gsi! Nachdem mer scho im Summer a dem superschöne Plätzli händ dörfe e grandiosi Party erläbe ("Ohni Chummer in Summer"?), isch das e würdige Nachfolger gsi! D Musig isch eigentli durchgehend sehr agnähm gsi, s Wätter het absolut mitgspielt (han scho ganz vergässe gha, was für wunderbari Früeligsgfühl d Sunne i eim chan wecke am Morge... Winter, fuck off! /grim ), und d Lüütlis sind sehr agnähm und für jede Humbug ufgleit gsi (*bam bam bam bam* Mister Sandman, bring mer a dream... /happy /happy /happy )...

Nur d Deko het mer ned so gfalle, isch mer z schwer ufem Platz gläge (d Überdachig und die Lichtsüüle...) und s DJ Pult het meh nach eme Wiehnachtsmärit-Stand usgseh /color

Aber alles in Allem würklech e wunderbari Party gsi, de perfekt Iistieg id Früeligssaison und e wunderbari seelischi Erliechterig nach de schwere (nichtsdestotrotz sehr iidrückliche) Snowflake Dance uf de Rigi... [-o<

En ganz dicke Dank ad Orgs, d Soundmakers und d Stimmigmakers! Ich freue mi sehr, a dem wunderschöne Ort no wiiteri Parties z erläbe dörfe (im Summer söll ja wieder eini plant si, hani vernah?)... /happy /happy /happy

Dicke Knuddel a alli und hebed eu Sorg :kiss:
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
macrozone
Silver Member
Silver Member
Re: 21.3.2009 - Waldhüpf Jubiläumsparty @ Wetzikon Emmetschloo

Beitrag von macrozone »

bis jetzt hani fascht bi jedere party müesse säge: "das isch jetzt die geilscht party bisher"

und d waldhüpfparty häts nomal übertroffe /happy

ich han d deko rächt cool gfunde, isch schono speziell gsi. Am morge isch aber d Sunne denn die bescht deko gsi, das hät ja dermasse gflasht, wo die uftaucht isch /aaahh

irgenwie isch au jede am morge mega guet druf gsi und fit gsi, die chalt füecht luft isch zwar schono härt gsi i de nacht, aber au wahnsinnig erfrischend.

ich han denn eifach recht de clown im grind gha und chli übertriebe crazyeye

aber endlich wiedermal chöne mit em aua füür spiele, das isch super gsi /happy
Signature sind soooo 2000er
petit.papillon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von petit.papillon »

mini lachmuskle erhole sich langsam vom muskelkater...
danke allne wo i dere nacht um mich umegsi sind, isch richtig balsam für d seel gsi (so nach fasch 4 mönet party abstinänz und après-ski-bar)
han euch ja alli soooo lieb *jatututututuh* oder isches *bambambambammm* gsi? :lol: n-smile_0613.gif :lol:

:ove:
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

après-ski-bar... furchtbar! crazyeye

und jetz alli mitsinge:
http://www.youtube.com/watch?v=odcJ-vS22rI

aber bitte ned esooo!
http://www.youtube.com/watch?v=pLoPxdIrrV8

/happy /happy /happy
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
petit.papillon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von petit.papillon »

Josh hat geschrieben:après-ski-bar... furchtbar! crazyeye
ja also soo schlimm au wider nid ;-)
Bild
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Also nachdem ich ja wie nach jedem Wochenende niiiie meeehr an eine Party wollte, bin ich doch froh, dass ich dazu überredet worden bin :wink:

Wir haben den abenteuerlichen Weg über die Kuhweide genommen...mit diversen Stolperfallen, Wasserlachen und Stacheldraht, den es zu überwinden galt...naja den geteerten Weg und die Strasse...das kann ja jeder gell!

Es hat alles rundum gepasst...aufgestellte, fröhlich Leute...viele un- und später bekannte Gesichter...Deko...wenn's geregnet hätte, wären wir bestimmt froh gewesen um's Dach...Sound durchgehend 1A /happy

Zum tanzen hatte ich allerdings gar nicht so viel Zeit, da wir diverse 'Aufträge' zu erledigen hatten und irgendwie ständig unterwegs waren...zu den Damentoiletten...zur Bar...zu unserer 'Basis' um Flaschen zu füllen...da plaudern, dort plappern...
Und dann war da noch diese Horrorbrücke, wo mir jedes Mal der kalte Angstschweiss ausbrach, bevor ich mich darüberwagte crazyeye

Ein heimeliges Plätzchen...als dann morgens auch noch die Sonne in der Nase kitzelte, war das Wochenende perfekt für mich O:)

Vielen Dank allen Helfern und allen, die mit mir gefeiert haben! /happy
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Beitrag von °°HeXe°° »

/happy /happy Isch wiedermal e wunderschöni gmüetlichi Party gsi. :-D Wunderschöni Sache hets zum Entdecke geh. @Josh: Deko hets doch gha. :lol: Heschs nu vilicht nid gseh, wills tröpfli mit dr Handykamera di ganz zit vor dir umegfuchtlet het. :lol: /pfeil Blümchen in der Wiese gesehen? :-s
Dr Sound isch di ganz Nacht dure eifach eimalig gsi, wiedermal e nachtlang richtig duretanzt.
Ich danke dr Organisatore und allne wo drbi gsi sind und mit dene ich schöni Moment erlebt han.

/color Es bsundrigs Dankeschön as blonde Rasta-Füürtüfeli wo mir sini Pois usglihä het. /happy Sit langem wiedermal e Hexe am brennä gsi. /happy Danke vielmal dasi han chöne füürlä.

Und zletscht no es Grüessli an Fredy vom Chai-Tee Stand (ich weiss er heisst nid so, aber ich säg dir jetzt eso) :lol: Nächstmal bring ich dir es paar Wolläsöckli mit, de muesch nid frürrä. 8) Danke für dr feine Chai und di luschtige Unterhaltigä.
3ö~~Happiness is to love and to be loved~~3ö
braxx
Silver Member
Silver Member

Beitrag von braxx »

Super Location, gute Musik, friedliche und herzliche Menschen! Genau auf so Partys stehe ich!! Vielen lieben Dank den Organisatoren! Wär um Infos bezügl. weiteren WALDhüpf-Partys sehr dankbar!!

ERIS LEBT!

Braxx
beppo

Beitrag von beppo »

jepp, wirklich eine schöne party. endlich mal wieder zwischen bäumen stampfen /happy /happy /happy
der rest wurde bereits erwähnt!
danke an alle die da waren! ich freu mich schon unheimlich auf den partysommer! ohhh wie hab ich das vermisst...
:01s n-smile_sunshine.gif :01s n-smile_sunshine.gif :01s n-smile_1017.gif :01s n-smile_1017.gif
„Wenn auf der Erde die Liebe herrschte, wären alle Gesetze entbehrlich.“
Aristoteles
handtuch
Gold Member
Gold Member

Beitrag von handtuch »

dumdidum lalala hahaha

wow... viu meh wo scho gseit isch worde chani nid dezue säge.
d'beschallig vo de ohre isch genial gsi. vorauuem am morge hets mer sehr sehr sehr gfauue /color

danke auune wo debi si gsi u vorauuem dene wo s'ganze uf d'bei gstöut hei. =D>

bis es angersmou
DON'T PANIC !
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Juhu endlich mal wider Party nach 5monatiger Partyabstinenz!!!!

Nachdem ich am Samschtig en sehr stränge Tag gha han, bin ich zum Entschluss cho erscht am Sunntigmorge ad Party zgah. Doch irgendwie bin ich innerlich so nervös und voller Vorfröid gsi, dass fascht die ganz Nacht nöd han chöne schlafe.

Wos dänn endlich Morgä gsi isch, hät mi nüt me ghalte. Eimal umgheie und schwuuuppps bin ich a dä Party gsi. Mega vil Lüt sind mir entgegäglofe, drum hani scho denkt, dass wohl nüme so viel Lüt umä sind. Zum Glück han ich mich geirrt!!! En huffe bekannti Gsichter händ mich agsmilet und ich han ä rissä Fröid gha so vil liebi Lüt uf eim Platz zgseh. Ich bin würkli total us em Hüüsli gsi und voll überstellig *smile* 8-[ !!!

Dä Sound isch meischtens no rächt guet gsi und so bi ich doch einigi Zit am tanze gsi. Ich muess säge die Party hätmer richtig guet tah und isch total befreiend gsi für mich. Mich ustanze und mit vilne liebe Lüt schnurre und Blödsinn mache, wie lang hani das nüme erlebt. Äs hät mir sehr guet tah, dass wider mal zerlebä, darum Dankeschön a alli liebe Lüt wo die Party so fröhlich gmacht händ, aber vor allem ad Organisatore *knuddelfürhugo*!!! Gern wider mal, vor allem a däm legendäre Plätzli *gälljodli*!!! /bigs
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
_hirnfick_

Beitrag von _hirnfick_ »

Würkli e hammer party gsi. (:

au wenni chli 'zviel gha han und 4 stund uuf'me stuehl bim füür verbracht han. ^^ /color
Antworten