so bin dihei acho
hallo zaeme leck isch das e geilli action gsi.wie heissts so schoen die spontane party sind immer no die geilschte.
alls erschts es MEGA MERCI an d kantonspolizei vo niederwenigen fuer das mega colle verstaendnis und das er ues nid vom platz gschickt hend.
den au es danke schoen an foerschter wo ues ohni bewilligung bis huet mittag am 12 het lo party mache.
es isch wider emohl e hammer party worde und gsi an alli gaescht wo de witi weg vom banhof bis zu eus ufe gloffe sind merci fuer alli wo cho sind.
es sind ca 100 osterhuepferli cho und das het grad glanget.
den an 2 dirty merci fuers intro und an alli djs merci fuer eure mega bitrag an die party dr sound isch vo afang bis am schluss hammer gsi au dr timo wo no e oschter progi set go spiele cho isch
geilli sach gsi hoffe mir hend dir und dinem schatz dr oschter sunntig verschoeneret.
denn nino glocke and co ihr sind die geillschte jeder zit egal wenn und wo i bin umme und merci au eu fuer alles
denn an jocker herzliche dank das mit mir d alag ins ruemli gfahre hesch
i hoffe mir machet bald wider was und an alli wo bi eus gsi sind mir hoffen das mir euri oschtere grettet hend.
merci no vibrative sounds and light fuers equipement etc
bis bald im wald oder am samstig 18.4.09 in dr kulti wenns heisst lila and friends and vibrative sounds and light presents
in diesem sinne euer hoeschi vibrative sounds and light