nino and friends spontparty numme mit muendlicher bewilligiu

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
bienchen...

Re: nino and friends spontparty numme mit muendlicher bewilligiu

Beitrag von bienchen... »

:-({|= D'Gmeind Richterswil entschuldigt sich viel mals für das Missverständnis, sie werded sich diesbezüglich bi dä Organisatore revanchiere *freued-eu* :-({|=

Leider hät öppis mit dä Kommunikation im Gmeindhüüsli nöd klapped und drus use hätts dänn das Missverständnis gäh, dä Zueständig hät bereits mit dä blaue Schlümpfli gredet und alles isch i.o. - ussert dass mir natürli so e geili Nacht nöd händ chöne fiire wie mer händ wele, aber anyway: *feel the beat of the nature* dä isch nämmli immer da, öb Sound oder nöd...

No en chliine Input a alli Orgs ii dä Schwiiz: Mir sind scho so e chliini Randgruppe, drum tüemer eus doch nöd gägesiitig bekämpfe sondern freued eus für enand, machets mitenand (was au immer;o) und alli sind happy - dä Partybsuecher interessiert nämmli d'Striitereie hinedure nöd und isch im Ändeffekt au dä Bestrafti, wänn dänn ebe so Intrige-Sessions passieret - Plätzli hi oder här, d'Wält ghört eus allne und solang mer friedlich sind, Liebi usstrahled und eusi Herzlis für's Gfühl vo Freud und Zfriedeheit öffnet, chömmer sii wär mer sind und mache was mer wänd *bomshankar*

nöd nur vo GOA-spirit rede - läbets doch eifach *gump&freu* eifach schön, eifach lieb, eifach mitenand *grins*

Grüesslis vom SUMSUM
Bild Bild Bild
Morgaine le Fay
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Morgaine le Fay »

laserflip hat geschrieben:schriebed doch net immer so verwirrt....
hihihi.....*grinselundumarm* Das hani o grad dänkt... :-D
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.

O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

bienchen... hat geschrieben::-({|= D'Gmeind Richterswil entschuldigt sich viel mals für das Missverständnis, sie werded sich diesbezüglich bi dä Organisatore revanchiere *freued-eu* :-({|=

Leider hät öppis mit dä Kommunikation im Gmeindhüüsli nöd klapped und drus use hätts dänn das Missverständnis gäh, dä Zueständig hät bereits mit dä blaue Schlümpfli gredet und alles isch i.o. - ussert dass mir natürli so e geili Nacht nöd händ chöne fiire wie mer händ wele, aber anyway: *feel the beat of the nature* dä isch nämmli immer da, öb Sound oder nöd...

No en chliine Input a alli Orgs ii dä Schwiiz: Mir sind scho so e chliini Randgruppe, drum tüemer eus doch nöd gägesiitig bekämpfe sondern freued eus für enand, machets mitenand (was au immer;o) und alli sind happy - dä Partybsuecher interessiert nämmli d'Striitereie hinedure nöd und isch im Ändeffekt au dä Bestrafti, wänn dänn ebe so Intrige-Sessions passieret - Plätzli hi oder här, d'Wält ghört eus allne und solang mer friedlich sind, Liebi usstrahled und eusi Herzlis für's Gfühl vo Freud und Zfriedeheit öffnet, chömmer sii wär mer sind und mache was mer wänd *bomshankar*

nöd nur vo GOA-spirit rede - läbets doch eifach *gump&freu* eifach schön, eifach lieb, eifach mitenand *grins*

Grüesslis vom SUMSUM
Bild Bild Bild
=D>

und entschuldigung an die männer. ich konnte mir meinen senf nicht verkneifen. natürlich seid ihr nicht unterste schublade...aber manchmal gebt ihr euch echt mühe, so zu schreiben, als wärt ihrs.

peace
motorator

Beitrag von motorator »

](*,) naja.., bin ja selte da inne, möcht mini meinig aber hie a dem ÖFFENTLICHE TISCH nit verkneiffe...
jaja.., friede freude eierkuchen und die schlümpfe als live act buchen... haha

i frage mi halt scho wie ihr das schaffet... sitt bald 20johr oder so mached komischi lüüt im wald party... en eidüütige bewiis das ihr nit underenand düend kommuniziere o euri erfahrige düend usduusche!
i persönlich hans no nie gschafft dasi usversehe d schlümpf iiglade han... aber ebe...
sorry wenn i das jetz e so muen säge... ihr sind schissi blöd, schissi druff /pille o schissi verloore!wenn mr vorhär alles abklärt denn isch es abklärt o de gits au bi der gmeind keis durenand und kes usversehe und scho gar kes missverständnis.

Frage an den Administrator: Brauchts diese Scheisse wirklich hier? Das ist ernst gemeint und verdient/bittet um Antwort
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Super, jetzt fahr ich 4h Zug und lauf ä Stund lang Pfil no mit Ergebins - kei Party.
Und däbi het ich nur müässä uf dä Balkon goh.
Chönd ihrs mer bittä sägä, wenn ihr (wär au immer) bi däm Plätzli doch wieder mol was mached.. Vor 2 Wuche isch emol super gsii.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

ganz klar ja kann me das do inneschriebe motorator.
erstens: ischs nur geil was die do schrieben :-" ich kann nid jede tag so laut lache :-D
zweitens: hät öffentlichkeit arecht uf was/warum/wieso partys gcancelt werden und so #-o

öppemol isch wahrheit halt nid schön :?

!!!!!!weiterschreiben bittschön!!!!!!
danke
DarkSpace
Gold Member
Gold Member

Beitrag von DarkSpace »

Samuel hat geschrieben:ganz klar ja kann me das do inneschriebe motorator.
erstens: ischs nur geil was die do schrieben :-" ich kann nid jede tag so laut lache :-D
zweitens: hät öffentlichkeit arecht uf was/warum/wieso partys gcancelt werden und so #-o

öppemol isch wahrheit halt nid schön :?

!!!!!!weiterschreiben bittschön!!!!!!
danke
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Epilepsy
die, hippie die
motorator

Beitrag von motorator »

Bild
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

motorator hat geschrieben: Frage an den Administrator: Brauchts diese Scheisse wirklich hier? Das ist ernst gemeint und verdient/bittet um Antwort

ich finde das öffentliche waschen dreckiger wäsche auch nicht toll. aber wir möchten so wenig wie möglich zensieren und schranken setzen (auch wenn uns einige gerne das gegenteil unterstellen ;).
braucht es diese scheisse? nein.
betätigen wir deswegen die spülung? nein.

;)

ich mag mich erinnern, auf interzone.ch gab es einmal in den partyreports eine art fehde zwischen irgend jemandem und jemand anderem von der chakra-organisation. da wurde auf übelste art gedreckelt. das war sehr schade, und alle zulesenden haben sich hoffentlich so an den kopf gefasst wie ich damals. damals wurde das letzte rosa wölklein, welches ich auf die partyszene projezierte, vertrieben. es mänscheled halt überall.
es war also eigentlich eine ganz gute erfahrung, so im nachhinein. der realität näher zu kommen finde ich immer positiv, auch wenn es manchmal keine schöne erfahrung ist.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
strigor

Beitrag von strigor »

lol...ich werde wirklich langsam zu alt für diesen zirkus und bin extrem froh, ende oktober meine letzte party zu schmeissen...läck, isch das en kindergarte worde :lol:
motorator

Beitrag von motorator »

ok.., nun ich hoffe das die scheisse (ohne zwischendurch zu spülen) nicht irgendwann droht aus der schüssel zu laufen... :-&
den respekt meinerseits verdienen allerdings jene persil megaperls-junkies die versuchen grasflecken rauszukriegen die sich halt eingefressen haben.

"es mänschelet halt überall" - word
motorator

Beitrag von motorator »

/wurm ajo.., ich mag mich erinnere das ich eigentlich no zimmli gern in chindergarte gange bin... chli bubele o de andere s schpillzüg weg ne...
be zwar nit dr typisch trötzeli gsi aber han mi doch au immer amüsiert wenn es gschpäändli het müesse brüäle wenns nit becho het wass het welle... /grim
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

motorator hat geschrieben:ok.., nun ich hoffe das die scheisse (ohne zwischendurch zu spülen) nicht irgendwann droht aus der schüssel zu laufen...

schön gesagt. das hat mich zum nachdenken bewegt. meinst du es macht einen unterschied, ob wir solche geschichten laufen lassen oder löschen? ich weiss es nicht. das forum ist bloss ein spiegel einer oder mehrerer facetten "der szene". wird die szene dadurch besser, wenn man solche sachen vom tisch wischt? ich weiss es nicht. wirklich.
und wenn man sich zum löschen entschliessen würde, was genau sollte denn gelöscht werden? da wäre immer eine stark individuelle komponente vorhanden, dann würde das forum eine oder mehrere facetten "der szene" minus der facetten, welche wir nicht gerne sehen, spiegeln ;)

würde der ersteller des threads allerdings dessen löschung beantragen, dann würden wir dieser bitte sofort nachkommen.
musik und so
http://www.bufta.ch
Alephdesign
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Alephdesign »

»Ein Mensch erlebt den krassen Fall,
Es menschelt deutlich, überall –
Und trotzdem merkt man weit und breit,
Oft nicht die Spur von Menschlichkeit.«

Eugen Roth
(Werk: Rezepte vom Wunderdoktor)
In Lak'ech

Tone: 1 - Unity
Sun Sign: NIGHT (AKBAL)
(6th Night of Planetary cycle)

KIN 241 - Red Resonant Dragon

http://www.alephdesign.com
http://www.hotzenplotz.info
http://www.gaiamedia.org
http://www.psychedelic-experience.ch

Bild

Bild
motorator

Beitrag von motorator »

hmm.., jetz sitz ich aber auf nem schönen scheisshaus...
einen unterschied machts bestimmt nicht, weil nächste woche oder so muss sowieso wieder jemand so richtig scheissen... man kennt doch das gefühl der verstopfung.., leide gerade an solch einer, aber wer weiss wann der nächste durchfall kommt...
hab gerade versucht die forum-regeln zu finden... bin ich bescheuert oder gibts hier gar keine? im ernst ich find die nicht.
das forum hat den schritt gewagt illegale partys vom kalender zu nehmen was ich unterstütze... aber nur aus einem grund!! (man interpretiere das schöne neue logo) anscheinend kann ich hier ohne regeln jedem ans bein scheissen... normalerweise pisst man sprichwörtlich aber hier wird voll drauf losgeschissen und siehe da schon wird man meine menschlichkeit vermissen.
ich sehe das so... hier wird virtuell geschissen... manch einer mutiert zum hosenscheisser wenns dann im duell ums schönscheissen geht.scheissen ist privatsache. ich mach die tür zu auf dem stillen örtchen... wenn ich scharfe chilli fresse dann hab ich da noch sone frische briise zum "schprutzen" damit der nächste nicht gleich merkt welches schwein ich bin... n-smile_2004.gif
Antworten