Atmosphere Festival 24. - 26.07.2009

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
trilobyte
Platin Member
Platin Member

Re: Atmosphere Festival 24. - 26.07.2009

Beitrag von trilobyte »

abfall behälter hatte es ja genug. dass auf den behältern stand "nur leere flaschen" war lieder etwas unglücklich, hätte man vielleicht abkleben sollen. denn es waren die abfallbehälter die im winter jeweils um die schneebar stehen ,-)

gruss

siegi
crocop

Beitrag von crocop »

freakfraueli hat geschrieben:Ich finds eifach nur RESPEKTLOS gegenüber de Mitmensche, wenns kei chalts WASSER usem WC-Brünneli git (wenns scho eis het!) und me sogar s eigene ÄSSE nid darf mit ufe neh!
Im Graubünde hets meini gnue Quelle und sogar jedi Chue ufere Weid kriegt was z Trinke.
das ist das einzige was ich total daneben fand das es nicht mal kaltes wasser zum trinken gab aber ich weiss auch warum das so ist die veranstalter wollen halt gutes geld verdienen.so konnte ich jedesmal für 3_dl wasser 4 franken im restaurant bezahlen.
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member

Beitrag von derphysiker2k »

Saphira hat geschrieben:Aber kein Essen und kein kaltes Wasser aus den Hähnen - gut, das kann und will ich in Zukunft nicht mehr unterstützen.

salve.das wusst ich net. getränke konnte ich mit rauf nehmen und nach essen hat gar keiner gefragt. wenn dem aber so war dann will ich das auf keinen gut heissen.

mfg

ps:in bülach wurde uns das leitungswasser am eingang abgenommen.das is ne frechheit.
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--

Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

8-[

*ich war da :-D

*so viele leute /color

*je mehr ich gebechert habe, desto weniger fand ich die becher wieder - depot hin oder her

*weit und breit keine hippies

*das barpersonal war teilweise sehr damit beschäftigt, sich neue arbeit zu erschaffen. das konnte ich mir irgendwie bei so vielen gästen nicht so recht erklären - ausser, es hatte damit zu tun, dass es so viele gäste/ausschenkende/n gab

*nie wurde ich so abrupt aus dem wachsein geweckt, wie vom ersten lied von azax. danach verlor er aber mehr und mehr von dem, was mir an diesem lied lust auf mehr vom gleichen bereitet hatte - eksküsee: hätte

*höhenluft verträgt bier nicht so gut. jedenfalls nicht das eine, das irgendwie zuviel des guten war /stop

*50 franken habe ich schon unzählige mal für dümmeres ausgegeben - und hatte weniger davon

*nächstes jahr wieder

ps@saphira: eiskaltes leitungswasser gab es im nebenraum - wer gesucht hat, hat gefunden ;)
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von moonlightfairy »

mir händ wenigschtens was ztrinkä. das lauwarme wasser hed mer au easy chönnä trinkä und sisch eh so chalt gsi, dases schnäll abküehlt isch. dases näbedra chalts gha hätti hani ned mitbecho, aber hed mi au voll ned gstresst ned iischalts wasser ztrinkä, finde mir chönd gnueg froh sii, chönd mir überall womer sind eifach ä hanä ufdreie und es chunnt trinkbars wasser use - sogar das wasser wo bi eus als "ned-trinkwasser" deklariert isch chönnt mer ohni problem trinkä und es isch no tusigmal besser als das huere dräckwasser, wo anderi mänsche uf däm planät münd trinkä - wänn sie überhaupt was ztrinkä händ. und usserdem hed mer pro person ä 1ehalb liter fläsche wasser dörfe mit ufenäh. wägem ässe häd bi eus au niemer gfragt, ha drum vo däm nüt mitbecho, das fändi nämli scho ned so okay.
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

churz und bündig

dr Fritig het mer sehr guet passt! zum glück hets g rägnet n-smile_0326.gif :twisted: es het richtig gnue platz gha zum dance /bigs eg ha die richtige schueh agha drum het me das bizeli schlamm ou ned gstört /bigs

am Samstig es recht lustig zue und här gange bim ichoufe im Volg /color dörre tag esch dänk weder so minimal zügs gloffe drum hani wohl ned viel verpasst :twisted:

am Samstig zobe hets soooo viel Lüt gha dassi fascht chli bedrängt worde be /aaahh /aaahh (insgeheim hani ghofft dass nomou chunt cho rägne :-# [-o< ) es het einigi Acts gha wo richtig geil gse sind, has aber ned chöne richtig gniesse wöui jedesmou weder ha müese luege dassi niemerem uf d schueh stah... naja nach somene asträngende kampf um jede cm platz beni de mou richtig talstation go der schlofsack hole und hami is wäldli zrug zoge und ha mou pennt bis am morge am 9i ...
woni de verwacht be esch mi erst gedanke gse: wuaaaa Neelix .... hoffe hane ned verpasst O:)
voller Euphorie beni weder met der gondle uegfahre, chli unters Volk und ha de kläng vom Neelix zueglos. komischerwis het die phase ned so lang duuret wöu Neelix ergentwie früener ufghört het ?! /frage /aaahh
Naja dörre tag esch esch de weder sone minimalphase cho. het grad passt wöu mer denne schön hei chöne go chille ufem feld ( d.h Act mässig nid viel verpasst :twisted: :twisted: :-# )

eg bedanke mi jetzt no recht herzlich bim OK =D> =D>
vielen dank dass ihr mir klargemacht habt dass ich eigendlich einer von denen bin, die lieber an die kleinen Partys gehen soll. /grim

greez scooti

edit:
nach dere party beni mer schwär am öberlegge obi mer das nomou söu atue, dorom wird ich wohl ned as SNE Festival go.
deejota
Silver Member
Silver Member

Beitrag von deejota »

Danke an die Org für das Organisieren des Festivals...TOP-Leistung !!

Musikalisch gesehen hat mich Tikal im "Full on" Bereich am meisten beindruckt...schnörkelloser Fullon der besseren Sorte =D> ...und im Progi Bereich hat mich neben ein paar anderen Acts Neelix überzeugt...was man alles mit Offbeat erreichen kann... :-"

Häbet sorg und seit lieb zueinander
/bigs

Bis nächstes Jahr hoffentlich...
greez
Tacha

Beitrag von Tacha »

mer send am samschtig obig am sebni acho. d'party het vo afang ah gfalle, au wenn d'musig zo dem ziitponkt ned ganz eusem stil entschproche het (esch aber ok gsih, gschmäcker send schliessli verschide). es het sowiso gnueg schtänd zom aluege ond usprobiere gäh.

ab de 12 znacht esch's denn för üs rechtig losgange. die beide dj's (glaub israelis, han de bleck ofs line-up weder mol verhängt...) hend voll abgrockt ond ab det het party eifach nor no spass gmacht. de sonntig esch denn, onterschtützt vom traumhafte wetter, absolut hammer gsih! vorallem de sound am nomitag esch traumhaft gsih und mer hend schtondelang ond fascht bes am schloss /happy /happy .

no was zom abfall: also i mer gaht die motzerei öber de abfall scho chli of d'närve. das esch nun mal es festival öber mehreri täg, wahrschinli 1000-2000 (?) lüüt möchid det party. do esch en gwössi "unordnig" eifach ned zvermiede. me chan jo au ned ständig zwösche de lüüt go gösele. das chan mer am schloss mache. s'wechtigscht esch doch, das de platz am schloss weder korrekt ond ufgruumed abgäh wird.

danke a d'organisatore ond die zahlriiche helfer wo en wörkli super party of d'bei gschellt hend!!
/yo

ps:
wär het am samschtig am 12 znacht ufgleit? glaub 2 israelis. weiss jemand weles schtöck grad als erschts gloffe esch? wer send die beide gsih?
was esch das för es schtöck met "no way to go" im text (sonntig nomitag)?
Once you become informed,you start seeing complexities and shades of gray.You realize that nothing is as clear and simple as it first appears.Ultimatly,knowledge is paralyzing.
Being a man of action,i can't afford to take that risk.
*Calvin & Hobbes*
gümperli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gümperli »

Ich hans es super Weekend gfundä... Top organisiert...!!! ich persönlich han ussert minere Glas Fläschä alles chönä mitneh und han eigentlich au nüt z mötzlä.... usserd dass s Bar Personal mängisch bitzli langsam gsi isch.... *duck*

aber mal zum positivä..... :

... Sunäufgang ...WOOW!!!
... ufwärmä im Resti.... ässä im Resti.... (danke dä Chöch)
...WC immer suuber
...Wasser so viel wimä hät welä... (au chalts)
...Sunnä....lachendi Mänschä.... kei negativ uffallendi Lüüt
...für jedä irgend es chlises Läckerli.... soundtechnisch
...Mini liäbä Fründä.... DAAANKÄÄÄ <3
...ufwärmä im Gondeli.... eifach mal chli go Göndälä /bigs
...Es Wiesli zum chli siiii
...Fäini Ässensständ....mmmmh.... (bis diä det obä gsi sind.... phuuuu) rispääääkt!
...und so wis usgseht... (i mim Gsicht) hät d Sunä sini Spurä hinderlaaah..... *schmeerz und mich auslach*

Danke viel mal dass so öpis möglich hät chönä siii....
Eimal isch sogar en Velofahrer wo idä gmeind schaffed cho go luege... hanem di ganz party zeigt und er hät rächt freud gha... =)
isch e super stimig gsi und dä Platz hät ja richtig suuber usgseh am Schluss im Gägäsatz zu letscht jahr!

Also ich hans gnooossssääää!!! und ich freu mich uf Rona und hoffe fescht, dass d Atmosphere nögscht jahr wieder chan statt findä.... so wis vo dem Velofahrer tönt hät, isch das nämlich e wunderschöni Abwächslig und überhaupt nöd störend für d Gmeind.... *freudehab*

Jetzt freu ich mich uf s Summer's nerver End und dän mini Feerieeee!!!! juhuuuu!!!

Hebeds nöd z sträng.... und lueged uf eu!!! /yo

@Tacha.... meinsch du "no way to leave" vo neelix??!!!!

PPPPEEEEEAAAAACCCCEEEEEEE /happy /happy /happy
gionaTI
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gionaTI »

Atmosphere, It's ATMOSPHERE!

Thank you, every year you make it SPECIAL!

Super top organization =D> =D> =D> . Camping, LOCATION, deco, soudsystem, bar/restaurant, etc... Everything was PERFECT. =D> =D> =D>

About the music, I was there only saturday to sunday... Pinch, Tassili, Itersys really rocked the dancefloor ;-) also Space Tribe was good (very psychedelic /color - super bassline)
Azax Syndrome was too fast for that time, but it was also the right time to relax and have a drink...
Then arrived Neelix, the right music in the right moment in the right location with the right wheater, the right people and the right vibes...

THANK YOU

and see you @ Atmosphere 2010

Some videos:

Sunrise with Pinch (please next year somebody have to book Shanti or Krome Angels for a open air festival....)
http://www.youtube.com/watch?v=03BQGpWVYek

Neelix live:
http://www.youtube.com/watch?v=gVLUy6qqG0I
sMangiaDa faMiliaA

"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"

_:: Rolling Bassline Addicted ::_
amoa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von amoa »

war wieder ein super weekend z grüsch:-)

symphonix war top,wobei das dj set von ihnen fast mir fast besser gefiel,neelix muss man nicht viel dazue sagen,einfach aber effektiv,hihihi ganz fett

hoffentlich nächstes jahr wieder @ danusa
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

das mit dem thema müll ist lästig, jep das ist so, aber das somuna festival hat gezeigt das es auch anders geht.
Und ja jetzt könnt ihr mich wieder steinigen, aber das ganze hat sicher nichts mehr den og zu tun, sondern einfach mit den leuten.

Bild
Don`t dream your life, live your dreams
darvida
Gold Member
Gold Member

Beitrag von darvida »

Einfach ein hammer geniales weekend.. vielen Dank den Organisatoren

Wunderschönerplatz, mit einer traumhaften Aussicht, welche man am Sonntag dann doch noch geniessen konnte. Auch der Zeltplatz war super organisiert... hatte sogar einen Geni, wo man sein Handy, Ipod etc aufladen konnte. Da es etwas weit weg war, konnte man nicht gross spontan hin und her, war aber auch egal. Am Morgen dann einen Bach gefunden, wo man sich perfekt waschen konnte, auch der Spaziergang ins Dorf machte Spass und versorgte uns wieder mit den nötigen Lebensmittel.
Auch super, dass man sich im Restaurant aufwärmen konnte und immer saubere Toiletten vorfand. Das mit dem warmen Wasser störte mich zwar auch, war aber sicher nicht böswillig so geplant.

Sound
Hat mich immer wieder total geflasht, vorallem an den beiden Morgen/Nachmittagen. Speziell Symphonix und auch Space Tribe hat gut gerockt. Leider verschlief ich Neelix... wie konnte ich nur.... grrrr. Gab natürlich auch negative Momente (also Lady Gaga muss nun wirklich nicht sein), doch man kann es ja nie allen und immer recht machen. was mir aber (auch an anderen Parties dieses jahr) auffiel, dass immer öfters Lieder gespielt werden, die viel eher in ein Oxa oder eine Energy passen... total billige Trancehymnen, einfach mit etwas rollenden Bässen. Habe immer auch meliodiöse Lieder und teils auch kitschigen FullOn gemocht, aber so etwas finde ich etwas gar platt.
Doch die schönen, treibenden, durchschüttelnden und elektrisierenden Momente übwogen ganz klar... Besten Dank Jack und Müstik für euer Set - ganz fett!

Fazit
Super organisiertes Festival, hoffe auf eine Neuauflage nächstes Jahr. Vieleicht bei nächsten mal erlauben Dosen mitzunehmen, aber auch nicht tragisch, wenn dem nicht so sein wird. Ein grosser Dank an alle, die diese party möglich gemachthaben.. den organisatoren, den Helfern, der Gemeinde, und natürlich alle Partybesucher, die mit ihrer guten stimmung dieses Wochenende unvergesslich machten.
tawarien

Beitrag von tawarien »

Tacha hat geschrieben: ps:
wär het am samschtig am 12 znacht ufgleit? glaub 2 israelis. weiss jemand weles schtöck grad als erschts gloffe esch? wer send die beide gsih?
was esch das för es schtöck met "no way to go" im text (sonntig nomitag)?
also welles lied chani nöd sege, do aber sLineup wo ghängt isch:
Samstig:
20:00 - 22:00 Wasabi & Pumpkin
22:00 - 24:00 Moogly
24:00 - 01:00 Intersys
01:00 - 03:00 Tassili
03:00 - 04:00 Space Tribe
04:00 - 06:00 Pinch
06:00 - 07:00 Azax Syndrom
07:00 - 09:00 Mirowsky
u.s.w.

Hoff dir do chli wietergholfe zha

Grunz us de Ostschwiz, tawarien
pinch
Silver Member
Silver Member

Beitrag von pinch »

uuuuuuhh.....

Shade shade shade.... zu viele "BLA BLA BLAAAAAAAAAAAA................" :-#

WIE IMMER...........

Mein Total für Samstag/Sonntag:

1. SUPER ORGANISATION
2. SUPER LOCATION
3. SUPER LEUTE
4. SUPER WETTER
5. SUPER ARTISTS

(ahahah 50.- ist nicht zu viel. Wenn zu viel ist, dann kann man auch zu hause bleiben).

DAS IST GLüCK DAMEN UND HERREN........ Dass man kann mit nur 50.- ein Tag wie samstag an atmosphere leben....... /doof

ZUM SOUND:

was ICH oder DU gehört habe IST NICHT was ER oder SIE gehört hat..............

SO HAMMER LIVES UND MIXES IM SETS!!!!!! Super Bravo zu alle Artisten.....

@ RAFFAELE: du bist DER MANN :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D (mit zwei grooooosse grooooosse Ballen... hehehehe). Noch vielen Dank zum einladung. Es war so super....
Antworten