Poolparty 05.09.2009

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Saphira
Platin Member
Platin Member

Poolparty 05.09.2009

Beitrag von Saphira »

Isch de usser mir niemmer dert gsi, oder isch e Packt abgschlosse worde, dass niemer es Wort dezue ir Öffentlichkeit drüber verlüürt? (Faus z letschtere: 8-[ hurti wider lösche!)

Sehr gmüetlich isches bi öich ufem Hof gsi. Schön dekoriert, im Gärtli wie im "Pool". Meh aus fairi Barpriise, gueti Lüt, super DJs und Acts. So si d Gäscht nid nume mit guetem Sound, sondern ou no mit gratis Chueche, Haribo, früscher Wassermelone, Öpfle und Züpfe versorget worde (u dir wüsst ja, demit heitermi eh scho fasch gwunne!)

Aber eis muessi gliich no bemängle. Iz hani doch äxtra mis Badchleid u d Schwümmflügeli mitgno, u de hets nidemau Wasser im Pool. Stattdesse e horde wiudgwordeni Partygänger, womer mi Sunntigsmorge-Schwumm verunmöglichet hei. Guet het d Badi ds Bieu no offe gha! ;-)

P.S: Het öpper Föteli gmacht? Wenn ja, bitte bimer mäude!
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Re: Poolparty 05.09.2009

Beitrag von Bloodhound »

Ach ja, es war wirklich wunderbar! Idyllische Bauernhofatmosphäre im Grünen, lauter sympathische Leute, liebvolle Organisation, gute Musik, Sofasession im Bauwagen, Morgengespräche auf Hochdeutsch, Rösti in meinem geliebten und wieder unter uns weilenden Bössli, wärmende Sonntagssonne, gemütliches Rumsitzen im Rasen...herrlich!

PS. Übrigens war ich mir auch nicht so sicher, ob man hier nen Report veröffentlichen darf oder nicht - jetzt kann ich aber getrost die allfällige Schuld auf die Soloth....auf Saphira abschieben :-)
amoa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von amoa »

jaa wunderbar triffts genau ufe punkt.ganz an schöne ort gsi,nur scho dr garte en traum...

danke an alli wo das möglich gmacht hend,super gsi!

grues marco

@ saphira:picts wirds so viels mer isch uf dideldum geh.
amoa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von amoa »

Antworten