«Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum.» (Friedrich Nietzsche)
also lasset uns zusammen kommen und gemeinsam feiern.
ob schwarz oder grau oder batik. freude herrscht.

entlich mol öppert mitere guete idee. nur mit füst oder waffe erlaubt??Kollegoli hat geschrieben:ich bin für die erst grossi mystical forum schleggerei.
das wird jetz scho mal ziit... heti selber ja au no mit einige vo da zschleggle. ich denk so einigi problem da chame eifach nur mit sonre richtig herte schleggi im grosse stil löse.
was meineder? de müstik und de abraxas chönd ja dann schiidsrichter oder punktuswerter mache. und de thujon de gong schla und zu jedem schlag e passendi klangilag mache.
me chöntet zerscht so à la tagteam action verschiedeni gruppe wie, clubber, blümligoaner, motzer, antimotzer, antiantimotzer, sarkaste, immer vo dark schwätzende usw. mache. und dann wämer all nüm drus chömed, wer jetz geg wenn öpis ha sött oder so, eifach alli wild durenand ufenand losgah... ?

lol so coolKollegoli hat geschrieben:ich bin für die erst grossi mystical forum schleggerei.
das wird jetz scho mal ziit... heti selber ja au no mit einige vo da zschleggle. ich denk so einigi problem da chame eifach nur mit sonre richtig herte schleggi im grosse stil löse.
was meineder? de müstik und de abraxas chönd ja dann schiidsrichter oder punktuswerter mache. und de thujon de gong schla und zu jedem schlag e passendi klangilag mache.
me chöntet zerscht so à la tagteam action verschiedeni gruppe wie, clubber, blümligoaner, motzer, antimotzer, antiantimotzer, sarkaste, immer vo dark schwätzende usw. mache. und dann wämer all nüm drus chömed, wer jetz geg wenn öpis ha sött oder so, eifach alli wild durenand ufenand losgah... ?
 endlich mal en richtig gueti idee
 endlich mal en richtig gueti idee  am beschte vor de mystica zum nacher zversöhnig zfiire
 am beschte vor de mystica zum nacher zversöhnig zfiire 

Kollegoli hat geschrieben:ich bin für die erst grossi mystical forum schleggerei.

Achtung, "grusig":M!GuZ / Wasabidelux hat geschrieben:Bin eher für die Geschichte hier nach der Schlacht könnte man sich
auf dem Tomatensaucen Markt etablieren Mystical Tomato

](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) .........
.........