27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach
Re: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach
Alice Grinsekatze hat geschrieben:
...heheee..ich lese da immer wieder druffi security und ich ghööre dezue und chan miteme lächle sege das ich weder druff gsi bin na irgendwelche stoff vo dealer verchauft han!!!..ich frag mich wie sich lüüt chönd drüber ufrege dasses nu anonym hend müesse abgeh und nöd ufem poste glandet sind mitem offizielle stempel dealer...rechtfertiged nöd irgendwelchi sache mit lächerliche understellige...und villicht würs einige guet tue de konsum chli izschränke den hetteds nämli nüm s gfühl die ganz welt seg druff...lächerlich sowas..
mun sege hesch absolut recht. selbscht wenn.... wie gseit, eifach s züüg here ghe und finito... wirsch es nie eifacher ha.. ihr security hend das supper gmacht selbscht en kolleg vo mir isch ned ie cho wege de lüüt. chans geh und mit dem mum mer lebe.Und all da ine wo nur am ableschter sind sellet doch in zuekunft diheime bliibe!!!!ihr machet d party sicher nid besser.zum s konsumlevel... isch mir persöndlcih zhöch. wett ned sege das ich mir selber d birre nie völlig wegballeret han. aber ich hans wenigstens gmerkt^^. ich meine ghat mer nur zum konumiere at partys?peilsch da na was?chasches ja au diheime mache..
...heheee..ich lese da immer wieder druffi security und ich ghööre dezue und chan miteme lächle sege das ich weder druff gsi bin na irgendwelche stoff vo dealer verchauft han!!!..ich frag mich wie sich lüüt chönd drüber ufrege dasses nu anonym hend müesse abgeh und nöd ufem poste glandet sind mitem offizielle stempel dealer...rechtfertiged nöd irgendwelchi sache mit lächerliche understellige...und villicht würs einige guet tue de konsum chli izschränke den hetteds nämli nüm s gfühl die ganz welt seg druff...lächerlich sowas..
mun sege hesch absolut recht. selbscht wenn.... wie gseit, eifach s züüg here ghe und finito... wirsch es nie eifacher ha.. ihr security hend das supper gmacht selbscht en kolleg vo mir isch ned ie cho wege de lüüt. chans geh und mit dem mum mer lebe.Und all da ine wo nur am ableschter sind sellet doch in zuekunft diheime bliibe!!!!ihr machet d party sicher nid besser.zum s konsumlevel... isch mir persöndlcih zhöch. wett ned sege das ich mir selber d birre nie völlig wegballeret han. aber ich hans wenigstens gmerkt^^. ich meine ghat mer nur zum konumiere at partys?peilsch da na was?chasches ja au diheime mache..
Jetzt muess ich mal en Riegel schiebe!
Ich und min Schatz loset de Goa Sound rächt gern, und gönd au sehr gern under d`Lüt emal ame Wucheändi. Aber dass da gschriebe wird, ob d`Lüt nume no wägs em Konsumiere anegönd, halt Stop, das isch e unterstellig!!!! Ich und min Schatz konsumieret nüt und nomal nüt, nöd emal Alkohol, oder sehr sälte mal es Gläsli zum astosse und wenn den scho eher mal bime feine ässe! Mir händ beid en guete Job. Ich vorallem als Brummi fahrer, dörf mehr scho gar nüt leiste, vo wäge konsumiere,im fall!!!! Ich bin aber scho berreits sit 18 Jahr i de Goa tätig, ob als Gast, früehner au als Organisator, ob als Hälfer, alles scho gmacht und das wägs de Musik und wägs de Lüt. Aber was hüt abgaht find ich vo Eu allne zäme gschämig was Party mache a gaht!!!! Händ ihr den alli s`gfühl, chönget schnäll e Party mache, und den wieder es halbs Jahr umeligge bis er kei Gäld me händ und den wieder e Party mache wenns Gäld knapp wird??? Wo düend ihr den das viele Gäld bitte mal verstüre??? Würd gern vo Eu allne mal ei einzigi Party gseh, wo ihr verstürt händ!!! Mir händ Party früehner no für en 5.-sfr. Liber gmacht gha oder ganz Gratis ect.!!!!
Drum sind die Partys so tür, will ihr eue Arsch nüme lupfet zum mal en richtige Job go sueche (Git usnahmefäll natürlich)!!!! So, wünsche Eu es baldigs Wucheändi.
Grüess vom Jam
PS: Wenn öpert es problem hät wägs mine Ussage, bin gern berreit für Diskussione
Ich und min Schatz loset de Goa Sound rächt gern, und gönd au sehr gern under d`Lüt emal ame Wucheändi. Aber dass da gschriebe wird, ob d`Lüt nume no wägs em Konsumiere anegönd, halt Stop, das isch e unterstellig!!!! Ich und min Schatz konsumieret nüt und nomal nüt, nöd emal Alkohol, oder sehr sälte mal es Gläsli zum astosse und wenn den scho eher mal bime feine ässe! Mir händ beid en guete Job. Ich vorallem als Brummi fahrer, dörf mehr scho gar nüt leiste, vo wäge konsumiere,im fall!!!! Ich bin aber scho berreits sit 18 Jahr i de Goa tätig, ob als Gast, früehner au als Organisator, ob als Hälfer, alles scho gmacht und das wägs de Musik und wägs de Lüt. Aber was hüt abgaht find ich vo Eu allne zäme gschämig was Party mache a gaht!!!! Händ ihr den alli s`gfühl, chönget schnäll e Party mache, und den wieder es halbs Jahr umeligge bis er kei Gäld me händ und den wieder e Party mache wenns Gäld knapp wird??? Wo düend ihr den das viele Gäld bitte mal verstüre??? Würd gern vo Eu allne mal ei einzigi Party gseh, wo ihr verstürt händ!!! Mir händ Party früehner no für en 5.-sfr. Liber gmacht gha oder ganz Gratis ect.!!!!
Drum sind die Partys so tür, will ihr eue Arsch nüme lupfet zum mal en richtige Job go sueche (Git usnahmefäll natürlich)!!!! So, wünsche Eu es baldigs Wucheändi.
Grüess vom Jam
PS: Wenn öpert es problem hät wägs mine Ussage, bin gern berreit für Diskussione
Leben und Leben lassen
du bisch scho lustig, JAM!
zersch reggsch di uf, dass dir de konsum understellt wird.
und gad nachher understellsch allne org's, dass sie geldgierigi, fuuli säu seged.
erchlär mal wie mit 5 stutz iitritt en neelix oder day.din hole wotsch!! gaht gar nöd!
ps.es tued mer leid, dassd nöd id party iecho bisch. wükli! isch mer ascho passiert!
zersch reggsch di uf, dass dir de konsum understellt wird.
und gad nachher understellsch allne org's, dass sie geldgierigi, fuuli säu seged.
erchlär mal wie mit 5 stutz iitritt en neelix oder day.din hole wotsch!! gaht gar nöd!
ps.es tued mer leid, dassd nöd id party iecho bisch. wükli! isch mer ascho passiert!
-
Martin Brown
- Silver Member

27.03.2010 im Stairs
Live DayDin
bis 24:00 Uhr GRATIS
so han ich das ufjedefall gläse...
wird aber sicher au andersch voll sii...
nur so zur info
LG Martin
Live DayDin
nur so zur info
LG Martin
http://www.djmartinbrown.com
-------------------------------------------
http://www.myspace.com/dj_martin_brown
http://www.myspace.com/citybeatsound
- shivajanine
- Platin Member

hehe der isch geilMartin Brown hat geschrieben:27.03.2010 im Stairs
Live DayDin
nur so zur info
LG Martin
Don`t dream your life, live your dreams
-
Martin Brown
- Silver Member

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=21&t=14836
meh muess ich ned säge, secher en gedigni sach...
meh muess ich ned säge, secher en gedigni sach...
http://www.djmartinbrown.com
hehehe ... also ich geh mal nach deinem P.S.:Jam hat geschrieben:Jetzt muess ich mal en Riegel schiebe!
Grüess vom Jam
1. find ichs immerwiede lustig wie sich Lüüt müend damit profiliere wiiiie lang das sie scho an Goas gönd und was für Urgestein sie sind ...
und Schlussendlich isch doch jede wo an Party goht eifach en Gast ... egal wie lang er scho an Goas goht ...
2. Hend denn ihr vor 18 Johr Internationali Acts igfloge wo äppe 2000 franke Gage kosted pro Act (plus FLug & Hotel)? Weil denn goht bi mir die 5.- Franke in Huet werf Rechnig absolut ned uf ...
und du findsch das vo "üs" allne voll danebed das mer Parties mached ? wo willsch denn no in Usgang wenn niemert me was macht ? Und es git no einigi 5 Franke in Huet werf Parties ... denn muesch aber sicher ned Neelix und Daydin welle go lose wenn der meh als 5 franke zviel sind ...
mues aber au säge 50.fanke isch absolut übertüürt ... und do het sich eine e goldigi Nase verdient ...
Und vo wege organisatore verdiened nur damit ...
wenn natürlich e party machsch wo dini Kollege alli gratis chömed go Sounde ...henksch 5 Tüecher wod in India für 3 franke kauft hesch uf und dAlag isch ned viel besser als mini Stereo Aalag dihei ...denn isches wohl logisch das mit 5 Frnke iitritt ned retour machsch ...
wenn jedoch : Internationli Acts , Location , Shuttlebus, Dekoteam wo würklich was macht, Laser, schlaui aalag, Zirkuszelt ,Liechtshow ,e.t.c anestellsch wirds mit dine 5 Franke chli knapp ...
Und was ich au no will säge ...also wenn jemand chunnt und meint ihr verstüüred jo nüüt
wer de Staat "betrügt* isch vo mir us gseh kenn böse Mensch ... de Staat zockt üs jo au gnueg ab ...
Jaja früher war alles besser und schöner ... und Schokolade wuchs noch auf Bäumen ...
Greetz
Simon
P.S.: Also ich ha au scho es paar Parties gseh wo absolut "steril" Organisiert gsie sind und me gmerkt het das dOrganisation nur will absahne und nüüt büüte ... das find ich au danebed ...
Aber eifach mol zsäge dass das alli Organisatione mached isch au ned viel überleit ...
Ich kenne einigi Lüüt wo amene Festival es Johr Organisiered ... und denn findi au das sies verdient hend chi was vorwerts zmache ... zahltne jo au niemert Lohn süsch ... und isch au immer zemlich mit Risiko verbunde was grosses uf dBei zstelle ...siehe Zoom zum Biespiel ...
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer
18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer
18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
-
Mirowsky
danke simon für dinni wort....hesches troffe !!
hmmm glaub vor 18jöhrli händ de daydin und de neelix no flöte unterricht gno (die beiden artisten
mögen mir meine aussage verzeihen
) und übrigens zu dere zyt hets no kei usland act`s brucht
damit d`lüt cho sind....
aber de für hets de amigs für es paar fränkli itritt meischten`s no e magicbowle geh
hmmm glaub vor 18jöhrli händ de daydin und de neelix no flöte unterricht gno (die beiden artisten
mögen mir meine aussage verzeihen
damit d`lüt cho sind....
aber de für hets de amigs für es paar fränkli itritt meischten`s no e magicbowle geh
Jaaaaa so isches gsi, mit dene cheibe Bowle
))) du weisches au no guet gäl, danke für din Bitrag Mirowsky
Bis bald wieder mal.
Leben und Leben lassen
-
ninasch
makrospace lässt grüssenaber de für hets de amigs für es paar fränkli itritt meischten`s no e magicbowle geh
- psyfreak
- Platin Member

oder en tropfe uf d'hand oder en Trip uf d'Stirn! das waren noch zeiten!Mirowsky hat geschrieben:aber de für hets de amigs für es paar fränkli itritt meischten`s no e magicbowle geh
aber jo, was söll die Diskussion überhaupt!?!? das send super schöni ziite GSI!!! hey!! vor öpe 15 Johr!!
sorry, aber die ziite send verbi!! mer händ 2010 ond nöm 1995!!!
früener esch alles besser gsi und blablabla... mer läbed aber im 2010!!! ond au die ziite send super! muesch nome s'beschte drus mache!
gruz
and 
- RumpelTroll
18 Jahre dabei und du gibst dich hier als 30 Jähriger aus!!!Jam hat geschrieben: Ich bin aber scho berreits sit 18 Jahr i de Goa tätig, ob als Gast, früehner au als Organisator, ob als Hälfer, alles scho gmacht und das wägs de Musik und wägs de Lüt. Aber was hüt abgaht find ich vo Eu allne zäme gschämig was Party mache a gaht!!!!
Da ist wohl einer aber mächtig hängen geblieben!!!
Das klingt ja wie aus dem Frustecken im Altersheim ojee ojee... früher wars besser, früher wars friedlicher, früher wars kultivierter was den Konsum angeht...??? HALLO???
Das ist doch baaaperlaapaaaap (aber mit abgelaufener Saaahne obendrauf) !!!
Früher hattest du/ihr ja jetzt bekanntlich auch eine einfache Grafikkarte montiert... da würde es mir auch besser, netter, schöner einfahren !!!
informiere dich doch besser nächstes mal und geh/komm früher... dann hast du auch den frust am Eingang nicht!
FAZIT: Hört mal mit dem ganzen Drogen-/Partygeläster auf... wir bewegen uns schliesslich in einer Szene welche sich möglichst darum bemüht eine Bewegung wohinauchimmer zu realisieren - ODER eben wir geniessern eine Szene wo man schlicht und einfach mal abschalten kann und sich mittels narkotischen cocktails der Realität entwenden darf...
The Jilted Generation... oder?

Viele leben in dieser Traumwelt dass sie sich in einer Szene bewegen welche sich nicht dem alltäglichen Kapitalismus, Kommerz, Mainstream - 0815 gehämmer widmet!
DAS WAR EIN MAL - in 20 Jahren wird man über die "TECHNO" Szene ähnliches wie über die Hippie-Flower-Power Szene sagen - (Ja das waren die zeiten, wäre ich doch nur 20 Jahre früher hier angekommen) - also geniesst doch einfach diese Zeit und seit froh und glücklich darüber dass wir sie erleben dürfen... Wer weiss was die Zukunft in sich hat!
1969 - 1973 - Flowerpower
1995 - 1998/9 - Techno
2008 - 2012 - was übrig geblieben ist...!
History repeats itself... and so does the revolutionary spirit amongst the young educated as well as uneducated people of our planet!
Also schwamm drüber... und sonst eben...
piis s€x und blüüemliii
... oder so...
weiss ja gar nicht was ich euch hiermit mitteilen wollte... aber den Montagsfrust bin ich nun los... sorry
Bis eis brüellet !!!
- psychedelic vampire
ninasch hat geschrieben:makrospace lässt grüssenaber de für hets de amigs für es paar fränkli itritt meischten`s no e magicbowle geh
hehe, makrospace
-
Mirowsky
also ich bin zufrieden im heute und jetzt
aber ich erinnere mich gerne an schöne sachen/zeiten
naja heute ist morgen auch schon früher
naja heute ist morgen auch schon früher
- Tschäsemäse
psychedelic vampire hat geschrieben:ninasch hat geschrieben:makrospace lässt grüssenaber de für hets de amigs für es paar fränkli itritt meischten`s no e magicbowle geh
hehe, makrospace
das sind na geili zite gsi, vermisses scho chli!!!