uuuuuuhhhh

isch das schön xi. bi ächt positiv überrascht
ha sälte e party erläbt, wo mer de sound vo afang bis schluss durchgehend so gfalle hät. danke mark (du bisch oise family-dj

), donat (schadö, bisch nacher nüm blibe...), maua (juhuuu, hät spass gmacht, au biz mit dir z ploiderle, tut gut

), quintos (lozärner-beton-chrieger-proggiiii forever
http://www.facebook.com/home.php#!/grou ... 720&ref=ts), flyingh fish (obwohl das stuck gspilt häsch, wo en andre mir z lieb het wöle spile

), u.s.l. (eifach so halt, smily döfsch der sälber ussueche oder susch eifach "reply" vo dem i dim bitrag

), noni us (s gat no witer, mer höred ersch, wänn nöd nur du, sondern au de gälb smily tatsächlich grinst

), nemo & lynkish (für die telepathisch gschicht

), beatis & basshead (meeeensch, bin ich froh xi, daser doch no cho sind, s hät eifach style gha und i glaub, mer heted guet no zwei stund chöne witermache (mer händ dä gäg de schluss au scho s meischte züg im auto verstaut gha und darum au no biz händ chöne abschalte

).
danke @ security für die heldehaft rettig (stets zu diensten, mylady

)
wundervolli deko (isch de reaktor scho mal so vilsitig-farbefroh-bunt xi?) vom oli-asrael-geburichind

, so lässig! eifach top, was du us diner freizit machsch!

vil spass i de ferie

mini bilder händ glaub au nöd schlächt döt anepasst, abgseh dadevo, dass die zersch nöd händ wöle hangeblibe
danke @ pädde und din halbe harem, jan, nomal oli und

,

ohni oi wär ich...

(*matsch*)
am afang hani ja scho biz bedänke gha, bi dem warme wätter (i wär sälber glaub nüm ane indoor, aber im februar isch halt scho alles usbuechet xi...) und so vilne partys und wo dänn nur so spärlich lüt inetröpflet sind und d helfti sowiso uf de gäschtelischte gstande isch

... aber dänn sind doch no rächt lüt cho (

hammer line-up

) und de häxechessel hät nur so brodlet

sogar prominänz isch awesend xi

, ändli d janine mal live xe und das au realisiert (unverchännbars piercing

), di halb jonglage-crew isch au cho

(und de papi brav dihei blibe

), und susch en huufe liebi lüt. indigo, din name weissi jez dänn hinderschi und vorwärts

, ebeso bekannti wie noi lüt troffe (speziell, anre party über ideali sporternährig gfrögt z wärde

und... jaaa, inzwüsche isches wohl unübersehbar

oder isches eifach chli z vil toast x?

danke, allne, womer ihri unterstützig abote händ

). quasslet und glachet. geg de morge sogar es paar after-hour-party-people

de bsuech vo de östricher isch au no funny xi. weeeeer weiss, vilich stellemer ja wükli mal was zäme uf d bei...(ohniabstand)danke oi allne! ihr händ die stunde zu dem gmacht, womer händ döfe erläbe, so facette-riich wie en rägeboge
danke @ reaktor-team. denise, s hät mi u gfroit, bisch cho go hoi säge (und danke für de zuckerschock am schluss a de bar

) und das mit massage-prüefigs-lehrer und göttibueb und so... oje

so cool

isch ja wükli luschtig, d wält isch eifach chli

eddi, das wo mir verzelt häsch, isch grad en ufsteller meh xi, so schöööön, froi mi für di/oi

ihr sind eifach so wunderbar unkompliziert, s hät wükli mega spass gmacht mit oi! netti lüt, toptoptop
irgendwer hät filmli gmacht. ha erfahre, das seg für e projekt-arbeit über djs oder so ähnlich... wänn du das lisisch: wär u lieb, chöntsch di per pn bi mir mälde...
tja, und jez isches au scho wider verbi... de reaktor isch wider suber, schwarz, lislig, mänscheleer

aber: nächste party kommt bestimmt

(und wer bi mir uf de mailing-liste isch, kriegt bald mal infos bezüglich walpurgisnacht

)
bis zum nöchschte mal!