11. September De Geni het gschiiter brönnt

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen

IST DAS WIRKLICH SO???

JA, ihr habt völlig recht
41
61%
NEIN, ihr seid nur depressiv
10
15%
TOTAL EGAL, kommentar überflüssig
16
24%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 67

derphysiker2k
Platin Member
Platin Member

Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt

Beitrag von derphysiker2k »

ProTone hat geschrieben:
Zachariel Drachenherz hat geschrieben:
ProTone hat geschrieben:
Monschti hat geschrieben:und zum sound muessi eifach no was los werde. i weiss zwar sesch gschmacksach und es soll au jede zu dem abgo woner wot, aber eminem anere goaparty??????????????????????? chas das si?
Ja also gued das isch nur en Remix vo Dapanij gsi und ja wenns der nid gfalle hed tuet mer das uuuuunendlich leid! ](*,) ](*,) #-o
Bin zwar nöd dörte gsii... ABer trotzdtem... Eminmen andere goa-partyy? HOW COULD YOU?
oh mein gott was hend ier für problem..?? :lol:
@ Montschi..weiss ja ned was du /pille gnoh /pille hesch und wies du denn vernoh hesch aber do nomol zum inelose:

ud denn kasch ja noml brichte obs der au so inekoh isch?!?!?!
also sry noml aber i han schu ime UG es ganzes lied vum 50 cent ghört anere GOA und ha mi au gfrogt was das söll.....da würi din comment verstoh....voll..^^

meine lieblingsdiskussion in diesem thread (obwohls da ja mal echt nix zu diskutieren gibt)
ich war mir erst auch net sicher ob ich daftpunk und gorillaz bringen soll. und mit the prodigy hab ich mich auf ganz dünnen eis bewegt!
*ironiemodusaus*
#-o
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--

Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

u.s.l. hat geschrieben:
Monschti hat geschrieben:eminem anere goaparty?

geil. gar nid gwüsst, dass es üs glunge isch, eine vode hartgsottenschte, gfärbte hip hopper dezue z bringe, das er i wald goht go umehüpfe /happy
hihi, vielleicht habens den im reaktor nicht reingelassen weil er keinen ausweis hatte, oder aber er hat sich bei der suche auf dem pilatus etwas verlaufen.

ps: dieser remix von dapanij wäre auch nix für mich
GEH DEN WEG DES HERZENS

Thomsen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Thomsen »

ProTone hat geschrieben:
ProTone hat geschrieben:
Monschti hat geschrieben:und zum sound muessi eifach no was los werde. i weiss zwar sesch gschmacksach und es soll au jede zu dem abgo woner wot, aber eminem anere goaparty??????????????????????? chas das si?
Ja also gued das isch nur en Remix vo Dapanij gsi und ja wenns der nid gfalle hed tuet mer das uuuuunendlich leid! ](*,) ](*,) #-o
Bin zwar nöd dörte gsii... ABer trotzdtem... Eminmen andere goa-partyy? HOW COULD YOU?
@ Montschi..weiss ja ned was du /pille gnoh /pille hesch und wies du denn vernoh hesch aber do nomol zum inelose:

also sry noml aber i han schu ime UG es ganzes lied vum 50 cent ghört anere GOA und ha mi au gfrogt was das söll.....da würi din comment verstoh....voll..^^

he mägä die wüssed warschinli nid dasmer ebe au mit eminem track en geile electro rmx mache chan.....ich chan nur lache... /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs :01s :01s :01s :01s :01s :01s :01s :01s :01s

liebe gruess und bis am samstig!!!!greetz thom
ProTone
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ProTone »

derphysiker2k hat geschrieben:
ProTone hat geschrieben:
ProTone hat geschrieben:

meine lieblingsdiskussion in diesem thread (obwohls da ja mal echt nix zu diskutieren gibt)
ich war mir erst auch net sicher ob ich daftpunk und gorillaz bringen soll. und mit the prodigy hab ich mich auf ganz dünnen eis bewegt!
*ironiemodusaus*
#-o
hehe ja wie recht du hesch..echt "unnötig"..^^ aber etz weissi ja das is nextmal lieber weglohn..;)
ja thx thom...es isch ja nur es lied..take it easy,make a point.............
Drop Acid,Not Bombs

CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
ProTone
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ProTone »

@ buddhanature: gehört vielleicht nicht hierhin aber hab mich noch gar nich für die tollen foto's von Molinis bedankt..super /yo /yo
Drop Acid,Not Bombs

CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
Kargamel

Beitrag von Kargamel »

Also ich han nüt anders erwartet vo dere Party^^zum Glück beni ned gsi! (Pilatus hed halt Spirit gha!)

Han Rampadam das Johr ide Melchseefrutt gseh und die beide hend en oberpeinleche Act anegleit! De sound esch mehr als spelzüügmusig für under 10 Jährigi und die beide hend sech ufgfüehrt henderem DJ pult wie zwei götter esch ächt peinlech gseh zum zueluege! Und es het fascht keine meh dezue tanzt! Esch halt au en Party met Spirit gsi det passed so lüüt wone ned hend eifach ned ine!
Ich mein nur scho sin Bitrag mues extragross gschrebe sie und i allne mögleche scheiss farbe... Das seit doch scho alles! Eifach eine wo meint wer er jetzt esch Well er sound macht und party!

Bispel grad de Anfang:
YPSYLON NEPTUNES hat geschrieben:
/color Hallo Zusammen /color

Zuerst einmal: DANKE fürs Booking! Hat riesig Spass gemacht von 00.00Uhr bis 01.15Uhr zu Sounden! Und dabei auch gleich noch meine 2 neuen Tracks presentieren zu dürfen!!! :oops: /color Danke an alle die dabei so abgingen!
Und gleich der nächste Satz ist hammer hauptsache er steht gut da... Also ich hab organisationstechnisch nix damit zu tun! Nur wenn alles gut läuft bin ich der Chef dort... hahahaha

Und s lustige esch jedi Party wos mached esch ei huere diskusion nochhert! Emmer schweineteuer de Itritt, deko esch au emmer es thema usw...

Also er wüsseds ja wieso gönder den no?

Macht echt Spass hier die Reports... So viel Spass, dass sogar der Kargi wiedermal was loswerden musste... Kann mich manchmal einfach nicht zurückhalten vor allem bei Kindergartenangelegenheiten nicht
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Also also zu därä Party im dunklä wald.... I gang scho sit 10 jahr a so hippidinger und mues aber sägä bi das jahr erscht a 1 nere gsii u letscht jahr a gar keinere willi eifach min horizont vergrösseret han u im summer hald a open airs gang mit richtig gueter musik /grim /grim /grim /grim /happy /happy /wurm /wurm /wurm /wurm /wurm

Also zerscht mal ar kasse, wo keini gsii isch, 100 meter vor em platz, si 2 druffni u halb psoffni gstalte gstande u hend itritt verlangt...o.k. das isch ja easy /doof 25franke mein gott!!!! het ja au chöne dur de wald..machi aber nüm..bin ebe riich:-)

De sound isch wie immer gschmacksach..mir het er am afang gfalle und ir nacht ischer schrecklich worde....

Mit em bier für 5 franke da regi mi scho sit jaaaaaaaaaaaaahre uf aber chinde ihr chönd ja sgetränk selber inenäh....

Irgendeinisch ir nacht isch dekobelüchtig usgfalle..nachere stund hani mal ar bar gfrogt wiso ihr da nüme istecket..die hends natürli gar nid bemerkt..also bini uf der weg u ha de fehler gsuecht...en glichgsinnte hani den atroffe am kabel und mir hend den de fehler zämä gsuecht..na ja isch ca. 30 min gange bis er u ich..meh er de fehler gfunde het..na ja egal

i ha no nie so chlini (ca. 16-20) jungi lüt gse3h wo sich so dermasse weggschosse hend wie a dere party. Nid mal es füür hends here bracht bim chillout..oder was das het sölle sii:-) deko na ja isch o.k. gsii...aber was i der absolut hammmmmmmmmmer gfunde han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

no nie sit ich a goas gang hani so en verdreckte wald am morge müse aluege...mich wunderts au das bis jetzt nur öpperem das ufgfalle isch..läckt hets döte usgseh wie nachemene metal festival mit 1000 lüt..ha scho denkt de kosovare vo bürgle het de müll bi euch usglade...und vorallem söttet döte ja noch chinde vonere spilgruppe chöne umehenge ( siehe anschlag an der feuerstelle...) phu der ganz müll vo de möchtegerngoahippis wo meh ziit verbracht hend am umechivere als sich mal chli gedanke um de müll zmache..ne also mir hets am morge fascht öppis geh...100ti vo dose am bode..plastick zigis esse wie en huere junkyalass het das usgseh..wunderet euch nid wenn ihr nur no droge fressed( was a dere Party ja glaubs vo fascht vo allne betribe worde isch) das ihr nüt meh schnallet..wer macht scho müllseck ad böim und belüchtet das nid..fuzdumm ehrlich..dmüllseck si am morge läär gsii und ebe wie gseit dä achsoschöni wald isch zuegmüllt gsii...also mini meinig vo därä organisation..i loh dfinger dervo und understüze die nüm...ech am arsch mit so vilnä druffnä jungä möchtegernsozialenaturverbundene was au immer:-) /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /doof /doof /doof /doof

so aber suscht hani min spass ka...piis und dosenbier in abfall
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Kargamel

Beitrag von Kargamel »

Käpten Hirni hat geschrieben:also mini meinig vo därä organisation..i loh dfinger dervo und understüze die nüm...ech am arsch mit so vilnä druffnä jungä möchtegernsozialenaturverbundene

Er hats richtig gesagt! Und er hat noch viele andere Dinge richtig gesagt! Strengt eure grauen Zellen mal bisschen an und überlegt bisschen mehr... Lasst euch nicht einfach so dahintreiben!
Behave
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Behave »

Käpten Hirni hat geschrieben:Also also zu därä Party im dunklä wald.... I gang scho sit 10 jahr a so hippidinger und mues aber sägä bi das jahr erscht a 1 nere gsii u letscht jahr a gar keinere willi eifach min horizont vergrösseret han u im summer hald a open airs gang mit richtig gueter musik /grim /grim /grim /grim /happy /happy /wurm /wurm /wurm /wurm /wurm

Also zerscht mal ar kasse, wo keini gsii isch, 100 meter vor em platz, si 2 druffni u halb psoffni gstalte gstande u hend itritt verlangt...o.k. das isch ja easy /doof 25franke mein gott!!!! het ja au chöne dur de wald..machi aber nüm..bin ebe riich:-)

De sound isch wie immer gschmacksach..mir het er am afang gfalle und ir nacht ischer schrecklich worde....

Mit em bier für 5 franke da regi mi scho sit jaaaaaaaaaaaaahre uf aber chinde ihr chönd ja sgetränk selber inenäh....

Irgendeinisch ir nacht isch dekobelüchtig usgfalle..nachere stund hani mal ar bar gfrogt wiso ihr da nüme istecket..die hends natürli gar nid bemerkt..also bini uf der weg u ha de fehler gsuecht...en glichgsinnte hani den atroffe am kabel und mir hend den de fehler zämä gsuecht..na ja isch ca. 30 min gange bis er u ich..meh er de fehler gfunde het..na ja egal

i ha no nie so chlini (ca. 16-20) jungi lüt gse3h wo sich so dermasse weggschosse hend wie a dere party. Nid mal es füür hends here bracht bim chillout..oder was das het sölle sii:-) deko na ja isch o.k. gsii...aber was i der absolut hammmmmmmmmmer gfunde han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

no nie sit ich a goas gang hani so en verdreckte wald am morge müse aluege...mich wunderts au das bis jetzt nur öpperem das ufgfalle isch..läckt hets döte usgseh wie nachemene metal festival mit 1000 lüt..ha scho denkt de kosovare vo bürgle het de müll bi euch usglade...und vorallem söttet döte ja noch chinde vonere spilgruppe chöne umehenge ( siehe anschlag an der feuerstelle...) phu der ganz müll vo de möchtegerngoahippis wo meh ziit verbracht hend am umechivere als sich mal chli gedanke um de müll zmache..ne also mir hets am morge fascht öppis geh...100ti vo dose am bode..plastick zigis esse wie en huere junkyalass het das usgseh..wunderet euch nid wenn ihr nur no droge fressed( was a dere Party ja glaubs vo fascht vo allne betribe worde isch) das ihr nüt meh schnallet..wer macht scho müllseck ad böim und belüchtet das nid..fuzdumm ehrlich..dmüllseck si am morge läär gsii und ebe wie gseit dä achsoschöni wald isch zuegmüllt gsii...also mini meinig vo därä organisation..i loh dfinger dervo und understüze die nüm...ech am arsch mit so vilnä druffnä jungä möchtegernsozialenaturverbundene was au immer:-) /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /doof /doof /doof /doof

so aber suscht hani min spass ka...piis und dosenbier in abfall

Und das ganze NOCHMAL in FETT - sowas sollte Konsequenzen haben für nen Veranstalter, mal schaun was man da machen kann...

Ich lese grad, der Waldkindergarten wurde komplett zerstört - was für hirnverbrannte Idioten bloss an dieser Party waren -

@org: könnt euch sicher sein, die nächste Party wird keine schöne, nene - das könnwa scho ändern, so a beschissnes verhalten, gell!
Spider

Beitrag von Spider »

bei der ORG wundert mich gar nichts mehr.... ](*,)

Ist ja nicht das erste mal, das leute verarscht werden, kein konzept oder sonst was, geschweige denn, den platz zu säubern...

hauptsache: grosse klappe, vollgas party, abkassieren und weg!
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member

Beitrag von derphysiker2k »

Spider hat geschrieben: Ist ja nicht das erste mal,[...] den platz zu säubern...
ich hoffe dem war nicht so!!!!und der wald wurde am sonntag abend hoffentlich anständig und sauber wieder verlassen!?
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--

Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

@protone -> gern geschehn
---
und was den thread hier betrifft... hat schon popcorn qualität /bigs
hat man nicht nur am weekend unterhaltung, sondern die woche danach noch #-o

bietet sogar den nicht dagewesenen wie mir noch was /happy , sogar kostenlos.

es darf gerätselt werden wie die party nächstes mal heissen wird :-#
GEH DEN WEG DES HERZENS

yamantaka

Beitrag von yamantaka »

heeeeee käpten hirni....ach schad hani di ned gseh ade party, hehehehehe, hät gern wedr mal es bierli tötscht mit dr.....

ojeojeoje...zum glück beni am morge hei ond ha de wald ned bi liecht gseh, sösch wär mini lischte sicher no länger worde!

Mues au no was loswärde zur musig. ebe es esch jo gschmacksach, aber dasmer scho mues eminem etc. remixe zeigt jo scho wie phantasielos de full-on worde esch...vo psy chamer jo gar nöm rede. has zum biespiel extrem luschtig gfonde das alli lüüt während de full-on phase vomene lied easy abtänzlet händ ond sobald en chline part mit nor off-beat cho esch, alli extrem abgange sind, hehehehehehe!

ond a die wo die party wägm "spirit" rächtfertiget..... hmmm.... migros budget spirit? oder wo chamer dä chaufe????
und denkt daran...die welt wird sich weiter drehen...mit oder ohne uns =)
fb yamantaka nico
caemix
dj
dj

Beitrag von caemix »

ich unterlahn
oder besser gseit
verkneif mir jetzt
jeglichi kommentär
(schmunzel, gröhl, hihihi)

lehn mich gmüätlich zrugg

gnüsse mit em buddha chli pop corn.. (salz oder zucker??)

UND NACH DER WERBUNG GEHTS WEITER MIT:

NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

:lol: :lol: :lol: zuuu geill!!!

MEEEEH VO DÄMM!!!!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Gesperrt