Isch wieder mal e geili progi party gsi...schön grumplet hets im wald..mmhm..i glaub es spricht für sich wend lüüt trotz em rege abgönd und sech dparty ned verderbe lönd..
de sound het vilech doch e chlii abwächsligsricher chöne sii..teilwis ischs mer iecho als wäred nu subwoofers installiert und dhoch und dmitteltön vergesse worde isch den drum vil mal is monotone iegrutscht, jedoch den wieder vollgas di geilschte sache lo laufe lah...ja alles in allem hets sechs voll glohnt.
wiiter so..
Also mal min Senf no los werde:
Ich finde Exibitionischte und aa figger Vögel wo muetwillig
sache zerschtöred, tisch mit getränk druff extra umrüered und dezue ane no lüüt beleidiget chönn nechscht mal dihei blibe. Das isch au de grund gsi das mer wegg sind vo det, und nöd öppe de rege.
Oder isch das immer so anere rein PROGI Party????
Au no min senf...dstimmig isch super gsii...de sound kakke...läckt mini erscht und letscht progi party*lol* aber es fetts merci für die wod party gmacht hend u für alli müä:-)))
peace und düüdel und schmätterling*lach*
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
hmmm, schad, aber nit so tragisch...
das mit den pöblern hab ich garnicht mitbekommen...!
an dieser stelle noch nen lieben gruß an den larsen.... PROSCHT!
Au mir goht's nit a jeder Party glich guet aber Lüt händ tanzt wie au ich und mit mängem het mä sogar mol chöne a Spruch mache ohni dass sie grad beleidigt zsi sind
Ich bi voll in Partyluune zsi und ha mi köschtlich amüsiert.
Uf die nöchschti Rumpelparty freu mi scho, ob mit oder ohni Regä
He Karam:-) I hoff i lig mit minärä hypothese richtig u du bischs meli?
Wünsch no en schöne tag u bis glii wider:-))
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha