Static Crew - MONDOSHIVA Part 2 26. - 28.05.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
psylorg
Gold Member
Gold Member

ähm

Beitrag von psylorg »

war nicht an dieser party.
aber diese scheiss notorischen goamotzer gehn einem langsam so richtig aufn sack. bleibt doch zuhause und veranstaltet eure eigenen perfekten partys hinter eurem haus. da könnt ihr mal zeigen was ihr so drauf habt!!!
konstruktive kritik ist stets angebracht und auch gerngesehn.
aber dass hier hat damit nicht mehr das geringste zu tun.
setzt euch ma richtig für naturschutzprojekte ein anstatt immer nur die selbe leier abzulassen und allen mit eurem scheiss heissluft gesabbel in den augen zu liegen.
hinterfragt besser ma euch selbst, als auf fehlern von andern rumzuhacken.

echt man ist ja nicht zum glauben ](*,)

greetz psylorg
diMETri
Beitrag von diMETri »

also Psylorg

I Verstoh wa du meinsch. Was Dekos, Sound und so agoht, isch sowieso gschmack Sach!
Es cha aber eifach nöd si, dass mer kei Sicherheit gwährleistät.
Was abfall,WC's und so betrifft, schnidät sich orgs eifach au sälbär is Fleisch, da git äso ä Sauordnig, viel spass bim ufrumä...
Mir wüssäd alli, dass äs viel z'viel Lüt git, wo öbis gägä Goapartys händ, im Volk sind diä schönä Fästli eifach viel z'fäst im Verruäf.Wänn dänn durch organisations Gründ ä Party so hinä usä goht, chani diä abneigig gägä Partys au novollziä. Es liet a üs, wiä d'Goaszenä in Zuäkunft usgseh wird.
Mir sind au scho vo Lüt überennt wordä, zwor nöd i däm Usmass, aber zum do druf z'reagiärä isch würkli nöd eifach. Aber dä Verastalter muäss aberä gwüssä Grenzä eifach chönä dä Riegel schiäbä. éb da söll heissä: kei Lüt meh inäloh oder Party früäzitig z'beändä, isch ä schwierigi und müäsami Entscheidig, aber öbis hätti müässä gmacht werdä.

Passiert isch passiert!S'blödä dra isch jetzt eifach, dass es bestimmt nöd nur im Mysticalforum zur Diskussion chunt, sondern sicher au bi dä Polizei und dä Politiker und diä dörfäd uf KEIN FALL NO MEH PROVOZIERT WERDÄ!!!!

Also a alli Veranstalter, häbbäd Sorg und passäd uf, wann ihr Veranstaltät!

Mir werdäd alli dankbar für guät organisierti Partys si...
psylorg
Gold Member
Gold Member

hmm

Beitrag von psylorg »

jo diMETri,

hech scho rächt. allerdings müen sich au alli partybsuecher an dr nase näh und halt au luege was es wirklich alles brucht und was nyd im party-proviant/gepäck. oder halt sälber e mischtsack oder derglyche mitnäh zum ihre dräck wieder us em wald z schaffe.
am fullmoonfestival gits mischtsäck und s het riesigy müllmulde und trotzdäm bringes duusigi vo lüt nyd fertig ihre platz bim verloh ufzruume und dä fuck die 200 meter übere z traage. lueg mol wies dört ändi wuche usseht man.
hän mol anere party vo uns wo tuusig lüt cho sin, e ganze traktorahänger voll müll zämmetreit. und das obwohls überall mischtchübel gha het.
weisch s kaputte zält und dr gfiggti liegestuehl wo me praktischerwiis denn grad ufem partygländ entsorgt, passe halt nyd in die bereitgstellte mischtbehälter (wo jo drzue no 20meter - und somit viel zwiit - ewäg stöhn).
dass d szene ihry dräckspur und e schlächte ruef durch d landschaft schleift isch bi gott nid nur irgendwelchne partyorgs ihry schuld,
sondern ligt zumene grosse teil au an niveaulosem glychgültigem partyvolk.

"nach mir die sinnflut"

klar hän viel lüt wyter obe au viel guets anegschriibe und i bi nid drfür das reports numme us friede freude eiterkueche gesülze bestöhn.
aber ha mii jetzt scho zum xte mol müese über so "unkonstruktivi" motzer ufrege und ha dänkt jetzt schriib i mol was.

bi wie gseit nid an däre party gsi und weiss drum au nid wie s dört zue und här gange isch.
aber es isch eifach nur mit em bludde finger uf lüt z zeige ohni sälber je unter bewiis gstellt z ha, dass mes sälber wirklich besser cha.

gruess psylorg
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Re: ähm

Beitrag von Pilzli »

psylorg hat geschrieben:war nicht an dieser party.
Warum redest du da mit? sorry

Ich gebe dir recht, wenn sich alle Besucher anständig aufführen würden, hätte es keine Probleme gegeben. Es ist aber SEHR NAIV sich als Veranstalter so rauszureden. Oder wer glaubt das 1000 Leute ihren Abfall wieder in den Rucksack packen und nachhause schleppen? Oder ihre Häufchen fachgerecht entsorgen? Hahaha... schön wärs... träumt weiter!
Ich selber habe schon abends um 10 Uhr als die ersten 150 Leute da waren einer der Veranstalter gefragt wo die Abfallsäcke seinen.... Er glotze mich fragend an... Sie haben es geschafft morgen früh ein Transporter mit Bier zu organisieren, aber immer noch kein einziger Abfallsack :-k So ginge es noch 2 Seiten weiter, wenn wer will ;-)
psylorg
Gold Member
Gold Member

lol

Beitrag von psylorg »

@ pilzli : jo y halt jo d schnuure:) hesch rächt; bi nit dört gsi also chani nid mitrede:)
Moon Boots
dj
dj

Beitrag von Moon Boots »

Also das Bild esch grad nebem Dancefloor entstande und es hett a ziemli viel Ort so usgseh:

Bild

Und das mer kei Abfallsäck ufgfalle send, esch wörtkli chli blöd gsi, ben nämli au mal ufem dancefloor gstande und han ned gwösst wo ane metem Abfall, denn hanen eifach zu mim Lager to, leider esch am nächschte Morge alles chli verstreut gsi, aber mer ruumet euse Platz immer uf und ich han mis züüg wieder verruumet. Aber ohni Handschuhe hani ned es bsonders grosses Bedürfnis gha de Abfall vo andere Lüüt ufzruume wo rund um mich verstreut gsi esch...
Zuletzt geändert von Moon Boots am Fr 1. Jun 2007, 22:32, insgesamt 1-mal geändert.
Moonboots = DJ Eletriptan & DJ E Tea
Free Flow Foundation
http://www.myspace.com/djmoonboots
http://www.myspace.com/djeletriptan
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
jipaaa

Beitrag von Gnömlii »

Aso ich han geil chönne min 21 gebori am 26 fiire a dere party sie isch im algemeine voll de hammer gseh nur de ewigs pulle stress hätti jezt würklich ned selle sie und das sie am so obe am halbi 12 party abrichid wo siicher niemmert meh hei chund isch au mega de schwach sinn [-( aber naja......

alles in allem isch echt geili party gseh gel Conny (plupppp bluppp)

peace
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
mad

Beitrag von mad »

Pilzli, was für Zeugs hast du eigentlich geraucht an der Party? Du sagst im ernst es hatte KEINE Abfallsäcke. So'n seich kannst du deinem Hamster erzähln. Wir hatten Dutzende von Abfallsäcken, nur können wir die ja wohl kaum auf den Dancefloor stellen ](*,) Beim praktisch jedem Bànkli waren welche befestigt. Was jedoch nicht heisst, dass die Leute diese auch benutzten. Im Umkreis von 2 Meter um jeden Sack, war etwa dieselbe Menge Müll aufm Boden, wie in den Säcken. Und mit wem du geredet hast als dir gesagt wurde, es hätte keine Abfallsäcke, würde ich auch gerne Wissen. Würde mal deine Stimmen im Kopf untersuchen lassen. Ich will nicht sagen das alles 100% geklappt hat, die Gründe wurden schon genannt. Aber wenn Leute noch Geschichtlein dazu erfinden, nur um sich selber in den MIttelpunkt zu stellen (wohl zu wenig Daseinsbejahung?!), dann hab ich damit gewisse Mühe.

Und nochmals zum mitschreiben. Der Platz war am nächsten morgen komplett gesäubert inkl. Abfalltrennung.
ok, soooo long
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Also Chinde.... sind friedlich mitenand [-X [-X [-X

Ich glaub es isch jetzt gnueg umädiskutiert worde was falsch gloffe isch (oder au nöd) und wer angeblich dä Schuldig isch.

Finito mit dä Schlammschlacht!!!

No meh zschribe bringt nüt meh...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

aso ich ha gnueg abfallsäck gseh...

was me a dere stell au mal lobe sött, isch die ufrumaktion am sunntig mittag (oder so, ha chli ziitgfühlproblem gha)

dann isch eifach, obwohl viel lüüt am tanze gsi sind, dmusig abgstellt worde und all händ müsse fötzele. das isch es geils bild gsi; alli sind wie pickendi hüehner ufem dancefloor umegrennt.

das hani würkli geili aktion gfunde und nacher hats au schenll wieder einigermasse iisy usgseh. imho hätme sone aktion au schö chönne am morge am 7 mache, dann hätted au alli vollgrüsel was devo mitübercho!

eigentlcih chönntme soner aktion ab jetz a jedere party mache. ich bin sicehr, so würs abfallbewusstsii vo zumindest einige lüüt gstärcht werde.
Delirium
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Delirium »

ich han au gnueg apfallseck gseh denn ich hans befesctigt und underanderem au pet seck wo nach wenige stunde mit apfall volle gsi isch. jaja
Continus
Beitrag von Continus »

Sali Zämä
Mir(Asrael, Pilzli und viel meh, die sich i däm Forum nöd güssäräd hend) händ im Februar a däm Platz mini Geburtstagsparty organisieärt und äs hät eifach alläs vo A-Z klappet gha. Wieso?

1. Euses Ziel isch nöd gsi Gäld us därä Party schöpfä, obwohl mir als Dekoteam au eusi Uslagä händ. Mir hend aber trotzdem am Schluss schöni 1000.- idä Hand gha, um d`Mieti für üsi Dekowerkstatt und Musig-Ruum zahlä.
Ich mag jedärä Org. dä Gwünn gönnä und find das äu guät so. Aber äs söll eifach nöd ums Gäld gah!!

--Man kauft mit Geld Sachen, die man nicht braucht, um damit Leute zu beeindrucken, die man nicht mag.--

Mal äs Wort ah all die Lüüt wo da Reklamiäräd über die 20.- Itritt, obwohl mich die Härti wieäs idie 20.- gfordäräd hend au chli krass gfunä han, aber das zahl ich gärn mal au nur scho für ä 2-Täg Party, obwohl ich zur zit wenig gäld han.
@Partybesucher: Sind doch froh, das äs Lüüt git wo ihri Freiziit inwestiäräd um für eu Partys zmachä!!!!!!!
Isch nähmlich än risä ufwand für die das nöd klahr isch!!!

2.@Org: Klahr sind die meistä Partybesucher SAUHÜND gsi (betrifft wahrschindlich niämerd wo da gschribä hend hoffi wenigstens) aber ihr hend eu das ganz allei selber zuä z`schribä und au das mit dä villä Lüüt münd hald nöd bi Goabase oder susch no überall eui info drischribä!!! Voralläm nöd bi Partys wo idä nächi vo Züri isch, da isch ja klahr, das ganzä Clubvolk chunt! Hätt au am Sa so usgseh!!!

Wie immä Indoorclub zmitzt i däm schönä Wald eifach dä Horror!!!!

Ich han 150 Flyer gha und 2 Täg vor dä Party no is Mysticalforum da und äs sind meh als 200 Lüüt gsi und das sind gnuäg gsi für dä Patz het nöd meh wellä!!!!! im Februar !!!!!

3.@Org: Ich weiss das öpert vo eu a minärä Geburtstagsparty gsi isch (was ich sehr beduurä) aber dänn hetti eu söllä klahr sie, dass dä Platz für Maximal 500 Lüüt langäd!! Klahr hets au Platz gha für meh aber a däm Platz chömäd all Waldstrassä zämä und äs het Wandärär wo mer nöt dörf verärgärä und au d`Ross nöd zvergässä mir hend bi jedäm müssä dä Sound abstellä wo durä hend wellä und das sind einigi gsi!!!!

Tipp: Mir hend alli Wandärär zu Gratis Getränk,Kaffi und Chai iglädä obwohl nur wenig Chai gnoh hend isch nä zuspeckt gsi bi all dänä hüpfändä lüüt :01s
Ich glaubä so chamä die lüüt erreichä und ihräs chli Bürgerliche lidä äs bitzli lindärä und glich zitig lüütät die sicher nöd dä Schlümpf ah!!
Apropo Schlümpf sind bi eus keis einzigs Mal cho obwohl mer Länger und Lüter g`Soundäd hend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mir sind nöd die Einzigä wo gern im Wald sind und mehr münd Respekt uf änand näh!!!

Äs git no vill meh zägä aber das ghört nöd i das Forum wänn d`Org. no öppis ah mich zägä hend, dänn bitte persönlich mal anärä Party.

Ich finds schand, dass äs so wiit hätt müäsä cho und hoffä das ihr vill vill drus glährnt hend. Ich meinä damit all Org. ich uf jedäfall han mini schlüss drus zogä.

Han eigentlich wellä mini nächschtäi Geburiparty döt fiirä aber ich glaub nöd das us däm öppis wird!!!!!

Händ ihr richtig guät gmacht!Bravo!Bravo!

Gruss Luca
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

Zauberhäxli hat geschrieben:Also Chinde.... sind friedlich mitenand [-X [-X [-X

Ich glaub es isch jetzt gnueg umädiskutiert worde was falsch gloffe isch (oder au nöd) und wer angeblich dä Schuldig isch.

Finito mit dä Schlammschlacht!!!

No meh zschribe bringt nüt meh...

Ja da schlüssi mi am zauberhäxli ah. d'org weisses glaub jetzt und erfreued mir doch eus eifach am positive und löhnd eus lah überrasche a dä nächste party vo ihne. :-s

lg zaubaerli :jump:
benny
Silver Member
Silver Member
Beitrag von benny »

@Continus

Sehr guet!
chame nöd viil dezue säge.. :-({|=
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

bin zwar ned a dere party gsi, aber wenn jetz de platz für immer nümm für parties verfüegbar wäri, würdis uuuh schad finde, en schöne platz :(
Antworten