Aaalso i chan würkli nume positivs verzelle!

Scho lang nüm sone perfekti wunderschöni eifach nume erlösendi Party erläbt. Woni die Location gseh han hets mi fascht überspuelet vor Freud, so schön i de Natur usse, so vill Platz, Wiese, Chüe, frischi Luft, Wind, Räge, Sunne, Vollmond, nume Näbel heti no schön gfunde am Morge, aber alles chan mer halt au nöd ha
Der Wind der Wind, das himmlische Kind... ja so isch er mir würkli vorcho, als ob er mini Seel is ganze Tal verstreut, so schön, so frei, wienes Blatt wo umenand gwirblet wird

D Deko hani au mega schön gfunde i de Nacht, vor allem die verzierte Pyramide. D Ballön, aso i hans na witzig gfunde, vor allem woni denn usegfunde han dass die wiise Pünktli i de Wiese oberhalb Ballön gsi sind.
D Musig, wooooohooooo, han scho laaang nüm so vill tanzet!! Wunderschön gsi! .. A dere Stell gad no e Frog, chan mir echt öpper säge wer so um di 6i am Morge, villicht chli spöter, ufgleit het? Isch ja voll verspillt gsi
Irgendwenn wos wieder hell gsi isch het mi doch mol öpper bim tanze plötzli voll algacht und mi norgmacht... (weiss au nüm wer das gsi isch, hanen nöd kennt) ja guet, d Musig het mer do scho gad chli es seltsams Gfühl ge und das isch denn halt au z gse gsi das Gfühl

Aber isch witzig gsi, het mi voll vergrölet! A dere Stell au no es Dankeschön a die Person, i so Moment wird eim mengmol plötzlich über eim selber öppis klar womer vorher gar nöd gmerkt het
D Lüüt sind sowieso alli genial gsi, han alli mega gern gha und paar liebi neui Gsichter kenne glernt..

S "am 2 bim Chai" hani aber leider vollständig vergesse, het kei Ziit me ge. Villicht schaffis jo am Summers End no

Aber es paar hani ja au so no troffe
Mitem Shuttle hani zum Glück kei Problem gha. Wo mir das Gedränge gseh hend hend mir üs sofort beschlosse z laufe, isch sowieso vill gmüetlicher. Sind inere Stund öppe dobe gsi! Aso die wo 2 Stund am Bahnhof gwartet hend... laufe isch doch sowieso vill spezieller, eifach fürs nöchste mol. Und mer het sogar scho warm wenn mer dobe isch
Alles in allem e absolut perfekti Party gsi, het mer durch und durch gfalle und uuu guet tue, han endli wieder sonen richtige Seelefriede i mir. So chlini Panne wie de Sound i de Nacht mol sind denn vollkomme egal, s goht ja trotzdem wiiter und sich ufrege macht das Ganze nume schlimmer. Klar isches schad, aber s isch ja wieder guet cho
*knuddel* an alli, isch schön gsi mit eu! Hoffe uf e Hypnotica III

Lg vom Tröpfli