31.07.07 Party Wohlen

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

ooops, das isch ächt nid nice mit däm igel... has eh nid toll gfunde, mit dene fürwärk eifacht so näbem dancefloor!

aber plätzli isch wunderschööön gsi...die alte dicke starke böim *wOOOw* wunderfull energies! bin aber dennoch nid würklech i party stimmig cho, bin eifacht immer no erfüllt vor hypnotica gsi... isch cool gsi es paar wieder zträffe, wome erst grad bye het gseit am sunntig!

@funkor: has mega schöön gfunde, dich so zufällig im wald zträffe und dini fründin... seisch ihre en gruess und lang lebe der 26. juli *smile* löööööWeeeee *brülll*

so, jetzt bruch ich aber mau pouse, schüsch land ich gar nüme uf däm planet :-D

grüessli titali***
The Drums don't Stop... Bild
benny
Silver Member
Silver Member
Beitrag von benny »

hey ja das mit m igel isch scho nöd grad ä schöni sach, änderet aber eigentlich nüt a de sach.. d party isch wüki super gsii..
bin leider scho relativ früeh gange.. bis wänn isch eigentlich durregfäschtet worde?..
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
Kargamel

!

Beitrag von Kargamel »

Ja ja esch en lustigi Party gsi... Üs heds allne mega gfalle! Sound, Deko, Location esch de hammer gsi. Vor allem MauA ! Wow din Act esch eifach emmer weder en Flug für sich... Au de Midimal esch gar ned so schlächt wieni emmer gmeint han, fende eifach hed ned unbedengt i die ziit inepasst und au ned zwüsche die 2 Dj's aber nach paar minute agwöhne hed au das passt!

Und au vo de Lüüt her esch cool gsie bis uf einigi... Aber es esch halt so hützotags. Gfendet emmer paar komischi de Wäg ane sone schöni Party...

Danke a Asari und die andere (ha vergässe wie sie heissid) für das Erläbnis!

Esch au schöön gsie wieder mal zum Erdmannlistei zwandere wo ja mal en lustigi Silvesterparty gsie esch vo de Erdmannli! Schöni Erenerige sind ufcho... Sehr mystische Ort und voller Energie (ben fascht nüm wägcho vo det...)! Glaub das esch au en Grund wieso ech bes i de Nacht am 2 am sunntig abe ned ha chönne schlofe...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

es isch zwar nöd sunntig gsi gester :-D, aber au ich ha bis am morge am 3 nöd chönne schlafe. und au ich bin a dere sylvesterparty gsi, wo die schönscht party vo mim lebe gsi isch, ufgrund vo seehr seehr tüüfe und wichtige erlebnis.

erdmannlistei isch en platz voller magie.
mirror_of_illusion
Silver Member
Silver Member
Beitrag von mirror_of_illusion »

no en chlini bemerkig am rande.

Die andere verastallter send Crash Kid Company gsi und
und Asari händ en neue Name besch : Mirror Of iLLusion

no en schöne tag
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

esch en wunderschöni party gsi, merci vell mol
het spass gmacht :)
leider scho uf die 9 müsse go, aber es wird sicher wieder mal en möglechkeit ge :D
quasi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von quasi »

super schöne location... deko wie man sie scho lang nicht mehr gesehen hat !!! =D> =D> =D>

sorry i.dot das ich dein live act verpennt hab....... :oops:

see yá.....
„Ich habe nur einen Wunsch, weißt du. Es gibt nur eine Sache die ich verwirklicht sehen will. Ich möchte, dass die Menschheit miteinander lebt - schwarz, weiß, chinesisch, jeder - das ist alles.“
Bob Marley
Kargamel

!

Beitrag von Kargamel »

Ja das mit em Sunntig hani na bis am Mäntig (also eigentlech Donstig) müeh gha... :-D aber das chunnt halt defo wemmer Ferie hed und zmitzt under de woche so es mega schöns fäschtli esch...!

Die Party a dem Silvester hani au bes jetzt als eini vo de schönschte Erläbniss in Errenerig. Aber die allerschönschti Party vo mim Läbe wird die in Schliere blibe! Sone Party hani nur eimal erläbt! Velecht seit der de Ort öppis... Sie esch i dem Johr gsi wo die Party am Erdmannlistei gsi esch...

Danke no für dinfo wäg em neue name vo Asari hani no gar ned metbecho gha...
Joya

Beitrag von Joya »

Weis jemad obs irgendwo Fotos hat von der Party?
AsUmer
Beitrag von AsUmer »

wenn der igel echt mit feuerwerkskörper zu tode gequält wurde, ist das ja echt das letzte.. [-X

wo es fotos gibts würde mich auch interessieren

die dideldum gallery ist zum jetztigen Zeitpunkt tot..

Application error (Rails):-({|=
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

AsUmer hat geschrieben: die dideldum gallery ist zum jetztigen Zeitpunkt tot..

da müssen wir wohl warten bis das ozara-festival vorüber ist :-k ](*,)
- It's never too late
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

electropunk hat geschrieben:
AsUmer hat geschrieben: die dideldum gallery ist zum jetztigen Zeitpunkt tot..

da müssen wir wohl warten bis das ozara-festival vorüber ist :-k ](*,)
Ich kann leider nicht ans Ozora-Festival... werde versuchen den Fehler also vorher z beheben :-)
he
Gold Member
Gold Member
Beitrag von he »

s war echt ne schöne party..leider aber mit viel schlaf..da nicht jeder frei hat :(
is des geburtstagskind denn eigentlich auch in dem forum...begegne ihr immer nur auf party und sonst keinen kontakt..wäre doch echt mal interessant zu wissen ob se auch da is...

ja und dem igel mörder gehört ne rakete in den mund gesteckt...
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*

!!! *** better roads for Queensland *** !!!
{boom}

Beitrag von {boom} »

war zwar leider nicht an dieser party, aber habe nur gutes gehört und die forumbeiträge bestätigen es auch.die armen igel, ich frage mich, was müssen das für feige leute sein, gegen arme tiere vorzugehen, die sich nicht wehren können. habt ihr kein gewissen oder es schon mit drogen totgeschlagen?schade schade, leider gibt es viel zu viel von diesen menschen auf diesem planeten. und ihnen mit dem gleichen verhalten zu begegnen, würde ihnen ihr verhalten nur bestätigen(obwohl es manchmal recht schwierig ist, nicht zurückzugeben)....
Es gibt Dinge, die können wir nicht in Läden kaufen, die lernen wir nicht in der Schule. Es sind die Fähigkeiten, das Leben mit dem Herzen zu sehen.
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

sind zwar noch keine fotos online, aber ich weiss, dass jemand von seltsam.ch dort fotos gemacht hat. is nur ne frage der zeit, bis die auftauchen...
Antworten