Em ja : ) igendwie scho speziell gsi, mal öpis anders....d'deko het guet in club und zu de stimmig passt. d'securitas und sbarteam wetti au no lobe für dfründlichkeit und iri verhandelbarkeit
dbarprise sind eidütig zhöch gsi. und soundmässig isches sehr chalt und monoton überechoo..hans zwar nur bis am halbi 6i miterlebt, aber das ganze isch scho eher teckhouse gsi als öpis anders..
Ja also........es lob an die sehr fründliche Securitas und ans Bar Team. Hän ihre Job super gmacht Was mega schad isch, das Atmos sin flug verpasst het und deshalb nit het chöne cho spiele. Finds aber cool das denn nurno 25.- ihtritt verlangt hän. Ich ha mich mega uf Haldolium gfreut gha, bin ehrlich gseit nur wege ihne an d party gange, und de sound vo ihne isch entüschend gsi. Ja nu isch aber e witzigi sach gsi.
Barpriese hani normal gfunde, Züri halt, guät mer chönt au sägä, schlimm dass mers scho normal findet, janu.
De Sound hani au sehr sehr enttüschend gfunde, s isch niä richtig stimmig uf cho, isch nur es montons gerumpel gsi. Aber viellicht häts ja de einte gfalle, mir jedefalls garnöd.
Mir hats tierisch spass gemacht...
Die BBC-Dokus auf den Beamern war ne lustige idee!
Echt schade, dass Atmos nicht kam - doch la baaz hat wie gewohnt auch supi eingeheizt!
Sonst hat mir der Sound echt gut gefallen, ganz besonders makau & ironwire...
Danke vilmal as Tonträger-fantasy-team!
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Kam etwa um 12 Uhr in Bülach an, und war zuerst auch einmal enttäuscht das Atmos seinen flug verpasst hat.
Zum Sound:
Der Sound hat mich übers Band eigentlich recht enttäuscht. Das einzige Set das ich der Hammer fand, war das von James Monroe. Der hats ja anders im Griff mit auflegen, noch nie sowas gehört. Der war ja die ganze zeit nur am Mixen. Hat echt spass gemacht ihm zuzuhören. Der hat Sound gespielt den ich noch nie zuvor gehört habe. Grosses Lob an James Monroe. Nach ihm war mir die Musik einfach viel zu lasch . Ich glaube man hats echt schwer wenn mann nach James Sounden muss.
Alles in allem war für mich die Party also nicht so der Knüller.
Bin aber froh das ich mal so ein Set erleben durfte.
jaja, die wicked wilma, ein leckerbissen sondergleichen
die visuals waren echt der oberknüller....
toll das man so schnell noch einen ersatz verpflichten konnte, thx at la baaz.
war mal wieder ein riesen vergnügen für die sinne!
thx, ich liebe euch jungs!
Du sollst den Tag nicht vor der Arbeit loben!
"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)
white hat geschrieben:ah ja stimmt, ganz vergesse...dvisuals sind de absoluti oberhammer gsi..wenn mi öpis zum reise bracht het a dere party, den die visuals..
Genau!
Dä Sound hät mich die meist Zyt nid wirklich umkauä.
Mir hät meistens dä Power gfehlt.
Isch aber trotzdem ä schöni Party gsie, mit liebe Lüt und fründlichem Personal..was für ne Gägesatz zum Loop lescht Woche in Sache Securitas und Barpriesä!