Wir hatten ca. 120 Gäste und konnten zusammen eine gute erste Party im 2008 feiern.
Abgesehen von der Party hat es mich natürlich gefreut alle Nomads zu treffen, und auch Claudio (Garfield) kenne z Lehre.
Ebefalls hets mich gfreut de Nygma, und de Rasael und Herve kenne z lehre.
So zum Obig, und de verschiedene DJ Sets und Livs.
Ich han de Start gmacht und han es improvisierts Set gschpillt will ich au gar nüt parat gha han, für de Obig, und well ich au grad so die ersti Zit gha han , bin ich mit de Musik au eher easy blibe, noch mir het unsere Globetreeker au es perfekts Set gspillt.
De Rasael und sin Kolleg de Herve, hend mir sehr guet gfalle , und de Nygma het denn de Schluss gmacht mit Hammer geiler Nachtmusik, so wies a re Space Nomads Party muess si.
Ich wett mich bedanke, bim
- jOCKER wo trozdem das er in Olte au no en Stand gha het , glich no zu eus cho isch,und de Stand isch cho mache. Ich han den eigentlich welle mit dir nach Olte fahre aber bis ich mich vo allne verabschiedet han und mini 7 be sache zämegsuecht han bisch du scho weg gsy.
- Rasael und Herve für de Super Live act
- Nygma dir für das geile DJ Set
-i m Bernt für zämearbeit
- und natürlich allne Gäst
Leider händ net alli Space Nomads Dj chönne Sounde, drum chömmet zur Nomads Attack 2 am 2.Feb.2008 in Winti, wo denn Dancing devil sin Live chonnt cho mache und natürlich denn die andere Space Nomads DJ`s zum zug chömmed, Magic Mind, Haluzifix und Mahakala.
In diesem Sinne c u to Nomads Attack 2
THX AND BYE