Nachdem ich zwar scho en Biitrag verfasst han, wo alles seit, woni umbedingt ha welle säge.
Schriibi jetzt mal no en report so im stil voneme report - erinnerige wo villicht in es paar jahr wieder ufegholt werde chönd.
Nachdem ich ufgrund vo konstantem Schlafmangel gar kei Luscht meh gha han ufe Party, simmer dänn doch uf eimal in Winterthur glandet, und womer dänn schomal in Winti gsi sind, hämmer dänkt, luäge mer doch mal wo de Zug fahrt, und womer dänn so vor dem Zug gstande sind, hämmer dänkt, mir cheu ja au eifach mal iistige, und so simmer dänn uf eimal in Thurbenthal glandet. Es hät JENES Lüüt i dem Zug gha, also simmer uf eimal ganz villi gsi, wo durs Dorf gwanderet, falsch abboge, uf de Berg ufegkraxlet sind. Dankem Füür bide Kasse hämers dänn gschafft. Chum det acho, hämmer es Füür entdeckt und üs erscht mal aneghängt, isch es traumhafts Plätzli gsi, grad so überem Füür und doch Zmitzt im Wald... Det hämmer dänn au die Dorfjugend gseh, vo dere scho es paar mal d'red gsi isch. Bin nach wie vor nöd sicher, ob die das ernscht gmeint händ, dass sie d'Dorfjugend sind, oder doch des öfteren a Goas gönd. Es hät ihne uf all Fäll gfalle, sind zimmli lang blibe (oder wieder cho, who knows). Dänn häts chli afange tröpfle (rägne *g*) und da hani erkännt, dass ich die eint wo det hockt ja känn, und so simmer dänn dank ihre und ihrem Begleiter i de Gnuss vonere Blache cho, händs Füür no chli agfüüret (...

), Met teilt und uf eimal isch die ganzi Müedigkeit eifach wäg gsi. Outdoorpartys händ eifach e heilsami Würkig uf mich. Met au. Und gueti Gsellschaft sowieso. Nachdem mir dänn mal so langsam chli acho sind, simmer mal zum floor tschumplet, ha leider kei ahnig wer da ufgleit hät, aber s'hät mer gfalle. Det grad wieder einigi Mänsche wiederemol troffe, hät mich sehr gfreut, sind ihr det gsi.
Wo mir bide Blache gsi sind, hani irgend sonen störende Ast mal irgedwo anegschmisse, und chli druf abe, hani völlig un-nett de eint gfragt, ob er zum Zelt ghöri, was mir so im nachhinein enorm peinlich isch, drum schriib ichs au i de Report, s'gueti isch gsi, dass er die Devil Sticks gsuecht hät, wo ich zuvor füren Ast ghalte und is Gebüsch gworfe han. so gseh hät sogar die peinlichi Frag minersiits sin Sinn gha, so hani ihm die chöne wieder geh.

ha ihn am nächschte Tag mal gseh, wie er mit de Sticks zum Sound tanzt hät, und bin eifach echt begeistert gsi, sini Wort händ sich bewahrheitet...
ide Nacht simmer mal einisch de Berg ufegwanderet, uf dere Strass wo
ständig Autos verbii gfahre sind. Aso vor allem eis Auto, hätmi chli verwirrt... nachdem mir das dänn mal gschafft händ, isches doch chli chalt und so wiit weg gsi und mir sind wieder abe... ah und det hämmer dänn no de zweit floor gseh, wo so dur de wald duregschimmeret hät. Es isch e Tankstell gsi, und es paar Hüser, aber i de Nacht hät das irgedwie andersch usgseh *smile*. De Baumstapel det bim zweite Floor isch fascht es bizeli gfürchig gsi... So es bizeli to much Stephen King... naja schnell wieder zrugg zur Party und zum Füür - wo zwüschedure mal chli krass brännt hät. Zum relaxe sehr agnehm. Und hey, danke vill mal für das Wasser, das isch unedlich lieb gsi.
Wo s'Liecht uf eimal druf hiidütet hät, dass es demnächscht Tag wird, simmer no einisch diä extremely steil Strass derufgwanderet, mit de Idee, Sunneliecht z'sueche - händ dänn uf halbem wäg halt gmacht und det häts en Platz gha, mit so Baumstämm und isch irgedwie so es gfühl vo English gsi det obe. Mir sind dänn mal chli in Wald, und es bizeli erschütteret gsi, wie STEIL dass es det so de Hang derab gange isch. Det häts dänn au so richtig chräftig afange winde, also ehner stürme, ufenart hät üs das beiidruckt, und so simmer wieder abe zu de Party, vertrauti Mänsche und so, das zieht ein magisch aa.
Womer wieder dune gsi sind, händ grad Rasael und Herve ufgleit und also was da uf de Tanzflächli abgange isch, so vill Energiegladeni Lüüt wo voll abgange sind, also Hut ab und Tanzbei id Luft, das isch no stampfe, wirble und hüpfe gsi. Hät aso gflasht das z'beobachte und au mitzmache. Wieder eine gseh, und ihm d'Hand geh zur Begrüessig, woruf de so: "chalt" wasi erscht falsch interpretiert han, bevor ich ihn dänn doch no umarmt han.
Ach ja und De Wind! Eifach unglaublich mächtig - wo d'Sunne dänn de Partyplatz erreicht hät, und de Wind so heftigscht de Hang deruf blase hät, es hät ein fascht mitgrisse, das isch es erläbnis gsi. Ha det glaub (lala) chli Theater gspillt, ähm naja,

show must go on? lala
S'Deko hät mich schier umghaue - uf eimal hani das i sinere ganze Pracht wahrgno, wies det so ade Wand und überem Floor hängt, und es hät eifach magisch, feehaft usgseh. Wer au immer das det montiert hät: Danke! Du/ihr händ häsch üs en schöne Moment gschänkt.
D'lüüt sind durs Band dure eifach super gsi. So viel liebevolli, witzelndi, urkomischi Sache wo so gseit und gläbt worde sind, Mänsche wo DA gsi sind, unbeschriiblich. Guet. Bös hihi. Eifach da. Thanks, knuddel und love @ all of you.
D'Sunne hämmer dänn au no chli gnosse, und da wieder en peinliche Spruch vo mir, de eint chunt so: "störi" und ich antworte ihm "das musch du selber entscheide" was natürlich im nachhinein mich innerlich ufstöhne laht, naja guet, ufenart entscheidet das au jede selber - aber äh: häsch aso nöd gstört.

wo dänn de rege no einisch churz cho isch, hämmer üs no einisch under de blache verchroche, und sehr interessanti gspröch (oder so öppis ähnlichs) gha. A dere Stell mal en bsundere Dank a mini Begleiterin: Für dini Aweseheit - es hät mir uu guet tah, bisch Du da gsi und häsch mir id Auge gluägt.
Während mir so det gsi sind, sind jenes Lüüt verbii gloffe, hät es paar witzigi Situatione geh, das mit de Auge und das mit de Baumstämm und "Morgää" hach ja, wär am liebschte wieder det *smile*
So gäg de Mittag isch de Sound dänn mal abgstellt worde. Was dezue gführt hät, dass e Gitarre uspackt worde isch und es sich es Grüppli zämegfunde und Lieder gsunge hät. Die Lieder händ so guet tah, händ mitgrisse, händ bewegt - merci für all das.
Wo mir dänn au mal zu dem Grüppli gstosse sind, isch wie scho erwähnt worde isch, s'Bier in Ströme naagrüehrt worde, das isch ächt mal öppis speziells gsi. Und dänn no das FEINE Brot, mer chas nöd oft gnueg schriibe - das Brot isch ächt fein gsi. Eifach mega fein. Danke!!

Und nach einiger Ziit sind uf eimal alli zäme ufbroche und wiederum isch e riisigi Gruppe vo Lüüt gemeinsam zum Bahnhof gloffe. So gemeinschaftlich, fründschaftlich...
De Abschied vonenand isch dank dem Zugfahrplan (mir händ e stund lang uf de nächscht gwartet) zum Glück no chli usezögeret worde, und doch häts dänn einisch gheisse sich es letzts mal für das weekend umarme und heigah. Und eis no: es erfüllt mich mit dankbarkeit, was ich det ha dörfe erläbe, gseh und gspüre. Danke das ihr alli det gsi sind.
D'Flugzüüg erwähni nöd, die sind doof. *g*