further dimension 9!

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Tatzuwurm

Re: further dimension 9!

Beitrag von Tatzuwurm »

/color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color /color
/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy

Was wotmr da no säge esch dr absoluti9 hammer gsi. wow! So ziemlich s psychedeliste sounderläbnis gsi, woni je erläbt ha
u ig möcht a dere stell nomal herzlich bi USP u em psykovsky bedanke, dank ihm von ganzem herzen.
Ich habe dank der party, die sich in meinen augen mehr als ein ritual ausgenommen hat (alles andere als forgotten :-D ),
einige innere konflikte ablegen und verarbeiten können.
Ich bin zwar des öfteren gefragt worden, ob ich irgendwelche drogen bei mir hätte oder was ich den genommen hätte, aber
zu meinem erstaunen schien wasser das einzige zu sein, dass sich mit diesem sound kombinieren liess. :lol:

danke und dabudet!
Andropsy

Beitrag von Andropsy »

Voll Krassi Party gsi! De Sound, vorallem mit däre Lutstärchi, het huere inebrätscht xD Psykovski het eim huere möge verwirre^^ zum Teil hetme eifach müesse Schreie demits eim nit verschrisst^^

Min härzliche Danke ad Organisatore und DJ's!! Mega geil gsi!!
Topi Kalaschnikov

Beitrag von Topi Kalaschnikov »

Danke viel mal für die Hammer Party,Hoffendli bald wieder mal....die Herre, Vasily u Leo hends wieder (I minene Ohre) bewise wa würkli schöni Grossi Musig isch.... Fantastisch =D>
Alls isch möglich gsi mit dr undrstützig vo dere music im finstoffliche, u da ohni Psychedelische und anderi Droge....Wie Gold nume wertvoller...bla bla ah FUCK OFF. /aaahh Isch eifach geil gsi!!!

d`usp isch würkli e sehr zuvorkommendi und fründlichi organisation u macht ihren job huere guet au hinderem Vorhang....
DANKE VIEL MAL =D> Geili sieche /bigs

GRZ VO ABUDUN
paraneuja

Beitrag von paraneuja »

war richtig lustig die fete freu mich schon aufs forgotten ritual 2010 !!!
Antworten