26.06. - 28.06. Reisefieber 5, Freunde der Tanzmusik (CH)

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
macrozone
Silver Member
Silver Member
Re: 26.06. - 28.06. Reisefieber 5, Freunde der Tanzmusik (CH)

Beitrag von macrozone »

/yo

isch super schöni party gsi, s lineup hät mega gfeggt, d deko isch mega schön gsi und nach 2 monat party abstinenz isch das en phänomenale uftakt gsi /yo

Nur d Wasserversorgig hett chöne besser si und s Märklisystem a de Bar isch eifach en fertige seich. #-o ;-)

S Wetter isch ja au gange, ussert eme starke Regeguss am Samstig, wommer cho sind. D Wetterstimmig am Abig und am Morge hät das einerlei wettgmacht:
Bild

Bild

Bild

no meh bilder vo mir: http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... cd70a1e827
Signature sind soooo 2000er
DarkSpace
Gold Member
Gold Member

Beitrag von DarkSpace »

macrozone hat geschrieben: Nur d Wasserversorgig hett chöne besser si und s Märklisystem a de Bar isch eifach en fertige seich. #-o ;-)
nume leider isch das märkli system öppis vom sinnvolsste wommer cha mache als veranstalter....
1. hend ned jensti lüüt zugriff zur kasse (me schutz vor diebstahl vode eigne helfer)

2. chönd die ade bar sich komplett ufs uschenke konzentriere( sind also spetitiver)

3. isch das hygienisch (kei vom geld verschmutzti fingerli usw.
Epilepsy
die, hippie die
Grooveschnegge

Beitrag von Grooveschnegge »

herzlichen Dank für dieses wunderschöne Wochenende an alle, die etwas dazu beigetragen haben /color

es war /happy /bigs n-smile_0613.gif n-smile_102.gif n-smile_1017.gif n-smile_0214.gif n-smile_excited.gif :ove: und noch vieles mehr, was ich jetzt grad nicht in Worte fassen kann...

...ausser die öligen, lange "gegarten" Pommes, das ging ja überhaupt nicht. Bedeutet frittieren nicht, dass man etwas in sehr kurzer Zeit sehr heiss knackig macht?!? /frage

ach ja, und Progenitor waren für mich einfach der Oberriesenmegaknülllllllllller!!!!!!!! brrrrrr
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bobbymarley »

Waaau, Judihui & Freu freu =D>

Fr-So

Isch eifach unbeschriiblich gsi.. so viel nätti lüüt uf eim huffe, danke an alli bsuecher, helfer, orgs, djs und live acts,

Dr Proggi isch an mänge stelle ziemlich eintönig gsi, jeddoch hetts immer wieder sets geh wo richtig gfäget hend !

Soundalag isch top gsi /color

Uf es neggstmal - wenns wieder heisst Reisefieber 6 /happy
Bild
Bild
Bild
Bild
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
funtom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von funtom »

/happy /happy /happy

danke für das tolle fest in dieser wunderschönen gegend.

/color
Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum.
Friedrich Nietzsche
Liquid_Sky

Beitrag von Liquid_Sky »

Vorsicht! Das Fieber nach dem Reisen auf dem Schelten..macht süchtig!!

vom ftiitig bis am sunntig en hammer geili party gsi. egal öbs grägnet het odr ned d atmosphere ish super gsi!!

klar passt ned allne de sound oder d lüüt reget sich ab de toitois uuf oder ab de zahl methode..blablabla.

mir het alles passt..und a die lüüt wo über das züügs motzet..stellet doch mal sälber so en riise party ufd bei..denn chönnders au würkli beurteile!

super gsiii...eifach suuper!!
funtom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von funtom »

kann bitte jemand das line-up ab sonntag morgen um 3 uhr posten?
wäre klasse.

/wurm
Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum.
Friedrich Nietzsche
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

viel z säge gits da ja nüme. :-) alles in allem e sehr schöni party gsi, nur de sound hätt au i mine ohre es bitzeli breiter gfächered dörfe si... zumindest ide nacht mal chli night psy oder sowas wär no abgange... :-)

leider mues aber grad d reisefieber jetz di erst party si, wo mer öpis klaut worde isch, nachdem i jetz doch scho sit X jahre a parties gange. mis buchtäschli isch mer usem zält klaued worde mit all mine wichtigste sache drin. zum glück hanis dur en glückliche zuefall später wieder gfunde, alli täsche sind göffned gsi und s gäld (ca. 40.-) und mis rächt neue sony ericsson handy isch wäg gsi... schade, schade, schade, vor allem wili de rägeschauer am samstig mittag gfilmed gha han und jetz mega freud a dem videöli gha hätt...

falls irgendöper also es rots sony ericsson mit 5mp kamera gfunde het, denn bitte bi mer mälde, wär uh froh... es wär so eis hie:
Bild

danke ad orgs für die supertoll party, danke ad partygänger für die friedlich und usglasseni stimmig, und danke an handy dieb, dass er mir einisch meh bewusst gmacht het, dass all de materiell bsitz schlussändlech doch nur schall und rauch isch ;-) (ganz nach de devise: "s handy hani mer lah chlaue, aber mini guet luune ned!" :-P )
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Das war eine echt tolle, super organisierte, schön dekorierte, herrlich gelegene Party! Der Essensstand war erste Sahne, soviel Auswahl, und das Afrikanische Fleischmenü hat auch noch super geschmeckt! Die Toiletten sauber, Trinkwasser vorhanden, gedeckter Dancefloor, gute Musik, alles hat gepasst - schade, musste ich am Samstag schon gehen.

- Meli, schön dich wieder mal getroffen zu haben - schade nur, haben wir uns nach der Shuttlefahr nicht mehr gesehen
- Angie, herzlichen Dank für die "Kugel" am Morgen - du hast was gut bei mir (äh, hm, und das Foto, schickst du das noch?)
- Saphira, danke für den Beistand beim Nüssliknabbern (und sonstwo)
- Sven, danke durfte ich mich lange und ungestört in deinem Zelt ausruhen :-)
- Rea, danke fürs Zuhören
- Kathrin, danke fürs Fahren und den Minzentee
- Selina, danke fürs Schnipo
- Fisu, Sven, Dominik, Roby, Fitz, Dex, Josh, Marco, Marco, schön wart ihr da, ist immer wieder eine Freude!
nexus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von nexus »

oooooooooooooooooooooh schöns weekend xi!!! chumi nägscht jahr gärn widr =) petrus häz ja au lieb gmeint hämr chli chöne plantsche hehe.. voll edel häz stroh geh, nöd so rutschig /yo kompliment ad organisatore /doof hey wie chamer da fötis inetueh?
Liebe Respekt Anarchie
goavelo
Silver Member
Silver Member

Beitrag von goavelo »

@FunToM
................................:
03:00 - 05:00 System Nipel (FULL/PSY)
05:00 - 06:00 Gameboy (PSY)
06:00 - 08:30 Ynos (PSY/PROG)
08:30 - 10:30 Progenitor (PROG)
10:30 - 13:00 Meskal (PROG)
Zuletzt geändert von goavelo am Di 30. Jun 2009, 22:21, insgesamt 1-mal geändert.
oneTIMEoneEARTHonePEOPLEone
Hyperboreer

Beitrag von Hyperboreer »

Het öper es Portmonnaie gfunde? (Schwarzes Lederportmonnaie mit ID, Halbtax, Gleis7)
Falls jo währi Mega Dankbar um e Nochricht.. :-D :-D
Andropsy

Beitrag von Andropsy »

Hoi Aui!

D Party isch, wie lesch Jahr ou scho, eifach super gsi! Vorallem im Matsch tanze isch witzig gsi^^ Chume nächst Jahr sicher wider!! Grosses Dankeschön ad Organisatore!!

Leider hani es Problem: Mis Jäggli isch verschwunde! Ig has vor öisem Zäut, ganz hinder ufem Zäutplatz, la ligge, bi när ga wandere und woni zrugg bi cho isches wäg gsi! Hets äch öpper fälschlicherwis ipackt? Ig has niene meh gfunde, es isch ou nit ade Ständ abgä worde! Dases gstole cho isch, schliesseni nit us. Im Josh isch schliesslich ou öppis abhande cho! Findes eifach trurig weme so öppis mues mache!

Ds Jäggli gseht so uus:

Bild

Wes öpper gfunde het, wärs nett wener mir würd schribe! Danke im Voruus!
tagträumer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von tagträumer »

so wie imme hets es paar negativi und positivi sache gha..
aber die zelle i jetzt nid alli uf...

im grosse und ganze ä tolli sach und gueti lütt (usser dä wo mini wulledecki het welle chlaue)

danke @ mini ganze fründe, kolegä, zältnochberä, organisatore, und de räschtliche a- und nid ganz so awäsende.

und danke für en räge fur d abchüelig und die rituelli reinigung...

peace und blüemli, pasci.

Bild
BURNING PUSSY
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Oha, da wurde anscheinend recht viel geklaut. Da bin ich froh, hab ich meinen Rucksack so abgelegen im Orgs-Schopf deponieren können. Ich musste zwar immer wieder einen recht weiten Weg zurücklegen um zu meinem Rucksack zu kommen, zudem wurde ich immer wieder mal von den Leuten dort angesprochen mit: "Was hast du hier zu suchen?" oder "Musst du deinen Rucksack ausgerechnet hier deponieren?" Möchte mich an der Stelle noch herzlich bedanken, dass ich ihn trotzdem bis am Schluss dort lassen konnte. /bigs Und danke vielmals @ dem Typen, der mir ursprünglich sogar erlaubt hat, ihn dort hinzustellen. Und danke @ Manu für den Hinweis. :-D

Ich will auch noch was zum Sound sagen: Da die Soundanlage wirklich top war, konnte ich sehr gut darüber hinwegsehen, dass zeitenweise stundenlang nur Progi lief. Habe ja nichts gegen Progi, nur nicht zu lange, aber bei dieser Soundqualität war es einfach so oder so genial. Sehr hervorgestochen hat für mich System Nippel und auch das was direkt vorher lief war ganz toll!!! Der Minimal am Schluss hat mir dann wieder weniger gepasst. Wieso müde machenden Sound bringen wenn eh alle schon müde sind?
Antworten