error terror 23. august

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Re: error terror 23. august

Beitrag von Tamjee »

DarkSpace hat geschrieben: jaja....immer die chlauerei....fröie mi wie en chline goff uf de tag woni eine uf frischer tat ertappe....:-)
das wird den es richtig geils bluatigs dreckigs feschtli....de wird sganz lebe dra erinered werde....je nach stimmig wirder den an baumgfesslet uspeitscht und in bowle bade oder weni scho schlecht glunt bi chas au pasiere daser brandmarkt wird im gsicht oda seint oder ander körperteil abtrennt...
und de winter a indoor partys verprich ich ezt scho das ich bi dibställ ma de ganz rest vode party am igang sta und jede einzel bis uf dunderhose filze wird....und hoff dasi de understüzig vo vielne bechum...mir söttet hald ma wida familiär zemehalte und zeige das mir das ned toleriered und ned eifach dumm schnorre...abr ja ghör dblüemli ezt scho usrüäfe weni wott filze: nei das dörfsch du ned du schrenksxch mini freiheite ih und mini menscherecht hühlhühl....

hehe, hanmer au scho öberleit so öper an baum fessle und tagelang med bowle foltere crazyeye
Love, Peace and Chuehdärm

Bild
StonyStoned
Silver Member
Silver Member
Re: error terror 23. august

Beitrag von StonyStoned »

has au en kuuli party gfonde!

feine kleine schübbel party met durchgehend gutem sound! wiiter so

einzige negative esch gsi, dasses am morge nor no alk ade bar gha het, ond vo dem werdi emmer so elendsmüed, weni scho lang uf de bei be^^
Ordnung braucht nur der Dumme, das Genie beherrscht das Chaos.
Antworten