SON ET LUMIÈRE 25.11.2006

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Schneeparty juppijeah!!! Ja mached das!

Also ich hans guet ghört, dass dä Sound vum Laptop glofä isch, gstört häts mi nöd sehr. Han eher Müeh gha mit em Sound wo i dä Nacht glofä isch, für mich vil z`dunkel, darum bin i au nöd so vil am tanze gsi wiä suscht.

Ich denk aber nöd das ihr äs grosses Budget bruched. Vili Djs leged doch gratis uf, diä wönd meischtens nur gratis ässe und trinke, vili djs händ eifach meeega Spass am Sounde das süscht gar nüt meh bruched 8)

Mir händ im Mai mal ä Outdoor gmacht und 7 djs inklusive eim Liveact sind all gratis cho. Wänn ihr vu dä Organisation wider mal anere Party sind und öi en dj meeega gfallt, dänn spräched dä doch a, ihr werded gseh äs git no vil djs wo nöd am Geld interessiert sind.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja ich hans au geil gfunde, ide nacht e soundbedingti katasrophe, aber das isch reini gschacksach und selbveständlich au kein fehler vo eu... nu wäri no froh, aso ich verlanges nöd oder soo und bin au nöd beleidigt wenners nöd mached, dasser snöchstmal im vorhinein chönttet säge dass die ganz nacht uusschliesslich dark lauft. aso ebe, es wär no praktisch... aber voll iiisy :P

de morge hätmer sehr guet gfalle, und dasser eifach ufem laptop musig laufe lah händ, hani au voll iisy gfunde, so starred mal nöd all so fanatisch de dj a. nu eis: nöd ade luutstärchi umespiele. es isch extrem abgah verhinderend, wenn während em lied dluutstärchi verändered wird. die liisliger-lüüter spieli chömmed nöd guet....

s'gebiet det isch ja mega schöön, uhuerre geil mit dene stein.

geili party gsi!
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

nochmal en kommentar von mir zum sound *grins* hehe

also sooo dark wars nun auch wieder nicht, es war eher mystisch und twisted...immerhin hatte das meiste ja noch ansätze von melodien drin hehe...da gibts denn viel viel schlimmeres!!!

und zu meinem erstaunen und glück hat es der mehrheit der leute gefallen, denn es waren die ganze nacht durch wirklich viele am tanzen, shaken und abgehn was das zeug hält... schade dass die sich hier nicht zu wort melden um mich gegen all die "softpopper" :-D :P *gröööhl* hier zu unterstützen....:wink:

hey, nehmt mich nicht so ernst... gell oli und andrea... :wink: wollt nur noch mal unterstreichen, was die einen als "soundbedingte katastrophe" bezeichnen ist für andere ein musikalischer orgasmus und das mein ich wörtlich...:lol: :lol:

allerdings wärs natürlich fair, wenn man nicht die ganze nacht durch night-sound laufen lassen würde...so 2-3 stunden reichen normalerweise auch den hartgesottenen darkpsy freaks, danach ist man eh im eimer... :wink: ...also, in diesem sinne, mehr abwechslung fürs volk!!!

herzliche grüsse an alle und
keep your hearts open

manu
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja eh ich weiss scho dass dlüüt be so darkmusig immer chömed ufem dancefloor. und igendwie schiints sogar meh abzgah als wenn (normali) :twisted: musig lauft. aber im gegesatz hani au düüdtlich gmerkt, woni churz ide nacht wieder dobe gsi bin, wie dlüüt uuuhuerre no meh abgange sind, wo mal es lied mit melodie cho isch. aso ich mein melodie nöd so mal en akkord für 2 sekunde. :twisted:

au viele lüüt woni kenn, so wie dich gsicht, vo dene ich weiss, dass sie nöd völlig wahnsinnig sind, findet die "musig" oberaffetittegeil. wennich nöd so viel lüüt kenne würd, vo dene ich zudem no finde dass sie ahnig vo musig händ, wo dark guet findet, würd ich alli wo das geil findet für nümm ganz bache halte. i mim chopf isch halt nach wie vor es riisigs fragezeiche, wie mer die, ja mer schiints musig znenne :twisted: , guet finde chan und das no über 5 stund oder no länger. ja okee zum de wahnsinn uselahh undsooo... okeee... aber so wahnsinnig bini dann au wieder nöd :oops:

ich han ja ämmel au gnueg vom nonstop popgetrancee und sehne mich nach abwechslig, aber hiiiiiiiiilllfe, wenn das dabwechslig isch dann hani aso nüüt gseit und flehe um chli DJ Tatana. :? fü mich tönt so dark halt wie chrieg oder wie igendwelchi stebrendi maschine oder computerviirene wo chopfweh mached, oder de tod vo de liebi :oops: oder eifach susch igendwas schlimms. mir fähled eifach dtöön, nur mit grüüsch wirdi eifach nonid befriidigt. igendwas guetmüetigs oder igendwas berüerends uf welli art au immer, fählt mir da eifach.

han grad ade party zu de shmau festgstellt , wie ungemein krass das seg, wie sich de musiggschmack under ungefähr gliiche lüüt so derb chan underscheide..... naja

:twisted: :twisted: :twisted: ich hans gfühl das chömer nu dur e härti schleggi lööse :twisted: :evil: :twisted:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

*vergröööööööhl* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

also ganz ehrlich oli, vor noch einem jahr hab ich auch alle für völlig verrückt erklärt, die sich auf solchem sound fallen lassen konnten...kein scherz, ich hör seit 9 jahren goa mit leidenschaft, hab aber alles dunkle immer sehr verachtet...hab genauso geredet wie du! :wink: ich hatte sogar irgendwie angst davor, dass mir sowas gefallen könnte, ich konnt es gar nicht zulassen! es liess sich ja gar nicht mit der blüemli-hippie-einstellung vereinbaren, also neee... liebe und darkpsy das geht ja mal gar nicht zusammen...*kicher* aber es gibt da ein geheimnis *uahaha* und weisst du, ich lächle bei diesem sound, es grinst und wallt und explodiert alles in mir...1000 explosionen pro sekunde in jeder faser des körpers...und da wird liiiiibe frei, so viel, ich fühl mich dermassen ausgeglichen, besonders danach... nach dem orgasmus...wow... im darkpsy gibts keine melodie, die mir eine stimmung "aufdrückt", nichts fröhliches, nichts trauriges, keine emotion, die ich allein von der musik "übernehme", nichts was mich von aussen berührt...und genau das ist der punkt, darkpsy ist meist emotionsneutral, es ist was du draus machst...der smile kommt bei mir dann von innen heraus, nicht von der musik, sie ist nur der rythmus für die trance, in die ich mich fallen lasse...ich nehme das ganze auch nicht mehr als "musik" wahr, das stimmt schon...es ist eine psychdelische reise ins innere....pure energie, stampfender rythmus, der mich immer tiefer in mein selbst geleitet...dorthin wo ich denn auch die liebe finde, die gedankenfreiheit, die losgelöstheit vom ego... und dann breitet sich dieses grinsen auf dem gesicht aus, ich verliere die kontrolle über mich und lasse meinen körper von einer fremden macht steuern (auch davor hatte ich früher angst) und irgendwann, stunden später, torkle ich voller befriedigung vom danceflorr und fühle mich wie neugeboren...und wohlgemerkt, ich brauche nichts, also rein gar nichts zu konsumieren...das sag ich nur weil ich immer wieder höre, dieser sound kann einem nur gefallen wenn man voll drauf ist...haha...ich finds nüchtern sogar einfacher... :wink:

und ausserdem:

früher oder später kriegen wir euch :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Fingolfin
dj
dj

Beitrag von Fingolfin »

chan mich dere ganze sach nur aschlüsse...
stimme zimli villem dezue...

es isch en hammergeili party gsi...
geile sound
geile ort.. (be mal no go laufe ide nacht) (-:
und ja slüüt und dstimmig isch genial gsi,,,
zu de deko... --> si isch no geiler gsi also agnoh han.,. das hender echt guet gmacht,,,
leider ned met so vill lüüt grechnet.. aber das isch au oke... es isch en fun gsi zgse das immer und immer nomeh lüüt chömned...
eifach fett... und be be de nöchste ganz bestimmt au weder am start!!!

mfg AFFAET
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

okeee jetz mümer würkli schleggle :evil: :evil: :evil: :twisted:

diini beschriibig isch würkli guet (no grund meh zum schleggle). so hanich das no nie gseh, glost..... (oho, jetz musch aber ufpasse :evil: ).

aso ich versuech snöchschtmal, nüüt meh vo dene grüüsch us de boxe zerwarte und konzentrier mich nur no uf mich selber oder besser uf eifach gar nüt meh. au wenns mir schwer fallt, mich zu öppisem, was gar nüt isch, uf mich selber zkonzetriere bzw. eifach dleeri walte zlah. das wär ja dann so was meditation mitte ide stadt ufem trottoir?
ich ha musig halt nunmal als was kenne glernt, wo igendwie was dehinder/was drin hat und nöd eifach e schwarzes loch isch. und igendwie wenn ich tanze, dann tanz ich eigentlich scho zu was, was vo extern chunnt.

und das mit de trance kennich scho, aber ich chanmer im beste wille nöd würkli vorstelle, wie ich das zu darkpsy erreiche söll. ich meine es trümmeli wo ganz monoton tuet und villicht no ein ton dzue oder soo, ja da trancisch am eifachschte, aber zu so schnell und überfüllte "musig" wie dark? geile minimal oder proggi chan für mich sehr psychedelisch (trancekompatibel) sii, aber je uusgfüllter, schneller und wilder dmusig wird, desto meh nimmt die kompatibiliät ab, wenns nöd supperoberschlau gmacht isch. ich bruuch dezue, aso wenns audiotechnisch söll hervorgrüeft werde, igend e gwüssi monotonie oder igend e flächi oder eifach igendso was. aber dark lenkt mich da viel zfescht ab und hämmered uf mir umme, so wie wenn dich verueschsch zkonzetriere und du aber immer id siit inegstubs wirsch.

so gfühlslosi, chalti musig isch doch igendwie nöd schööön'?????? mamiii :cry:

ich erkenn eifach die tüüfi dadrin nöd, fü mich tönt das alles so oberflächlich, igend en wirbel wo a mir verbiiwirblet und nöd, so wie anderi musig, rumpedibum und ohni dassi mi wehre chan i mich innechunnt und min ganze körper, ja wie du seisch jedi fasere devo cho (aso orgasmiere) laht.

und jetz hör gfelligscht uuf, a minere weltaschauig zrüttle!!! :evil: Ich will recht haa!!!! :evil: :evil: :evil:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

*am boden liegt vor lachen*

okeee oke oke oli....alles isch guet und wenn nöd, denn würds bestimmt no guet... :wink: :lol: :lol:

nur noch eins zur monotonie, da hast du absolut recht...die monotonie im "überladenen" darkpsy ist die bassline, finds einfach hueregeil, wenn de bass nur uf einem ton im 16tel takt duurerattert... am besten mit nem kleinen clockshift, damit er ein bischen "nachhängt" und groovt wie sau :wink: *jeah* und das ganz überladeni züüg, des bruuchts um die synapse zu überschwemme, demit sie nümme wüsse wo obe un unde isch...

ausserdem würd ich jedem respekt zollen, ders schafft auf dem trottoir mitten in der stadt zu meditiern *hut ab* wow... hehe

aber ich säge nüüt meh... huahahaaa... wir verlagern die diskussion in einen eigenen thread oder wie haun uns einfach auf dem waldamüsement :lol:... ich freu mich schon daruf, besonders weil vibracoustic und dr.magnus die dazu notwendige musikalische untermalung aus den boxen schmettern werden *grööööhl* ....

also denn, wir könnens ja öffentlich machen, bitte liebe veranstalter, erweitert das line-up mit einem feinen "fight-act":

2.Dez. 06: Waldamüsements live fighting special guests:

:twisted: KOLLEGOLI VS. GSICHTLI :twisted:

Mein Kampfschrei:

Ist Darkpsy zu hart, bist DU zu schwach.... 8)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

aso guet dheruusvorderig staaaht... du häsches ja so welle....:

KOLLEGOLI (und siini kollege) vs. GSICHTLI

Mein Kampfschrei:

********Love is in all of us *smile* *********
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Bild vs. Bild
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

Ich denk du meinsch das vo dene beide Mexikaner:
SHOVE VS BARAK - Super Marihuano Bross
http://217.160.71.18/f/apr/apr1cd120t3.m3u
\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
hehe laptop sound Wink
dr kolleg het am morge zu mer gseit:
eg glaub die hend übere laptop no g'sounded, ergendwie hani amigs sones klicke vor muus göhrt...
ha drufabe nur gseit: schoooo?
:wink: :wink: :wink:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

*kreisch lach klopf* ich cha nümme!!!!

also guet oli, dini kellege mach ich ou no platt, keis problem...gegen leere hat nichts und niemand eine chance... ich saug euch auf, ihr werdet einfach assimiliert 8)

heeeYaaa, da freu ich mich doch schon wieder auf samstag, wenn es wieder heisst: tanz als ob der teufel hinter dir her wäre... (denn vermutlich ist er es wirklich *lach*) :lol: :lol:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

:lol: :lol: :lol:

*obervergröööl*, wuawuawua, oli und manu, aso ihr zwei sind ja wider mal de oberbrüller...

ok, ich gib zue manu, dass dini erchlärig zum dark mich faaaasch überzügt hät... aber ich han doch z vill angscht vorem dark...dass di dunkli siite vo de macht vo mir bsitz ergriift und ich als darth shmader mis uv-lazerschwert mit wildem chriegsgschrei und furchterregende augerollende grimasse gäge imaginäri feinde afang schwinge... neinei, da gselli mi lieber zum oli siinere softie-blüemli-hippy-bitte-sind-doch-lieb-zunenand-susch-fangi-a-brüele-siite und verlange nach meeeeeeee sanftheit im sound!

jaaa, lass eus das am waldamüsement (zum dem name au wüki grächt werde) mitere masseschlegi lööse!
:badgrin:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

*aaaaargh* höret uuf !!!!!! *grööööhl* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
darth shmader
ich lach mich schlapp, darth shmader uahahahahaaaaa jetzt müend er mich denn definitiv iliefere, han en schrei-lach-buch-chrampf...so geil so geil...

aber was für nes geils bild wür das gäh, wenn denn alli ufem dancefloor miteme uv-lazerschwert gäg imaginäri feind würde chämpfe... jeah, da würd de drachi mit sim schwert ou no guet inepasse...

aber guet aber guet... demfall gits es duell... isch mir ou rächt...
das wird en klassiker wärde! ich wür säge mer gänd dem ganze de name:

12 Uhr nachts - High Midnight

und ich wähle die waffen!!! mann gegen mann, ohne lazerschwert und so züüg... ich steh auf klassische bewaffnung, deshalb

schwingen wir die tanzbeine gegeneinander, gäu oli :twisted: *harhar*
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

Auch von meiner Seite her noch ein "Mitmachobervergröööhlschenkelklopfer" zu eurer Diskussion :tfrag: :lol:

Wir Organisatoren waren ja meistens drinnen an der Kasse und so oder am Penne gäl Nils :twisted: und haben vom Sound nicht alles mitbekommen, aber immer wenn ich draussen war lief für meinen Geschmachk Hammer Sound.
AAABER ich oder wir stehen auch nicht auf Dark-Psy oder so Ähnliches.( Wie zB. im Gaskessel in Biel, weiss leider die namen nicht mehr waren aber von Russland)
GESCHMACKSSACHE

Naja vielleicht liegts an den Substanzen die die Sinneswahrnehmung verändern können das mir der Sound gefiel :-D

PS: Sieht so aus als müssten wir fast eine Schneeparty da oben steigen lassen und Anfragen von Djs und Liveacts die zum Spass "Echli Sounde wörde" hätten wir auch schon.
Antworten