02.12.06 - A FAIRY TAILE - Frakasound

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

alos ich hoffe es hed so vill lüüt gha wie da: http://www.youtube.com/watch?v=fqeqBAh_jFI
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
ilenja

Beitrag von ilenja »

ahja no was @Crystal-Sound als avater hesch du es om.. und glichziitig schmeissich mit wörter um dech wie hueresöhn?bedütig vom om scho mal gstudiert?esch im fall nöd nome so es mode label@om!
DarkFee
Beitrag von DarkFee »

Hallucinogen war echt geeeeeeeeil :-D die andere sind nicht mein styl,also habe ich von sie auch nichts erwartet!!
sonst die deko war sehr gut, dem schloss fand ich auch sehr schön, aber es gab zu viele leute und zu wenig platz zum tanzen!
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

wett glich au no schnell en chline nachtrag lifere:
ech persönlcih fends au guet das de itret erscht ab 18j gsi esch, doch hättet d lüt vo FS das imho vo afang ah klar sölle kommuniziere...
Lyra
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Lyra »

A jedere Party wo nech bes jetzt gsi ben, heds gueti ond schlächti Sache gäh! Ond gnau eschs au a dere Party gsi... nor esch ebe die Party im Vorfeld mega pushed worde! Aber eigentli hed jo jede demet müesse rächne, dass es öppe eso wird usecho.. vellecht händ vell Lüt eifach z'grossi Erwartige a die Party gha ond send jetzt halt weder uf de Bode vo de Tatsache abe cho! Aber ech chan emmer nor betone: en Party esch emmer nor das was mer sälber drus macht!
Drom easy, es chont au weder en Party wo euch werd gfalle :-D

Für mech persönlich eschs rächt es asträngend Weekend gsi, aber alles in allem hani sehr vell liebi Lüt om mech ome gha ond hans wörkli chönne gnüsse, au uf engem Raum!
Aber ech muess scho zuegäh, ganz am Afang wos noni so vell Lüt gha het eschs mega schön gsi im Schloss! Ond debi au no mega es gelungnigs Intro vom Simon B dezue....

Ond händ ehr die hammer geniale Visuals gseh? Hett stondelang eifach chönne zueluege, voll abgspaced :-D

Also, ech hoffe das au d Frakas bald ehre verdienti Fürobe händ ond chönd usruehe!

@ Hofnarr: Han mega freud gha ab dim Outro! Die lostige höpfige Lieder am Afang send absolut genial gsi! Danke!

Hari om!
Angi
Idealismus ist die Gabe, Menschen so zu sehen wie sie sein könnten, wenn sie nicht so wären wie sie sind!
gionaTI
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gionaTI »

This message was written before the party:

IMPORTANT - LIMITED SPACE
In order to ensure an enjoyable dance experience, we have decided to limit the capacity of the venue to a total of 1300 party people.

I’m sorry to say that we have a very different “enjoyable dance experience ” concept (too many people there)!!!

Anyway , location was great, super deco, super visuals, super laser show and SUPER SOUND (I was there till Earsugar live act) – well done Frakas! =D>

As usual a lot of FUN :P together with “goa crazy people” (basically the most important thing for me)

CU @ the next fraka event…. (hope not again @ the little Conny castle :lol: :lol: if you want we have a bigger one in Mesocco :lol: :lol: *joke* )

Ciauz Giona

P.s: bar prices were a bit expensive! :evil:
sMangiaDa faMiliaA

"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"

_:: Rolling Bassline Addicted ::_
Crystal-Sound

Beitrag von Crystal-Sound »

sooorryy liebi goaner ich han zu überreagiert...ich hätti ned so sölle schnorre, aber ihr müesst mich doch au verstah...es chont doch ned uf´s alter drufah, ich meine ich liebe goa...es isch en teil vo mim läbe wurde...und ich gange ah goa party´s um erfahrige z´mache, lüüt kennezlerne...und eifach abgah :lol: und ich han en wäg vo 3 stund kah...bis ich dete vorem schliss gsi bin...und denn sägeds mir ich chomi ned ieh...aber 1. es müessti doch irgendwo stah dases ab 18ni ish...well es ish ned ufem flyer gstande und uf de homepage au ned...und im forum sind au kei ahgabe gsi...ich finds eifach schad...sie hetted ja es bitz mitgefühl chöne zeige oder...klar es isch nur 1 tag gsi wo an arsch gange isch..aber es gaht mer eifach ums prinzip...
aber janu :lol: was passiert isch, isch halt passiert...da chamer nüt ändere
ilenja

Beitrag von ilenja »

iisicht esch die schönschti sicht *smile*
nome no öpis .. es esch nöd drum gange das mer dech nöd verstönnd.. sondern wie du dis ghoffte/gwönschte verständniss usdrückt hesch .:)
und danke för dis sorry . obwohl ech mech ja nöd als goaner xeh.. 8)
aber das esch es anders thema .. good night!
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Danke an die objektiven Kommentare ;-) Zusätzlich zu meinem Kommentar im Photo-Thread:

Ich hatte auch hohe Erwartungen an die Party und die wurden sogar noch übertroffen. Wenn man selber Partys organisiert sieht man die ganze Arbeit auch viel besser, welche in einen Event gesteckt wird... und da haben die Frakas echt keine Mühen gescheut. Ich war echt überrascht über einige der Feedbacks in diesem Thread.
bizarre

Beitrag von bizarre »

also ich bin auch einer, der trotz den vielen leuten sehr viel spass hatte, denn:

-trotz platzmangel und hitze begegnete ich nur aufgestellten leuten.
-die deko und die visuals waren genial.
-das schloss brachte schon eine schöne atmosphäre mitsich.
-ich trotz sardinenbüchsen-feeling abgehen konnte.

den eintrittspreis fand ich in ordnung, den bierpreis auch (manche betrunkene können schnell mal zu nerven anfangen, besser mal ein becher wasser trinken.)

die security war zum teil etwas überfordert, aber was solls...

gegen morgen suchte ich dann doch vergebens nach einem platz, wo ich ein bischen ausruhen konnte (das nächste mal bitte hohe aussentemparaturen, damit ich mich ins gras legen kann^^)

eigentlich schon seltsam, dass diese party so massive diskussionen auslöst, am besten alle mal darüber schlafen.

und noch einen kleinen tipp: kritik dient dazu sich zu verbessern, nicht sie zu dementieren. dass ein solch grosses event ohne zwischenfälle abläuft ist relativ unwahrscheinlich.
David Fraka
label
label
Beitrag von David Fraka »

bevor ich mich nach einem hartem aber voll abgefahrenem weekend aufs ohr haue, will ich einen ziemlich primitiven post kommentieren:
darkstone hat geschrieben:1. De Itrett esch vell z`tür gsie för so en scheiss Party wo ned e mol
rechtig abgange esch.

2. Als ich met de Getränk hann welle i go hets gheisse das mer nüt dörf i
neh, de Security esch eifach en arsch gsie ond het welle das ich weder
zehnderst sött a stoh, sorry was söll de scheiss.
Hettet wenn schon chöne uf em Flayer säge das mer ghei Getränk
chann ie neh

3. Die Prise a de Bar esch au ned zum ushalte gsie för es Bier 7 Stotz
verlange, esch eifach nor abzocke.

4. Wa esch met de Lüt limitierig gsie? send das 1300 Lüt gsie, nach
minere
meinig send das vell meh lüt gsie, mir het jo ned e mol platzt gha zum
shake, jede esch uf jedem ometramplet ond so öbis bruchi ächt ned.
Was wär gsie wenn det enne en Brand usbroche wär, die Lüt hettet gar
nöm chöne reagiere, es esch eifach onverantwotlich gsi.

5. De Sound esch mer eifach zu kommerzig gsie i de nacht nor so
gedudel wo ich ned e mol als rechtige Goa erkännt hann ond wo den no
klassische trance wo frühener zum teil im Oxa gloffe esch hets mer
grad abglöscht.

Ich glaub das de Organisator nor ufs Gäld gluegt het bi dere Party ond schämt sich ned e mol deför, ich weiss jetzt das ich sletzte mol vo dem Organisator annere Party gsie bin.
sorry, aber extra einen decknamen kreiren und als first post so ne negative/zerstörende kritik schreiben kann ich voll nicht ernst nehmen. da hat jemand woll nur auf die gelegenheit gewartet uns von frakasound eins auszuwischen. spielt den besserwisser, aber dieser darkstone hat von sound evolution und sicherheits massnahmen keine ahnung!! verstehe ich echt nicht solch ein krankes denken.

p1) party nicht abgegangen?? hallo, aber wo warst du den die ganze nacht gewesen dass du den killer vibe im schloss nicht bemerkt hast? 45chf geht voll in ordung für ein line up das die schweiz wie seit langem nicht mehr erlebt hat und wahrscheinlich nicht so schnell wieder in den genuss kommen wird. 2std hallucinogen ist mir schon das eintritts geld wert. wenn es so teuer war wieso bist du nicht auf die outdoor veranstaltung wo nicht mal ein drittel kostet?

p2) fast jede zweite indoor veranstaltung verbietet die mitnahme von eigenen getränken und pet/glass flaschen. aus 2 einfachen gründen (gibt sicher noch viel mehr): es gibt bars wo man sich trinken kaufen kann und weil die party veranstalter das so wollen, unsere party unsere regeln. ich denke so eine (un)wichtige info muss nicht unbedingt auf ein flyer gehören.

p3) in einem normalen klub zahlst du 5chf für ein 33cl bier. wir haben 5dl bier für 7chf verkauft. absolut im normalen rahmen. die nicht alkoholischen getränke wurden für 2-3chf verkauft, finde ich fair!!

p4) ok, ich muss zugeben wir haben platz verhältnisse ein wenig unterschätzt. 1500 personen ist die legale limite vom schloss, baben "gehofft" das es mit 1300 genug platz geben würde. wir haben wirklich nur soviel reingelassen, haben wie angekündigt die eingangs türen geschlossen, doch irgendwie wars doch bumsvoll gewesen, aber nach dem hallucinogen live gabs genug platz zum shaken. punkto feuer sicherheit: es gibt 7 emergeny exits im schloss verteilt, wir hàtten die leute evakuieren können. oder wie könnte das schloss die erlaubnis haben veranstaltungen durchzuführen wo die sicherheit nicht gewähr leistet ist?

p5) was ist den "richtiger goa"?? wir haben die leute informiert was für musik gespielt werden wird also bitter nichts anderes erwarten!! ist halt immer ne geschmack sache, aber was den sound anbetrifft haben wir einige delikatessen serviert: eyal hat tracks gespielt die eigens für fairy tale gemacht wurden und viele tracks die nicht einmal domestic selber kannte!! das heisst schon was!

was mich persönlich sehr weh tat war die beschuldigung das wir es die party nur aus geld geilen gründen gemacht haben. unser ziel war es ein erlebnis zu bieten die einmalig ist und wir müssen nach abzug aller kosten (die sehr sehr hoch und riskant waren) froh sein wenn noch ein kleiner batzen übrigbleibt. wir sind ein non profit verein, aber geld ist immer gut um es in neue projekte zu investieren. jedes gesunde unternehmen muss einen gewinn erwirtschaften um zu überleben. also müssen wir uns gar nicht schämen so eine geile party durchgeführt zu haben. ehrlich gesagt hoffe ich das du darkstone nie wieder an einer unseren parties kommst, du hast es echt nicht verdient den fraka vibe zu erleben.

Mein last minute feedback: die party war wirklich durch und durch psychedelisch gewesen. die artisten die bei uns aufgetreten sind haben sich sehr wohl gefühlt und die party als simply killer beschrieben. und wenn das ein simon p sagt, dann glaube ich ihm das gerne ... :wink:
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
David Fraka
label
label
Beitrag von David Fraka »

übrigens, an alle die gerne motzen

versucht doch mal eine konzept party auf einem qualitativ hohen niveau wie fairy tale zu organizieren. glaube nicht das den meisten klar ist was für ein immenser arbeits aufwand dahinter steckt damit alles reibungslos abläuft. schnorren kann jeder, aber nicht viele setzen es in die tat um.

also, bitte nur konstruktive kritik, auch wir müssen aus unseren fehlern lernen, nobody is perfect.
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
chandrani
Silver Member
Silver Member
Beitrag von chandrani »

also ha das e mega schöni party gfunde:) und sound mässig isches ächt hammer gsi...ha endli mal dörfe hallucinogen live erläbe,...und das isch echt besser gsi als erwartet,. :-D wägem platz, wäge de Lüt usw. isch glaub scho alles gseit worde woni au mit mine wort chönt säge...mi muäs eifach uf so was gfasst si wemer ane Indoor geit, wos setigi LiveActs het, und d Location isch würkli es Träumli für sich :-) Bi o zerscht mal detä gsi und ja es isch echt härzig gmacht. Danke a diä Lüt wo das hei mügläch gmacht...diär hend echt guäti arbeit gleischtet =D>
strigor

Beitrag von strigor »

@frakasound and nygma: i entschuldige mi, wenn ig euch irgendwie beleidigt ha! (söt villicht zersch mit poste warte, bis i wider ganz "dunde" bi)i schätze euchi arbeit eigentlich sehr! u i weiss wie viel arbeit ä party vo dere grössi u dimension git!!! es sind die üssere umständ gsi, wo mi chli gstresst hei, und nid d partyorganisation! dir heit jo schliesslich nicht die gmeingfährliche stäggetritt bout ;-) bi 3 mol mit bier überschüttet worde, einisch mit cola, ha 2 brandwunde am hals u bi 2 mol uf dr stägge usgschlipft ...zum glück ha ig immer ersatzchleider derbi ;-)
Zuletzt geändert von strigor am Mo 4. Dez 2006, 08:21, insgesamt 2-mal geändert.
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Ich finde es einfach uu schön wenn ich an einem sehr schön dekorierten platz,zu solcher musik,zusammen mit vielen lieben menschen
durch tanzen die freude am leben "manifestieren"darf ! Hare Om

sicher hat es auch einige sachen ab denen ich mich aufregen hätte können (nicht sehr viel platz,luftqualität,teils zu "druffne"leute,hohe barpreise)
hab mich vor einiger zeit entschlossen,wenigstens an den partys (der name sagts ja auch),das leben in vollen zügen zu geniessen
und wenns geht ,mich nicht durch mögliche störfaktoren,beeinflussen lassen.
in dem sinne, vielen dank, an alle leute(organisators,dj's & soundproducers,decorators and partypeople) die jedes week-end ihre energien mir-uns zu "verfügung" stellen
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Antworten