Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2007

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Crious

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von Crious »

dickster war mega. ha ke problem gha mit dr lutsterchi im gägeteu d'alag isch super gsi u d'lüftig o.
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Traumtänzer »

I bi houbtsächlech wäge OOOD und Green Nuns Of The Revolution a die Party gange und rein vor Musig här muessi säge hani its im Nachhinein chli gmischti Gfüeu. OOOD isch sehr guet gsi het mi dünkt aber GNOTR hei mi nid so überzügt wie ar Twisted Party ds London. Wobie das chönt o guet mit der obe beschribnige Soundqualität und de verschlückte Tön zämehange. Tja, schade...

D Location an sich hani no leger gfunge. Obwohls zmingcht ufem Dancefloor viu Lüt het gha het mi ging no öppe e Platz gfunge zum chli ga umezstampfe und o dobe im Chill-Out oder uf de Stäge hets ging no chli Platz gha zum hocke. D Dekoration het mir extrem guet gfaue, d Tüecher si der absolut Hammer gsi und o der ufghänkt Drache und d Fische hei mi sehr schön dünkt.

Ha die meisti Zyt entweder mit Tanze oder när später mit umechocke und guete Gschbräch verbracht. Muess säge het mir sehr passt a derä Party... Und ir Euphorie inne hanis o nid chönne lasie und ha no müesse bim CD-Stand e grössere Batze la lige, het sech aber rändiert (Butterfly Dawn!!! *saber*). :D
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

@hobicht

Es doff je jede sini Meinig da inne kund gäh, aber du bisch dier scho bewusst, dass es genau so gsie isch,
was du hesch chöne erwarte vonere Goa imene Club?!!!!!!

Dini Kritik chund mer chli vor, wie wenn ich anes HipHop Konsert gange und säge: mich schiessed die Gängster
mit de Füdlihose ah.

Ich meine es isch sEX-Tra gsie wo Goa/Progi gloffe isch. Das hed absolut nüd mit Goa im Wald z'due. Ich würd
sogar säge, die Tussis und Clubbers händ meh Berächtigung det inne zie als en glögli-Hippi-Frosch, WILL es isch
en Club.

Aber jaaaa irgendwas wird dich ja det ane triebe ha und drum nüd für unguet, ich bin nämlich genau wäge
dene Pünkt nid gsie. Es Grüessli vom Füessli
*poink*
ilenja
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ilenja »

wer darf und wer ned darf .. hed doch nüt mit der ufmachig zdue?mini meinig esch .. respekt .. esch erschti priorität .. ob mer imene wald ahne goa god oder imene club .. au wenn das es totals anders feeling esch .. janu..
mer hets gfalle .. hed wie erwartet vell lüt gha .. geils deko gha .. han super freud gha weder mal vell liebi gsichter xeh .. geile sound im progi floor gloffe und DD haend weder mal en hammer uftritt brocht .. das andere wo mer nöd pässlet hed .. hani eifach ignoriert hehe .. lah mer doch nöd wäge gwösse sache mini lune lah verderbe ..

i dem sinne .. love and light ..
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
bluemechind
Platin Member
Platin Member
Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2007

Beitrag von bluemechind »

Aber das mit den Leuten war wohl echt klar
Man kann im X-Tra, wo sonst HipHop und Electro-Night ist, nicht erwarten,
dass halt auch Besucher drin sind die den Sound nich so gut finden
und nicht so ganz "reinpassen".
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

@ 604freund
doch doch es war ganz sicher 110db, denn ich habs gemessen!
hab so ein tool im handy und das hab ich schon etliche male mit meinem amtlichen profi db-messgerät verglichen.
das handy zeigt etwa 2 bis 3 db zuviel an, als es in wirklichkeit ist und ich mass 112db und das nicht nur einmal....also!
zum vergleich ist die gesetzliche limite von 96db (aber nur wenn man oropax verteilt, ansonsten ist es 93db) relativ leise.
kann mich auch damit abfinden dass es 105db ist, aber 110db oder noch m ehr ist definitiv schädlich...und zwar massiv!

@ cybird
kannst du noch einen link posten von den gehörschützern, denn genau diese teile hab ich auch und bin vollends zufrieden damit. vieleicht gibt es da ja innteressenten. das mit den oropax stimmt schon, die akkustik ist damit recht im eimer und wenn man sie richtig anwendet ist auch der druck im ohr recht unangenehm.

@ melliandra und no es paar
klar ist es mir bewusst dass ich mich da in einem zürcher club aufgehalten habe und dass es da "komische" leute gibt.
hab ich ja auch im vorfelld geschrieben.
es waren ja auch nicht die goa-freaks welche mich rumgeschubst, angepöbelt haben, nein es waren die "normalos"
anschgeinend kennen die halt diesen tanzstyle nicht und wissen nur dass man von einem bein aufs andere rumwippen kann, also somit auch kein verständnis dafür haben.
was ich allerdings nicht verstehen kann, dass nun sogar die ach so tolleranten goafreaks sich genervt haben und gar nicht mer so tollerant sind. wobei ich nicht mal vollgetrippt war (nehme keine synthetischen drogen).
man kann ja auch nicht zum beispiel an einem punk-konzert im gepoge stehen und sich aufregen wenn man angehüpft wird oder an einem metal-konzert im cyrclepit stehen und dann motzen dass man angerämpelt wird. neeenee du...
hab mich dafür sogar extra in die vordere region des dancefloors begeben und hab mich nicht zuhinterst bei der rumstehenden masse ausgetobt.
wenn man halt merkt dass neben einem einer die augen zu hat und völlig abspaced kann man ja eine ruhigere ecke suchen!!!
aber wenn man dann so intollerant ist und sogar den ellenbogen auf nierenhöhe haben muss finde ich doch sehr beschämend, wir sind doch alle alt genug und können miteinander reden. aber anscheinend gibt es leute die auf ihren platz bestehen, auf dem sie gerade stehen....
oder man markiert nechstes mal den boden in kleine felder und nummeriert sie und dann kann man platzreservationen durchführen!!! nehm dann ein platz in der ausart-zone *g*

ufwidergüx 8)
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

also erschdmals: es riese kompliment!!! ich find de goa-rave im palais immer de hammer! isch super gsii!! han mi mega amüsiert!
sound im grosse floor isch mer z'schnell gsii (mer wird älter ;-)), aber defür die ganz nacht im progifloor am hüpfe gsii!!!
Danke de Organisatore!! Danke am Palais!! Danke a Streetworkers fürs testing und d'ufklärig!!
(off topic on)
bluemechind hat geschrieben:Klar, es reklamiert ja niemer wegde priise, sondern es
isch eher es alljährlichs Wundere überd Wirtschaft ^^!
Jede weises au und sisch ja in Ornig, trotzdem isch ja
negativ...

wenn du ned reklamiersch den seisch eifach besser nüüd über priise. entweder isch mer naiv wenn mer glaubt s'palais hei billigi priise, oder mer chan ned läse (isch nämli scho vorakündet gsii das es horend tüür wird)... es wunder vo de wirtschaft?!? argh angestellt oder arbeitslos, aber sicher ned selbständig -
wenn en diamantring wersch welle ha, den gehsch a ned in lade und seisch das isch es wunder vo de wirtschaft und negativ! nei, du bis der bewusst und wenns unbedingt wetsch ha, den nimmsch de priis stillschweigend a!
also hööred uf immer uf dene priise umme motze - es isch halt so und susch chemed nüm uf züri!!!
ps: und für halb alk/halb cola 14 franke zahle findi eigentlich recht ok... ;-)
(off topic off)

so - aber ebe, isch e sehr schöni party gsii und hed mi gfreut so es cools grüppli am schluss im progifloor zämme z'ha - isch sehr nett gsii all mal wieder z'gseh!!
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Mir hett d Musig ufem Mainfloor durchgehend super gfalle =D>
De Colin wo euis so richtig schön zum folgende Liveact "gfüert" hett O:)
denn Odd und Green Nuns... um die gfühl wo mir so musig uslöst z beschriebe, chani glaubs nume am Roberto ä herzlichs Dankeschön fürs "booke" benütze!

Jetz doch au schnell öppis zur diskussion wäg de Lüt...
aso wenn ich amene event bin wo mi nöd gad so mittrist...
denn machi dene uf em floor platz wo "mittgrisse" werdet und gang wo andersch go wiiter diskutiere,sms schriibe, umegaffe oder eifach wien en Ölgötz umestaa...es hätt ja würkli
gnueg alternativi Plätz für die "aktivitätä" ghaa...
En Dancefloor wär glaubs, wies au sWort scho, seit für anders vorgsee :-k
Aber ebe jedem das seine O:) doch zu so altem sound bruched ebe so lüt wie de Hobicht und ich scho e biz Platz [-o< [-o< [-o<

Es isch ja denn am Schluss zum Urban Tribe sim super set =D> , au dank no paar anderne
"Tanzwüetige" wink @ Oli :P , so richtig abgange !!
Au dank dem dass gwüssi Lüüt, Liecht allergisch sind, und sich i finschtereri rümlichkeite verzoge hend...
meine demit nöd die wo wägem musigstil det häre sind [-X

das isch nu mini persönlich meinig und wot demit nid d polemik nähre !!!

Love & Light @ All und vile Dank ad Organisatore
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

naja aso sbier isch scho chlie zuu teuer gsie... für en halbe liter offnigs feldschlössli 9.- zahle isch scho horrend... abr ebe seinzige wasi schad gfunde han das si nume ah de bar im mainfloor wasserhane wasser usgschenckt hend obwohls gsetzlich vorsgschriebe isch...

mag mi no erinnere wos im x-tra im wc nume warms wasser geh het... damits me ah de baar verchoufet dete hends nemmli au kei wasser usegeh.. abr isch scho chlie lenger her... ;)

naja hans gnosse und mis bier vorneh ussä im chüäl ihglaageret.. ;)
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

vielen dank an das ganze aphonix team , ihr habt mal wieder bewiesen wie man eine party macht. das deko fand ich dieses jahr ganz besonders orginell, der drachen und die lautsprecher hinter auf der bühne waren perfect in den raum eingebaut worden.

musik: wie immer geschmacksache, ich fands ganz toll wiedermal den alten sound von green nuns auf einer party zu hören und dann erst noch live. sein dj set gefiel mir aber besser ;) tim schult war nicht so mein fall zu viele dunkle gitarrengriffe. die show von dancing devil war sehr unterhaltend :) weiter so !!!! ihr habt gerockt! und im progi floor spielten nok und dualsnug, einfach erste klasse war ihr gespielt habt.

das konzept mit 3 floors fand ich super. so konnte man immer dort hin pilgern wo man sich gerade zuhause fühlte.

ich danke allen die noch bis am morgen durchgehalten haben, ich hatte seit langem wiedermal so richtig VIEL spass beim auflegen! ihr wart ein suuuuper publikum !!!!
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

dalamascus hat geschrieben:für en halbe liter offnigs feldschlössli 9.- zahle isch scho horrend... abr ebe seinzige wasi schad gfunde han das si nume ah de bar im mainfloor wasserhane wasser usgschenckt hend obwohls gsetzlich vorsgschriebe isch...
nix ist gesetzlich vorgeschrieben!!! wer sich dem saferclubing anschliesst, der verpflichtet sich... und wenn es keine wasserhähne hat an den anderen bars, ists ja irgendwie auch logisch dass da kein wasser ausgeschenkt wird... dann muss man halt laufen... heiiiii... und eben horendteure preise, dass ist halt das palais/züri

lasst doch das thema (zu teuer) bitte sein und überschüttet die org mit komplimenten, denn dass haben sie verdient!!!
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
bluemechind
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bluemechind »

ayam hat geschrieben: wenn du ned reklamiersch den seisch eifach besser nüüd über priise. entweder isch mer naiv wenn mer glaubt s'palais hei billigi priise, oder mer chan ned läse (isch nämli scho vorakündet gsii das es horend tüür wird)... es wunder vo de wirtschaft?!? argh angestellt oder arbeitslos, aber sicher ned selbständig -
wenn en diamantring wersch welle ha, den gehsch a ned in lade und seisch das isch es wunder vo de wirtschaft und negativ! nei, du bis der bewusst und wenns unbedingt wetsch ha, den nimmsch de priis stillschweigend a!
also hööred uf immer uf dene priise umme motze - es isch halt so und susch chemed nüm uf züri!!!
ps: und für halb alk/halb cola 14 franke zahle findi eigentlich recht ok... ;-)
(off topic off)[/size]

so - aber ebe, isch e sehr schöni party gsii und hed mi gfreut so es cools grüppli am schluss im progifloor zämme z'ha - isch sehr nett gsii all mal wieder z'gseh!!

](*,) Denn lis doch mal de ganz Text vo mir dure 8) !
I han gseit, dasmer chan striite wis set sii mitde priise oder
ned, trotzdem isches negativ, ned?
Egal ebs jede weis oder ebs niemerd weis, es isch epis
negativs, oder nöd?
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

@ bluemechind
Negativ isches scho aber wenn die vo dem Club wänd 100.- für es chlieses Bier, denn bliebt dier
nüd anders überig, als das z'zahle oder denn dehaime z'bliebe. Oder sälber en Club ufzdue. 8)

Es isch am Clubpsitzer sies Rächt. sEinzige wo du chasch mache isch, nid det hie z'gah oder denn
halt Wasser drinke. :-)

Drum, all die wo motzed. Es isch alles klar gsie im Vorus.

@ hobicht
Das mit em danze chani nid beurteile. Im grundgno hesch rächt. dDanzflächi isch zum danze da.
*poink*
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Traumtänzer »

Das wägem Tanze uf der Tanzflächi: stimmeni eigentlech zue und i finges o nid würk es Problem weni chli agrempled wirde oder we mir öpper uf d Füess steit. Aber i verstah o wes teu Lüt nid würk luschtig finge weme vou hane ise inegumpet, dänke da wär bi mir d Schärzgränze o erreicht. Mi cha ja o viu Platz bim tanze bruche und glich villäch mau e Blick riskiere das me nid grad aui mügleche Lüt wo o ihres Fescht hei arämplet. Aber ja, chli meh Toleranz vo beidne Site und ds Problem wär äue es chliners... ;)
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Imox
dj
dj

Beitrag von Imox »

es war doch ein sehr amüsantes fest! ich denke die umstände einer solchen party waren schon im voraus bekannt. dank den 3 floors konnte man immer schön hin und her pendeln. wenn es irgenwo zuviel/zuwenig wurde.

musikalisch am meisten überrascht hat mich das live-set von spectral paradisis. ein ganz anderes konstrukt als noch im sommer. technoider, direkter und weniger verspielt haben sie sich präsentiert, aber auch einiges schneller sind sie geworden. schön treibender, tiefer psy angehauchter minimal irgendwas. war für mich nicht ganz einfach bei 128 bpm im chillout anzuknöpfen, da meine beats nicht ganz so schnell (um die 120 bpm) und direkt (mehr gebrochene, verspieltere beats) waren. doch es hat ordentlich geklappt und das publikum war sehr dankbar, obwohl dann schon vorzeitig um 08:00 Uhr fertig war. sehr leid tut mir Hooshangeni, auf den ich mich besonderns gefreut hatte, denn er konnte keinen einzigen ton mehr spielen.....

die atmosphäre und lautstärke im mainfloor hat mich dann auch öfters beim progi verweilen lassen. die familiäre stimmung hatte es mir mehr angetan. heinz dein abschluss war krönend und bestätigte deinen weg! mach witer so!

störend fand ich auch die lautstärke im mainfloor. zwar kein vergleich zum fullmoon-festival dieses jahr (und das noch outdoor), aber doch auch zu laut und viel zu hoch. gegen viel bass habe ich nichts! die tendenz zu sehr lauter musik an parties hat sich wiedermal bestätigt. fazit: helft euch selber. natürlich ist die musikqualität mit normalen schaumstoffstöpfeln im arsch. deshalb empfehle ich euch:

http://www.ocgmbh.ch/DE/Gehoerschutz/ElacinER.htm

kosten zwar 260 stutz, dafür ist die dämmung linear, du kannst aus verschieden starken filtern auswählen, sind angenehm zu tragen da sie an dein ohr angepasst sind, sind pflegleicht und halten ewigs. sicher die optimalste lösung um den sound im weiten spektrum mitzubekommen, aber trotzdem einen schutz zu haben. othoplastische zentren sollten die elacin im angebot haben. einfach google fragen. für mich eine lohnenswerte investition!

es war schön wiedermal viele alte hasen zu sehen. herzlichen dank an das aphonix team für die verwirklichung des psychedelic carnivals II. hoffe doch alle guten dinge sind III.

grüsse vom fluss
imox
Sound:
IMOX
The Hidden Unusual

http://soundcloud.com/imox

Antworten