Eiii du Maja, wod rächt hesch, hesch eifach rächtsSummi hat geschrieben:Jez mueni doch au no churz min Senf dezue gäh:
Für mich isches es absolut wertvolls Wuchenend gsi! Nöd nur eifach e Party, sondern drü Täg won ich mini Seele richtig han chöne uftanke... und bini im glücklich-sii doch mal no is nachdenkliche grutscht, hani immer Persone troffe wo mir de richtig Input gäh händ (zum Biespiel ufem Hügel obe mit Gitarre und Ukulele)...
Danke liebi Organisatore, DJs, Mit-Tänzler und Philosophe!!! Schön gsi, soviel ztanze - bi viel Suneschii und wunderschönem Sound (mis Herzli hät öppedie mal vor Freud pöpperlet) - und sooo herzhaft zlache (gäll Denise und Janina)!
Zum Glück han ich no Ferie die Wuche... muen mini Füess nachli pflege und mini Seele nachli büschele bi all dene Iidrück.
Und so verabschied ich mich immerno miteme riese nonstop Smile...![]()
Maja
Ach und eis wetti no churz säge: mer isch immer selber dafür verantwortlich i was fürere Stimmig mer isch und wie sehr mer sich nerve wet ab Sache wo villicht chli weniger guet gloffe sind... muess immer alles perfekt sii?
Summer never End 2008 in rona
Re: Summer never End 2008 in rona
he he Ilenja(*) super frag gsi!!!!????
.............................
.............................
-
blaues hufeisen
- Platin Member

@ ilenja & Koboldi: also ich han xeh, wie d'veranstalter anes paar künstler ihri gage uszahlt hend. daher dänki nöd, dass dis bild
veränderet sött wärde.

ahja?ghörsch du au zu dene wo gage becho hed?@hufi?es gad mier nöd ums bild vom fescht selber sondern um das wo de hinder steckt .. ech zahle gern för e party ..aber wie schomol xeid zahl ech under anderem au för die live acts wo ech wot ghöre ..
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
-
blaues hufeisen
- Platin Member

ich + gage? eh nöd - ich hocke jo nur uf mim arsch ond wackle zum sound
wie gseid - ich han xeh, dass es paar DJ's ond Künstler en gage becho hend. vo dem här, gohni devo uus,
dass alli öppis becho hend. wieso söleds nur ane handvoll mitwirkende en gage zahle od em räschte
vo de Künstler ned??
wie gseid - ich han xeh, dass es paar DJ's ond Künstler en gage becho hend. vo dem här, gohni devo uus,
dass alli öppis becho hend. wieso söleds nur ane handvoll mitwirkende en gage zahle od em räschte
vo de Künstler ned??
ja ebe genau das esch ja mini frag .. ech weiss vo künschtler wo nüt becho händ .. nöd mal sbenzin zahlt bzw för usgabe .. darum stell ech ja mini frag .. !und usserdem han ech do nöd welle en heissi disskusion uslöse ..
-
blaues hufeisen
- Platin Member

wenn mier zwei redet, isches immer heiss!
darum hani di au eso gärn
darum hani di au eso gärn
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
1. Kann man sich bei solchen Frage per Pn an die Organisation Wenden
2. Könnte es ja sein Das zuerst gewisse Abrechnungen gemacht werden müssen *Denkanstoss*
3. Warum immer diese Diskussionen nach grösseren Partys finde ich absolut sinn/respektlos
2. Könnte es ja sein Das zuerst gewisse Abrechnungen gemacht werden müssen *Denkanstoss*
3. Warum immer diese Diskussionen nach grösseren Partys finde ich absolut sinn/respektlos
-
Mirowsky
jaja das sind halt no zyte gsi wo dj`s am veranstalter zahlt hend,damit sie hend törffe spiele..... 
wie xeid ech han ganz a ständig gfröged und niemert welle a griffe sondern eifach e antwort welle .. meh ned .. pm wurde auch schon gefragt kamm aber nichts@miguz .. und das hed nüt mit respektlosigkeit zdue .. es esch ja nöd meh als fair das spese zahlt werde oder nöd?
Ohne in der Disskussion mitmischen zu wollen, verweise ich auf folgenden thread. Vielleicht gibt es dort eine Antwort, vielleicht aber auch nicht. In jedem Falle wurde aber schon 9 Seiten darüber "diskutiert"... http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=14&t=8770
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Black Elk, Lakota Medicine Man
Es riese Danke schön a Klangwerk und Vibrative Sounds das mer händ dörfe cho liecht mache.
Es send weder mal 10 Täg gseh in Rona die unvergässlich send. Esch weder mal super schön gseh. Mer hend mega liebi lüüt känne glernt. D Organisation esch super gseh.
Die müeh und die Arbet hed sech glohnt.
Ech find eifach schad das es lüüt gid die eifach nie zfrifde sind wäg verschidene gründ. Esch emmer eifacher kritisiere als sälber Organisiere. Durum die lüüt vo am meckere send und am motze stelled zersch mal so öppis uf bei.
. Secher chammer kritisiere, aber es ged sache da frogt mer sech langsam.
Darum DANKE a Bettina, Roger, Jorgo, Corinne, Vibartive Sounds und all wo met gholfe händ ech hoffe mer gsehnd üs weder imene Jahr.

Ech find eifach schad das es lüüt gid die eifach nie zfrifde sind wäg verschidene gründ. Esch emmer eifacher kritisiere als sälber Organisiere. Durum die lüüt vo am meckere send und am motze stelled zersch mal so öppis uf bei.
Darum DANKE a Bettina, Roger, Jorgo, Corinne, Vibartive Sounds und all wo met gholfe händ ech hoffe mer gsehnd üs weder imene Jahr.
Zuletzt geändert von shakerli am Mo 11. Aug 2008, 13:29, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.myspce.com/shakerli (Psyclopetribe)
- Käpten Hirni
- Platin Member

????????
Mann chindergarte..... Kritik findi top..nur so chamer sich verbessere...au es bluemechind mues mit em ozon, em abfall und em hunger, em geldüberfluss und de hohe ölprise lebe chöne....
nid alles isch gold was glänzt und a jedem riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssseeeeeeeeeeeeee big event gits fehler...au hippis machet fehler....
suscht zur party..super gross und super vil cooli lüt...vil isch scho gseit worde drum erwähnis nüm da suscht wider öppert chunt und seit: mach doch selber mal e party...amen und proscht
????????
Mann chindergarte..... Kritik findi top..nur so chamer sich verbessere...au es bluemechind mues mit em ozon, em abfall und em hunger, em geldüberfluss und de hohe ölprise lebe chöne....
nid alles isch gold was glänzt und a jedem riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssseeeeeeeeeeeeee big event gits fehler...au hippis machet fehler....
suscht zur party..super gross und super vil cooli lüt...vil isch scho gseit worde drum erwähnis nüm da suscht wider öppert chunt und seit: mach doch selber mal e party...amen und proscht
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
nur en chlini kritik mal an die besucher statt an die Orgs
- absperrungen sind da damit man nicht darüber(oder darunter) hindurchgeht, so vonwegen naturschutz gebiet und wiesen die nicht hätten betreten werden sollen
- und der abfall, inklusive zigistummel gehören in den abfall und nicht auf den boden, bzw. in den schlamm
leider haben wir vergessen ein paar fotos zu schiessen als alle leute weg waren und nur noch ein einziges Schlachtfeld übrig war. Nächstes jahr werde ich mich daran erinnern und euch alle ein paar unvergessliche schnappschüsse präsentieren, bei denen manchen von euch lieben naturbewussten "Hippies" das hören und sehen vergehen wird.
So das musste ich mal loswerden, hoffe es fühlen sich nicht die falschen leute dadurch angriffen, sondern nur die die es verdient haben
sonst danke ich allen lieben leuten die da waren und mit uns dieses unvergessliche fest gefeirt haben
lg timo
- absperrungen sind da damit man nicht darüber(oder darunter) hindurchgeht, so vonwegen naturschutz gebiet und wiesen die nicht hätten betreten werden sollen
- und der abfall, inklusive zigistummel gehören in den abfall und nicht auf den boden, bzw. in den schlamm
leider haben wir vergessen ein paar fotos zu schiessen als alle leute weg waren und nur noch ein einziges Schlachtfeld übrig war. Nächstes jahr werde ich mich daran erinnern und euch alle ein paar unvergessliche schnappschüsse präsentieren, bei denen manchen von euch lieben naturbewussten "Hippies" das hören und sehen vergehen wird.
So das musste ich mal loswerden, hoffe es fühlen sich nicht die falschen leute dadurch angriffen, sondern nur die die es verdient haben
sonst danke ich allen lieben leuten die da waren und mit uns dieses unvergessliche fest gefeirt haben
lg timo
ole. gib min senf au no dezue:
mercy a alli!!!!!!!!!!!!!
boris
mercy a alli!!!!!!!!!!!!!
boris
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!