Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2007

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2007

Beitrag von Ogetron »

hobicht hat geschrieben: @ melliandra und no es paar
klar ist es mir bewusst dass ich mich da in einem zürcher club aufgehalten habe und dass es da "komische" leute gibt.
Was komisch?? Das tönt für mich nöd nach Toleranz! Dich würds au störe wenn mer dich als komisch würd bezeichne.
hobicht hat geschrieben: hab ich ja auch im vorfelld geschrieben.
es waren ja auch nicht die goa-freaks welche mich rumgeschubst, angepöbelt haben, nein es waren die "normalos"
anschgeinend kennen die halt diesen tanzstyle nicht und wissen nur dass man von einem bein aufs andere rumwippen kann, also somit auch kein verständnis dafür haben.
Wie gseit, ich han au null Verständniss defür wennd mer x mal uf d Scheiche stampfsch und eifach mit de Ärm so ume ruäderisch das i 10 mal eis an grind überchum bloss damit du din Platz häsch! Wenn kei Platz hät häts kei!
hobicht hat geschrieben: was ich allerdings nicht verstehen kann, dass nun sogar die ach so tolleranten goafreaks sich genervt haben und gar nicht mer so tollerant sind.
Für dich isch also Toleranz wenn dich so chasch usbreite das all andere Platz mönd mache für dich??? Ignoriersch also dass rund um dich ume Lüüt händ wo au es rächt druf händ dete z sie. Demm seit mer nöd Toleranz, das isch Ignoranz!
hobicht hat geschrieben:man kann ja auch nicht zum beispiel an einem punk-konzert im gepoge stehen und sich aufregen wenn man angehüpft wird oder an einem metal-konzert im cyrclepit stehen und dann motzen dass man angerämpelt wird. neeenee du...
Du seischs ja selber, du chunsch in en Club und benimmsch dich wie im Wald! Also völlig unpassend!

hobicht hat geschrieben: aber wenn man dann so intollerant ist und sogar den ellenbogen auf nierenhöhe haben muss finde ich doch sehr beschämend
Weisch das isch halt min Tanzstiil, wenn de Tanzstyl halt nöd kennsch und das nöd verstasch bisch eifach nur intollerant! *ironie*

Und halt doch nomal zu de Barprise, ich han det nur es Cola drunke. Wenn viel Lüüt mal würdet massiv weniger suffe den würdets es viellicht mal überdenke. Angebot und Nachfrage.
gionaTI
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gionaTI »

Jones hat geschrieben:waren green nuns of the revolution vor den cowboys dran? hab das nicht so mitbekommen, hatte keine ahnung vom lineup... :-s
Here the Line Up

Main Floor

22.00 - 00.00 Dj Sam Smiler (Intro)
00-00 - 01.00 OOOD (Live)
01.00 - 02.00 Green Nuns of the Revolution (Live)
02.00 - 04.00 Dj Dickster
04.00 - 05.00 Tim Schuldt (Live)
05.00 - 06.00 Dencingdevil (Live)
06.00 - 08.00 Dj Müstik
08.00 - 10.00 Dj Fantasma
10.00 - 12.00 Dj Urban Tribe

Progressive Floor

23.00 - 01.00 Dj Leptit
01.00 - 04.30 Dj Nok (Live & Dj - Set)
04.30 - 05.30 Dualsnug (Live)
05.30 - 08.30 Dj Fabio
08.30 - 11.00 Dj Heinz

Chill Out Floor

23.00-00.00 Big Fish Little Fish (live)
00.00 - 01.30 Chill Devil (live)
01.30 - 04.00 Dj Ipcress
04.00 - 06.00 Spectral Paradisis (Live)
06.00 - 09.00 Dj Imox
09.00 - 10.00 Hooshangeni (live)
sMangiaDa faMiliaA

"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"

_:: Rolling Bassline Addicted ::_
CyBird
Platin Member
Platin Member
Re: Psycadelic Carnival 2 @ X-Tra 17.11.2207

Beitrag von CyBird »

makau hat geschrieben:
Werbung aus Überzeugung für ein TOP-PRODUKT:

http://www.hoerservice.ch/leistungen/gehoerschutz.htm

kostet viel Geld, ist aber jeden Rappen Wert !
Wir meine nächst Anschaffung sein ;-)

Ich habe mir jedoch gedacht, da ja alles immer zu teuer ist #-o , die günstigere Variante hier reinzustellen.....
pfuetze
Silver Member
Silver Member

Beitrag von pfuetze »

jupiiiiiii isch de hit gsiiiiiii =D>
also mir und em schatz hets mega pässled...hend scho lang nüme so s,tanzbei gschwunge...= cooler sound :-" ....ich wo us de led zeppelin gegend komme han halt no freuid wenns nochli nach gittare tönt... :-({|= platzbroblem?wo denn? also überall hets immer no es eggli ge,z.vorderscht oder z,hinterscht.... :) baarpriis? sorry club =; ...drink kei alk und cola.... han aber e leeri petfläsche inegschmuggled..und han so no einigi uf en früsche drunk chöne ilade... :)
also lange rede kurzer sinn : goa PARTI...
thx ade organisation [-o<
grüessli a alli =;
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

@ogetron

heieiei hesches mäni au nötig :-k
chani eigentlich nume säge ...mümümü...

also zu punkt1:
ist mir eigentlich egal wenn man mich als komisch bezeichnet
komisch ist ja nicht gleich ein fluchwort, konnte da an der stelle ja nicht eine auflistung posten und jeden beschreiben.

zu punkt 2, 3 und 4:
ja.. ich bin so tollerant und mach einen schritt zur seite wenn einer neben mir ausarted.
vergönn es nämlich niemandem (im vergleich zu anderen!) wenn einem der sound soo schuubet dass man ausarten kann, egal ob indoor oder outdoor. soll ich etwa nur weil es indoor ist nun rumstehen und in der nase bohren, obwohl mir der sound so toll gefällt? neeeeeeee-neeee!!!!!!!!!!!!!!!!
und wenn mich der sound nicht mehr so pusht geh ich weg vom dancefloor und überlass den platz anderen!!! jawohl!
der dancefloor ist schliesslich zum tanzen da, sonst würde man ihn ja vieleicht "rumstehfloor" oder so nennen.

und noch was...
wenn du dich an der nexten party zu erkennen gibst... komm ich und fuchtel und hüpf noch viel wilder um dich rum, da kannst du im nachhinein und schön anonym noch so ne grosse fresse reissen...... alles blabla im nachhinein, anstatt vor ort das maul auftun.... :n55 :n25

ignorant ist nämlich auch wenn man schön von zuhause jemandem seine posts auseinandernimmt und etwas ankreidet, anstatt mal selbst seine geschichte zu schreiben!

ufwidergüx n-smile_2591.gif
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

=D> =D> =D>
halta mi churz...
has eifach nu geil gfunda mit allem drum und dra.
thx für aphonix crew für eura mega isatz...lobenswert n-smile_hello.gif
freu mi meeeeeeeega uf dr 23.februar, wens wieder heisst....APHONIX REC. im Palais X-tra n-smile_2175.gif
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Ogetron »

Ja hobicht han die ja nöd vor Ort gseh, aber easy..

viellicht mached mer den nächst Jahr mal e rundi Capoeira
*fuchtelbängbum* haha,..
:^o :impact:

aber ja lönd mer das Thema..
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

schleeegii, schleeegiii, schleeegiii :-D

nei seich...

aso ich bin so öpe uf di 6i am morge cho und hans e sehr geils fest gfunde.

es hat sehr guet ta under dlüüt zgah, grad welli mi scheisse gfühlt han. ha mi det im palää richtig diheime gfühlt.

han mega geil gfunde, dasses en chillout gha hat. ha leider spectral paradisis verpasst. am imox sit set nacher hatme sehr guet gfalle und ich ha au schomal es schöns tänzli chönne mache. vorallem hats det obe sehr feini luft und geili lüütlis gha. wieso isch dann eigentlich de chillout vorziitig gschlosse worde? wieder sone palää-spinnerei? isch dmusig zlangsam gsi? händer kei bewilligung gha für langsami musig bis am 11? isch d'sip-züri cho und hät gmeint, das gächi dänn da nöd, dass mir so langsami musig losed oder so...?

de progifloor isch sicher au geil gsi, nur für mich chli zvoll und vorallem viel zluut.

vodemherr bini dann nacher halt meh im mainfloor gsi. am afang hani no chli DD mitübercho, hatme guet gfalle. schöni chräftigi stimm vo de sängerin und no geili beats.... jaaaaaa nüt usslah, gell, immer vollgas, gradwegs gäg fürre, jaja, ich weiss scho.
susch hani dmusig im mainfloor, usser zum grösste teil urban tribe, eigentlich zimli de oberbrunz gfunde. bis uf öpe 70-80% vo de lieder vom urbantribe bezeichnich die gpsielti "musig" halt als industrieprodukt, agfertigt und abgstimmt uf de westlichi partykonsument, immer schön biirli dezue triinke und evtl. chli snäsi pülverle... aber has au nöd andersch erwartet, vo demher isches für mich voll keis problem gsi.
ich han sogar dann mit de ziit mega freud gah. es isch würklich gueti stimmig ufcho und dlüüt sind z.t. sehr geil druf gsi. hat guet ta mit eu ztanze. ha schöni moment erlebt und es isch eifach geil gsi. ich wür säge 7.8 vo 10 mögliche spiritpünkt (was füre indoor, dezue no in züri, wohl en apokalyptisch höche wert isch). speziell geil isch halt au stagesliecht am schluss gsi.

und es sehr luschtigs phänomen sind die liebe eierchöpf-tüürsteher vom paläää. heieiei. zersch hends mi nöd welle inelah. dann hät de eint aber es aug zuedruckt und ich has doch no ohni hechtrolle-äggschen-manöver det ie gschafft. naja, und dinne sinds aber schaurig bissig gsi und chrankhaft uf de jagt nach mögliche drogedealer, was scho zu hallus ihrersiits gführt hat; hät eine gmeint ich seg am deale, er heggi gseh wie ich so seckli ide hand gha heg. da hanem erchläärt, dass ich de nüechternscht mensch vode ganze party seg und er ruhig sin hund chönn hole und er a mir schnüffle söll usw... nacher isches beme "ich bhalt dich im aug, pass uf, ich bin en verdammt krasse siech und riib mini glatze jede tag mit vaseline ii" blibbe und ich bin wieder usem spontanverhör entlah worde. au de punkt mit de seciuritiiis hani nöd andersch erwartet, vodemher isches au voll iisy gsi.

und au dbaarpriise sind halt züripalämässig. da münder echt nüt anders erwarte. aber me chan doch ruhig au mal e party ohni oder mit wenig alk fiire, oder nöd? ich nimm au nöd a jedere party trips bis zum abwinke. schiists eu dann eigentlich gar nöd a, dass ihr vom alkverchauf abhängig sind? und dezue no i dem usmass? aso mir wür das grausam beschisse vorcho, wenni nur chönnt e geili party mit gwüssne droge ha und ich dann somit sklav vo drogedealer, idem fall de bar, wär... wieso 8.50 füres bier zahle, wenns eim ztüür isch, sfür 0 franke wasser gid und dparty, wennmer sdrogefreie partymache erschmal beherrscht, dann eh no geiler isch? unabhängigkeit isch öpis, wo sich nunmal verdammt geil afühlt. es isch es stuck freiheit. und be so sache wärs jetz aso echt kein riise schriit, die unabhängigkeit zerlange. das ganze isch erlernbar.

na dann, danke für die party, sisch geil gsi.

und speziells danke a alli geile sieche und siechinne, mit dene ich gschnurrt und tanzt han und wo geili stimmig und spirit verbreitet händ.
und no es extra speziells danke a dich jürg vom ticino, du bisch immer eine vo de am meiste spirit und kosmischi geilheit verbreitende lüüt. wenn du uf de tanzflächi bisch und dezue no es schöns lied chunnt, dann isches ämmel eifach nur geil.

grüess
Halifax

Beitrag von Halifax »

hey hi!!!
dia party isch eifach dä hammer gsie... :jumper:

@ STEFAN
(blondi hoor, öpa bis an d schultara, bisch fascht immer vorna links am shka gsie, du und dini kollegin, iar händ mi gholfa "bim suacha " :-D, (beidi mega liab gsi, danka...) vo diar hani au dä flyer vo dr woodroom-party am 1. dez kriagt.... )

sorry sorry, bi eifach ganga ohni mi z verabschieda.....schäääm........

also jo, meldsch di wenn no weisch wer i bin...und sus bis mögst mol aswenn......

gruass
Alessia ( bruni hoor mit locka,han mini hoor hochsteckt kha mit hoorband, schrägs oberteil...)
Psydgeridoo
artist
artist

Beitrag von Psydgeridoo »

..Merci no einisch allne Beteiligte! :)

wo ig am Sa bi hei ga ds Züüg packe, isch ds ganze Zimmer verqualmet gsi u bimene Haar wär di ganzi Wohnig abgfacklet wäge mim Acrylball, wo ds Liecht uf mini indische Tüechli bündlet het.. auso für sone krasse Schock zum Afang hani doch rächt guet chönne abschalte u si! :-D u wöu a denä Indoors immer aues so verstrahlet isch ha ig o gäbig 12h möge shake ohni öppis znäh ;) hihi :mrgreen:
usserdäm isches wäge de höche Alk-priise ä rächt "gsundi" Party wordä ;)
u ja.. gueti Ohrepax wäre ächt ä sinnvolli Investition.. das hätt ächt süsch nach äs paar Stund afe überschlah i mim Ohr u de cha ig ächt nümme tanze..
het immer irgendwo guete Sound oder gueti Lüt zum rede gha! :)
u gäge Morgä ha ig sogar chli Platz für mis Chugeli gfunde ;) hihi :)

isch intensiv gsi.. dr Ustuusch mit de Lüt, au di Energie, dr guet Sound!
fröie mi uf nächschts Week-end!!! :-D boom shankar!

me gseht sech glii u hoffentlech vorusse im Wald! :) *smile*
von meinem letzen Reislein von Alaska nach Argentinien auf einem BMW 650 GS Dakar :mrgreen:

http://www.planeshifterx.blogspot.com/

http://picasaweb.google.com/PlaneshifterX
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Kollegoli hat geschrieben:
wieso 8.50 füres bier zahle, wenns eim ztüür isch, sfür 0 franke wasser gid und dparty, wennmer sdrogefreie partymache erschmal beherrscht, dann eh no geiler isch? unabhängigkeit isch öpis, wo sich nunmal verdammt geil afühlt. es isch es stuck freiheit. und be so sache wärs jetz aso echt kein riise schriit, die unabhängigkeit zerlange. das ganze isch erlernbar.
hehe oli, du bisch en geile siech O:) :lol: O:)
hesch voll rächt, dä event ha ich au meh oder weniger nüchtern überstande - ganz wenig bier und chli whiskey, that's enough... isch würklech voll freiheitsgfühl und meh fühlt sich eifacht voll guet im nachhinein@sunday&monday!!!

be independent :-)
The Drums don't Stop... Bild
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

hehe....wer sucht der findet :-"
ich liebe diese Mega-Partys wo's so richtig heiss zu und her geht. Als Anhänger härterer Töne konnte ich jederzeit den Floor wechseln und bin voll auf meine Kosten gekommen; schlussendlich war ich so pleite, dass ich mich kaum noch bewegen konnte ;)

Jedem DJ ein Kompliment und ein grosses Dankeschön an Aphonix&Co =D>

Grüsse an alle die mich kennen :kiss:
- It's never too late
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

i han mer die inne zoge....

priis leischtig eifach genial....ob konzi oder party egal....niemeh ohre pfiife...

http://www.earplugs.ch/de/details.html? ... catid=shop

und no schön ipacke dasmers ja au immer debi het wemers brucht O:)

http://www.earplugs.ch/de/details.html? ... catid=shop
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

hey mozart

merci für de supi link
über de link bini nämli au uf die site von BAG cho und det hemmers schwarz uf wiss :-s

http://www.bag.admin.ch/themen/strahlun ... ml?lang=de
zu dere party trifft sicher kategorie 3 zue..

finde me sött in zuekunft nid nume en droge ufklärigs stand a de partys mache
(findi trotzdem en gueti sach!) me sött vilicht no chli meh uf'd problematik vom tinitus, lärm und möglichkeite vo diversä ghörschutz ufmerksam mache

wär ja schad wemmer irgendwenn mal en generation vo ghörgschädigte sind
odr öppe nid...
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

sehr interessant hobicht, dass gerade du mit deiner klugen signatur darauf pochst das man darauf aufmerksam gemacht werden sollte. nix mit selbst denken hä? ;)

echt jetzt, wenn man es so genau machen wollte müsste man auch darauf hinweisen dass die hygienischen zuständen im wc nicht optimal sind.

ich finde wer viel an parties, konzerte usw. geht und sich keine gedanken zum thema gehörschutz macht... naja, dem ist halt einfach nicht zu helfen und der wird sich auch nicht durch ein plakat helfen lassen.
sondern sagt halt allen schön blauäugig erzählen dass ihm der lärm nichts ausmacht... und blabla.... bis es dann pfeifft, dann sagt ers nicht mehr.

mir kommen solche schilder dass etwas unter umständen gefährlich sein könnte immer so amerikanisch vor, event. weisst du was ich meine.

informationen zum gehörschutz gibt es genügend. einmal google angeworfen und du bist informiert.
genau das gleiche gilt für drogen nach meiner meinung.
auch "pillen testen lassen" ist ja schön und gut, kommt mir aber schon fast junkie-mässig rein.
"hey ich war an einer party wo man drogen testen konnte"
... suuupaaaa..... :)
war sicherlich ne tolle party.

aber ich glaube mich versteht eh niemand hier, LOL.
Antworten