nino and friends spontparty numme mit muendlicher bewilligiu

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
hoeschi35
Silver Member
Silver Member

nino and friends spontparty numme mit muendlicher bewilligiu

Beitrag von hoeschi35 »

alls aller erschts a de typ wo letscht weekend uf dem place party gmacht het.
du bloede wixer hesch ues dri laufe loh statt mit eus rede. nei du arme sich gosch go lueht astiefte zum eus ans bei pisse SORRY UNTERSCHTIE SCHUBLADE du hetisch choenne zu eus cho. und nid sms useloh am obig am 19uhr wenn mir do starten choemmed bulle.
numme rede und mir werid au so gange.
das het es noch spiel das isch es verspreche das hemmer nid verdient ueberleg drs chasch mehr gern e pn schicke wenn wotsch crazyeye crazyeye crazyeye
UNTERSCHTIE SCHUBLADE und das nennt sich goaner fuck you maen
/aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /happy
/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy

an alli fruende treue faens merci vielmohl isch geill gsi fuer ues schad fuer die andere
mir machet das wider guet versproche thx an alli nino jaeggi tuerklematz daenino faendreu dr (JUGO)claudio und alli woni sus vergesse han guete wuche start und bis zum noechschte mohl
dr hoeschi nino and familie /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo
laserflip
Gold Member
Gold Member

Re: nino and friends spontparty numme mit muendlicher bewilligiu

Beitrag von laserflip »

schriebed doch net immer so verwirrt....
fish-eh
Gold Member
Gold Member

Beitrag von fish-eh »

hoeschi35 hat geschrieben:das het es noch spiel das isch es verspreche das hemmer nid verdient ueberleg drs chasch mehr gern e pn schicke wenn wotsche
UNTERSCHTIE SCHUBLADE und das nennt sich goaner fuck you maen
Und wie nennt mer eine wie dich wo sowas uselaht?
Dis Posting isch ja würkli voll easy und mir wüsset au ganz genau um was es gaht...und überhaubt, in china isch en sack....blubb crazyeye
I säg nur
hoeschi35 hat geschrieben:UNTERSCHTIE SCHUBLADE
hört das irgendwenn wieder uf da inne?

just my 2£
fish-eh

Edit: Korrekt Zitieren für Anfänger 8-[
Zuletzt geändert von fish-eh am So 24. Mai 2009, 14:40, insgesamt 2-mal geändert.
The Dude

Beitrag von The Dude »

hoeschi35 hat geschrieben:thx an alli nino jaeggi tuerklematz daenino faendreu dr (JUGO)claudio und alli woni sus vergesse han guete wuche start und bis zum noechschte mohl
dr hoeschi nino and familie /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo /yo
mf-wunschkonzert? /happy
und was dörfe mer der füren musigwunsch efülle? ;-p
Progonzo

Beitrag von Progonzo »

Am beschte alles über PN...... am beschte Aug.in Aug. dänn chöneder das undernand kläre.... wie mehrs normalerwies macht.... aber ebe schriebe isch eifacher...... :-k
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

also chum jetzt, jetzt muesch scho ganz genau verzelle wie das gsi isch. hät de eint am andere gseit, und denn hät dise es sms gschickt an säbige, und de hätt denn wiederum? oder isches doch andersume gsi?

ich grüesse übrigens de chrigi, de jan, de pjotr und alli wo mi känned. peace guys!
und ich wünsche mir gamma goblins vo hallucinogen.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
The Dude

Beitrag von The Dude »

lo0ol :lol: au zvill sunne verwütscht seisch? :-D

voila ;o)
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

aso ich has spassig gfundä..... ned nume sufstelle mit de ganzä crew (nino, jägi, onur, livio, päddy, kira, und natürli de höeschi) abäääär snextmal gits wieder dete es fäschtli wo splätzli au verhebet und dpolizei ned gad ein geni abtransportiert..!!

bis bald im wald.....

dala
DarkSpace
Gold Member
Gold Member

Beitrag von DarkSpace »

tja...jungs pech gha....undmir hend ned de bulle aglüte....überleged ma sneggst wohnhuus isch 2 min vom platz entfernt und die letscht party isch mit minimikro alag gsi und mit allne bewiligunge inkl. alkuschrank.....und ezt chömed ihr verfluechte vollpflöck und meinet müessed det en illegali party mache?????????das isch gnau das wommer bruched suuuuuuuuuuuuuuuper.....hender au hirn für 1 rappe????gnau mit so fucking aktione schaffeders dasmer ide öffentlichkeit so wahnsinnig super achömed.....das isch understi schublade echt....abr los höschi und co chum doch wen eier hesch....ich bis gsi....ich ha aglüte und gseit daser party mached....los ezt chasch cho....die szene isch doch eifach nuna am arsch...ich weiss ned abr wen ich en party wott mache(illegal oder legal) ufeme platz wo vor 2 wuche anderi e party gmacht hend de ga doch ich ga frage ebs oke isch....und ned die wo party gmacht hend müend eu kontaktiere....gasch ja im club au de besitzer ga afröge und ned er dich....aber ebe lönd nome ine und werdet no egoistischer und träget euri nase wener si ned ufm tisch hend irgendwo ide wolke obe....PFUUUUUUUI!!!!!!
Epilepsy
die, hippie die
Zachariel Drachenherz

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

*senfmodus an*

Es ist immer wieder erfrischend, wie sehr das miteinander und füreinander funktioniert. Und ich bin so dankbar, dass Probleme, die Leute miteinander haben, in der Öffentlichkeit ausgetragen werden. Ich bin froh, dass ich so am Leben der anderen teilnehmen kann.

*senfmodus aus*
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

i fass mal churz zämme, und versuech mis niveau chli abezschrube - demit mi au alli hoffentli besser verstönd, als ich alli:

(höeschi:) de typ isch e wixer, wo party vorere woche dit gschmisse het, und är het üs as bei pisst us de underste schublade, obwohl er zu eus hätt chöne usecho, also wirds es nachspiel gä - vermuetli au öpis mit natur und sekt, obwohl er nidemal e goaner isch - sondern sich nur so nennt.
crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye /happy /happy /happy /happy /happy /happy (i mach mi jetz nid no ad übersetzig vo de smilies).

(die andere: ) sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, hallucinogen, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf, sänf,

(darkspace-hirn: )jeah: ich bi de wixer - aber wenigschtens en ehrliche, und de platz ghört mir, will ich ne zerscht gse ha, und mir händ bier im schrank gha - und nid nid offe usem schrank, und mir bruched meh vollpflöck, wo eus bi de nöchste party hälfed, azlüte für 1 rappe pro aruef, (de chond vollkommeni brüederlichkeit zum zoog, denn beidi findet - wie ich au - sie siget underschti schublade), Pfuuuuuiiiiii!!!

oh, man - wenn i da öpis richtig verstande ha, de wäri froh, wenner mir antworte würdet - will; ich bi langsam eue fan :D
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

*lol*

ich vertehe zwar nur die hälfte, finds aber trotzdem witzig :lol:
Zachariel Drachenherz

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Capablanca hat geschrieben:*lol*

Wenn Du mehr als die Hälfte verstehen würdest, würdest Du's wohl mehr traurig als witzig finden...
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Zachariel hat geschrieben:

Wenn Du mehr als die Hälfte verstehen würdest, würdest Du's wohl mehr traurig als witzig finden...
puh ... das kann gut möglich sein ;-)
The Dude

Beitrag von The Dude »

Capablanca hat geschrieben:
Zachariel hat geschrieben:

puh ... das kann gut möglich sein ;-)
:lol: jedi medalliä hät zwei siite, hä ;o)
Antworten