error terror 23. august

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
psycoholic
Beiträge: 6
Registriert: Fr 24. Jul 2009, 22:56

error terror 23. august

Beitrag von psycoholic »

super party gsi...

->hät öper vo dene wo am schluss gange sind mini grüäne schue mit gno?
han sie nämich vergässe :cry:
bitte mälde...

tobi
Benutzeravatar
Micron
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Do 28. Mai 2009, 18:12

Re: error terror 23. august

Beitrag von Micron »

juu het spass gmacht, nu schad het de eint geni nid gfunzt...
Bild


Bild
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: error terror 23. august

Beitrag von bestia_climae »

error terror im wahrsten sinne des wortes... danke allne djs für de geil sound, het u dribrätscht. und en entschuldigung a mini liebe lüütlis, dassi erscht am spätere morge mal uf d tanzflächi gwacklet cho bin. het mir u viel freud breitet, zumal ich ganz viel lüüt siit langem mal wieder gseh han a dere party, het mich echt es bitz i die alte ziite zruggversetzt. isch eifach nume schön und zum gnüsse gsi.
genial sind au dbäum mit ihrem harz gsi... lol. oh, und ditrittsstempfeli nöd zvergesse :-D

danke danke danke /color
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
Grüner_gnom
Beiträge: 33
Registriert: So 29. Mär 2009, 12:11

Re: error terror 23. august

Beitrag von Grüner_gnom »

das isch aber nid die party gsi mitem n-smile_buttbounce.gif da wo dete innechunnt(stempfel)?? :-D /bigs

isch kuuli party gsi ja:Dwenns die gsi isch:D n-smile_2623.gif n-smile_2213.gif :01s
Benutzeravatar
Tamjee
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 279
Registriert: Mi 20. Dez 2006, 19:17
Wohnort: pfffnau

Re: error terror 23. august

Beitrag von Tamjee »

esch en wunderbari schüüübel party gsi

deliziöse sound :D


merci förs organisiere
Love, Peace and Chuehdärm





Bild
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: error terror 23. august

Beitrag von bestia_climae »

@ grüner gnom: doch, doch, das isch genau die party gsi :-D
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
Grüner_gnom
Beiträge: 33
Registriert: So 29. Mär 2009, 12:11

Re: error terror 23. august

Beitrag von Grüner_gnom »

aha demfall bin ich de wo eh halb stund hinderm dj pult gschtande isch neben irgendeme dj
n-smile_2623.gif n-smile_2623.gif

und de wo sis portmonai und natel verlore het,wie gaht beides inner 5minute zverlüre,ja zum glück hemmers wieder gfunde:D
n-smile_2130.gif n-smile_2130.gif

hmm isch no komisch gsi han erschd am morge wos hell gsi isch gseh dassi sonen stempfel druf han /doof :-D het hald nid so viel deko gha usserd mine drüü bölleli nebedem mischpult:D

aber faiiiine sound

lg
Benutzeravatar
aura
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 88
Registriert: Di 24. Jun 2008, 19:18

Re: error terror 23. august

Beitrag von aura »

guete morge mitenand.
mir hend die party ufgstellt innert 5h mit nur 4 lüüt. und für das, mueni sege, ishs alles zimli guet verloffe.
es het mi mega gfroit zuezluege wie immer meh lüüt cho sind, und ich bin die bös, wo oi dä grusig itrittsstempfel gmacht hät. ich hoff ihr händ na all shön a mich dänkt am mäntig morgä!!! ;)

ich bin stolz uf das womr ufd reihe bracht händ, und ich bin stolz druf dases oi sogar gfalle het.
die geni gshicht tuet ois leid. und die gshicht, dasmer de platz klaut händ vode waldhüpforg. mueni sege, exgüsi! das war sehr ungewollt.

de sound ish 1a xi. dasmer so wenig liecht gha hend ish nöd absicht xi, aber es hät wunderbar passt.
ish ja shliesslich e DARKparty xi :)

und wasmi no wunder gno het, wieso sind den so viel lüt cho wo sush nie an darkpsypartys gönd?
wills sush kei anderi party gha het?
:P
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
Benutzeravatar
papu
Beiträge: 30
Registriert: So 1. Jun 2008, 16:05
Wohnort: Züricski

Re: error terror 23. august

Beitrag von papu »

will dä Hode geburii gha hed...dänk!!! /happy
Benutzeravatar
Grüner_gnom
Beiträge: 33
Registriert: So 29. Mär 2009, 12:11

Re: error terror 23. august

Beitrag von Grüner_gnom »

de hani glaubs au mal irgendwenn gse:D /yo

und sorry dere woni an kopf glanged han,han gmeint isch nur eh decki dete /stop n-smile_2729.gif

aber ja die ah de bar het ¨nüme chönne vor lache :-D :-D :-D
naja sie isch ja eh nid ufgwacht zum glück:-D
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: error terror 23. august

Beitrag von shivajanine »

mir persönlich hat die party mega gfalle, so mitten im wald /bigs ich liebs.

isch zwar recht dunkle gsi, aber dafür hat ich umso mehr freut, wenn plötzlich ein bekanntes gesicht aus dem dunklen vor mir stand /doof

und wegen der deko? ich brauch kein deko, die natur gibt genug her /happy macht doch mal die augen auf. Die bäume, blümele, sträucher, tierli, steinli, auch ein lagerfeuer kann mich stundenlang faszinieren /happy /bigs träum

Thanks @ all für eure mühe

was mich noch wunder näh, hab eine gürteltasche gefunden und an der bar abgegeben. Hat sie den weg zu ihrem besitzer/in wieder gefunde?

peace, blümele und so /grim
Don`t dream your life, live your dreams
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: error terror 23. august

Beitrag von essiggurke »

was mich noch wunder näh, hab eine gürteltasche gefunden und an der bar abgegeben. Hat sie den weg zu ihrem besitzer/in wieder gefunde?
..jepp, die isch wieder abgholt worde, vomene riiisig erliechterete fahrer!!! danke a dere stell.. isch glaubs es gschenk gsi oder sowas.

schad isch nur gsi, dass s'portemonee inkl. füehrerschii nüm dinn gsi isch- was när s'abboue chli erschwert het. die party het glaubs vor luuter schübel es schwarzes loch erschaffe, wo ja einiges uf übli art und wiis isch verlore gange.. :? unagnähmi überraschig, aber defür ischs feschtle vo anderne erspart blibe. O:)

was au erwähnt worde isch u mir au sehr zuegseit het - en dunkle dancefloor! es isch um einiges schöner, chöne im chopf echli abtauche, anstatt sich ufere konzertbühni beliechtet z'fühle, vo UVkanone oder schiiwerferschii..

danke an orell mit füessli wo schön in 18. inegrutscht isch :P
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Benutzeravatar
tagtraeumer
Beiträge: 14
Registriert: Fr 1. Mai 2009, 03:25
Wohnort: hine links

Re: error terror 23. august

Beitrag von tagtraeumer »

ja scho min gürtel hani wieder übercho....danke villmahl shivajanine fürs abge a der bar!! Das meitli wo a de bar gschaffed hed, hed sich scho hoffnige gmachd das niemer das ding chunt go abhole /bigs sorry aber i hange a dem teil....susch het is ire gschänkd!!
i ha die party au mega gnosse ghöre aber au zu dene wo susch eigentli nie a dark-partys gad.....dä platz döt obe häd eifach öpis....

wasi na wed sägä! Bitte liebi luet ich glaub die ziite wo mer alles eifach kan umelige la ade partys sind verbii au wennss schaad isch!! Isch e zimlich truurigi bilanz xi wos händ müesse zie...wievil rucksäck sind wäg cho 10 stuck?? und 3 laptops...wo bi am bothales sine glaub wieder füürecho isch!

i wöd eifach sägä wän jedä chli me uf siis züüg lueged passierd da sicher weniger, glaub das thema mitem chlaue muen meh beachtig becho well das chas eifach nöd si!!!!! Findes u schaad aber da södad mir ali mitenand öpis dägege unterne...

i freui mich uf hüd abe in rüti kul dasdi därf ächli ad bar go schaffe....peace
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: error terror 23. august

Beitrag von shivajanine »

tagtraeumer hat geschrieben:ja scho min gürtel hani wieder übercho....danke villmahl shivajanine fürs abge a der bar!! Das meitli wo a de bar gschaffed hed, hed sich scho hoffnige gmachd das niemer das ding chunt go abhole /bigs sorry aber i hange a dem teil....susch het is ire gschänkd!!
n-smile_16_6_1v.gif



freut mich /happy
War leider schon leer als ich sie gefunden habe :-( sonst hätt ich sie dir selber übergeben ;-) aber schön zu wissen, das sie wieder bei dir ist!
Don`t dream your life, live your dreams
Benutzeravatar
DarkSpace
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 188
Registriert: Di 24. Feb 2009, 21:57

Re: error terror 23. august

Beitrag von DarkSpace »

tagtraeumer hat geschrieben:ja scho min gürtel hani wieder übercho....danke villmahl shivajanine fürs abge a der bar!! Das meitli wo a de bar gschaffed hed, hed sich scho hoffnige gmachd das niemer das ding chunt go abhole /bigs sorry aber i hange a dem teil....susch het is ire gschänkd!!
i ha die party au mega gnosse ghöre aber au zu dene wo susch eigentli nie a dark-partys gad.....dä platz döt obe häd eifach öpis....

wasi na wed sägä! Bitte liebi luet ich glaub die ziite wo mer alles eifach kan umelige la ade partys sind verbii au wennss schaad isch!! Isch e zimlich truurigi bilanz xi wos händ müesse zie...wievil rucksäck sind wäg cho 10 stuck?? und 3 laptops...wo bi am bothales sine glaub wieder füürecho isch!

i wöd eifach sägä wän jedä chli me uf siis züüg lueged passierd da sicher weniger, glaub das thema mitem chlaue muen meh beachtig becho well das chas eifach nöd si!!!!! Findes u schaad aber da södad mir ali mitenand öpis dägege unterne...

i freui mich uf hüd abe in rüti kul dasdi därf ächli ad bar go schaffe....peace
jaja....immer die chlauerei....fröie mi wie en chline goff uf de tag woni eine uf frischer tat ertappe....:-)
das wird den es richtig geils bluatigs dreckigs feschtli....de wird sganz lebe dra erinered werde....je nach stimmig wirder den an baumgfesslet uspeitscht und in bowle bade oder weni scho schlecht glunt bi chas au pasiere daser brandmarkt wird im gsicht oda seint oder ander körperteil abtrennt...
und de winter a indoor partys verprich ich ezt scho das ich bi dibställ ma de ganz rest vode party am igang sta und jede einzel bis uf dunderhose filze wird....und hoff dasi de understüzig vo vielne bechum...mir söttet hald ma wida familiär zemehalte und zeige das mir das ned toleriered und ned eifach dumm schnorre...abr ja ghör dblüemli ezt scho usrüäfe weni wott filze: nei das dörfsch du ned du schrenksxch mini freiheite ih und mini menscherecht hühlhühl....
Epilepsy
die, hippie die
Antworten