10.10.09 RAUMKLANG presents: Ace Ventura,Day Din,Synthax...

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Mirowsky

10.10.09 RAUMKLANG presents: Ace Ventura,Day Din,Synthax...

Beitrag von Mirowsky »

/yo crazyeye /yo

mir hatt es mega spass gemacht
ein riesen danke schön an alle die dort waren !!
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member

Re: 10.10.09 RAUMKLANG presents: Ace Ventura,Day Din,Synthax...

Beitrag von Goa_Meitli »

danke! de organisatore und ihrne hälfer, danke de djs und live-acts, danke allne, wo döt xi sind und stimmig gmacht händ. nach es paar stündli schlaf simmer ersch am morge uftaucht... ace ventura hämmer leider verpasst, day din nur no de schluss mitübercho. aber wow, de sound hät absolut gstumme, super xi! schön xi, gwüssi lüt nach langem mal wider z xe und andri ändli mal persönlich kännezlerne.
e party, wo sich glohnt hät (indoor cha halt au super si /happy )
/yo
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Wir werden uns deshalb auch vorbehalten falls es zu voll wird rechtzeitig keinen Einlass mehr zu gewähren, um denen die am feiern sind eine schöne Party zu garantieren!
Jaaaa, ich bin auch wahnsinnig froh, dass ihr rechtzeitig zugemacht habt, sonst wärs ja vielleicht noch voll geworden! So habt ihr allen Feiernden eine schöne Party garantiert. Jedenfalls all denen, die es lieben im Schweiss anderer Leute zu baden und es romantisch finden sich den für die äusserst preisgünstigen 38 CHF erkauften 1m² Platz mit nur ungefähr 4 anderen Partybesuchern zu teilen... n-smile_0521.gif Danke, das war echt klasse von euch! :peace:

Wenn man so etwas im Vorfeld ankündigt, dann sollte man sich auch dran halten, denn es gibt ja durchaus Partybesucher, die mehr oder weniger aufgrund dieser Aussage kamen und die kleine Hoffnung hatten, dass hier Wort gehalten wird. Schade. Durchgängig absolut genialer Sound, hammergeile Anlage, aber was bringt`s.... Ich hätte sogar 50 Stutz bezahlt, für ein bischen Luft und ein bischen Platz zum shaken.

Naja, ganz ehrlich, irgendwie kann ich es ja verstehen... 38 + 38 + 38 + 38 + 38 +38 + 38 + 38 + 38 + 38 + ... + 38 usw usw usw... Da kann es einem als Veranstalter beim Zählen schon ziemlich warm ums Herz werden und dann fällt es natürlich schwer die Schotten dicht zu machen...

Nun, ich bekomme jetzt sicher gleich wieder vorgerechnet, wie teuer so eine Party ist, wie viel Auslagen man hat und dass es deshalb von unbedingter Notwendigkeit ist, bei diesem Dumping-Eintrittpspreis und der Fast-Geschenkt-Bar den Laden bis zum Bersten vollzustopfen um nicht rückwärts zu machen...

Fürs nächste mal noch ein konstruktiver Tipp: Da sich dieser Club ab einer gewissen Menschenmenge scheinbar selbst klimatisiert indem ein gemütlicher Landregen von der Decke tropft, könnte ein Regenschirm-Verleih bei den Besuchern sehr gut ankommen.
Kukana

Beitrag von Kukana »

Also soundmässig isch das eini vo bestä Partys gsi, woni bis jetzt ha dörfä erläbä! Ganz nach mim Gschmack! Ha gar kei Ziit gha zum ufs WC gah, ad Bar go zTrikä holä (das hend zum Glück anderi für mich übernoh...mer hets ja dä au grad wieder usägschwitzt :-) ) oder mal zum chli pläudärlä.... Ha eifach nüd chönä ufhörä mich zbewegä /happy Ahhh.... äs isch eifach super gsi!

Füächt isches gsi... tropft hets.... däfür ischs duschä dä Heimä umso schöiner gsi! : ) Und so bini dä au frisch und glücklich go pfusä...
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

=D> =D> =D> Ganz grosses Kino gsi =D> =D> =D>
Danka Christoph (Bassforscher) für`s die geil Party. Mega gsi.
Dank gaht au a eui Partyfolk: so macht sounda richtig Spass /yo
gruass vom Püntner
Jack
amoa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von amoa »

jep isch killer gsi,vor allem ace ventura!!!

danke and org für das fest /happy
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

schlüsse mich au grad a
super sause gsi im UG, echli volle, echli heiss, echli geil :-)
het mega spass gmacht zsounde zu dem top motivierte publikum !!!!

=D>
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Lysis

Beitrag von Lysis »

=D>
Super Sausse gewesen....
Danke Christophe für das was du da auf die Beine gestellt hast ... War bis jetzt meine schönste Party im UG. Lag eventuell auch an meinen Begleiterinnen ;) (i love my sis).
Uiii, Jack & Adrian waren auch!!! .... und Synthax und Tanja hab ich auch voll verpennt :( Mist.
War aber n geiler Geburstag -hehe-
Tja, für s nächste mal .... ich hab immer n Regenschirm dabei... einfach fragen ;)
Guten Tag .... liebe Welt
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

ich cha erscht ab churz vorde siebni mitschriebe 8-[

erschmal ug - und mir gfallt dä chäller nid schlächt. die erschte paar minute isch dicki luft gsi, aber, da s bier immerwieder so schnell pi***warm worde isch, isch mer mit de zit gar nid ufgfalle, dass bim itritt d sauna-mitbenützig inbegriffe gsi isch. die meditativ würkig vom niemerem ufd füess welle stoh het sich de immer meh verflüchtigt, will sich die ächte clubber i luft afo uflöse hend und proporzional immer meh a bode ibüesst hend.

sound isch quer durs beet rockig gsi, bi-molekular vo mir us am interessantischte /bigs (viele dank! /happy )

de erholigs-chäller hani super gfunde. und barprise sind ok gsi (bis ufs blöterliwasser viellicht - ich loh aber s uferächne mal lo si, wieviel tuusig prozänt zwüsche achauf und ertrag pro fläsche chöntit zstandcho si...ich wundere mich ehe, das bier ade bars trotz unwirtschaftlichkeit immerno en duurränner isch :lol: )

gruess a die, woni gse ha, a dä, wo mich am liebschte nid gse hätt (lägg - heschs eilig gha ;) ) und all die dancing people`s, die so wie ich nüt dümmers ammene weekend ztue wüssed :D

thanks ad veraschtlater und musiker&ihri groupies!

bis irgendwennemale...irgenwo...warumauimmer /yo
RumpelTroll

Beitrag von RumpelTroll »

Ein RIESEN KOMPLIMENT es war der Wahnsinn!!!
Wir sind am Sonntag nach 16 Stunden Raumklang mit einem lachenden und einem weinenden Auge aus dem UG getorkelt!

Viele alte Gesichter mal wieder gesehen. /grim /bigs
Viele neue Gesichter kennengelernt. (An die zwei Walliser Damen, eine /ohaa mit kurzen Haaren, eine mit längeren Haaren, hat riesen Spass gemacht mit euch abzudancen, hab leider eure kontaktdaten nicht, also falls ihr das hier lesen tut, bitte melden :De2 !)

Es war grande und für mich einer der besten Indoors seit Jahren!

Danke OK, Danke DJs, Danke Party People - IHR SEID SUPER! /yo

es macht Spass mit euch!

n-smile_0521.gif
Bis eis brüellet !!!
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

WOW!!!

Das war wirklich grosses Kino!!! Herzliche Gratulation und herzlichen Dank an Christophe für diese Hammerparty!!

Habs noch nie so rocken gesehen im UG... und am morgen noch soooo viele Leute, da wollte wirklich niemand diese Hammerparty verlassen :)

Vielen Dank Christophe, deine erste Party war legendär, ich freu mich schon bald auf eine Fortsetzung :D /happy

Peace und Blüemli

Raphi
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

bassforscher hat geschrieben:Nach langem hin und her rechnen haben wir uns entschlossen, dass der Eintrittspreis 38Chf betragen wird, da die zusätzlichen Kosten wie geplant durch zb. die zusätzliche Anlage dadurch gedeckt werden sollten!

Wir werden uns deshalb auch vorbehalten falls es zu voll wird rechtzeitig keinen Einlass mehr zu gewähren, um denen die am feiern sind eine schöne Party zu garantieren!
=D> =D> =D>

Musikalisch die beste Party, die ich seit längerem miterleben durfte!
white
Silver Member
Silver Member

Beitrag von white »

zIrbelChrÜtli hat geschrieben:
bassforscher hat geschrieben:Nach langem hin und her rechnen haben wir uns entschlossen, dass der Eintrittspreis 38Chf betragen wird, da die zusätzlichen Kosten wie geplant durch zb. die zusätzliche Anlage dadurch gedeckt werden sollten!

=D> =D> =D>

Musikalisch die beste Party, die ich seit längerem miterleben durfte!
Ja musikalisch isches würkli sehr fein gsi!!..Danke vielmal für dZemestellig vo dem geile Line UP. Leider hend dVerastalter us mine Auge alles anderi wo füre feini Party au no wichtig wer zimli nöd beachtet.

-Alles in allem ischsmer chli herzlos iecho..Für 38.- Itritt döftmer da scho chli öpis erwarte.. Agfange bimene chli fründlichere Empfang dur Security z.Bsp. oder Wc Papier ufem WC....- Ilasstopp isch hine und vore ned ighalte worde, dadeher hetmer den zude feine Musik teilwis gar nüm chöne tanze wells nur no es Gedränge gsi isch. SWasser isch eim am Igang scho abgno worde. Isch klar, so chamer de Barkonsum no optimiere, aber alli hend di ganz Zit Durscht und überhized wie blöd! Zum Glück hets ja den afange vode Decki tropfe sodasmer ab und zue en Gratis-Tropfe verwütscht het :-&
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

ja das mit de lüt isch sone sach gsi. ich bi froh, hends kei ilass stop gmacht, sus wäri nöd inecho.
wo mir dusse gstande isch, isch de verastalter cho und hat gseit, es seg mega volle und er seg siche jetz nöd sicher, ober eus no söll inela. er hat eus dann nomal usdrücklich gwarnt, es seg mega voll, aber er laht eus jetz ine.

vo de musig her hats mir nöd würkli gfalle. hans recht eintönig und ermüedend gfunde. erst bimolecular hani würkli geil gfunde. vorher hat sich dmusig für min gschmack zu fest uf kick und offbeat bass beschränkt. bi molecular isch zwar au alles mit kick und offbeatbass gsi, aber trotzdem igendwie viel geiler, als all andere vorher. die empfindig hat nüt mit minre stimmig ztue gha, aso dass sich mini stimmig gänderet het mit de ziit.

nachdem ich eigentlich no so guet wie nie über de itritt gmotzt han, findi 38.- aso scho zviel; au wenns i dem sinn evtl. nöd am verastalter sini schuld isch. ich bi gern bereit meh itritt für e besseri alag z'zlahe. aber 38.- isch halt scho viel. de ace ventura isch minre meinig nah sis geld überhaupt nöd wert; han ihn uf jede fall nöd würkli besser gfunde als die andere. weis nöd, wie tüür sUG zum miete isch, aber waschinli vedammt tür.

naja, ich werd be dem itrittspriis in zuekunft uf jede fall e anderi alternative als ug wähle.

was i voll scheisse gfunde han, isch dass securitys die einte türene zuegmacht hend am morge (aso die grad bem dancefloor). be dem gstank findi das völlig asozial. und wasmer ämmel ufd nerve gaht, sind die anti liecht mensche, wos umbedingt wänd dunkel ha und verhinderet, dass store ufgmacht werded und liecht ine chunnt am morge.

am morge hanis e würkli geili party gfunde.
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von rägebogehäxli »

Kollegoli hat geschrieben:am morge hanis e würkli geili party gfunde.
s hät also doch en grund gha, warum mir nöd scho (wie zersch vorgha) am abig cho sind, sondern ersch am morge /happy
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
Antworten