24.12.2009 72 Hours

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen

Welcher Act hat euch am besten gefallen?

Slug
8
13%
U-Recken
8
13%
Commercial Hippies
5
8%
Nitro
3
5%
Sidharta
8
13%
Silent Scream
4
7%
Digital Sun
3
5%
MauA
5
8%
Tschernobyllies
3
5%
Old dirty Shrooms
1
2%
Rasael
0
Keine Stimmen
Sensual Squeak
5
8%
Refract
8
13%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 61

dmt
Beiträge: 44
Registriert: Mi 12. Apr 2006, 06:57

24.12.2009 72 Hours

Beitrag von dmt »

Es fetts Danke an alli Hälfer wo das Fäscht ermöglicht händ...
Zuletzt geändert von dmt am Di 29. Dez 2009, 20:57, insgesamt 1-mal geändert.
www.wassmeraudio.ch

Upcoming: 72 Hours 2017
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von Goa_Meitli »

72 hours dmt häts in sich gha... bi jez no zu nöd vil me fähig als umezlige crazyeye
was giz dezue z säge? isch so vil passiert i dere zit. vil gredet (über chemie-studänte zum bischpil ;) oder darüber, dass de grüen damal nüm so blau xi isch, über verwandtschaftsgrad, über läbensbestimmige und visione (i hoffe, i bi der nöd z diräkt xi, es isch nur mini ehrlichi meinig dezue xi...), darüber, was s letschte jahr so alles mit sich bracht hät, über all die partys, a die mer sich no so guet cha erinnere, au wänn mer nüm so rächt weiss, wänn, wo, was passiert xi isch, darüber, wie mir ois veränderet und was s läbe alles so mit sich bringt,...), glachet, es paarne lüt ändli mal richtig hoi xeit und chli mit ihne ploiderlet (gäll simon, ääh, dave, und claudio und schmotzli und... susch no paar), chli blöd ta (danke manu, nüchtern ischs eifach wunderbar, je weniger schlaf, desto... /doof und wänn mer über jede seich lachet, dänn... Bild... aso... du weisch scho, wasi meine /grim ), amig chli fuul umegläge (danke für s gsellschaft leischte und wärmi gä, danke für s kuschle im eggä :ove: , wänn au ohni wulledecki...), chil tanzet und vil chai und no me toast und pizza gmacht, einiges xe, einiges chli truurig betrachtet und mich gfrögt, ob das alles nötig isch und ob sich nöd einigi meh usem läbe chönted mache als si usstrahled. widermal isch mer bewusst worde, dases kä gheimins git. dass peace und blüemli d maske isch, hinter dere sich e sone gwaltigi vielfalt versteckt... danke mine liebe, wo jede momänt verzauberet und verwandlet, dasser bi de erinnerig es strahle uslöst. danke dene, wo guet uf mich ufpasst händ. danke em dmt-team (danke jean-pierre, dass mi nöd a d dancefloor-bar gstellt häsch, weiss nöd, ob mir das usghalte hätted 8-[ ;) ), de hälfer, allne partypeople, de security, dene, wo es lächle uf d lippe zauberet, au wämer mal chli gstresst isch, danke dene liebe lüt vom chleider-stand (au für de mängerabatt :lol: )!, danke tibor, michi und jenny für d deko ufem mainfloor... gfroit hani mi au über die netti geste vo de corinne und em giorgio am schluss vorem heiga. danke! oi allne. immer wider.
/color
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von psyfreak »

danke viel viel mal an DMT für dieses tolle Fest... /bigs

72 Stunden Party...
davon war ich 42 Stunden anwesend Do. 22.00 uhr bis Sa. 16.00 uhr.
von diesen 42 Stunden hab ich gut und gerne 24 Stunden getanzt!!!
für mich war es eine echt hammer geile Weihnacht!!! /happy

Danke allen die dazu beigetragen haben, ob Org., Gäste, Acts ect. es hat für mich so ziemlich alles gestimmt. =D> =D> =D>

mag hier gar nichts negatives schreiben... obwohls das gab... aber ich bin glücklich und zufrieden nach Hause... also geniesse ich die tollen erinnerungen und freue mich bereits auf Weihnachten 2010! freufreu

ach ja, zu eurer Frage... ganz klar!!! Sidhartha und Dr. Magnus!!! waren schlicht weg der killer!!!
klang zwar alles sehr ähnlich, aber wenns geil ist... hehe... ich fands super!!! 2 Stunden Dr. Magnus
und davor noch Sidhartha, die haben meinen Füssen so ziemlich alles abverlangt! :-D

zu Hause angekommen... an beiden Füssen je zwei Blatern... ja... ich hatte meine Party... looool... O:)

lg manu
Bild Bild and Bild
Benutzeravatar
bliblablup
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 311
Registriert: Di 6. Sep 2005, 16:49
Wohnort: Windisch, AG

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von bliblablup »

Vermisse eine carhartt jacke, nicht zufällig eine liegengeblieben..? #-o Wenn ja, wär ich sehr froh drum, danke.
zirpeli
Beiträge: 9
Registriert: Sa 16. Mai 2009, 18:24

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von zirpeli »

guguseli

ich bin erscht am sa abig cho und han mich riesig gfreud uf die party... han dänkt das es
viel meh lüt git.... aber es het sich glaub guet verdeilt. me het ämel immer platz gha zum
tanzä. jupiii
ich bin sehr z`fridä und sehr müed hei gange, wies muess si... obwohl mier d`musig nid so super
super g`falle het! vom u-recken hani mier scho chli meh erhofft gha...naja.. ich han min spass gha...
danke 1000sig...
ja, wer weiss nu wer nachem Q.E.D. g`schbillt het... ???
Benutzeravatar
FenriX
dj
dj
Beiträge: 121
Registriert: Mi 1. Okt 2008, 15:41
Wohnort: dort wo die Gedanken beginnen zu fliegen...

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von FenriX »

zirpeli hat geschrieben:guguseli

ich bin erscht am sa abig cho und han mich riesig gfreud uf die party... han dänkt das es
viel meh lüt git.... aber es het sich glaub guet verdeilt. me het ämel immer platz gha zum
tanzä. jupiii
ich bin sehr z`fridä und sehr müed hei gange, wies muess si... obwohl mier d`musig nid so super
super g`falle het! vom u-recken hani mier scho chli meh erhofft gha...naja.. ich han min spass gha...
danke 1000sig...
ja, wer weiss nu wer nachem Q.E.D. g`schbillt het... ???

Slug glaubs oder nid?
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“


----------------------------------------------------------------------------------------------

FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von MauA »

....trotz 3 ussetzer vu miim grätlii isch de uftritt mega schöö gsii....ha abeglueged u numme no chöne strahlä.....danggä vill mal =) =) =)
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von satropa »

hmm do fehlt en act uf der abstimmigslischte ;-).....
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Benutzeravatar
Cellar_Door
Beiträge: 40
Registriert: Mo 4. Aug 2008, 09:22
Wohnort: Bülach

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von Cellar_Door »

zirpeli hat geschrieben:ja, wer weiss nu wer nachem Q.E.D. g`schbillt het... ???
dmt hat geschrieben:02.00 - 04.00 Q.E.D.
04.00 - 05.00 Slug (Live)
05.00 - 06.00 Slug Dj
Benutzeravatar
Sidhartha
Beiträge: 9
Registriert: Di 29. Dez 2009, 11:40
Wohnort: Portugal
Kontaktdaten:

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von Sidhartha »

Deutsche Version - traurig für irgendeinen Fehler!!!

Hallo jeder, alle kühle;-)

Ich habe diese Partei geliebt!!! die Leute, war die Menschenmenge übermäßig nett und so viel in die Musik: überwältigend: Die Dekoration, lazer war Licht & Soundsystem alle perfekte!!!

Hat jemand verknüpft zu videos oder photos auf dies einer =?

Dankt viel für alles die Partei war übermäßiger netter organisierten Brunnen und Halt draußen zum Ende, als es angenommen wurde, dass DMT sind wirklich ernste
Förderer und ich sicher sich darauf, zu sein zurück in Zürich freut;-)

Große Rücksicht zu J. P. und Chris diese Burschen überraschen und arbeiten sehr hart, die großen Bedingungen so Leute zu schaffen,;- können genießen)

--------------------------------

Hello everyone, all cool ;- )

I loved this party!!! the people, the crowd was super nice and so much into the music :awesome:
The decoration, lazer light & sound system were all perfect!!!

Has anyone links to videos or photos on this one?=

Thanks a lot for everything the party was super nice well organized and hold out to the end as it was supposed
DMT are really serious promoters and i sure look forward to be back in Zurich ;- )

Big respect to J.P. and Chris these guys are amazing and very hard working to create the great conditions so people can enjoy ;- )

Kind regards,


Sidhartha

--------------------------------
Website: http://www.hypergate-records.com
Email: info@hypergate-records.com
MSN: hypergate_records@hotmail.com
Skype: hypergate_records
Kind regards,

Sidhartha / Hypergate Records / Fractal Records
Bild

--------------------------------
Website: http://www.hypergate-records.com
Email: info@hypergate-records.com
MSN: hypergate_records@hotmail.com
Skype: hypergate_records
Cel_Phone: 00351 969902977
Benutzeravatar
FenriX
dj
dj
Beiträge: 121
Registriert: Mi 1. Okt 2008, 15:41
Wohnort: dort wo die Gedanken beginnen zu fliegen...

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von FenriX »

mier het die party au sehr guat gfalla, nu bini am 24igsta leider 5min z`spaat cho, der gelfling het mis lieblingslied abgspillt und i han leider nuno der schluss mitübercho... ;-) guats line up, schöni deko, guats soundsystem, mehrheitlich fridlichi lüt
bin zwei täg gsi.. am 24igsta und am 26igsta... am 24igsta hets mier persöhnlich besser gfalla.. weniger lüt, meh platz uf der tanzflächi und au sus z party volk besser gluunt gsi, ob das echt an wiehnachta glega isch!? ;-)

alles in allem: Supper party.. bis nächst jahr ;-)
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“


----------------------------------------------------------------------------------------------

FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
SensualSqueak
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 139
Registriert: Mo 12. Jun 2006, 11:04
Wohnort: Biel

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von SensualSqueak »

eifach nur geil..... weis gar ned wasi meh söll schriibe....danke j.p. und chris fürs booking und alles andere...
het mi meeega gfreut de nitro und u-recken wiedermol zgseh.. :)
Benutzeravatar
schroeder
Beiträge: 36
Registriert: So 21. Sep 2008, 17:23
Wohnort: Lietsch City
Kontaktdaten:

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von schroeder »

isch e wunderschöni party gsii, sound, lütt, deco,licht, ect..... het alles gstumme.

es grosses dankschön analli wo das ermöglicht händ, es bsunders dankschön goht an die inder wo rund um d uhr putzt händ han i voll geil gfunde...
bis next joohr grezzz
Benutzeravatar
utopias
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 145
Registriert: Di 15. Apr 2008, 02:23
Wohnort: im berner oberland

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von utopias »

bi erscht am so am nami cho inä lugä.. /wurm und muäs sägä DMT Party,s si immer öbis speziells... =D> vorallem deko het mir super guät gfallä.... /color
zirpeli
Beiträge: 9
Registriert: Sa 16. Mai 2009, 18:24

Re: 24.12.2009 72 Hours

Beitrag von zirpeli »

danke viel mal für dantwort... das gaht ja rassig ; )
danke slug... für dini musig! isch speziell schön xsi.
Antworten