Rigi Snowflake Scheidegg

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 143
Registriert: Mi 20. Jan 2010, 16:53
Wohnort: ... bei den Sternen...

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von Zaubermanu »

huiii... was für e schöni party /happy .. immerno voller schöne erinnerige, chli muskelkater i de beii, und emene zfriedne gmüet gib i gern mini meinig dazue :D

=D> =D> im gross und ganze isches würkli e wunderschöni, bezauberndi party gsie.. durchus glunge und guet umgsetzt =D> =D>

nochli genauer ;) :

- also zerst mal en riese dank a alli die lüt wo det obe gsie sind und die nacht zu dem gmacht hend wo sie gsie isch.. ihr sind echt super mensche... die stimmig isch eifach so genial gsie, richtig lieb und familiär... n-smile_0436.gif ;)

- swetter... :lol: .. naja, dparty het hald snowflakedance gheisse, ich denke mr het gwüsst was eim erwartet.. also ich has bezaubernd gfunde, de schön schnee :-) zähme mit dr belüchtig und em laser, echt schön gsie... und am morge wo dsunne cho isch.. unglaublich schön, die natur, die berge, dwolke, dbäum und eifach alles isch so schön gsie..

- de Restaurantbetrieb isch ja wohl au e super sach gsie...

.. Chilloutfloor... hm, was söll ich sege... tuet mir echt leid, isch persönlichi ahsicht, aber für mich isch de chillout absolut ned chillig gsie.. isch recht chli gsie, sehr eng, de sound isch irgendwelches zügs us psychedelische abstrakte tön ohni regelmässige bpm, minimal, house, proggi und mängisch chli chillout und mega zluut (aber de dj het defür echt sini eignig party gha, schön gsie zum zueluege ;) ).. und den hets im chillout no stüehl gha, bin mängisch echt nüme drus cho will ich mir gwohnt bin am bode chille und chli aneligge weni mag (aber warschinlich hender denkt weg de nasse schuhe wo dlüt hend, weiss au grad kei besseri idee :oops: ).. chillfloor - neus konzept ;) :oops:

- Soundahlag, istellig und qualität han i guet gfunde, chamer ned gross was sege.. ussert imene "Technik-fachgesimpel-Thread" vielicht ;) ... isch übrigens super gsie hender die recht luutsprechersiete so schnell wieder zum laufe bracht, het mi richtig glücklich gmacht /happy

- deko.. isch schön gsie.. aber isch das a mir glege oder isch i de nacht ned immer all deko belüchtet gsie, und mängisch sogar unterschiedlich?? hm... /frage .. isch schad gsie sind ned all belüchtet gsie, und tüecher het au chli liecht verdient :lol:

.. wo hets en abfallsack?? sueche.. sueche.. sueche... ja, het sehr seeehr wenig abfallsäck gha.. Wenn ich i de natur bin chan i eifach nüd an bode werfe, ned mal en stummel oder en kaugummi. es isch ja ned so dass es mich gstöhrt het immer id mitti vom psyfloor laufe, es hetmi gstöhrt dass weg de wenige chübel so viel abfall umeglege isch.. isch chli schad gsie.. und es hetti am schluss sicher au chli weniger zum ufrume geh ;) .. sehr wichtige punkt find ich. unbedingt meh abfallsäck...

- sound .. chani eigentli nur für de psyfloor rede... huii, gigantisch. echt super!!! eigentlich sind alli mega guet gsie.. u-recken hetti chli meh/oder was anders erwartet, aber da isch min fehler... kollegoli isch defür umso schöner, tiefgehender und eifach nur super gsie. falls i vorstellige gha han, hesch sie um dimensione übertroffe, kompliment oli =D> =D> ...
timetable... hm.. bin ich irgendwie chli i de ziit greist oder het sich das timetable chli verzögeret und öpe 2 stund verzug gha?? bin bim theoretische start vo u-recken recht lang verwirrt am sounde gsie zum johan.. aber eigentlich isch das ja unwichtig gsie ;)


Nomol danke a alli lüt wo mitem schnee tanzt hend und det obe gsie sind... echt genial gsie..


so wiedermal viel blabla... ;) :oops:

isch echt wundervoll und erfüllend gsie, wird die party bestimmt nie vergesse, danke...

danke otti :-)
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von 604freund/Psykas »

wasi no han wele aafüege:

i wör dparty in snowstormdance umtaufe, hetti irgendwie besser passt :lol:

und wasi mi gfrööget han, wie hender das letscht mal mitm dj zelt glöst gha? die folie voredra het mir irgendwie e gwössi distanz zu de djs geh, was teilwiis recht unagnehm, oder besser xeit ungwohnt gsi isch... hans halt gern weni gsehne was de dj macht, wiener mitgoht und abgoht zu sim sound... dasch mer au klar dass ohni die folie nid lang sound gloffe wer :-D aber letscht johr isch das irgendwie andersch gsi... hmmm??? es vordach? irgendwie so glaub... naja, aber ihr hend immerhin e wunderschön durchsichtigi klaari folie gna, was wenigschtens de soundkünschtler e gueti durchsicht ermöglicht het...

wegem abfall, kei ahnig wiso, aber i han am morge irgendwie nüt mööge säge wo en dame (wo a de bar eht gschaffet!!!) e fläsche vor mine auge het an bode grüert... k.a. i bi au zimli dur de wind gsi aber bi mir het jedi dose und jede fötzel sin weg i de einti sack gfudne... weis echt nid wiso das nid bi allen lüüt klapped... aber das thema kenne mer jo scho :-"

wenn het de oli ufgleit? summerzit? i bereues immerna dass ich das irgendwie verhängt, verschloofe oder susch verpasst ha...

und also 9 aazeige isch jo nid eso vil oder? bi dere aazahl lüt? zudem find ich de artikel gar nid so übel gschriibe, oder was meined ehr? und weis öpper ob de 18jährig wo de bulle defo grännt isch :lol: :lol: :lol: trotzdem no ad party cho isch? oder hends so eine gad mitgna? O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Psyalor
Beiträge: 49
Registriert: Mo 1. Feb 2010, 13:37

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von Psyalor »

Ig schetze dä hei si mitgnoh. Vor dr polizei dervo renne und när no droge speziell für e verchauf bi sich ha das sich nid grad e eleganti mischig! aber wüsse due igs ou nid.
aber süsch sich dr artikel gar nid so schlächt ja ;)

mi abfall chunnt immer i eiget rucksack und wird deheime entsorgt wes nid grad e chübel näbedrann het. und die folie vor de dj's hani nid so störend empfunde naja usser zum fotografiere. ehts halt keni dj föteli gäh =(
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von nexus »

"cooli" party xi! wetter au guet passt, snowflake =)

/bigs
Zuletzt geändert von nexus am Fr 2. Apr 2010, 11:06, insgesamt 1-mal geändert.
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von BuddhaNature »

:-k
Wow, heftig... wenn man noch bestraft wird als ÖV Anreisende.
«Die Personenkontrollen fanden aufgrund von Hinweisen statt, dass am Anlass vor einem Jahr in erhöhtem Mass Drogen konsumiert wurden»
Was sollten dies denn für Hinweise sein?
Mal ehrlich, wer sollte sowas tun? Oder Hinweise vom MF? Oder einfach nur eine billige Ausrede?
Vielleicht waren es ja bei der Mystica auch Hinweise von der vergangen nicht existenten Mystica?
:^o
Neun Personen im Alter zwischen 20 und 54 Jahren werden ans Bezirksamt Schwyz verzeigt, da sie geringe Mengen Betäubungsmittel auf sich trugen
Was für Betäubungsmittel?
Wochenendkiffer?
Warum solch relevante Infos unterdrücken und vertuschen?
GEH DEN WEG DES HERZENS

Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von 604freund/Psykas »

hab eigentlich den artikel recht gut gefunden... wenn man ihn aber richtig zerlegt, ist er auch nicht viel ebsser als alle anderen...
@buddhaNature stell doch diese fragen dieser zeitung die sowas abdruckt... wäre noch interessant eine antwort zu kriegen...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von BuddhaNature »

Hatte nichts gefunden um online was dazu zu schreiben.
Aber gar nicht notwendig. Die Presse war vermutlich gar nicht anwesend.
Denn die diese Communiques verfassen, schauen vielleicht nicht nur im PartyThread, sondern evtl. auch mal bei den Reports rein. Wer weiss ;)

Bei Verkehrskontrollen heisst es doch auch nicht, aufgrund Hinweisen könnten einige zu schnell fahrende auf der Autobahn gebüsst werden.

Kann mir deshalb schwerlich vorstellen, dass dies von "Hinweisen" kommen könnte.
Und wenn ihr Hinweise braucht, dann geht doch mal in die Gerichtssäle der Amts-und Obergerichte... dort werden Menschenrechte z.T. mit den Füssen getreten.
GEH DEN WEG DES HERZENS

Benutzeravatar
Shajana
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 78
Registriert: Di 12. Aug 2008, 13:30
Wohnort: Obwalden

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von Shajana »

Aso miär heds eifach super guäd gfallä,
was dr Otti mit sinä Hälfer uf Bei gstellt hed mit dänä Wätterverhältnis...Komplimänt =D> =D> =D>

Am Samschtigabä womer acho sind hed ies dr Schneesturm grad voll verwitscht,
mer sind de zerscht is Restaurant chli go uifwärme und richtig aleggä,muäss sägä mit dä Kleider hanis voll im Griff gha,niä gfrorä und diä cheibä Buffalo-Schuäh sind halt schonu z bescht usser mitem Profil hani ai chli z kämpfä gha /color

Vom Sound här heds mer sehr guät gfallä,bi nur verussä gsi und gägä Morgä isches eifach ä Traim gsi,
dankä Balumba äs isch immer wieder äs schens Erläbnis /happy /happy /happy

Otti ich dankä diär,dienä Hälfer und allnä Dj s fir das unvergässlichä bsundrigä Fäscht =D> =D> =D>
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 226
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 17:49

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von KeiFantasieFürName »

kollegin hat ihre regenbogen stülpen und ne braune kappe liegengelassen... jemand der was weiss?
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
otti
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 63
Registriert: So 11. Jan 2009, 05:46

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von otti »

KeiFantasieFürName hat geschrieben:also der freak im chillout floor war vorallem morgens amüsant&unterhaltend, er hat da sein ding gemacht. aber stand nicht mal etwas von 300-500 personen platz im chillout? vieleicht stehend und zusammengedrückt... habe mich auf ein stilles örtchen wo man 1-2 stunden schlafen kann eingestellt.

noch zum soundsystem...; es war aufjedenfall gross. frage; ist es wirklich von kling&freitag? weil eingestellt fand ichs der horror, tat teilweise weh in den ohren, und ich mag eigentlich laute musik gut ertragen..

hatte auch schlechte schuhe an, hab mir dann im restaurant 2 plastiksäcke geholt, viele leute folgten meinen beispiel.. hihi die serviertochter war lustig.


ACHJA, jemand meinte noch es sei warscheinlich zu aufwändig für ne feuerstelle oder 2.
hallo? vieleicht n paar steine oder so und bisschen holz hinstellen, hinter dem restaurant hatte es ja nen riesen berg davon. selber hab ich die aktion nicht unternommen da ich mich gefragt habe ob es wohl überhaubt begrüsst wird von der org. aber aufwändig wärs sicher nicht gewesen... und hätte die hälfte deko ausgemacht!
aber Hallo
hast du die Feuerstelle mit Dach nicht Gesehen und das man so viel Holz bereitlegte das am Sonntag Abend noch übrig war /bigs


KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 226
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 17:49

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von KeiFantasieFürName »

doch doch die habe ich gesehen und auch 2 mal augesucht... aber es wäre so schön gewesen ein feuerchen ein bisschen oberhalb der tanzfläche zu haben, das hätte in dem schneesturm ein wuuundervolles ambiente geschaffen
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Benutzeravatar
ANTIzensur
Beiträge: 21
Registriert: Fr 26. Feb 2010, 10:46

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von ANTIzensur »

Isch eifach hammer gsi det obe!!!

Het eifach mal wieder alles passt. Grosses Highlight isch Johann Bley gsi. Ha de Otti no gfragt wie mer uf de Liveact chunt.... De het er nur gmeint: "Ja de kennt mer eifach!....Aber isch guet!?" Ha de nur no es: "Voll de Hammer usebracht!...."
Eine wo mit soviel Liideschaft soundet hani scho la ng nüme gseh.....Und sin kolleg wo währet em act sicher 20 mal de hang ufe gsecklet isch und wieder abe....OHNI EINISCH UF dFRESSE zGHEIE!!!! /bigs

Echt de Ultraknüller gsi! Next Jahr FILTERIA?!?!

Grosses danke otti für alles au dine helfer am restaurant Sine Bsitzer und bsunders am Grössi(sorry, isch lieb gmeint) au im Restaurant, sie het immer en chüle chopf bewahrt!


DANKE DANKE !!!!!!!!!!!!!!
crazyeye :-({|= =D> /pille /doof /bigs /happy /ohaa =D>
MY PERSONAL GOD!

Paul Simon Part

Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von 604freund/Psykas »

˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
Kinder des LSD
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 110
Registriert: Sa 11. Jul 2009, 03:40

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von Kinder des LSD »

Meenakshi hat geschrieben:speziell danke ich den beiden jungs (michel + tom, wenn ich mich recht erinnere), die doch massiv zur besserung meiner stimmung beigetragen haben : )
gerne wieder :lol:
obwohl wir uns beide nich mehr so recht an den abend erinneren können
lol
cya
Nemue
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 52
Registriert: Mo 23. Nov 2009, 13:24
Wohnort: OW

Re: Rigi Snowflake Scheidegg

Beitrag von Nemue »

Hey 604freund / psykas: da hast du dir aber viel mühe gemacht. BRAVO!!
Das sind noch Gäste!!!! n-smile_0214.gif
Antworten