ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
Synapse aka Thairox
dj
dj
Beiträge: 95
Registriert: Mi 10. Feb 2010, 17:53
Wohnort: Bremgarten AG

ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von Synapse aka Thairox »

muss säge haammmer party gsiii^^ /color /color /yo /bigs
am afang chlii komplikatione kah aber mir hends suupii glööst
drum hani welle frage ob öppr fööteli is internet gstellt het ^^??
greeezlll
upcoming gis :
23.6. @Sandras Bday Party (AG)//17.6 tba Bonstette (ZH)//28.7. @ OO°°...space-of-psychedelic-Night...°°OO LIVe*** PATARA** KENT
BROCKMEN Sedel Luzern (LU)//31.7. @ Substance Hendschicken Waldhütte ( Outdoor) (AG)//24/25.8. @ Brulfotronics 3 Festival (GR)//12.10 @ Summer Vibration with TEZLA*ORGANICVIBES*SENIX*BIOTEC*ADRENOCHROM*& more//27.10. @ Psychedelic Invasion Part 3 Hatikwa Live (STG)
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von atombrot »

am afang hani nochli angst ka, das mer gross verregnet werded, aber isch denn alles guet deckt gsi.

isch es super chlises festli gsi, in erdmannlstein... has no recht schön dekoriert gfunde ufem dancefloor. isch chli pech gsi, was mitem geni passiert isch, aber bin froh, das niermertem was passiert isch und daser denn au no relativi zügig en ersatz uftribe hend ;)

nach all dene panne und technische problem wo mier im vorfeld zu eusem liveact ka hend bini richtig erstuunt gsi, das ich eusi backup cd gar nöd brucht han ;)
nachdem de neu geni ufem platz gsi isch, hemmer chöne richtig loslege. am afang hemmer zerst chli uftaue müese, aber denn isches richtig guet wiiter gange... irgendwie im 2. oder 3. stuck, wo de thomas het sölle gitarre spille, isch em e saite grisse... de lieb herr hett denn das probiert so guet wie möglich z überspille, aber so isches halt doch nöd ganz ohni panne blibe ;) aber das isch ja genau das, womer am live spille lustig findet... weisch nie, was passiert und irgendwie muesch eifach demit umga ;)

a dere stell es super fetts dankeschön an thomas (dä tubel wo gitarre spillt a.k.a. thomas ;) ) wo trotz stetigem umegenörgle und generve miinersiits nöd abghaue isch und das ganze mit mier dureziet ;) hesch du super gmacht, und au wemmer im vorfeld teils es rechts gezank hend, das isches doch wert ;)

danke au allgemein ad orgas und geburtstagschindli, wo eus ermöglicht hend z spille und söne geili chlini party usem bode gstampft hend. danke au a di andere djs und liveacts (gell thom ;) ), het mer musig mässig eigentlich durchgehend gfalle, und die paar versiffti übergäng chamer ja no verschmerze, wemmer weiss was für pitcher das dete gstande sind ;) (han ja selber es wiili lang probiert en que punkt setze uf dene dinger, leider erfolglos...). und danke au ad lüt, wo zu eusere musig am abga gsi sind ;) baut mega uf wenn gsesch wie lüt freud und spass a dim sound hend ;)

alles in allem bini sehr zfride gsi mite de party,bedingt dur de stress bim schaffe und zum fertigstelle vom liveact bini am morge eifach total flade gsi, und wo sich d möglichkeit botte het, mit de kollege gad mitem auto hei, hani eifach müëse zueschla ;)

merci für das tolle fest ;) blibt mer sicher es wiili in erinnerig
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von atombrot »

oh und zu de föteli... ich han kei gmacht, aber d kollegin isch chli mit de cam underwegs gsi... lueg mal ob si die fötteli da iestelle will ;)
Benutzeravatar
Synapse aka Thairox
dj
dj
Beiträge: 95
Registriert: Mi 10. Feb 2010, 17:53
Wohnort: Bremgarten AG

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von Synapse aka Thairox »

atombrot hat geschrieben:oh und zu de föteli... ich han kei gmacht, aber d kollegin isch chli mit de cam underwegs gsi... lueg mal ob si die fötteli da iestelle will ;)
hehe ja ehh de generator het voooll brennt ^^
aber zum glüück hemmer no eine chönne go hole isi wäähr nett mercii^^
greeezl
upcoming gis :
23.6. @Sandras Bday Party (AG)//17.6 tba Bonstette (ZH)//28.7. @ OO°°...space-of-psychedelic-Night...°°OO LIVe*** PATARA** KENT
BROCKMEN Sedel Luzern (LU)//31.7. @ Substance Hendschicken Waldhütte ( Outdoor) (AG)//24/25.8. @ Brulfotronics 3 Festival (GR)//12.10 @ Summer Vibration with TEZLA*ORGANICVIBES*SENIX*BIOTEC*ADRENOCHROM*& more//27.10. @ Psychedelic Invasion Part 3 Hatikwa Live (STG)
Benutzeravatar
Rampadam
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 120
Registriert: Mi 26. Aug 2009, 23:34

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von Rampadam »

so ich gib min senf au na dezue ich muss säge ich han zerscht dänkt fuck rege geni brennnt sölli hei ga??hmm chani nid mache isch ja under anderem mim schatz ihri geburi party gsi...und wos den morge worde isch und ich mich langsam für min live act vorbereitet hanhätsmi packt...und danke allne party peoples für de schön aplaus wo ihr mier beschert händ

danke au am röö de coco und mim schatz em rastazwerg ..



danke au allgemein ad orgas und geburtstagschindli, wo eus ermöglicht hend z spille und söne geili chlini party usem bode gstampft hend. danke au a di andere djs und liveacts (gell thom ;) )




ja thom din sound hätmer echt pässlet

und guitar thom hät mi gfreut eusi konservation:-)

love and peace thom
DIVE DEEP.........THE NEPTUNES
Benutzeravatar
ProTone
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 134
Registriert: Sa 21. Feb 2009, 12:50
Wohnort: Bündnerland

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von ProTone »

Jaaa i hans au cool gfunda..:-) ja thom ds mit de Pitcher isch sone Sach gsi.. Han ganz am Afang no gued könne probiere wegm Cue Point wo kei Leutz umegsi sind,abr ha's denn doch nid herakriegt.. Janu im Endeffekt eifach s beschta drus macha... Weiss nüm wie er heisst wo voll ustickt isch weg de Pitcher.. Verstohni ihn absolut aber wiederum denksch doch eifach an'd Partygäscht und das si de Sound könnd gnüssa..
Shit Happens..... Aber d Party selber isch voll de Hammer gsi! Cooli Leutz Cooli DJs/LiveActs! Han d Thomthoms megagnossa isch voll cool gsi!=)
Deko isch au voll Hammer gsi und d Stimmig isch nach und nach immer besser worde.. Vorallem wo de Geni Nr.2 koh isch und denn endli wieder Sound glofe isch...:-)
Super gsi!! Und appeliere an die Leutz wo mi mier duregfeschtet hend bis am 6 am Obed!:-D das isch wiedermol was gsi.. /yo
Drop Acid,Not Bombs

CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon
16.11 Flower of Life II
30.11 Phantasm Records : 20 Years Labelparty @ Club Enjoy, Schlieren
7.12 tba
15.2.14 t.b.a
11.7.14 ♥ One Love Festival ♥ @ Filisur
7.12 tba
jinn
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 212
Registriert: Mi 5. Aug 2009, 16:56
Wohnort: sissach u solothurn

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von jinn »

au ar bar schaffe het mega freud gmacht. am afang ha i denkt shiht chunt über haubt öber oder git das e mega pleite u ca am 23.30 isch mega los gange das isch die party gsie vo dem jahr merci röö das du mir so viel vertaue gschenkt hesch
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: So 4. Jan 2009, 19:16
Wohnort: BL

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von Bobbymarley »

Yay! cools fäschtli gsi! :) merci ad geburtstagschinder und suscht sowieso all de liebe lüüt wo dört ershciene sind /color
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Benutzeravatar
orixa
Beiträge: 22
Registriert: Do 22. Mai 2008, 00:09
Wohnort: Die Hei

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von orixa »

dankä eu allnä wo trotz rägä dä wäg id nöchie vom erdmandliestei gfundä händ,äs hätt risä spass gmacht mit eu minä(rastazwerg) u dä coco irä geburi zfirä.Au äs dankä a min schatz für die cool überaschig i sim act und au das ich ha dörfä hintärm
djpullt sie hätt ächt spass gmacht /happy mal us därä sicht party lüt zgse.Ja das mit äm genie das isch ächlie doof glofä doch äs isch zum glück nüt pasiert.
Benutzeravatar
Rampadam
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 120
Registriert: Mi 26. Aug 2009, 23:34

Re: ha welle frage weg de fötelis ----1Mai Erdmännlistei^^

Beitrag von Rampadam »

schatz das han ich gern für dich gmacht und de anderene party gäst häts ja au gfalle ich hoffe nur dases am 8 mai nid pisst schuscht mümmer det au dure wo ier händ müse dure odeer sägemer alli hännd müsse dure:-)))aber vom rege löhmer eus ja nid verschüüche...cu on stage @ frühlingstantz 8 mai.
DIVE DEEP.........THE NEPTUNES
Antworten