18-20.06 Psychedelic LAP END Happiness - Molinis-Bubble live

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

18-20.06 Psychedelic LAP END Happiness - Molinis-Bubble live

Beitrag von BuddhaNature »

soo.... will mich nochmals bedanken bei Euch. Danke, merci, gracias =D> =D> =D> für diese schöne (leicht verregnete LOL) Weekend.
Tut mir Leid wenn vermutlich wegen dem Wetter nicht soviele gekommen sind wie erwartet. Hoffe ihr kommt finanziell trotzdem über die Runden.

Hat mir wirklich super gefallen! Einfach genial wie ihr soviel Zeit in diesen Event investiert habt. Wahnsinn der ganze Aufwand. Zwei Bühnen über nen Bach gebaut! Auch die Deko war sehr schön, leider jedoch in der Nacht zuwenig beleuchtet.

Vielleicht sollte man nächstes Mal mit ner Flasche Schnaps, Kafi Träsch oder sowas aufwarten, falls sich ein Gemeindeschreiber mit Schallmessgerät den Boxen nähert, und diesen gleich sinnvoll voll füllt /pille
Hab mich aber in einem anderen Thread darüber ausgelassen, also lass ich's hier ;)

Noch ein paar Pics:
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
GEH DEN WEG DES HERZENS

Lockvogel
dj
dj
Beiträge: 517
Registriert: Do 20. Sep 2007, 10:19
Wohnort: Biel

Re: 18-20.06 Psychedelic LAP END Happiness - Molinis-Bubble live

Beitrag von Lockvogel »

möcht mich au ganz fescht bedankä! Ihr händ alles geh, sind aber leider vom Päch gnadälos verfolgt gsi. Hoffä sehr dä schadä isch nöd zgross wordä! Aber ma hät dä ufwand ächt gseh, bin sehr beidruckt gsi vo däm woni do gseh han. Ä blachä oder zwei wär kein seich gsi, aber isch gliich guät gsi.
Das dä Gmeindschriiber (Ernst heisst er glaub) nöd hät chönä ruäh geh hät glaub niämert begriffä, isch er doch dä einzig gsi wo sich a däm gstört hät. Und dän ischs erscht no dä gsi, wo Bewilligung unterschriebä hät! I minä Augä händ ihr alles richtig gmacht, a so einä anä zgrohtä isch eifach nur päch.
Hoffä ihr machät wieder mal sonä Party, dä Topf mitäm unglück händer jetzt ja usgschöpft, chan nur no super wärdä! :-)
Nomol vielä Dank für diä Party und fürs Booking!!

Liäbi grüäss us Biel
Simon
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)


http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Benutzeravatar
sokrates
artist
artist
Beiträge: 104
Registriert: Mo 19. Feb 2007, 17:52
Wohnort: winterthur
Kontaktdaten:

Re: 18-20.06 Psychedelic LAP END Happiness - Molinis-Bubble live

Beitrag von sokrates »

isch super gsi! ihr händ eu mega müä geh, da het mer gseh =D> ächt ä wunderschöni location!

da mit dem gmeindsfuzzi isch ächt hart gsi (nei wiä de umägfucht het... geistiger durchfall i übelst agressiväm und lutäm tonfall), bin aber gottefroh gsi, das es ufm 2 floor witer gangä isch...

danke für euä isatz! ihr hend s´maximum us dä widrigä umständ usägholt!
Benutzeravatar
Rampadam
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 120
Registriert: Mi 26. Aug 2009, 23:34

Re: 18-20.06 Psychedelic LAP END Happiness - Molinis-Bubble live

Beitrag von Rampadam »

au vo eus äs riisä dankeschön fürs booking!!!
ich han also au augä gmacht woni am samstig cho bin!!! diä bühnä wo ihr extra ufbaut händ, eifach dä hammer!!! riisä kompliment =D>
so schad das swätter eifach nöd hät welä mitspielä #-o
aber dank dem wätter isch d stimmig mit dem nebel defür meega mystisch gsi, het doch au öpis! ich wür au sägä, lönd dä chopf nöd hangä und möched wider mal so ä liebevolli party....(schön wätter garantiert /color)
i dem fall liebi grüäss und bis zum nächschtä mal .....( dän mit dä vollä zit sound /bigs )
DIVE DEEP.........THE NEPTUNES
Khaos
Beiträge: 34
Registriert: Mi 3. Mär 2010, 12:43

Re: 18-20.06 Psychedelic LAP END Happiness - Molinis-Bubble live

Beitrag von Khaos »

hans au mega schön gfunda, miar sind no bis am mittwoch obig bliba will mit ufruuma irgndwia nid alles so schnell ganga isch...s isch mega schön döt, s hett witer oba en aurapunkt und au sus isches eina vuda schönschta ort gsi woi je campt han...danka ans ok für all das, wundrschöni atmosphära & location
Achte auf deine Gedanken, denn sie werden deine Worte
Achte auf deine Worte, denn sie werden deine Taten
Achte
auf deine Taten, denn sie werden deine Gewohnheiten
Achte
auf deine Gewohnheiten,denn sie werden deinen Charakter
Achte auf deinen Charakter, denn er wird dein Schicksal

----------------------------------------------

wasi an Indoor-Goas am meischta hass: Dä moment woma usa ins Sunnaliacht chunnt unds eim innert sekunda wieder ind Realität katapultiert:)
Antworten