25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Capablanca

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von Capablanca »

ein kleiner unvergesslicher moment von samstag abend (super soundquali):
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von sunshaker »

mir hats auf dem schelten super gefallen. eine open air party, welche sich jedes jahr weiter entwickelt. schön zu beobachten!

Was da an arbeit geleistet wird ist unglaublich. die polargroove seelen, haben als erstes unseren grossen dank verdient!

was es leider an negativem gab, lag an einzelnen personen. diese haben entweder leute mit ghb flachgelegt, oder waren einfach zu faul ihren job rechtzeitig und zuverlässig zu machen. deswegen über die ganze party herzuziehen ist respektlos!

die party war bis weit in die samstagnacht hinein extrem aufgeräumt. da gibts ganz andere beispiele (atmosphere). aber ein paar abfallsäcke mehr hättens glaub schon sein dürfen.

musikalisch war ich extrem zufrieden. top qualität von allen live act's und dj's. hab "fast" keinen track zweimal gehört und das über 2 tage! ein super zusammengestelltes line up! die soundanlage war auch top! ein riesensprung nach vorne! jedoch hat mir hat aber etwas der druck direkt vor dem dj pult gefehlt. evtl. würden da ein paar boxen gut tun ;-)

ich denke gerne zurück an dieses wunderbare wochenende auf dem schelten. DANKE Polargroove! Danke auch herzlich fürs booking. Uns hats extrem spassgemacht am sonntagmorgen zu spielen.


Heinz - part of Bi-Molecular :-)



p.s. sollte ich einmal jemanden erwischen, der leuten ghb ungefragt ins getränk mixt....erlebt derjenige mich von einer anderen seite. bin für jeden hinweis dankbar! :twisted:
the middel of a paradox is my favorite place
Benutzeravatar
jummy production
Beiträge: 18
Registriert: Mo 22. Jun 2009, 20:07

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von jummy production »

uiuiui..war das ein fest...hehe
jummy production crew bedankt sich herzlichst bi polargroove
isch äs mega schöns fäschtli gsi.danke dass mär händ dörfe än teil dävo si

danke au a eusi stammgäst am caipi stand.ihr sind eifach super!!!
hehe
ganz speziel natürlich eusi anja!zwinker zwinker

mir händ äs super team gha hinderem stand wo eus so geil unterstützt hät
merci merci merci

diä täg sind umegange wiä im flug.
danke au an ben dassi han dörfe intro mache am fritig abig.hät mega spass gmacht
hoffe du erholsch di bald wieder, dass au bald wieder chasch musik mache

wäge jeton system..ich würds nöd anderscht mache..äs gaht um vill gäld bi so grosse partys
und je weniger lüüt mit äm gäld ztue händ, desto weniger wird au klaut.
und das jeton system isch nöd zum lüt schikaniere oder so
äs gaht au drum dass lüüt diä bächer zrugg bringed, dass mär am sunntig oder mäntig
nüme so vill muess uufrume uf äm platz.
oder au dass nöd lüüt git wo allne bächer usleered und dänn alli depos wo anderi zahlt händ chöne in eigene sack stecke.
wer mag scho nach 3 täg party und wenig schlafe au no alli bächer und alles uufrume?
langed scho zum alli zigi stummeli usem bode usezgrabe und diä mitbrachte fläschene und getränk zu entsorge
git nämlich au no vill ztue dä ganzi platz fötzele..dänked mal chli nah bevor är motzed..

da isch so vill herzbluet i dere party gsi, und was dänn jede gast macht mit sim abfall, das liit nöd am verastalter..
finds immer geil..machäd alli eine uf "keep the nature clean" und so, und das sind dänn genau diä wo
alli ihri zigi stummeli am bode werfed, und ihri glas fläsche und eigene getränk eifach am bode schüüssäd
wird ja dänn scho uufgruumt.
äs isch dä verastalter wo party organisiert, äs liit aber am party volk, dass äs ä schöni party bliibt.

und wägem shuttle bus
ich glaub sie händ dasmal ä firma aasgstellt wo lüüt hin und her charret
also für dä priis vom shuttle cha dä verastalter nüt däfür.
und dass mär halt mal warte muess da isch ja nöd so schlimm.
äs isch ä rächti strecki nach balsthal...gsehnds doch nöd so äng..
sind doch froh dass äs än shuttle bus git und tüänd nöd so verwöhnt...ächt!!


so und jetzt packi scho wieder alli mini 7 sache zäme für diä nögscht party..
wer än jummy caipi will nögscht weekend cha dä gern bi eus verbi cho ade engadin spirit
bis dahin
alles gute, holdrio und sowiso
greetz
The Jummys
Dani und Cäme
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

M!GuZ / Wasabidelux hat geschrieben:Also bei einer Fahrzeit von über 20km(ca. 22 Min.) finde ich 7.- pro Fahrt aber gerechtfertigt wenn man bedenkt das 4 Busse im Einsatz waren die für eine Fahrt je 40km zurücklegen auf die stunde gerechnet fahren die also ca. 160km und voll geladen kommt da einiges an Gewicht somit ist der Benzin verbraucht nicht wirklich klein …..

Wer die Benzinpreise kennt weiss auch wie sich das summiert dazu kommt das die Busse auch sonst kosten wie Öl, Abnutzungen, Abschreiber und co bei warmen Temperaturen die Gefahr eines Motorschaden auch nicht gerade klein vor allem wenn die Busse auch immer knapp am Anschlag transportieren…

also bevor man solche Einträge schreibt soll man mal knapp 2m gerade aus überlegen oder sonst:


BildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild

bally
Beiträge: 46
Registriert: Sa 12. Apr 2008, 17:02

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von bally »

LOST!!!! NOKIA 6300

Habe mein Telefon am Samstag mittag verloren, hat irgend jemand eins gefunden.
Das letzte mal hatte ich es (beim Abliegen) 50m hinter dem Pavillon in der Hand.

FINDERLOHN: 10er pack Feldi
Agni shakti
Beiträge: 7
Registriert: Sa 19. Jun 2010, 15:41
Wohnort: olte

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von Agni shakti »

aues i auem esch en super party gsi obwohls für mich nur en notlösig gsi esh weld ritual nöd gsi esch, d stemmig esch eifachd mega toll gsi ond über all lachendi lüt das het widr mal guet do n-smile_woohoo.gif
ond es esch ganz logisch das nid alles so klappt wie mes gärn hätt , mer sind doch alli nöd so ängsternig ond beurteile die ganz party jetz wäg de shuttle büs... nechscht johr wirds sichr bessr klappe!!!
ich freue mich emu druf ond hoffe das si nöd am gliche weekend plant esch wied ritual!!

/bigs
Benutzeravatar
VriMvriM
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 63
Registriert: Di 18. Nov 2008, 16:13
Wohnort: Tsüüürii

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von VriMvriM »

bally hat geschrieben:LOST!!!! NOKIA 6300

Habe mein Telefon am Samstag mittag verloren, hat irgend jemand eins gefunden.
Das letzte mal hatte ich es (beim Abliegen) 50m hinter dem Pavillon in der Hand.

FINDERLOHN: 10er pack Feldi

Meld dich doch mal über http://www.polargroove.ch ....es isch so einiges gfunde worde, drunter au handys.....
Auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung
blaues hufeisen 2
Beiträge: 6
Registriert: Di 6. Apr 2010, 10:41

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von blaues hufeisen 2 »

wär hed sich denn das nur chönne vorstelle, wie's das johr wird sii? ich sicher nöd. in anderne johre, bini entweder nur 1 nacht gsi oder ich bin soo lang a de party bliebe, bis ich de letschti shuttle verpasst gha han. aber an alli mötzerlis... mier isch nie in sinn cho, a de veranstalter en vorwurf ds mache, will s'einte oder s'andere für mich ned gstumme hed. ](*,) z.b. wägem line-up - genau us dem grund, wir jo s'line up publiziert. damit mer sich chan iistelle! /grim

mich het's vom sound här us de schue gworfe :) bin noch jahrelange fuessproblem äntlich wieder barfuess glauffe, yeah,
und was ich gmerkt han, isch das ihr DJ's irgendwie en riese sprung vorwärts gmacht hend. de style, wie ihr jetzt mixed, isch für mich en willkommeni neu-entdeckig gsi. oder han ich die letschte 7 johr gar nix mitübercho, wie ihr d'übergäng mached??? /doof

WAU! eifach nur WAU! HAMMER SOUNDALAG, PERFEKTI LUUTSTÄRKI, I DE NACHT, DE GEILSCHTI, FETTISCHTI MIX VO DE WÄLT ERLÄBT!

samstig nacht, wo ufem floor d'post ab isch, hani de fade zur realität glaub völlig verlore. ich bin im zält, bi de fründin, gläge. mier hend eus ned welle vom fläck bewege. ich han voller spannig em sound zueglost und es isch gsi, als ob DIE BESCHTE DJ'S (und live-act's) VO DE WÄLT am sounde gsi sind :P

REISEFIEBER VI, die party ghört uf mini Allzeit TOP 2 Parties Lischte.

es gid ned viell, womer chan bemängle. s'einte do, s'andere dert.. aber gömmer mal zu de mötzler hei und denn gsehnd ihr denn, wie eifach dasses isch, umedsnörgele :-"

Das johr, bini ächt ned viel ds gseh gsi. mag wohl mit mim alter ds tue ha, vielleicht bini eifach nur gmüetlich druffe gsi.

Das ich wenigstens es paar gueti kollege han dörfe träffe, isch es glück gsi. viel hani dasmol ned ds rede gha, hihi hoffe es bessered sich mit minere introvertiertheit /color
würd mich sehr freue, wenn ich euch wieder a de somuna chönnt gseh. vielleicht chömmer denn au zäme zältle.

was mier sehr guet gfalle hed und ich a dere stell au no unbedingt will erwähne, sind die neue bekannschafte, woni han chönne schlüsse. mier hend ufem tüechli es kollege-päärli kenneglernt, und mit euch beidne, isches würkli luschtig gsi. ich hoffe, mier gsehnd eus glii wieder 8-)

SCHELTEN 2010, das isches demfall gsi: OBERFETT, OBERGEIL, HEISS, VIEL LIEBI, GNUEG DS TRINKE, LANGE HEIWÄG /yo , EIN TRIP, DER SICH NICHT SO SCHNELL VERGESSEN LÄSST :mrgreen:


PEACE, LOVE & LIGHT
Benutzeravatar
psyfreak123
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 149
Registriert: Di 17. Jun 2008, 16:28
Wohnort: BL

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von psyfreak123 »

es isch eifach e suuper weekend gsi /color mir sin am fritigzobe so gege diä nüüni ufem gländ ahcho...denn schnäll s vorverkauf ticket anezeigt und ohni kontrolle eifach chönne ufs gländ fahre /happy /happy /happy /happy /happy
denne hani zerscht emol e kampf kah midm auto pakiere will diä wiese irgendwiä e ''weeeenig'' schrääg gsi isch....mir isch s auto fascht schrääg ins bächli abegrutscht......;)


also was polargroove do uf d bei gschdellt hed, isch eifach absolut unglaublich de knüller ober hammer gsi /color /color /color /bigs /bigs

e soooone meeeeeeeeeeeeeeeeeeeega schöni location, hammer soundsystem, nur nätti lüüt und super feins ässe /color /color /color

am samschdig znacht muessi säge heds mi denne komplett usde socke ghaue..... WOOOW was für hammer sound m-theory, quantum etc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eifach bombasdisch gsi /happy /happy /happy

schad ischs denne au schnäll emol suundig nomitag worde und mir händ widr unseri sache packt und sin kabutt aber total z friede und erfüllt heime gfahre /bigs

danke an alli wo mitgholfe händ s REISEFIEBER 6 uf d bei z schdelle


bis im 2011 /happy /happy /happy /happy /color /color /color
Lunaris
Beiträge: 6
Registriert: Fr 16. Okt 2009, 19:54

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von Lunaris »

Aso mis absolute Highlight a dere Party isch das chline erdhüfeli gsi wo sich plötzlich bewegt hät, hine uf em Floor am Sunntigmorge, en muulwurf isch go hoi säge, aso weiss nöd öb er go hoi säge cho isch oder ob en 48h lang wummernede Bass und stampfendi Füess eifach mal richtig oberflächi tribe händ... Uf jede Fall freu mi ez scho uf nächscht Jahr wäni min Kolleg wieder gsehn. Und jährlich grüsst der Maulwurf.....
Benutzeravatar
Polargroove
Beiträge: 39
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 23:52

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von Polargroove »

FUNDSACHEN
Es wurden folgende Gegenstände gefunden und bei uns abgegeben:
  • Ein Natel "Nokia" in Leder-Tasche
  • Ein Natel "Nokia" ohne Leder-Tasche
  • Ein iPhone "weiss"
  • Ein Schlüsselbund an einem blauen Adidas Keyholder
  • Eine blaue Sonnenbrille
  • Eine Halskette "Brasilien"
  • Ein Autoschlüssel von einem "Ford"
  • Drei Portemonai (wir werden versuchen, die Besitzer vorgängig zu kontaktieren...)
Vorgehen:
Falls Ihr unter den glücklichen Besitzer seit schreibt bitte eine E-Mail an mail@polargroove.ch.

WICHTIG:
Für die verlorenen Natels:
Damit wir diese auch den richtigen Empfängern zuordnen können,
sendet uns in Eurer E-Mail bitte die Seriennummer / IMEI-Nummer des Gerätes mit. (Steht auf Eurer Rechnung).
Die Nummer der SIM-Karte ist ebenso möglich. (Sollte ebenfalls auf der monatlichen Rechnung stehen....)
Solltet Ihr überhaupt nichts dergleichen zur Verfügung haben, dann schickt uns bitte den PIN-Code,
damit wir dies so abgleichen können!

Für die Portemonais:
Bitte sendet uns Euren vollen Namen (wie er auf der ID erscheint) sowie eine kurze Angabe, was
in dem Portmonai alles vorhanden ist.

==> Diese Angaben sollen keine Schikane sein, sondern lediglich Missbrauch und Diebstahl verhindern.
(Welcher definitiv in der Vergangenheit auch schon vorgekommen ist...)


*keep on smiling
POLARGROOVE
Benutzeravatar
mittelstandsnarkose
Beiträge: 10
Registriert: Fr 27. Feb 2009, 11:13
Kontaktdaten:

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von mittelstandsnarkose »

So, nach 5-Tagen wieder auf dem Dampfer.
Mein Senf:
Deco- was für ne Deko denn bitte?
People- supergeil, ganz liebe Leute super Stimmung.
Sound- (line-up) naja, war schon besser, fand's bisschen arg tranzig.
Highlight- CAIPI-Stand, hab glaub ca. 200 stutz dort liegen lassen und sogar noch n'T-shirt bekommen.(Danke, Cämix!)
Shutle- keine Ahnung, ich flieg immer.
Im großen und ganzem, geile Party, wie jedes Jahr.
Und übrigens, Deutschland wird WELTMEISTER!!!!!!!!! /bigs
Benutzeravatar
Macru
dj
dj
Beiträge: 49
Registriert: Mo 3. Mär 2008, 09:05
Wohnort: Highlands ZH
Kontaktdaten:

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von Macru »

=D> =D> =D> =D> =D> POLARGROOVE =D> =D> =D> =D> =D>


Viele herzliche Dank a Polargroove und alli wo mitgholfe, mitgmacht und mitgfiered hend...isch es unglaublichs Reisefieber gsie das Jahr !!!

Ha vom Samstig Mittag bis Sonntag Obig sooo dä Friedä gha /color Wunderbari lachendi Mensche um mich ume, en Ort mit atemberaubende Bilder
für s'Gedächtnis, köstlichi Musik und unvergesslichi Moment uf em Dancefloor, wie au hinter em Mischpult. A däre Stell nomal herzliche Dank für's
booking und playtime am Sunntig Morge, herzliche Dank a alli wo döt gsie sind...

...isch sehr elektrisierend und energetisch gsie (...gäll Heinzli) n-smile_0008.gif


Bis glie...together for sunshine


Losi (another part of Bi-Molecular) :-"
jinn
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 212
Registriert: Mi 5. Aug 2009, 16:56
Wohnort: sissach u solothurn

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von jinn »

Aso i has super gfunde die 3 täg. die dr einzige wo ne so toll gsie isch isch de chattel bus de eintritt. aber was super isch gsie i ha miss portmonie wider becho super sach merci viel mal dem wos abge het
Zuletzt geändert von jinn am So 4. Jul 2010, 08:48, insgesamt 1-mal geändert.
Dragonfly

Re: 25./26./27. Juni 2010 - REISEFIEBER VI - Schelten

Beitrag von Dragonfly »

jinn hat geschrieben:Aso i has super gfunde die 3 tag. die dr einzigige wo ne so toll gsie isch isch de chattel bus i (???) de eintritt. aber was super isch gsie i ha miss portmonie wider becho super sach merci viel mal dem wos abge het
Bisch du Legastheniker?
Antworten